Advertentie | |
|
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG iemand kwam pak de stekker van de laptop. Een gewone stekker die je in de stopcontact moet stoppen Vraagt die:,,Waar moet deze in ![]() ![]() ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niks zondag Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? ik keek in de spiegel en daar was ze. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Is de constante bij elk elektrode gelijk? Wat ga je vandaag nog doen? MSN en daarna slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Ritz koekje Waar werd je blij van? Dat me oom en neefje hier was. Waar werd je niet blij van? Niks Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Doe je de ventilatie van de badkamer uit? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat de supermarkt op zondag hoelaat je ook komt altijd druk is. Bij de openeing op 12 uur staan er zelfs rijen om een kar te pakken en weer een enorme file om in de supermarkt zelf in te komen. Net mensen die wachten in de Efteling om in de Python te gaan ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Huiswerk, supermarkt, pc dingen oplossen.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat is het koud. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Helemaal niets. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Hmm, een jongen bij de Chinees ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Hoe laat moet ik morgen de trein hebben? Wat ga je vandaag nog doen? Nietjes in blaadjes rammen, tassen inpakken en slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Chocolade <3 Waar werd je blij van? Een mailtje en heel veel pm's. Waar werd je niet blij van? Dat het koud is. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Ik heb jou net nog chocolade gegeven. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat mijn ouders niets in huis hebben, terwijl ik een vreetbui heb ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Concert gehad, laptop gefixt, Chinees gehaald en voor de rest niks boeiends.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG die Nazgul heeft ons allemaal uitgeroeid Wat had de postbode je te bieden vandaag? nuthin' yet Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Eigenlijk heb ik vandaag nog geen mooie mensen gezien, behalve mezelf in de spiegel ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Zou Vlindertje vandaag nog online komen? Wat ga je vandaag nog doen? Heel 'interesante' gesprekken voeren over veldwerk morgen ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Thee Waar werd je blij van? Dat Vlindertje eindelijk online kwam Waar werd je niet blij van? stage Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Ik zit al een hele tijd achter de comp dus ik ben verstoten van menselijk contact momenteel. En ik kan me niet meer herinneren wat er daarvoor tegen me gezegd is. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Niks wat ik niet al wist. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Aan mijn stage gewerkt
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
OMG te koud Wat had de postbode je te bieden vandaag? nuthin' Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? vriend Wat voor interessante dingen vroeg je je af? njet Wat ga je vandaag nog doen? Appelmoes maken ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? zeg ik niet! Waar werd je blij van? Mijn pokergeld is uitbetaald ![]() Waar werd je niet blij van? kou Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Op welke politieke partij zou u nu stemmen? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Nog niks. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Naar de orthodontist geweest, boodschappen gedaan, vaatwasser aanzetten, pokeren. |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG wat zijn die pannenkoeken duur? Wat had de postbode je te bieden vandaag? Geen idee, ik heb nergens de post kunnen vinden. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Die ene jongen in de bushalte! Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wanneer vind ik mensen echt leuk en wat doe ik over 10 jaar? Maar ook, bestaat toeval? (ik zat 2 keer in de bus bij de zelfde buschauffeur) Hoe zouden al die andere mensen leven en hoe passen alle gedachten van al die mensen in hun hoofdjes. Wat ga je vandaag nog doen? Kaasfondue eten met mijn ouders! Wat is het laatste dat je in je mond had? Gerookte kip Waar werd je blij van? De dingen die ik vandaag deed ![]() Waar werd je niet blij van? Mijn getwijfel, de kou in huis en het meisje naast me in de bus (chaggerijnig) Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Dan bel ik zo nog wel - Opa Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dingen over dp ![]() Wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik heb van alles gedaan ![]()
|
Wat was je OMG-moment?
