Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-08-2007, 16:03
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
wat is dat vanity groep
Oud 08-08-2007, 16:05
Verwijderd
Vanmorgen werd ik eerst wakker omdat mijn vriendje ging werken en daarna ging ik nog even verder slapen. Toen ik wakker werd ging ik de huisvrouw uithangen door de was te doen en de vaat en te stof zuigen en onder de zonnebank te gaan en mijn tas in te pakken en schoon te maken en NU ga ik mijn ipod opladen. Ajeto.
Oud 08-08-2007, 16:05
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
iets voor amerikanen en duitsers
Oud 08-08-2007, 16:11
MILLENIUMFALC0N
MILLENIUMFALC0N is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 08-08-2007 @ 17:05 :
Vanmorgen werd ik eerst wakker omdat mijn vriendje ging werken en daarna ging ik nog even verder slapen. Toen ik wakker werd ging ik de huisvrouw uithangen door de was te doen en de vaat en te stof zuigen en onder de zonnebank te gaan en mijn tas in te pakken en schoon te maken en NU ga ik mijn ipod opladen. Ajeto.
kan je geen weblog nemen?
Oud 08-08-2007, 16:31
Verwijderd
Citaat:
MILLENIUMFALC0N schreef op 08-08-2007 @ 17:11 :
kan je geen weblog nemen?
die heb ik al haha

oh en ik weet niet waar het in moet maar ik kwam dit tegen en ik vond het midly amusing

http://www.funnygames.nl/spel/paris_ontsnapt_2.html
Oud 08-08-2007, 17:04
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Mijns. schreef op 08-08-2007 @ 17:31 :
die heb ik al haha

oh en ik weet niet waar het in moet maar ik kwam dit tegen en ik vond het midly amusing

http://www.funnygames.nl/spel/paris_ontsnapt_2.html
Jezus die intro :')
Oud 08-08-2007, 17:13
lapin
lapin is offline
ik heb net keihard gesport yess alleen werd ik lastig gevallen door een vervelende bouwvakker aap, maar gelukkig kwam mn hete instructeur me redden muu
Oud 08-08-2007, 17:31
ZerO
ZerO is offline
Vanochten heb ik een designer geinterviewd en daarna ging snel door naar Den Bosch waar ik met een vriendin heb geluncht en zojuist heb ik boodschappen gedaan bij de appie en ga straks koken en ik voel met niet 100% snap niks meer van mijn weerstand
Oud 08-08-2007, 18:04
Verwijderd
Ik heb vandaag vrij weinig gedaan.
Oogarts bezocht laseren ftw. Verder om de haveklap in slaap gevallen op de bank. Ik moet een zonnebril dragen anders is het licht te fel (H). Verder ga ik zo lasange eten en kom faery langs om een joint te roken.

Wordt een prima avondje.
Oud 08-08-2007, 19:13
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik wordt al drie dagen gestalkt door pennymeisjes. want het is ponykamp op mijn manege en ik heb een pony die er schattig uit ziet. en nu heeft een en hetzelfde meisje al gevraagd of ze mijn hotmailadres mocht, of ze mijn pony mocht poetsen, of ze op mijn pony mocht rijden, hoeveel mijn pony kostte en of ze volgend jaar ponykamp de hele week mijn pony mag lenen. dus ik hoop dat als ik morgen naar de manege ga, mijn pony niet ineens op haar naam staat met een dikke roze strik in haar eh 'pony'. wtfff, wat een brutaliteit en opdringerigheid voor een tienjarige

en ze wilde vandaag schijnbaar dat ik haar bestaan erkende ofzo want ze zei wel tien keer mijn naam en 'hoi', 'hoi' 'hoi'. omg laat me met rust!

gelukkig is mijn pony een zoutzuurgremlin verstopt in een hoop pluizig wit bont.
Oud 08-08-2007, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 08-08-2007 @ 20:13 :
ik wordt al drie dagen gestalkt door pennymeisjes. want het is ponykamp op mijn manege en ik heb een pony die er schattig uit ziet. en nu heeft een en hetzelfde meisje al gevraagd of ze mijn hotmailadres mocht, of ze mijn pony mocht poetsen, of ze op mijn pony mocht rijden, hoeveel mijn pony kostte en of ze volgend jaar ponykamp de hele week mijn pony mag lenen. dus ik hoop dat als ik morgen naar de manege ga, mijn pony niet ineens op haar naam staat met een dikke roze strik in haar eh 'pony'. wtfff, wat een brutaliteit en opdringerigheid voor een tienjarige

en ze wilde vandaag schijnbaar dat ik haar bestaan erkende ofzo want ze zei wel tien keer mijn naam en 'hoi', 'hoi' 'hoi'. omg laat me met rust!

