Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2007, 18:44
Back Door Man
Back Door Man is offline
en ik ga mee
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2007, 18:45
Haligh
Haligh is offline
bazz, breakz 'n drumz.
Oud 29-09-2007, 19:03
lapin
lapin is offline
ik heb vandaag voor de 10e keer deze week staan viswijven bij de schoenmaker die mn nieuwe peperdure favo schoenen had verneukt, hij werd heerlijk agressief en ik heb al zn klanten van die middag weggejaagd (L)
Met citaat reageren
Oud 29-09-2007, 23:53
Verwijderd
Cilinder fest dinges of zo was geniaal, Neuk maakte alle verwachtingen waar. Ik heb dikke klappen op mn smoel gehad, een dikke neus en m'n rug is verrot. Maar daar doen we het voor toch?

Shit was intensiever dan ik dacht dus deze boy kiest eieren voor zijn geld en gaat het lukker rustig aan doen vanavond.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 09:23
Verwijderd
Ik had gister een feestje en het was echt heel leuk maar ik had wel veel te veel gedronken oopsiee. En shoarm was er ook en dat was natuurlijk dikke pret. Nu heb ik twee aspirientjes op en ga ik denk ik maar meteen even douchen anders blijf ik de hele dag suf.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 10:17
Verwijderd
gisteren naar boz geweest en daarna ben ik nog even in breda gaan chillen, maar het was echt kut weer dus ben maar snel naar huis gegaan toen ik thuis kwam was ik maar vroeg gaan slapen en nu heb ik echt heerlijk uitgeslapen. het zonnetje schijnt en ik denk dat ik maar snel aan mijn huiswerk ga beginnen zodat ik dat vanavond niet meer hoef te doen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 10:20
terror koekjes
terror koekjes is offline
Wowz ik ging uit gothicen en het geheel was wel zo lachwekkend dat ik enorm dolle pret heb gehad. Ik ben wel mishandeld door een gothic die, als ik haar lippen goed heb gelezen, vroeg waar ik mee bezig was. Mijn enthousiaste dansstijl werd duidelijk niet op prijs gesteld. Logisch ook, tussen al die elegant zwiepende zweefkezen Daarna heb ik weet ik niet meer maar ik ga zo naar Fort Pannerden om rondjes te koekeloeren en ik hoop dat die gekke grote stieren me dit keer sparen
Oud 30-09-2007, 10:44
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb gister mn nieuwe p00sje opgehaald maar hij verstopt zich sindsdien onder en achter allemaal dingetjes, dus ik heb hem nog niet goed kunnen begluren. mijn andere p00sje zit stoer van een meter afstand te blazen.

aww, hij heet jules.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ik heb gister mn nieuwe p00sje opgehaald maar hij verstopt zich sindsdien onder en achter allemaal dingetjes, dus ik heb hem nog niet goed kunnen begluren. mijn andere p00sje zit stoer van een meter afstand te blazen.

aww, hij heet jules.
[afbeelding]
OMG AWWWW
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:39
Verwijderd
omg dat katje is geweldig <3.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 11:42
vixen
vixen is offline
Gisteravond ben ik echt heul vroeg gaan slapen, als voorbereiding op vandaag, want vandaag moet ik 3 miljard bladzijdes lezen omdat ik echt heel erg achter loop. En dan maak ik ook maar gelijk de twee opdrachten voor deze week. En vanavond doe ik ook dingen voor school! Ohmygozz ik hou van zondagen.
Oud 30-09-2007, 11:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Cilinder fest dinges of zo was geniaal, Neuk maakte alle verwachtingen waar. Ik heb dikke klappen op mn smoel gehad, een dikke neus en m'n rug is verrot. Maar daar doen we het voor toch?
ik kon niet ivm werk
Oud 30-09-2007, 12:12
Moustache
Moustache is offline
Ik heb gisteravond veel te ver gefietst voor een feestje wat an sich wel gezellig was. Vandaag niks dan studie, en dat ga ik nu een keer wel volhouden.
Oud 30-09-2007, 12:20
Verwijderd
ik ga nu naar een vriendin van mij toe, huiswerk gaat nu echt niet lukken als de zon schijnt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 13:34
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:

aww, hij heet jules.
[afbeelding]
super vet beest!
Oud 30-09-2007, 14:38
Moustache
Moustache is offline
Ik+vrienden hebben zojuist bedacht om oud&nieuw in Parijs te gaan vieren en dikke kans dat dat doorgaat
Oud 30-09-2007, 14:48
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
OMG AWWWW
datttt ooh ik wil ook een poes.
Oud 30-09-2007, 14:55
Verwijderd
Citaat:
datttt ooh ik wil ook een poes.
Ik ook en ik ben al enkele weken aan het rondkijken. Die van dolly fisher is een maine coon als ik me niet vergis, die zijn gaaf want die vinden spelen met water leuk Maar die kan ik helaas niet want die hebben een vrij grote leefruimte nodig naar het schijnt.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 15:49
Broeder
Broeder is offline
Koopzondag, dus huilende kinderen onder m'n raam, terwijl ik braaf oefeningen in een WERKBOEK poog te maken.
Oud 30-09-2007, 15:56
Back Door Man
Back Door Man is offline
afgelopen nacht met haligh naar tilburg geweest en hebben we gehost tussen de boeren tot in de vroege uurtjes
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 15:57
Haligh
Haligh is offline
en nu heb ik een snee in mijn wenkbrauw en goede morgen op mijn broek.
Oud 30-09-2007, 15:59
ZerO
ZerO is offline
Ik heb twee dagen met mijn vriendje gehangen want hij gaat morgen naar Istanbul en ik dinsdag naar Boekarest dus ha we hebben werkelijk geen flikker uitgevoerd en nou ben ik bij mijn moeder en het is saaaaaai en vanavond heb ik met een vriendin en Haligh afgesproken geloof ik !!
Oud 30-09-2007, 16:01
Haligh
Haligh is offline
echt waar?
Oud 30-09-2007, 16:03
ZerO
ZerO is offline
jah, dus bij deze kwart voor 9 voor de mac
Oud 30-09-2007, 16:08
Haligh
Haligh is offline
ja ik moet even kijken, ben nu met schoolwerk bezig namelijk.
en moet kk veel doen en het moet morgen af zijn!
Oud 30-09-2007, 16:11
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
ja ik moet even kijken, ben nu met schoolwerk bezig namelijk.
en moet kk veel doen en het moet morgen af zijn!
saaaai

ot:
Ik ga ook fijn aan school werken
Oud 30-09-2007, 16:24
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
ik keek family guy in de trein en toen klaagde een fucker dat et geluid te hard stond.
in de NACHTTREIN JA
wat een gaylord.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:30
Verwijderd
^ haha, family guy meets aha

Verder slijt ik mijn dagen met leren en af en toe zappen wat betekent dat ik zo nu en dan me kan ergeren aan een stel ongeletterde apen die meedoen aan 'zing-jezelf-een-tmf-award'. Is Engels wel of niet verplicht in het vakkenpakket van het vmbo or what?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:33
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
Ik ook en ik ben al enkele weken aan het rondkijken. Die van dolly fisher is een maine coon als ik me niet vergis, die zijn gaaf want die vinden spelen met water leuk Maar die kan ik helaas niet want die hebben een vrij grote leefruimte nodig naar het schijnt.
het is een maine coon idd, en ik wilde een man want als die groot worden zien ze er zo uit:

Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 16:34
Haligh
Haligh is offline
mooi beest.
Oud 30-09-2007, 18:10
botulismf
botulismf is offline
Ik heb me laten kaalscheren door tondeusitis en het bevalt me goed, die korte coupe. En gisteren was ik met haar en nog een stel mensen gaan pokeren en dat was tof.

En vanmiddag was ik naar een dansvoorstelling waar de vriendin van mijn broer aan meedeed en haar voorstelling was verreweg de gaafste van de zes en heeft dan ook terecht gewonnen. Vanavond ga ik bowlen.

En ik heb zojuist de eerste echofoto gezien van het ongeboren kindje van mijn zus!
Oud 30-09-2007, 18:16
Verwijderd
Citaat:
En gisteren was ik met haar en nog een stel mensen gaan pokeren en dat was tof.

En vanmiddag was ik naar een dansvoorstelling waar de vriendin van de broer van botulism aan meedeed en haar voorstelling was verreweg de gaafste van de zes en heeft dan ook terecht gewonnen. Vanavond ga ik bowlen.

!
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:16
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg hierbij verbleekt zelfs mijn 6 kilo zware doch goed gespierde zwarte big mofokat

gisteren wezen pokeren bij moya en die heeft ook al een gave kat. ik denk dat ik nog nooit een niet-gave kat ben tegengekomen. maar hoezee, ik had beginnersgeluk als een mofo en daarna weer heerlijk overmoedig alles kwijtspelen lols. vandaag heb ik botulismf gemillimeterd en nu kan hij weer lekker koud de winter in.
en HUH ik kreeg gisteren voor het eerst van mijn leven het telefoonnummer van een vreemdeling. verdacht, vast interpol.
Oud 30-09-2007, 18:17
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
huh da's toevallig
Oud 30-09-2007, 18:32
botulismf
botulismf is offline
Haha, ja.

En ongave katten bestaan niet, idd. Net zo min als katten zonder geestelijke afwijking.
Oud 30-09-2007, 18:41
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hahaha dat is zo
Oud 30-09-2007, 18:43
Verwijderd
muis heeft geen geestelijke afwijking

hij is "speciaal"
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 18:44
Carn
Carn is offline
you're not so bright, instead you're a little bit speciaaall
Oud 30-09-2007, 19:23
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Citaat:
gisteren naar boz geweest en daarna ben ik nog even in breda gaan chillen.
ja, ik zag je in de trein.

ik ging naar den bosch en werd daar heel erg dronken voor het eerst in een best wel lange tijd.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:22
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
muis heeft geen geestelijke afwijking

hij is "speciaal"
als alle katten een 'geestelijke afwijking' hebben, is het geen afwijking en misschien zelfs wel volkomen normaal gedrag voor katten. maar nu zit ik eigenlijk gewoon mijn eigen kat goed te praten
Oud 30-09-2007, 20:24
Verwijderd
Citaat:
bazz, breakz 'n drumz.
Daar gaat m'n naamzoek -_-'
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:35
Moustache
Moustache is offline
Citaat:
Ik+vrienden hebben zojuist bedacht om oud&nieuw in Parijs te gaan vieren en dikke kans dat dat doorgaat
En mijn moeder wil dat ik meega naar Athene en ik ga misschien ook nog naar New York en Israel
Oud 30-09-2007, 20:38
Verwijderd
Vandaag zou ik de hele dag leren maar dat kwam er niet van omdat er zieken waren op mijn werk dusja, heel de dag gewerkt en dat was eigenlijk wel heel gezellig. Net gekookt en nu ga ik even een opdracht voor school maken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 20:57
Verwijderd
vandaag ben ik langs een vriendin geweest en nog met andere vriendinnen wat gaan drinken en mens erger je niet gespeeld en ik was the bomb. verder heb ik net wat tv gekeken en huiswerk gemaakt, waar ik eigenlijk nu mee verder moet maar ik kreeg net een herrinering van Ieke, dus ben even van mijn apropo.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 21:13
Verwijderd
Citaat:
het is een maine coon idd, en ik wilde een man want als die groot worden zien ze er zo uit:

[afbeelding]
wauw, echt mooi.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 21:24
Back Door Man
Back Door Man is offline
ik ben terug in antwerpen, heb net wat gedronken met een vriend en ga straks slapen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 21:38
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
ja maine coons maar hmz ik digte die ene met die geplette kop uit het asiel wel waar je laatst een pic van postte. en bah ik ben allergisch anders had ik nu al een heel nest gehad prolly heheh. maar gelukkig lopen er in mijn woonomgeving heel veel poessies rond.

ontopic ik had een zenuwslopend familiediner.
Oud 30-09-2007, 21:43
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Citaat:
wat een gaylord.
[filmpje]
wat dacht je van deze versie dan?
http://nl.youtube.com/watch?v=kwxvOKuLUQ0
Oud 30-09-2007, 22:05
Verwijderd
Je kent het?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2007, 22:33
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Je kent het?
ik ben nooit stamgast geweest maar ik heb er wel enige avonden doorgebracht WANT gratis entree en dichtbij mijn toenmalige woning. zeer vermakelijk.
Reageren

Regels voor berichten