![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat van het smsje klinkt erg vreemd. Je moet iig proberen nooit dingen te zeggen of schrijven die je niet meent, want het kan heel anders uitpakken dan je verwacht. Maar goed.. Ik moet slaap inhalen! ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als hij zo raar tegen je doet, mag je toch wel weten waar je aan toe bent? Misschien moet je eens vragen waarom hij je zo negeerde en dan uitleggen waarom je dat smsje gestuurd hebt. Niet teveel de schuld bij jezelf zoeken in elk geval en praat met elkaar face to face ipv via sms! ![]() OT: M'n fiets ophalen bij m'n ouders want gisteravond regende het en toen maar met de bus gegaan. Zo terug naar kamer want er komt een vriendin *leuk* en we gaan naar de stad en misschien nog naar de bios. ![]() Ik had echt zo'n rotdroom vannacht. Ik droomde dat ik in de trein van Zwolle naar Groningen zat en dat er een schutter tussen zat...vet eng want ik wist niet waar en hij knalde iedereen neer die hij zag. En daarna nog een vage droom over m'n vriend en die vriendin die nu komt, niet leuk in elk geval. Ik werd ook niet echt blij wakker, maarja, dromen zijn bedrog, toch? Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 12:20. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eerst je therapie afwachten, en dan pas kun je bekijken of het zin heeft. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ontopic. Ik had veeeeeeel mailtjes en ik denk dat ik maar lekker naar Noorwijk ga dit weekend voor t strandreunietje. En oooomg nog 35 dagen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
oooww ik moet echt dat dieet gaan proberen van sonja.. dat schijnt echt te werken.. ![]()
||
Citaat:
Ik word er echt stapelgestoord van : ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
En je kunt er lekker mee knuffelen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Zondag mag ik mijn nieuwe hondje gaan halen. Jeej. Ik ben benieuwd hoeveel ze nog gegroeid is op die anderhalve week. En hoe mijn andere twee hondjes gaan reageren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Stom trouwens, ging bh's passen maar d'r was niks goed genoeg. Ja, eentje zat wel okee, maar niet zo okee dat ik er 30 euro voor over heb. Mja. Beetje een off-day maar niet echt, weet niet goed wat ik er mee aan moet, zit 'm maar uit. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 07-08-2007 om 19:49. |
![]() |
||
Citaat:
en het ligt nogal ingewikkeld ot vanmorgen naar de huisarts geweest want ik had nog steeds pijn op mijn borst en veel hartkloppingen en werd ook opeens heel misselijk terwijl ik met twee golega's aan het fietsen was naar het werk dus ik dacht ik bel maar naar de huisarts omdat het al een tijdje zo aan de gang was en ik het niet meer vertrouwden en die druk op mijn borst voort pijn begon te doen en toen zei de huisarts dat mijn bloed druk te hoog is en mijn hart veel te snel klopt en nou moet ik 3 dagen 3x op een dag mijn oxazepam pakken in de hoop dat de druk op mijn borst en de hartkloppingen dan minder worden is dat niet zo dan moet ik terug komen en ik moet meer praten zei hij
||
Citaat:
[SIZE=0,5]Niet dat ik dat zou doen want ik vind haar toch nog lief! ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |