Advertentie | |
|
![]() |
|
Nja nu vind ik het niet erg meer, je voelt je er soms wel vrouwelijk door enzo. En plat had ook niet bij mijn lichaam gepast, maar ik had het niet heel erg gevonden. Maar goed, als je het eenmaal hebt moet je het er maar mee doen.
![]()
||
Citaat:
Ze zijn rond en zacht, wat ideaal is als het gaat om voorwerpen die je met je handen moet behandelen. Vierkant en hard zou bijvoorbeeld veel minder geweest zijn; de vorm en zachtheid van de tiet maakt haar echt een fantastisch verschijnsel. Uitstekend kneedbaar, en kneden is toch één van de leukste dingen die er zijn. Om het helemaal perfect te maken hebben ze dus ook nog een tepel, wat maakt dat je er ook goed aan kunt zuigen, trekken en tegenaan kunt piffen met je vinger. Ook estethisch geeft de tepel ze een extra kwaliteit. Ja, ik ben zeer te spreken over de tiet. Als er een god zou zijn, zou de tiet de kroon op Zijn schepping zijn.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie vind je bij elkaar passen en waarom? #2 trophus | 20 | 15-09-2007 15:22 | |
De Kantine |
Zou jij een relatie kunnen hebben met.... Eye of Sauron | 104 | 08-09-2007 11:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Beschouw jezelf als een diamant Verwijderd | 20 | 27-12-2003 11:15 | |
Verhalen & Gedichten |
Een dagje van een afdeling Eend | 15 | 09-12-2002 13:11 |