Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Cornel, het lijkt wel of je al onze (al dan niet goedbedoelde
![]()
||
Citaat:
Een BAA examen is een aangepast rijexamen voor leerlingen met een beperking in de ruimste zin des woord. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Sommige rijscholen hebben mij zelfs ''gedumpt'' omdat de instrukteurs geen raad wisten met mij. Gelukkig heb ik nu een instrukteur die wel tijd en geduld met mij heeft. Off topic. De reden waarom ik nauwelijks contact met mensen heb is gewoon omdat de contacten doorgaans lijden tot onbegrip en irritatie vandaar dat ik liever alleen ben. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarnaast doelde ik meer op dingen als onjuiste, ontwijkende antwoorden geven bij die psychiater en op de EV. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Filerijden viel wel mee heur. Het was druk, maar geen files ![]() Citaat:
Maar je rijbewijs halen is zo'n bodemloze put. Straks ben je 15.000 euro verder. Dan heb je je pasje, dan moet je nog een dure auto kopen, verzekering, benzine, onderhoud.. Je blijft er maar geld in pompen, maar je ziet er niks van terug. Als je nou een opleiding had gedaan/gaat doen, dan investeer je geld in kennis, en met die kennis kun je weer (meer) geld verdienen.
||
Citaat:
En ik denk juist dat de rijscholen die jou hebben gedumpt goede rijscholen zijn geweest omdat ze op een gegeven moment erachter kwamen dat jij gewoon nóóit zal leren rijden, waarom accepteer je dat gewoon niet? Dat scheelt jou, en de mensen die jij ooit tegen gaat komen in een auto, héél veel stress en problemen. Want ik denk werkelijk dat juist deze instruCteur jou compleet leegpikt (en dat lukt hem zo te zien ook perfect).
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Geweldig die rotondes, hierdoor kun je, als je rechtdoor wilt, beide stroken pakken en met hogere snelheid de rotonde over blazen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Sowieso had ik geleerd om rotondes netjes in zn 2 te doen ;x Maar na 3 rotondes heb je dat ook wel gezien
![]() Als je je verveelt, moet je eens vanuit stilstand proberen op te trekken in zn 5 ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Vanuit 5 proberen op te trekken heb ik nog nooit geprobeerd. 2 in rijles al zo vaak ;p, en 3 kan ook, maar of mijn ouders of mijn vriends auto de 5 trekt....? Kan dat denk je met alle auto's?
|
Verwijderd
|
Zo lang je de koppeling maar voorzichtig genoeg op laat komen moet dat wel kunnen.
Vanuit de 4 of 5 wordt al heel wat lastiger en een goede auto zal ook vrijwel direct afslaan als je vanuit de 5 probeert op te trekken (zo niet dan zit er hoogstwaarschijnlijk nogal wat werk aan het koppelingsdeel van die auto). |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik lees hier verhalen dat als je de koppeling maar rustig genoeg laat opkomen dat het wel lukt, wat ik overgens betwijfel. ![]() Bij een dieselauto zou het wegrijden in hogere versnellingen beter gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In een diesel is het inderdaad makkelijker vanuit stilstand in de 3 bv op te trekken. Bij mijn oude auto gaat het een stuk lastiger dan bij een nieuwere wagen. (logisch, alles gaat moeilijker in een oude auto ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
Uh, ik ben gewoon in zn 5 weggereden met de bezineauto van mn vader heur. Ik denk dat het met de meeste autos wel moet kunnen. Of het lukt ligt waarschijnlijk aan jezelf. Je moet de koppeling niet te snel loslaten. Je hebt iig wel goed gevoel voor je voertuigbesturing als het je lukt.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik maak even een tekening voor je, anders snap je het niet: ![]() Laatst gewijzigd op 24-11-2007 om 05:55. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het wel eens (per ongeluk) in de drie gedaan, maar meer niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
LOL @ mijn moeder
![]() We moesten een stukje met de auto door den haag om eten te halen. Vraag ik of ik mag rijden. Mn moeder meteen, neee, lijkt me niet zo'n goed plan, doe dat nou maar niet, bla. Vraag ik waarom niet. Jaa, je hebt hier nog nooit gereden. Nee, gek he? Hoelang wil je dat zo houden? Omg ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sportief rijdt zij absoluut niet, ze presteert het om 1 : 16 te rijden in dat ding (ik rij er ong. 1 : 12 mee). |
![]() |
||
Citaat:
De komende rijles gaat mijn instrukteur mij sneller optrekken leren, heb hier al eerder mee mogen oefenen. Soms zegt hij moet je wat sneller kunnen wegrijden bij kruisingen ed. Dat wordt kicken, heb het al een keer mogen proberen, koppeling sneller laten opkomen en meteen stevig gas geven, vervolgens meteen doortrekken naar de 2 en 3. ![]() |
![]() |
|
Ehhh. Ik ging in de auto van een vriend van mij rijden en hij vond dat ik rustig moest doen omdat het glad was/regende/waaide. Maar daarna reed hij terug en ging hij proberen te slippen aan het eind van de rotondes en het lukte niet eens door zn nieuwe banden grmbl.
En in de auto van mn ouders mocht ik hééélemaal naar de buurt-AH rijden ![]()
Laatst gewijzigd op 27-11-2007 om 13:24. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() En parkeren is wel kut ja. Kan ik ook niet ![]()
|
Verwijderd
|
Dat glijden heeft dan ook niet alleen met snelheid te maken maar ook met het soort auto, het soort bocht, de versnelling waarin je zit, de bandenspanning, profiel en nog wel meer dingen
![]() Ach, glijden is eigenlijk best grappig, net als met piepende banden een bocht doorjakkeren. Dat kan ook best grappig zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|