gelukkig is mijn pony een zoutzuurgremlin verstopt in een hoop pluizig wit bont.
Had dat met mijn buurkindjes en onze hond, 1000x per dag langskomen om de hond te wandelen. Voordeel is dat ik het zelf vaak niet meer hoefde te doen.

Vanochtend naar mijn werk, houd de trein er uit het niets mee op 3 min voor Amsterdam CS, zou aan de noodrem getrokken zijn maar bleek een technische storing van de NS zelf.
Vanavond een kwartier vertraging door een fout bij het koppelen van 2 treinstellen. Komen we aan op Haarlem, steekt het laatste treinstel nog half uit voor het peron, mensen liepen naast de rails om op het peron te komen.

Komen er doodleuk 2 van die crack NS hoeren lachend en geinend, ik spreek ze aan op de idiote situatie en wordt op een vol peron uitgescholden en volgens mij wou de crack slat nog achter me aan ook aangezien ze liep te schreeuwen "kom dan" en terug achter me aan liep, wild gebarend en shit. Toen ik terug wilde om verhaal te halen hield een moeder van een vriendin me tegen. Misschien het beste.

Ja, ja, de NS weet wel hoe ze met hun klanten moeten om gaan.

Laatst gewijzigd op 08-08-2007 om 19:27.
Oud 08-08-2007, 19:28
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja als mijn pony een makkie was dan mocht ze er best eens op rijden, maar helaas flikker ik na 11 jaar rijden nog weleens behoorlijk vanaf, en kleine meisjes van 10 jaar die wil ik dat toch liever onthouden hehe. ik heb maar gezegd dat ze d'r wel mocht poetsen, dat is wel handig met zo'n beest dat in zijn eigen schijt gaat liggen (L)
Oud 08-08-2007, 19:53
Verwijderd
Citaat:
jukeboxxx schreef op 08-08-2007 @ 16:03 :
Eh, weet je zeker dat je fiets gejat is? Ik ga zo mijn fiets ophalen en ik zoek wel even voor je
Haha jukeboxxx belt me nu dat ze mijn fiets heeft gevonden en aan de ene kant hoop ik natuurlijk dat dat zo is maar aan de andere kant ben ik wel een slechte zoeker dan. /
Oud 08-08-2007, 22:02
terror koekjes
terror koekjes is offline
I'VE GOT SO MUCH ENERGY OONTZ OONTZ
alleen zo weinig te doen, ik denk dat ik maar weer eens een stofdoekje door mijn beschimmelde kamer haal
Oud 08-08-2007, 22:22
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
over een paar uur ga ik op vakantie
Oud 08-08-2007, 22:32
terror koekjes
terror koekjes is offline
Oh Horrepor, doe Berlijn de groeten en ik zal je missen op het forum!!!!
Oud 08-08-2007, 22:33
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
terror koekjes schreef op 08-08-2007 @ 23:32 :
Oh Horrepor, doe Berlijn de groeten en ik zal je missen op het forum!!!!
oh koekjes email me jullie huisadres dan krijgen jullie een kaartje!
Oud 08-08-2007, 22:46
botulismf
botulismf is offline
Ik heb Evan Almighty gekeken bij een vrind en daarna nog drie potjes geschaakt en schaamteloos verloren, bah bah ik leer dat spel nooit.

En ik heb mijn taal-, typsnelheid en werken-met-systemen-toets gehaald dus dat komt wel goed denk ik bij vodafone. Aww yea aww yea.
Oud 08-08-2007, 22:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
evan almighty, is dat het zusje van?
Oud 08-08-2007, 23:12
botulismf
botulismf is offline

!

Die verder niets met Bruce te maken heeft, alleen is Morgan Freeman nog steeds God en moet onze Steve een ark bouwen.
Oud 08-08-2007, 23:38
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oohohooo, maar hij heeft alles te maken met bruce! want hij is de nieuwslezer die bruce zo belachelijk maakte, en die scene kan ik zo nadoen. met mijn tong enzo.
Oud 08-08-2007, 23:39
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar is die film leuk? want ik lag stiekem krom om bruce almighty
Oud 09-08-2007, 00:21
botulismf
botulismf is offline
Och dat is zo inderdaad! Nou, de film haalt het niet bij Bruce Almighty maar ik heb een zwak voor Steve Carrell.
Oud 09-08-2007, 00:37
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb nu een trio tampie magdat, rembo en rembo, en hausmagger in mijn myspace lols

@botulismf: rembo en rembo en tampie zijn nederlands kinderjeugdhelden.
Oud 09-08-2007, 00:39
Verwijderd
ik ben naar blijdorp geweest en dat was fucking gaaf ik hou van de dierentuin en madagascar komeetstaartmotten zijn geweldig, net als prairiehonden en lamas en otters en bidsprinkhanen <3
Oud 09-08-2007, 00:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
llama llama duck.
Oud 09-08-2007, 00:45
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 01:37 :
ik heb nu een trio tampie magdat, rembo en rembo, en hausmagger in mijn myspace lols
Huh waar dan? Isnappunie.
Oud 09-08-2007, 00:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
bij mah friendjens. oeh ik was vroeger echt diehard tampiefan
Oud 09-08-2007, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 01:40 :
llama llama duck.
here's a llama there's a llama and another little llama, fuzzy llama funny llama llama llama duck, llama llama cheesecake llama, tablet brick potato llama, llama llama mushroom llama, llama llama llama duck...

ik ken de url nog steeds uit mn kop
Oud 09-08-2007, 01:20
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik de url niet, maar helaas wel de 'lyrics'
Oud 09-08-2007, 02:17
11
11 is offline
Ik kan niet slapen . Ik lig verdomme met 2 dekens en een warme kruik in bed en nog steeds heb ik het koud .
Oud 09-08-2007, 06:30
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik heb vanacht maar 5 uur geslapen wat veels te weinig is voor mij. dan zie ik er ook meteen niet uit. slechte huid, wallen onder mn ogen, en ik voel alsof mn hoofd veel te zwaar weegt.
en nu moet ik nog 8 uur achter elkaar werken ook zzzzz
Oud 09-08-2007, 06:41
Broeder
Broeder is offline
Fuckz, er zit een vogeltje vast in de afvoerkoker van m'n afzuigkap en ik krijg 'em er niet uit : ((((
Oud 09-08-2007, 09:11
dolly fisher
dolly fisher is offline
yess mijn bovenburen zijn op vakantie dus nu kan ik 3 weken naakt door de gang lopen!
Oud 09-08-2007, 10:23
Verwijderd
ik heb al 8 weken ofzo gewerkt bij de thuiszorg, maar nog steeds geen loon gekregen dus zometeen even bellen. eigenlijk vind ik dat best onbeleefd maar ik heb geld nodig, dusja. verder heb ik vanmorgen gewerkt en ga ik vandaag niets doen, want ik ben moe. oja, en m'n vriendje gaat vandaag op vakantie en dat vind ik leuk voor hem maar niet voor mezelf.
Oud 09-08-2007, 10:30
Broeder
Broeder is offline
Citaat:
Broeder schreef op 09-08-2007 @ 07:41 :
Fuckz, er zit een vogeltje vast in de afvoerkoker van m'n afzuigkap en ik krijg 'em er niet uit : ((((
Nu niet meer.
Oud 09-08-2007, 10:48
Verwijderd
vanmiddag ga ik naar breda toe, hier ga ik ongure zaken waarnemen en misschien zelfs een glaasje chocomel drinken. oh en ik word gek van mijn haar, wil het verven, knippen en alles alleen ik weet niet hoe wat en welke kleur, GRR.
Oud 09-08-2007, 11:11
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond een feestje maar dat was niet echt geweldig, vandaag zie ik wel wat er gebeurt maar ik heb niet echt ergens zin in dus ik denk dat ik maar op de bank ga chillen met thee en boeken
Oud 09-08-2007, 11:18
655321
655321 is offline
Ik ging vanochtend solliciteren bij een trainingsbureau en dat ging heel goed en ik hoop echt dat ik daar kan werken. Ik moet GELD. Nu ben ik weer thuis en het regent. Iedereen is op vakantie en straks ga ik heel veel guitar hero spelen. Yes.
Oud 09-08-2007, 12:44
lapin
lapin is offline
Citaat:
uuuf schreef op 09-08-2007 @ 11:23 :
ik heb al 8 weken ofzo gewerkt bij de thuiszorg, maar nog steeds geen loon gekregen dus zometeen even bellen. eigenlijk vind ik dat best onbeleefd maar ik heb geld nodig, dusja. verder heb ik vanmorgen gewerkt en ga ik vandaag niets doen, want ik ben moe. oja, en m'n vriendje gaat vandaag op vakantie en dat vind ik leuk voor hem maar niet voor mezelf.
eerste loon krijg je toch pas aan het eind van je 2e maand tenzij het vakantiewerk is misschien?
Oud 09-08-2007, 13:46
Verwijderd
tering ik heb weer zo'n kutdag vandaag en dat komt me slecht uit
Oud 09-08-2007, 13:54
Verwijderd
ik ben lui en moet zoveel doen, ik haat vakantie hebben.
Oud 09-08-2007, 14:19
vixen
vixen is offline
Gisteren tot heel laat in een kroeg gezeten en toen vanochtend vroeg op ivm veel dingen doen voor de vakantie. Nu heb ik dus al veel dingen gedaan en kan ik weer terug naar Utrecht om nog meer dingen te doen. Enige probleem is dat ik minder geld heb dan ik dacht, waardoor ik nu een iets minder leuke (budget)vakantie inga.
Oud 09-08-2007, 14:35
ZerO
ZerO is offline
Gadverdamme het regent de hele dag al en ik moet zo gaan werken wat ik prima vind alleen moet ik door de regen bah !!!
Oud 09-08-2007, 14:50
__
__ is offline
het is kutweer en ik heb echt even een ontzettende tyfushekel aan mn rij instructeur en ik luister andy williams - love story en ik drink rosébier en dat maakt t allemaal wel minder erg en ik ga vanavond uit eten met mn lovah en dat maakt t nog minder erg dus eigenlijk is t allemaal niet erg maar ik wil even zeiken want het is verdomme 9 augustus en dan hoort t niet te regenen en koud te zijn

kut nu is mn bier ook nog eens op
Oud 09-08-2007, 15:20
Verwijderd
Citaat:
lapin schreef op 09-08-2007 @ 13:44 :
eerste loon krijg je toch pas aan het eind van je 2e maand tenzij het vakantiewerk is misschien?
hmm, ik heb het vorig jaar ook gedaan, en toen kreeg ik wel gewoon direct loon toen had ik ook precies hetzelfde contract etc. vreemd!
Oud 09-08-2007, 15:37
botulismf
botulismf is offline
Ik ging naar vodafone voor een kennismaking en rondleiding en toen ging ik twee keer een half uur meeluisteren met 'n medewerker en daarna had ik nog een gesprekje met de madam van Randstad en het was allemaal wel positief en volgende week heb ik mijn sollicitatiegesprek aldaar. En morgen moet ik langs mijn ex-stageschool om nog wat spullen van me op te halen die daar nog liggen omdat ik dacht dat ik daar zou gaan werken.
Oud 09-08-2007, 15:57
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik zou gewoon dat jong uit je klas nadoen en stiekem even schijt op de muren smeren lols

ontopisch: ik heb vandaag voor het eerst sinds zoveel jaar weer eens een tarot gelegd en sodeju, ik legde weer eens iets wat ik allang wist! en verder gegeten en met mijn vader het leven van de kat besproken, evenals zijn smart dialing system.
Oud 09-08-2007, 15:58
Verwijderd
Gister vond ik Scarletts fiets en vandaag moest ik werken maar 't enige wat ik moest doen was patat halen en eten en soesjes uitdelen
Oud 09-08-2007, 16:08
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 09-08-2007 @ 16:57 :
ik zou gewoon dat jong uit je klas nadoen en stiekem even schijt op de muren smeren lols
Gadver.

Maar dat zou wel hun verdiende loon zijn, ja.

Regels voor berichten