OMG, honger. Wat had de postbode je te bieden vandaag? Post voor de buren. ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Er zat wel een leuke jongen in de zaal bij het college. Mn vriend heb ik nog niet gezien vandaag. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? "Hoeveel counts heb ik nodig voor die plaatsresolutie?" Wat ga je vandaag nog doen? Eten, huiswerk, douchen, slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? Boterham Waar werd je blij van? Toktok de handschoenkip :') Waar werd je niet blij van? Stomme klasgenoot Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Begin je met koken? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Hoe SPECT werkt, en wat nieuws over iteratieve reconstructie. Wat heb je allemaal al gedaan vandaag? School, forum, eten, drinken, slapen, lezen, konijn geaaid.
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind dit echt een opsomtopic. En dat nodigt helemaal niet uit om op elkaar te reageren.
|
Wat was je OMG-moment?
Is al los. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Kan wel bij elkaar. Waar werd je blij van? Waar werd je niet blij van? Ook. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Wat ga je vandaag nog doen? Is semi-wsz. Wat is het laatste dat je in je mond had? Wat had de postbode je te bieden vandaag? Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Tsja, overige meuk.
|
Verwijderd
|
Wat was je OMG-moment?
OMG ik ben lui ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niets ![]() ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Nja nou eigenlijk niet wie ik wilde zien ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Hoeveel posts heb ik? Wat ga je vandaag nog doen? Nog wat voor een gesprek van school voorbereiden, maar eignelijk niet zoveel ![]() Wat is het laatste dat je in je mond had? Cola light. Waar werd je blij van? Van smsjes. Waar werd je niet blij van? Van hoe vroeg ik ben opgestaan. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Maar kom je straks dan wel nog terug? Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Niks ![]() Wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Naar school, weer terug, wat gewandeld, in bad geweest. Twee uur ![]() |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG ik ben een half uur te vroeg bij studieversnelling Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Als je van een wenteltrap af dondert, val je dan in een rechte lijn tegen de muur aan of val je dan in een spiraalvorm helemaal naar benden? (Kazet, naamzoek, dit is wiskundig enzo ![]() Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? "&" is een ampersand. Eingenlijk had ik dat al geleerd maar ik vergeet het altijd weer.... Waar werd je blij van? Niets specifieks, ik ben gewoon in een goed humeur vandaag. Als ik dan toch iets moet kiezen. uhm Leuk contact gehad met t vrouwelijk geslacht vandaag Dat een zeker meisje achter de kassa stond ![]() ![]() Waar werd je niet blij van? dat ik een zeker meisje aan een zekere kassa waar ik reeds 2 jaar een soort van crush op heb weer niet heb aangesproken voor een gesprek. En dat terwijl de supermarkt practisch leeg was en er geen rij achter me stond en er ook nog 2 andere kassa's waren met kassameisjes waar niemand stond en waar mensen in principe ook konden afrekenen (in de puur hypothetische situatie dat er een klant naar de kassa's toe zou komen). Die verdomde verlegenheid ![]() ![]() ![]() ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Vroeg opstaan (5:00), family guy van afgelopen zondag gezien (hij was mooi ![]() ![]() Wat ga je vandaag nog doen? Koken, eten. American Dad & Simpsons van afgelopen zondag kijken Bedklaar maken, slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? Kauwgom, daarvoor een Chocotoff Wat had de postbode je te bieden vandaag? Een lege brievenbus Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Dat weet ik echt niet meer. Iets in de trand van "tot ziens" oid neem ik aan Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Een meisje wiens naam begint met een M, ![]() ![]() ![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Maar het is idd gewoon kansloos, al die topics in één! Citaat:
![]() @ Jive Misschien valt het wel mee?!
|
Wat had de postbode je te bieden vandaag?
