Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik heb twee dagen met mijn vriendje gehangen want hij gaat morgen naar Istanbul en ik dinsdag naar Boekarest dus ha we hebben werkelijk geen flikker uitgevoerd
![]()
|
Verwijderd
|
^ haha, family guy meets aha
Verder slijt ik mijn dagen met leren en af en toe zappen wat betekent dat ik zo nu en dan me kan ergeren aan een stel ongeletterde apen die meedoen aan 'zing-jezelf-een-tmf-award'. Is Engels wel of niet verplicht in het vakkenpakket van het vmbo or what? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb me laten kaalscheren door tondeusitis en het bevalt me goed, die korte coupe. En gisteren was ik met haar en nog een stel mensen gaan pokeren en dat was tof.
![]() En vanmiddag was ik naar een dansvoorstelling waar de vriendin van mijn broer aan meedeed en haar voorstelling was verreweg de gaafste van de zes en heeft dan ook terecht gewonnen. Vanavond ga ik bowlen. En ik heb zojuist de eerste echofoto gezien van het ongeboren kindje van mijn zus!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
omg hierbij verbleekt zelfs mijn 6 kilo zware doch goed gespierde zwarte big mofokat
![]() gisteren wezen pokeren bij moya en die heeft ook al een gave kat. ik denk dat ik nog nooit een niet-gave kat ben tegengekomen. maar hoezee, ik had beginnersgeluk als een mofo en daarna weer heerlijk overmoedig alles kwijtspelen lols. vandaag heb ik botulismf gemillimeterd en nu kan hij weer lekker koud de winter in. en HUH ik kreeg gisteren voor het eerst van mijn leven het telefoonnummer van een vreemdeling. verdacht, vast interpol.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
vandaag ben ik langs een vriendin geweest en nog met andere vriendinnen wat gaan drinken en mens erger je niet gespeeld en ik was the bomb. verder heb ik net wat tv gekeken en huiswerk gemaakt, waar ik eigenlijk nu mee verder moet maar ik kreeg net een herrinering van Ieke, dus ben even van mijn apropo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ontopic ik had een zenuwslopend familiediner.
||
Citaat:
http://nl.youtube.com/watch?v=kwxvOKuLUQ0
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 Dott | 500 | 22-12-2010 13:10 | |
De Kantine |
Ranking the Scholieren #3 Geel | 500 | 16-10-2010 14:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Een plekje van vertrouwen in mijn hart... tropical_breeze | 15 | 24-08-2006 12:21 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Ik heb begrip voor Volkert (deel II) Kubstudent | 272 | 09-04-2003 10:36 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |