Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2007, 20:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 06-08-2007 @ 20:36 :

@Duivelaartje: kun je niet in een andere kamer mobiel bellen of anders even vragen of je moeder even weg wilt gaan, omdat je even rustig wilt bellen. Ik bel ook niet als er andere mensen in de kamer zijn hoor. En verder, verstand op nul en bellen. Het gaat vaak beter als je van tevoren niet bedenkt wat je wilt gaan zeggen. Succes
Niet lang daarna ging m'n moeder naar beneden en drie keer tot 10 te hebben geteld ging ik bellen. Ging goed. Het meisje was net zo aardig als ze klonk op de voicemail en we hebben 5 minuten best leuk gekletst. Ik kan het wel.
Advertentie
Oud 06-08-2007, 20:39
Verwijderd
Ik ben blij.
Oud 06-08-2007, 21:10
Verwijderd
daarnet op de fiets kwam er 'pestkop' van weleer mij voorbijgereden met zijn vrienden in de auto. Beetje belachelijk doen tegen mij... en ik voel me net terug 16 . Godverdomde rotzakken. Als ze sterven, spuug ik op hun graf.
Oud 06-08-2007, 21:29
darkfairy
darkfairy is offline
am gedaan kon het niet meer inhouden
nadat hij had gesmst dat hij nog steeds kwaad op me is en dat nog wel een tijdje zo zal blijven en dat mijn smsje heb aan het denken heeft gezet of het wel iets gaat worden tussen ons
en dat hij er erg gekwetst door is en dat hij dat niet nog een keer wil en dat allemaal door een klote smsje ik wou gewoon zekerheid met dat smsje van is het nog aan tussen ons nou hij ziet maar wat hij doet ik wou hem niet kwetsen
en verder pissig geworden door iemand anders op het werk en een paar keer bijna zitten huilen daar
Oud 06-08-2007, 21:49
Verwijderd
als je moe bent moet je gaan slapen. waarom ga ik niet naar bed nu dan?
Oud 06-08-2007, 21:49
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 06-08-2007 @ 22:29 :
nadat hij had gesmst dat hij nog steeds kwaad op me is en dat nog wel een tijdje zo zal blijven en dat mijn smsje heb aan het denken heeft gezet of het wel iets gaat worden tussen ons
en dat hij er erg gekwetst door is en dat hij dat niet nog een keer wil en dat allemaal door een klote smsje ik wou gewoon zekerheid met dat smsje van is het nog aan tussen ons nou hij ziet maar wat hij doet ik wou hem niet kwetsen
en verder pissig geworden door iemand anders op het werk en een paar keer bijna zitten huilen daar
Heb je al geprobeerd je pijn anders te uiten?

Dat van het smsje klinkt erg vreemd. Je moet iig proberen nooit dingen te zeggen of schrijven die je niet meent, want het kan heel anders uitpakken dan je verwacht.

Maar goed..

Ik moet slaap inhalen!
Oud 06-08-2007, 22:03
Little_lady
Little_lady is offline
Pff, aan het einde van de maand een opname van 5 dagen en dan eind september starten met de behandeling..... Ja, het is een geweldige opluchting, zulk nieuws. Maar hoe moeten we dat nog vol kunnen houden? Alleen al het feit dat ik tegen die tijd hier niet meer woon... Ook gaan ze van de behandeling toch waarschijnlijk een opname van 2 weken maken, omdat het reizen steeds te belastend voor 'm zou worden. Tuurlijk is dat goed, maar dat betekent wel dat 'ie een hele tijd weg is en dat is eng, ofzo. Maar ze vond het wel heel lief van me dat ik ook zo bezorgd was. Ja gek zeg na alles wat ze voor me gedaan hebben, dan ga je je vanzelf wel hechten aan ze.. En ik moet eraan geloven, ik moet bewust op de foto. Wel met haar, maar toch. Ik ben zo níet-fotogeniek met m'n plofkop en m'n scheve lijf en dat weet ze maar toch wil ze het, zucht.

En hij gaat samenwonen en dat vind ik leukleukleuk en ik ben trots op 'm!
Oud 06-08-2007, 22:08
Verwijderd
Ik ben echt heeel moe, maar ik ben thuis en het lijkt wel alsof ik mezelf daardoor niet op tijd naar bed kan krijgen. Maaar morgen mn beste vriendin weer zien, en woensdag mn vriendje weer<3. Een maand zonder elkaar (ok 4 weken) is echt te lang .
Oud 06-08-2007, 22:13
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 06-08-2007 @ 17:24 :
Ik ben niet naar de tandarts geweest, durfde niet en durfde ook niet af te bellen. Zal wel boete worden dan , gesprek op stage ging goed en telefoontje heb ik niet gehad. Zucht. Hele dag gespannen voor niets. Hij zou echt vandaag bellen, morgen opnieuw een dag in spanning..
Ja ja ja! Vandaag toch nog gebeld, om half 9. Tijdens kantooruren zei hij nog. Maar ik had m'n telefoon voor de zekerheid toch nog naast me liggen. En en..hoera!!!!!!! Ik heb de kamer bij begeleid wonen. Per 1 september kan ik er al in. Eindelijk weer een soort uitzicht in mijn redelijk hopeloze toekomst.
Oud 06-08-2007, 22:15
Nijn*
Nijn* is offline
We can be heroes, just for one day.. AM-filmpjes, een fles rosé, jointjes, ES-filmpjes, pillen, paniek.

Ik kan mezelf zo goed de vernieling inhelpen en dat allemaal binnen een paar uur.. Die therapie morgen kan ook in de schijt zakken, alsof het zin heeft.
Oud 07-08-2007, 00:18
Verwijderd
Daar gaat mn goede bui. In de war.. Verward. Leeg. Zonder zelfvertrouwen, het is weer op, wég. Should've known it wouldn't last. Ik moet weer omhóóg maar ik kan dit zo niet. Ik trek het me meer aan dan ik zou moeten maar ik kan er niets aan doen..
Oud 07-08-2007, 08:41
Verwijderd
Oké het was niet verstandig dat hij vannacht hier sliep maar ik voel me een ietsiepietsie minder kut dan gister. Vooral omdat ik nu zonder te huilen hem duidelijk kon maken wat ik voelde. Hij had het inderdaad opgevat als 'kom we kopen een huis en gaan morgen trouwen en blijven altijd bij elkaar'. Terwijl ik bedoelde dat we gewoon rustig aan opnieuw beginnen. Een keer naar de bios, naar het strand, wat drinken, filmpje kijken.
Nou goed, verder is er dus niets veranderd. Hij vindt het niet erg om contact te houden, maar niet te veel. Ik moet hem de kans geven me te missen. Ik heb de neiging elke avond thuis te blijven voor het geval hij me wil zien, maar dat is niet goed. Direct gevraagd of ik naar een vriendin kan vanavond, heb ik iig iemand om tegen aan te huilen.

En ik was trots omdat ik ondanks mijn misselijkheid en kutgevoel toch ging werken, bleek dat ik me even beter had moeten melden gister..en toen de storemanager ging vragen hoe het met me ging en met mn vriend enzo, nou ja, toen stond ik te huilen. Gelukkig is dat echt het liefste mensen dat er bestaat. Zei dat ze het zo kut voor me vond, maar dat ik me niet gek moest laten maken. Dat het zijn gemis was omdat ik zo'n leuke meid ben en dat ze er altijd voor me was, al wat het alleen maar om gewoon een beetje te praten. Zo lief vond ik dat!
Beetje genant dat ik moest huilen wel aangezien er mannen al het goed naar binnen aan het doen waren en mij dus zagen. Toen ik uiteindeljk weer weg ging was er wel een jongen (zeer aantrekkelijk) die heel lief vroeg of het goed met me ging. dat helpt dan wel weer iets...
maar goed, nu zit ik dus weer thuis..vandaag dan maar eens echt de afwas gaan doen. en oude kleren wegdoen en opruimen en pff..
Oud 07-08-2007, 09:22
Hawahaai
Hawahaai is offline
Om mezelf er echt toe te zetten even mijn to-do-lijstje voor vandaag:
- thuiszorg bellen voor het rooster voor na mijn vakantie
- korte broek voor Vriendje kopen
- huis opruimen + swifferen
- pet zoeken
- lijstje maken van bezienswaardigheden die ik wil bezoeken
- foto-album van de meivakantie afmaken
- boodschappenlijstje maken voor de grote boodschappen vanavond
En reminder: ik moet autorijden vanavond naar de supermarkt.

Ik heb echt weer zo'n liedjes-repeat-bui. Het is maar goed dat er verder niemand is hier . En ik heb geen zin om iets te doen, ik wil alleen maar met mijn boek op de bank zitten, tot-ie uit is. Maar dat mag ik niet van mezelf. Jaja, het boekenwormpje komt weer in me naar boven. Dat is lang geleden. Gelukkig nemen we een aardige voorraad boeken mee op vakantie .

1973 van James Blunt <3 !

Edit: Grrr, ik raak echt in de war. Mijn zusje belde weer, nu weer voor een printer die ze in een reclamefolder had zien staan. Sowieso: probeer eens wat zelf uit te zoeken. En spring niet meteen een gat in de lucht bij iedere aanbieding die je ziet. En vooral ik moet dan ook nog even leren dat ik me daar niet zo veel van aantrek en dan niet meteen een uur op internet voor haar ga zoeken, zodat ik haar de 'oplossing' op een presenteerblaadje aan kan reiken. Ze moet ook leren zelf te zoeken. Maar het is wel moeilijk om dan niet meteen actie te ondernemen...

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 21:36.
Oud 07-08-2007, 11:23
Verwijderd
krullen zijn gezet. 'T zijn mooie krullen. Maar ze staan niet...waarom moest ik ook al weer per se krullen?

Edit:
heel veel positief commentaar gekregen. Misschien zie ik het weer eens te somber in

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 14:05.
Oud 07-08-2007, 12:18
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 06-08-2007 @ 22:29 :
Ik vind dat hij wel een beetje erg moeilijk doet over dat smsje.
Als hij zo raar tegen je doet, mag je toch wel weten waar je aan toe bent? Misschien moet je eens vragen waarom hij je zo negeerde en dan uitleggen waarom je dat smsje gestuurd hebt. Niet teveel de schuld bij jezelf zoeken in elk geval en praat met elkaar face to face ipv via sms!

OT:
M'n fiets ophalen bij m'n ouders want gisteravond regende het en toen maar met de bus gegaan. Zo terug naar kamer want er komt een vriendin *leuk* en we gaan naar de stad en misschien nog naar de bios. Ik lijk echt nog eens een sociaal leven te krijgen *doet wel best*

Ik had echt zo'n rotdroom vannacht. Ik droomde dat ik in de trein van Zwolle naar Groningen zat en dat er een schutter tussen zat...vet eng want ik wist niet waar en hij knalde iedereen neer die hij zag. En daarna nog een vage droom over m'n vriend en die vriendin die nu komt, niet leuk in elk geval. Ik werd ook niet echt blij wakker, maarja, dromen zijn bedrog, toch?

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 12:20.
Oud 07-08-2007, 13:51
rare kwast
rare kwast is offline
stofzuigen en beetje opruimen..
moet ook maar eens beginnen met inpakken
Oud 07-08-2007, 13:53
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Waar blijft die postbode?
We hebben sinds donderdag al geen post meer gehad.
Vaagheid
Oud 07-08-2007, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 06-08-2007 @ 23:15 :
We can be heroes, just for one day.. AM-filmpjes, een fles rosé, jointjes, ES-filmpjes, pillen, paniek.

Ik kan mezelf zo goed de vernieling inhelpen en dat allemaal binnen een paar uur.. Die therapie morgen kan ook in de schijt zakken, alsof het zin heeft.
herkenbaar.
Eerst je therapie afwachten, en dan pas kun je bekijken of het zin heeft.
Oud 07-08-2007, 14:15
Verwijderd
Waarom ben ik ook alweer niet gaan werken?
Eigenlijk had ik nu wel graag iets extra's gehad. Mar ik weet
dat werken toch niet ging, maar des ondanks voel ik me heel lui.
Want in principe wil ik wél werken maar..

Mean nu wil ik hem spreken.

Zometeen pup kijken. Over drie weken komt ze
Ahw. Eindelijk een hondje!
Oud 07-08-2007, 14:50
rare kwast
rare kwast is offline
waarom moet mn broertje nou altjd iemand over de vloer hebben..
kan ik weer koken voor 3 personen
Oud 07-08-2007, 15:02
Nijn*
Nijn* is offline
Gisteren gelukkig nog even met J. op msn gepraat, dat voelde echt goed. Gelukkig hebben we nu ook EINDELIJK een datum geprikt om af te spreken, ik heb er nu al zin in!! Kan ik misschien ook wel combineren met een bezoek aan M. Voelde me daarna een stuk beter en na een film lag ik om 3 uur in bed, redelijk nuchter en niet meer zo down.

Toch maar naar therapie gegaan, het was eigenlijk best oké. Ik heb haar ook over de dossierinzage gevraagd, dat ik dat graag wilde. Nou, daar zijn we nog niet over uit, zij wil graag weten waarom en alles maar ik kan het niet goed genoeg uitleggen. Ik ben nieuwsgierig dat is één, en de rest ja jezus waarom zou ik het überhaupt moeten uitleggen, dat dossier gaat toch over mij, dan heb ik toch sowieso het recht om het te lezen?
Nou goed, zij denkt dat het niet goed is voor mij om het nu in te zien om allerlei redenen en ze denkt dat het misschien de therapie-sfeer zal beïnvloeden. Oké, zoals ze het vertelde klonk het inderdaad logisch en had ik zoiets van hm, misschien is het beter om het toch pas te lezen als ik bijna met ontslag ga. Aan de andere kant heb ik zoiets van nee ik wil het nu en je mag me niet tegenhouden. Maargoed, we hebben het er donderdag nog over..

Net naar de dokter geweest voor de uitslag op mijn gezicht, het is waarschijnlijk eczeem of iets in die richting en ik heb nu een crèmetje gekregen en daarmee zou het binnen anderhalve week or so over moeten zijn. Dat hopen we dan maar. Verder heb ik een date met mijn tante & moeder voor de voorstelling van Plien & Bianca in april !!! Morgen met L. afgesproken, de laatste keer dat ik hem zie voordat hij een halfjaa naar Bonaire gaat, jezus dat voelt echt raar, we zijn toch wel goede vrienden geworden..

De stemmingswisselingen zijn weer alom want ik voel me nu weer goed en hyper en dus is het tijd om op te ruimen, mailtjes te beantwoorden en post uit te zoeken/rekeningen te betalen etc. Jaja, lekker ordenen.
Oud 07-08-2007, 15:27
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik word stapelgek van vriendinnen met maatje 36 die zichzelf te dik vinden.
Ik moet me dan echt inhouden ze niet met de kop tegen de spiegel te drukken en te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Ook al kan ik er niets aan doen dat ik te zwaar ben het doet wel zeer dat gezeik van hun...
Oud 07-08-2007, 15:49
Sagana
Sagana is offline
Het is soms zó vermoeiend om een pup te hebben, maar de mooie momenten doen je dat echt allemaal vergeten. <3
Oud 07-08-2007, 15:52
GeleBloem
GeleBloem is offline
Hoe moet ik het allemaal doen? Ik moet nog allerlei dingen kopen, daar gebruik ik wel het geld voor dat ik apart had gezet voor rijlessen, dan moet dat maar wachten. Maar straks..met alleen een uitwonende beurs kom ik er niet. Maar ik kan echt niet een bijbaantje zoeken naast mijn stage, de vorige keer verprutste ik toen bijna mijn stage en mijn bijbaan helemaal. Bovendien durf ik het gewoon niet, trek ik het niet en..het gaat gewoon niet. Ik heb het al eens geprobeerd, dus het is niet gelijk een kwestie van opgeven. Maar ik moet toch boodschappen hebben en af en toe iets kleding is ook handig. Hoe kom ik dan aan geld?
Oud 07-08-2007, 15:54
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 07-08-2007 @ 16:27 :
Ik moet me dan echt inhouden ze niet met de kop tegen de spiegel te drukken en te schreeuwen dat ze hun bek moeten houden.
Ook al kan ik er niets aan doen dat ik te zwaar ben het doet wel zeer dat gezeik van hun...
zullen we dikke vriendinnen worden? Ik ken dat gezeur ook namelijk.
ontopic. Ik had veeeeeeel mailtjes en ik denk dat ik maar lekker naar Noorwijk ga dit weekend voor t strandreunietje. En oooomg nog 35 dagen
Oud 07-08-2007, 16:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik had drie dagen vrij deze week. En we zouden minder hoeven te werken. Maar mijn vrije dag van vandaag ging niet door en nu heeft hij gevraagd of ik zondag ook kan werken, dus die vrije dag gaat ook niet door. Bij zaterdag heeft hij nu een streep gezet (gelukkig, want ik weet bijna zeker dat iemand die nu bij zaterdag niet kan, maar ze hebben haar nog niet over het rooster gesproken), dus dan ben ik wel vrij. Gelukkig hoef ik alleen morgenmiddag en de rest alleen maar ochtenden.
Ik snap niet dat hij vandaag vier kassa's wilde. Ik had makkelijk thuis kunnen blijven.

Vandaag ook een kaartje aan mijn baas gegeven, want M. zei dat hij er morgenmiddag waarschijnlijk niet is. Hij zei dat hij het lief vond en dat hij het waardeerde.

En ik heb eindelijk mijn lenzen weer in. Mijn llinkeroog is achteruitgegaan, ze hadden nog een lens liggen met de goede sterkte. Het lijkt nu alleen alsof ik met mijn rechteroog slechter zie, want ik zie nog steeds niet helemaal scherp. Hopelijk moeten mijn ogen gewoon nog wennen en zie ik straks weer normaal.
Oud 07-08-2007, 16:57
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 07-08-2007 @ 16:54 :
hier nog een..
oooww ik moet echt dat dieet gaan proberen van sonja.. dat schijnt echt te werken..
Oud 07-08-2007, 17:22
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 07-08-2007 @ 16:54 :
ontopic. Ik had veeeeeeel mailtjes en ik denk dat ik maar lekker naar Noorwijk ga dit weekend voor t strandreunietje. En oooomg nog 35 dagen

Ik word er echt stapelgestoord van :
Oud 07-08-2007, 17:23
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 07-08-2007 @ 17:57 :
hier nog een..
oooww ik moet echt dat dieet gaan proberen van sonja.. dat schijnt echt te werken..
Mijn internist heeft me dat dieet verboden. Hij zei dat hij vond dat je dan te weinig voedingstoffen binnen kreeg.
Oud 07-08-2007, 17:30
Morgan le Fay
Morgan le Fay is offline
Argh, waarom moet je altijd eerst kwaad worden voordat er iets gebeurt? Mijn uitwisseling naar Ierland moet ik helemaal zelf regelen en niemand helpt of geeft duidelijkheid, ik mag het allemaal lekker zelf uitvinden. Straks sta ik daar zonder onderdak en ik zie die mensen al met een vacant expression van: 'we have no application on your behalf' .

Paniek
Oud 07-08-2007, 18:33
Verwijderd
Citaat:
Sagana schreef op 07-08-2007 @ 16:49 :
Het is soms zó vermoeiend om een pup te hebben, maar de mooie momenten doen je dat echt allemaal vergeten. <3
Ik wil die uitdaging wel aan..
En je kunt er lekker mee knuffelen.
Oud 07-08-2007, 18:34
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 07-08-2007 @ 18:23 :
Mijn internist heeft me dat dieet verboden. Hij zei dat hij vond dat je dan te weinig voedingstoffen binnen kreeg.
Ik ken hier nog een leuke uitspraak over "Dat soort dieet is altijd hetzelfde. Gewoon minder eten volgens de schrijvers. Nu heet het Sonja Bakker en volgend jaar heet het Jan Klaassen."

Ontopic:

Zondag mag ik mijn nieuwe hondje gaan halen. Jeej. Ik ben benieuwd hoeveel ze nog gegroeid is op die anderhalve week. En hoe mijn andere twee hondjes gaan reageren.
Oud 07-08-2007, 18:35
Verwijderd
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 07-08-2007 @ 16:27 :
Oh dat doe ik ook wel eens geloof ik Maar goed, dan vind ik mezelf niet te dik, dan vind ik alleen dat mijn figuur niet goed genoeg is. Ik bedoel, dan kan ik wel slank zijn maar dat wil niet zeggen dat de verhoudingen geweldig zijn of ik geen striae heb ofzo. Maar goed, zal alsnog wel vervelend zijn

Stom trouwens, ging bh's passen maar d'r was niks goed genoeg. Ja, eentje zat wel okee, maar niet zo okee dat ik er 30 euro voor over heb. Mja.

Beetje een off-day maar niet echt, weet niet goed wat ik er mee aan moet, zit 'm maar uit.
Oud 07-08-2007, 19:10
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
stoepkrijtje schreef op 07-08-2007 @ 18:23 :
ja joh.. 150 gram rijst en drie sneetjes brood met filet americaan en ham

Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 19:49.
Oud 07-08-2007, 19:45
Aurora
Aurora is offline
Ik ben nog steeds pissed ja, want het had je best gesierd als je tenminste had gereageerd.
Oud 07-08-2007, 19:57
gewoonik
gewoonik is offline
en ik ben weer even alleen en voel me ook alleen.
had weer en idee vandaag over volgend jaar, want ik ben er nog steeds niet uit... maar ik vind t ook eng om eer ergens anders heen te gaan. en ik moet denk ik echt eens met iemand gaan praten over mij. mijn onzekerheid enzo...
en hoe moet dat nou als hij straks bijna 5 maanden weg is? ik vond 1 maand al lang...
Oud 07-08-2007, 20:06
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Missy1234567890 schreef op 07-08-2007 @ 13:18 :
Ik vind dat hij wel een beetje erg moeilijk doet over dat smsje.
Als hij zo raar tegen je doet, mag je toch wel weten waar je aan toe bent? Misschien moet je eens vragen waarom hij je zo negeerde en dan uitleggen waarom je dat smsje gestuurd hebt. Niet teveel de schuld bij jezelf zoeken in elk geval en praat met elkaar face to face ipv via sms!

OT:
M'n fiets ophalen bij m'n ouders want gisteravond regende het en toen maar met de bus gegaan. Zo terug naar kamer want er komt een vriendin *leuk* en we gaan naar de stad en misschien nog naar de bios. Ik lijk echt nog eens een sociaal leven te krijgen *doet wel best*

Ik had echt zo'n rotdroom vannacht. Ik droomde dat ik in de trein van Zwolle naar Groningen zat en dat er een schutter tussen zat...vet eng want ik wist niet waar en hij knalde iedereen neer die hij zag. En daarna nog een vage droom over m'n vriend en die vriendin die nu komt, niet leuk in elk geval. Ik werd ook niet echt blij wakker, maarja, dromen zijn bedrog, toch?
je hebt wel gelijk maar op het werk kunnen we er niet over praten want daar weet verder niemand er vanaf
en het ligt nogal ingewikkeld
ot vanmorgen naar de huisarts geweest want ik had nog steeds pijn op mijn borst en veel hartkloppingen en werd ook opeens heel misselijk terwijl ik met twee golega's aan het fietsen was naar het werk dus ik dacht ik bel maar naar de huisarts
omdat het al een tijdje zo aan de gang was en ik het niet meer vertrouwden en die druk op mijn borst voort pijn begon te doen en toen zei de huisarts dat mijn bloed druk te hoog is en mijn hart veel te snel klopt en nou moet ik 3 dagen 3x op een dag mijn oxazepam pakken in de hoop dat de druk op mijn borst en de hartkloppingen dan minder worden is dat niet zo dan moet ik terug komen en ik moet meer praten zei hij
Oud 07-08-2007, 20:10
Verwijderd
*zucht* En daar gaan we weeeer.
Oud 07-08-2007, 20:45
Verwijderd
Weet je waar ik nou verdomme niet tegenkan? Dat gewel en dat geniet van iedereen. Ik zit hier op mijn kamertje 4hoog achter in Amsterdam Oost en er gebeurt een hoop met vrienden van mij die aan de andere kant van de wereld zitten en ik weet gewoon niet wat ik nou moet geloven. Ze zeggen allebei wat anders, en ze denken allebei dat ze gelijk hebben en ze zeggen me allebei dat ik hen moet geloven. Verdorie, ik zit hier, ik ben over 35 dagen weer bij ze, en toch maken ze het me moeilijk. Ik wil zo graag alleen maar zien wie de waarheid spreekt.

En ik haat het. Ik haat dit wisselvallige humeur van me. Ondanks dat ik me aardig gelukkig voelAls ik althans een dag niet te veel eet en alles onder controle heb, voel ik me de ene dag top, de andere dag zit ik achter mijn computer te zwelgen in zelfmedelijden en voel ik me vreselijk alleen.
Oud 08-08-2007, 00:05
Little_lady
Little_lady is offline
Ik wou d'r bellen maar toch maar niet gedaan, het was best flauw geweest.. Maar als ik het haar morgen vertel dan lacht ze me vierkant uit, écht. En dat mag ze want het is heel grappig, haha.

En morgen ga ik ook nog ouderwets met een vriendin winkelen, wat leuk gaat worden denk ik.

Maar gatverdarre, hoe kon ik die kloteopmerking nou maken? Ik haat mezelf om het feit dat ik af en toe opmerkingen eruit slinger terwijl ik dan beter niks kan zeggen, zeker op de momenten dat ik hoofdpijn heb want dan lijkt er wel nooit iets verstandigs uit m'n mond te kunnen komen.. *kromme zin* Maar ze leek daarna niet boos ofzo, ik weet het niet.. Ik hoop maar dat ze het niet expres aan het verbergen was.. Maar 's middags was ze wel weer heel blij toen ik met hondje-lief kwam en toen het ging over dat hondje-lief mijn hondje is, moest ze me natuurlijk wel even heel vragend aankijken of ik er niet nog bij moest zeggen dat we d'r delen. Dus misschien maak ik me wel weer veel te druk en valt het allemaal wel mee.. I hope so..

En ik moet nou écht eens af gaan vallen, het dieten werkt voor geen meter.. Bah!
Oud 08-08-2007, 08:16
Hawahaai
Hawahaai is offline
Morgen om deze tijd zijn we gewoon al een poosje onderweg naar onze vakantiebestemming... Dat gaat snel, ik heb dat besef nog maar half. Nu eerst douchen en boodschappen doen, en daarna de rest van het huis klaarmaken voor de vakantie. De lijstjes vliegen me om de oren, om alles maar niet te vergeten. Is wel wennen hoor, voor het eerst echt "lang" weg zijn van je eigen huisje, en daar dus ook alles zelf voor moeten regelen.
Oud 08-08-2007, 09:05
GeleBloem
GeleBloem is offline
Inschrijfformulier van Omnia ingevuld, mail voor sollicitatie gestuurd, studiefinanciering gewijzigd. En dat alleen, wie had dat ooit nog kunnen denken over mij? Woeh, ik durf best dingen alleen.

Oh en een afspraak gemaakt bij de dokter. Hij zei dat als het echt niet meer ging ik naar hem toe moest. En ik heb gewoon een afspraak gemaakt, met kloppend hart aan de telefoon. Die assistente spreekt me wel erg vaak.. Ik ben zo bang dat ze me een aansteller of aandachttrekker vinden.

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 09:19.
Oud 08-08-2007, 09:07
Nona
Nona is offline
Mail nou gewoon eens terug...
Oud 08-08-2007, 09:24
Heksjuh
Heksjuh is offline
Zet hem nou eens uit je hoofd. Er is niks tussen ons, niet eens vriendschap. En er zal nooit iets komen tussen ons. Dus stop met dromen en hopen en denken, en zet hem gewoon uit je hoofd.
Oud 08-08-2007, 10:01
Verwijderd
Gister al om 20 uur gaan slapen. Pfft, wat was ik moe. Netjes 1.2 kg aangekomen en weer boven m'n minimum en verder was het wel oké. Ik snap weer ietsje meer van mezelf. Vandaag studeren en vanmiddag met soort vriendinnen weg, heb alleen geen zin, maar vind ook niet dat ik het kan afzeggen.
Oud 08-08-2007, 10:16
Verwijderd
Maandag 13 augustus ben ik uitgenodigd voor een diagnostisch onderzoek bij drs. Haack. Veel sneller dan ik had verwacht, oef, dat is al binnen een week.
Het rare is dat er in de uitnodiging een heel verhaal staat over wat ze allemaal gaan doen (gesprek met drs. Haack, daarna klinimetrisch onderzoek bij mw. Lensing, dan bloed afnemen en lichamelijk onderzoek, alles bij elkaar zo'n 2 uur zoet mee) maar er staat niet hoe laat ze me verwachten En ik neem aan dat ze me wel op een bepaalde tijd verwachten... Dusss daar gaat m'n man (natuurlijk, ik kan het niet) voor bellen.

Verder moet ik een biografische vragenlijst in vullen, en bij sommige dingen zag ik al meteen dat ik niet genoeg ruimte had (familieleden met psychische klachten; dat zijn er echt veel).

Pfoe, eng hoor!
Oud 08-08-2007, 10:16
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Citaat:
Morgan schreef op 07-08-2007 @ 19:35 :
Oh dat doe ik ook wel eens geloof ik Maar goed, dan vind ik mezelf niet te dik, dan vind ik alleen dat mijn figuur niet goed genoeg is. Ik bedoel, dan kan ik wel slank zijn maar dat wil niet zeggen dat de verhoudingen geweldig zijn of ik geen striae heb ofzo. Maar goed, zal alsnog wel vervelend zijn
Dat is het probleem ook niet maar als je dat bij je vriendin doet die te zwaar is door ziekte Terwijl je weet dat diegene ook zo snel mogelijk haar maat 38 terug wil. En dan zeiken over een velletje dat uitsteekt... Dat maakt mij zo chagerijnig dat ik der wel met de kop door de spiegel wil slaan....

[SIZE=0,5]Niet dat ik dat zou doen want ik vind haar toch nog lief! [/SIZE]
Oud 08-08-2007, 10:23
Miracle
Miracle is offline
@Andijvie: fijn dat je al zo snel terecht kan!
Oud 08-08-2007, 10:23
Miracle
Miracle is offline
Vol, dan kan ik een nieuwe openen.

Regels voor berichten