Advertentie | |
|
![]() |
|
Het rotte van elkaar een paar dagen niet zien is dat ik altijd zo ga twijfelen. En alles gaat goed in mijn leven, maar toch ben ik niet gelukkig, dat vind ik stom en dat maakt me nog meer aan het twijfelen.
![]()
|
Potver, ik ben dom. Hij ging vanochtend weg en eigenlijk heb ik deze week geen tijd en volgende week ben ik op vakantie dus duurt het weer twee weken voordat ik hem zie. Dat was ik me niet bewust toen we afscheid namen. En de weekenden daarna zitten ook allemaal vol. Misschien moeten we een keer gewoon dagje of avond afspreken, zó ver wonen we nou ook niet uit elkaar. Hmm maargoed, hij moet het initiatief tonen. Verder <33
|
Verwijderd
|
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hij was hier gisterenavond tot deze morgen, maar we moesten aparte bedden slapen en door een familiefeestje gisterenavond lijkt het alsof ik hem niet écht heb gezien. Hij is er heel erg down van en ik voel me zo schuldig omdat ik hem nog een uurtje naar mijn vrienden had mee getrokken.
![]() |
![]() |
|
Waah! Ik ben weer tien keer langs de Free Record Shop gelopen voor die leukerd net!
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heheee ik ga met hem uit. Plus een hele groep maar what the hell. En volgens een klasgenootje stak hij bijzonder veel aandacht in me. Maar helaaspindakaas heeft ie nog steeds een vriendin.
En de knaap zei dat ik dat wel kon verhelpen met mijn charmes haha, en over twee weken gaan wij naar duitsland en ik voorspel dat dat gezellig wordt met een grote G. Oh en die exscharrel stond opeens voor mijn neus op mijn werk, aiaiai, pijnlijke zaken. M'n vrienden zijn overigens toll ![]() |
![]() |
|
Hmmm. Gisteren naar de bios geweest, heerlijk tegen hem aan gezeten. Voelde zo fijn. En 's avonds eindelijk weer tegen hem aan in slaap gevallen. Vandaag vroeg opgestaan en samen huiswerk gemaakt.
![]() ![]()
|
Hahahahaha, vandaag een oude ex tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij was sinds twee dagen vrijgezel en hij probeerde gewoon weer
![]()
|
Hmm vanochtend heerlijk naast hem wakker geworden. Helaas moet ik werken vandaag en heb ik geen vrij kunnen regelen anders had ik nu met hem in het zwembad gelegen. Maar hij komt me vanavond na het werk ophalen <3
Het gaat zo goed tussen ons en ik voel me gaaf enzo ![]()
|
klootzak dat het is (mijn vader dus), ik ben heraangenomen bij de Gamma en ik moest gisteren werken.
Komt die arrogante zak (sorry voor mn taalgebruik) doodleuk aan mijn kassa, met die lelijke vetklep van een vrouw van hem en koopt een stanleymes, ja een stanleymes!! en zegt ie: 'oh dus hier moet je je geld nu verdienen nu je niet meer van mijn zak kunt leven'. Ik kon hem wel ik weet niet wat met dat stanleymes... AAAAH... waarom doet het me zoveel? waarom laat het me niet los? 3 vrienden geven een groot verjaardagsfeest in Atak met 2 anderen.. en ik ga niet.. zal er vast spijt van krijgen.. maar ja..
||
Citaat:
lijkt me echt een kutsituatie in ieder geval, sterkte ermee. hoop dat de situatie snel enigszins verbetert. |
![]() |
||
Citaat:
OT: ik heb net een facebook-account aangemaak, perfecte manier om je populair te voelen ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
oi wat was ik dronken vannacht, maar hij heeft me opgehaald en veilig mee naar huis genomen. lieeef!
en beste vriendje was over me heen maar is nu weer verliefd op me. hij valt op kotsende vrouwen geloof ik. nou ja, komt ie wel overheen. ik ga m iig niet ontwijken ofzo, want heb m 2 maand niet gezien en daar werd het overduidelijk niet beter van ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
aargh, nou smst hij een uur van te voren dat t toch niet zo goed uitkomt... en ik ben woedend en nog woedender dat hij niet ingaat op mijn boze smsje terug, teringzooi
|
|