helemaal niets. ![]() Wie is de mooiste jongen die/ het mooiste meisje dat je zag?Mijn vriendje. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? of het nou echt zulke zware consequenties heeft om gewoon te stoppen met school en te trouwen en kinderen te krijgen. Wat ga je vandaag nog doen? huilen, misschien een beetje huiswerk en slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? bami Waar werd je blij van? een kusje van mijn vriendje ![]() Waar werd je niet blij van? vrijwel alles Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? 'hou je taai liefje!' Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? dat ik gewoon uithoudingsvermogen moet kweken En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? school, paradijsspel oefenen, model zitten met tekenen, mijn vriendje telefonisch lastiggevallen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ik weet het maar ik baal zo, want ik wil zoooo graag naar die vooropleiding maar ik moet voor het toelatingsexamen minstens 1 jaar zangles hebben gehad en in januari heb ik een half jaar zangles dus dan kan ik pas in 2009 toelatingsexamen doen maar als ik de september erop aan mijn vooropleiding begin ben ik van school af en dan heeft het al geen zin meer ![]() denk je dat ze heel moeilijk gaan doen over die zangles als ik heel erg mijn best doe verder? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
(bovendien is heel stiekem blij/niet blij al los door waarderen/niet waarderen) |
![]() |
|
Wat was je OMG-moment?
OMG ik heb 8,4 gehaalt bij kwaliteitsborging tentamen Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niks Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Een klasgenoot Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Reageert borax 1 op 2 met zoutzuur? Wat ga je vandaag nog doen? slapen Wat is het laatste dat je in je mond had? Paprikachips Waar werd je blij van? Me cijfer voor kwaliteitsborging Waar werd je niet blij van? Dat me praktijk weer niet goed gaat. Sinds wanneer bestaat er pH 20,6? Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Nee, zelfde tijd als gister. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat ik niet de enige ben die zich verheugd om met de AAS te gaan werken inplaats van die rot titrino. Wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Eten, gedoucht, school en msn.
|
Wat had de postbode je te bieden vandaag?
Nog helemaal niets. Wie is de mooiste jongen die/ het mooiste meisje dat je zag? EoS, maar voor de rest heb ik ook nog niemand gezien. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Zal ik vandaag een rokje aandoen? Haal ik het om nog een machine was te doen voordat ik de deur uit ga? Wat ga je vandaag nog doen? Vergaderen, opdrachten maken, mailtjes versturen, boek samenvatten, (werk)college, printer aansluiten, boodschappen doen, koken, afwassen, kamer opruimen, stofzuigen, nieuw dekbed opleggen. Veel te veel dus. Wat is het laatste dat je in je mond had? Ice tea Waar werd je blij van? De lievigheid van EoS vanmorgen. Waar werd je niet blij van? Dat ik vandaag heel veel moet doen. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Hmm, weet ik niet meer, maar vast iets in de trant van 'doei'. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat ik vandaag veel moet doen en dat mijn kamer een zooitje is. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Ik ben uit bed gekropen, heb me aangekleed en de laptop aangezet.
|
Wat was je OMG-moment?
OMG Ik sliep ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat had de postbode je te bieden vandaag? De nrc next! Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Ik zag niemand ![]() Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Dat met de wenteltrap van trophus, dus ga ik het aan alladin vragen! en "Waarom wil die dat nu?" Wat ga je vandaag nog doen? Misschien sporten, sowieso naar de videotheek en de sollicitatieman bellen! Wat is het laatste dat je in je mond had? Yoghurt en banaan Waar werd je blij van? Slapen! Waar werd je niet blij van? Nou dat ik door zo lang te slapen, niet wakker was om te sporten. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Oké gezellig, tot morgen! Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat ik niet zo nerveus moet zijn, dat kazet niet alles weet en dat ik gewoon moet antwoorden Wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Weinig, geslapen vooral, sollicitatie terug gestuurd en een vriend gesproken.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V #68 of 69, dat is de vraag PixelDansje | 500 | 04-04-2008 23:18 | |
De Kantine |
Jouw dag #5 PixelDansje | 79 | 17-02-2008 17:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
Psychologie |
De kronieken van de dag #4! Quiana | 500 | 10-03-2004 13:32 | |
Psychologie |
een cijfer voor mijn dag (en geef niet al te lage cijfers, dan wordtie denk gesloten) Fantôme | 499 | 12-12-2003 14:59 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |