Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2007, 16:56
Verwijderd
Citaat:
...ik ben veel te zenuwachtig voor zoiets onbenulligs. Zucht.
Hij is dan wel ècht leuk, of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-10-2007, 17:32
Verwijderd
Net weer even ouderwets gierend van het lachen in het café gezeten met twee vriendinnetjes die ik al sinds groep 7 ken ofzo. Héérlijk!
Vanavond lekker samen naar de film. Het zou verdorie weer eens tijd worden dat we tijd hadden voor elkaar
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 17:37
Verwijderd
Snap niet dat er mensen zijn die vrijwillig single zijn als je zoiets moois kan hebben <3.
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 18:03
Verwijderd
Hij is weer onderweg!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 18:11
metallica
metallica is offline
Ik ben benieuwd wat hij zondag te zeggen heeft, of het iets toevoegd of een herhaling van het onduidelijke geneuzel eerder is.
Daarnaast ben ik echt benieuwd wat die dag van het optreden gaat geven. Het plan was erna naar amsterdam te gaan, bij een vriendin van mij te gaan logeren en daarna de stad in te gaan. Maar ik heb al gezegd dat het van mn stemming afhangt hoelang ik blijf, want ik heb zo'n vermoeden dat ik het niet ga trekken. En daarnaast ben ik (al klinkt het echt heel erg stom) bang dat hij met die vriendin gaat flirten
Oud 05-10-2007, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Hij is weer onderweg!
Met citaat reageren
Oud 05-10-2007, 22:15
niña
niña is offline
Tsjeetje. Alles is overdonderend
Oud 06-10-2007, 08:36
Verwijderd
Citaat:
Het zou verdorie weer eens tijd worden dat we tijd hadden voor elkaar
Inderdaad ja! Ik heb hem de hele week amper gezien, hier en daar een minuutje.. en dan is het zaterdagochtend en moet ie alweer weg naar een klant! Ghe, ik verbaas me erover hoe weinig je elkaar kunt zien ook al woon je samen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 09:19
neardo
neardo is offline
Ik geloof dat ik kansloos ben in de liefde.
Of in ieder geval in het uitzoeken van geliefden.
Oud 06-10-2007, 10:17
miekmuis
miekmuis is offline
Grrrr, heb ik eindelijk het lef op kunnen brengen om hem te vragen wat hij nou wil, zegt ie dat ie dat niet weet. Moet ik daar nou mee
Oud 06-10-2007, 10:21
WolterB
WolterB is offline
Mijn liefdesleven is op 't moment zo dood als een pier
Oud 06-10-2007, 11:39
Tink*
Tink* is offline
Het rotte van elkaar een paar dagen niet zien is dat ik altijd zo ga twijfelen. En alles gaat goed in mijn leven, maar toch ben ik niet gelukkig, dat vind ik stom en dat maakt me nog meer aan het twijfelen.
Oud 06-10-2007, 12:37
Thee Muts
Thee Muts is offline
* Is nieuwsgierig naar Morgan's date *
Oud 06-10-2007, 12:40
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
* Is nieuwsgierig naar Morgan's date *
Oud 06-10-2007, 13:11
indigo
indigo is offline
Potver, ik ben dom. Hij ging vanochtend weg en eigenlijk heb ik deze week geen tijd en volgende week ben ik op vakantie dus duurt het weer twee weken voordat ik hem zie. Dat was ik me niet bewust toen we afscheid namen. En de weekenden daarna zitten ook allemaal vol. Misschien moeten we een keer gewoon dagje of avond afspreken, zó ver wonen we nou ook niet uit elkaar. Hmm maargoed, hij moet het initiatief tonen. Verder <33
Oud 06-10-2007, 13:50
Verwijderd
Okee dan, voor de nieuwsgierigen: Het was heel gezellig, zeker een succesvolle date, maar zo op het eerste gezicht denk ik dat het bij scharrelen mag blijven. Alleen gaat hij heel binnenkort voor een paar maanden naar het buitenland, dus dat scharrelen wordt dan sowieso al uitgesteld.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 14:16
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Het gaat echt super tussen ons!
Oud 06-10-2007, 14:43
selfmindead
selfmindead is offline
Hij was hier gisterenavond tot deze morgen, maar we moesten aparte bedden slapen en door een familiefeestje gisterenavond lijkt het alsof ik hem niet écht heb gezien. Hij is er heel erg down van en ik voel me zo schuldig omdat ik hem nog een uurtje naar mijn vrienden had mee getrokken.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:22
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ik voel even niets ofzo
Oud 06-10-2007, 16:43
Fayette
Waah! Ik ben weer tien keer langs de Free Record Shop gelopen voor die leukerd net! En mijn kansen afgewacht! Toen ie op een gegeven ogenblik alleen stond heb ik het er op gewaagd en hebben we echt wel gezellig gekletst. We hebben op dezelfde middelbare school gezeten blijkbaar. Ohh, en ik vind hem leuk!! Maar waarom vraagt ie nou niet om wat af te spreken ofzo? Ik kan toch niet iedere zaterdag rondjes blijven lopen!
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 16:44
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Waah! Ik ben weer tien keer langs de Free Record Shop gelopen voor die leukerd net! En mijn kansen afgewacht! Toen ie op een gegeven ogenblik alleen stond heb ik het er op gewaagd en hebben we echt wel gezellig gekletst. We hebben op dezelfde middelbare school gezeten blijkbaar. Ohh, en ik vind hem leuk!! Maar waarom vraagt ie nou niet om wat af te spreken ofzo? Ik kan toch niet iedere zaterdag rondjes blijven lopen!
Anders vraag jij hém komop zeg Emancipatie!
Oud 06-10-2007, 17:00
Halflight
Halflight is offline
Heheee ik ga met hem uit. Plus een hele groep maar what the hell. En volgens een klasgenootje stak hij bijzonder veel aandacht in me. Maar helaaspindakaas heeft ie nog steeds een vriendin.
En de knaap zei dat ik dat wel kon verhelpen met mijn charmes haha, en over twee weken gaan wij naar duitsland en ik voorspel dat dat gezellig wordt met een grote G.
Oh en die exscharrel stond opeens voor mijn neus op mijn werk, aiaiai, pijnlijke zaken.

M'n vrienden zijn overigens toll
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 17:07
I C U
I C U is offline
Pfff... rotenkel! Maar wel weer leuke dag op m'n werk gehad, onwijs gelachen Heerlijk! Zo richting een vriendinnetje, en nu maar hopen dat m'n enkel dat overleefd...
Oud 06-10-2007, 17:12
Rob
Rob is offline
geeft wel aardig weer hoe ik mij voel, dus:
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 17:39
Neko*
Neko* is offline
Hmmm. Gisteren naar de bios geweest, heerlijk tegen hem aan gezeten. Voelde zo fijn. En 's avonds eindelijk weer tegen hem aan in slaap gevallen. Vandaag vroeg opgestaan en samen huiswerk gemaakt. Ik wist niet dat ik daar ooit toe in staat zou zijn, maar het was eigenlijk best leuk! Vanavond nog even gezellig caféetje in, nadat hij gewerkt heeft. Ik voel me echt super.
Oud 06-10-2007, 18:26
palindrome
palindrome is offline
Goedgoedgoed alleen zit hij nu veel te ver weg en ik mis hem.
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Mijn liefdesleven is op 't moment zo dood als een pier
qft
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 02:37
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hahahahaha, vandaag een oude ex tegengekomen tijdens het uitgaan. Hij was sinds twee dagen vrijgezel en hij probeerde gewoon weer Sukkel. Hij vroeg zich af waarom hij het ooit met me uitmaakte. Geen idee ;p
Oud 07-10-2007, 06:59
farai
farai is offline
vannacht gedroomd over mn eerste ex. he bah, klotedroom.
Oud 07-10-2007, 09:15
stout!
stout! is offline
Goed, maar ik mis hem.
Het begint een saaie post te worden, sorry .
Oud 07-10-2007, 09:35
Maija
Maija is offline
Citaat:
Ik geloof dat ik kansloos ben in de liefde.
Of in ieder geval in het uitzoeken van geliefden.
Oud 07-10-2007, 12:21
ST*R
ST*R is offline
Als ik er zoveel mee bezig ben en zo twijfel is het sowieso niet goed. In een relatie hoor je gewoon zeker van elkaar te zijn, en het moet je juist gelukkig maken.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 12:23
Bloompje
Bloompje is offline
Hmm vanochtend heerlijk naast hem wakker geworden. Helaas moet ik werken vandaag en heb ik geen vrij kunnen regelen anders had ik nu met hem in het zwembad gelegen. Maar hij komt me vanavond na het werk ophalen <3

Het gaat zo goed tussen ons en ik voel me gaaf enzo
Oud 07-10-2007, 14:33
Dott
Dott is offline
klootzak dat het is (mijn vader dus), ik ben heraangenomen bij de Gamma en ik moest gisteren werken.
Komt die arrogante zak (sorry voor mn taalgebruik) doodleuk aan mijn kassa, met die lelijke vetklep van een vrouw van hem en koopt een stanleymes, ja een stanleymes!! en zegt ie: 'oh dus hier moet je je geld nu verdienen nu je niet meer van mijn zak kunt leven'.
Ik kon hem wel ik weet niet wat met dat stanleymes... AAAAH... waarom doet het me zoveel? waarom laat het me niet los?

3 vrienden geven een groot verjaardagsfeest in Atak met 2 anderen.. en ik ga niet.. zal er vast spijt van krijgen.. maar ja..
Oud 07-10-2007, 14:54
__
__ is offline
Citaat:
klootzak dat het is (mijn vader dus), ik ben heraangenomen bij de Gamma en ik moest gisteren werken.
Komt die arrogante zak (sorry voor mn taalgebruik) doodleuk aan mijn kassa, met die lelijke vetklep van een vrouw van hem en koopt een stanleymes, ja een stanleymes!! en zegt ie: 'oh dus hier moet je je geld nu verdienen nu je niet meer van mijn zak kunt leven'.
Ik kon hem wel ik weet niet wat met dat stanleymes... AAAAH... waarom doet het me zoveel? waarom laat het me niet los?
nou omdat het je vader is misschien?
lijkt me echt een kutsituatie in ieder geval, sterkte ermee. hoop dat de situatie snel enigszins verbetert.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 15:10
Dott
Dott is offline
dank je
Oud 07-10-2007, 15:42
stout!
stout! is offline
Citaat:
Als ik er zoveel mee bezig ben en zo twijfel is het sowieso niet goed. In een relatie hoor je gewoon zeker van elkaar te zijn, en het moet je juist gelukkig maken.
Echt. Ik dacht vroeger altijd (onbewust) dat liefde 'moeilijk' moest zijn, om echt te zijn. Maar dat is niet zo, het is eigenlijk heel simpel. Natuurlijk niet persé de hele tijd, maar uiteindelijk moet er niet steeds strijd en onzekerheid zijn, denk ik.

OT: ik heb net een facebook-account aangemaak, perfecte manier om je populair te voelen en mensen vinden mijn foto leuk, wat is goedkope aandacht soms toch fijn.
Oud 07-10-2007, 15:45
BleuEyes
BleuEyes is offline
Net even mijn spullen bij mijn ex opgehaald. Ging goed, ben opgelucht en blij dat het klaar is.

Verder gaat het gewoon helemaal goed komen met me
Oud 07-10-2007, 16:11
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Echt. Ik dacht vroeger altijd (onbewust) dat liefde 'moeilijk' moest zijn, om echt te zijn. Maar dat is niet zo, het is eigenlijk heel simpel. Natuurlijk niet persé de hele tijd, maar uiteindelijk moet er niet steeds strijd en onzekerheid zijn, denk ik.
.
Ik ben het helemaal met je eens, een relatie moet grotendeels vanzelf/natuurlijk gaan (je moet natuurlijk wel moeite voor elkaar blijven doen, maar je moet er niet zo bezig mee zijn zoals ik nu doe). Ik ga maar eens snel met hem praten.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:21
Verwijderd
oi wat was ik dronken vannacht, maar hij heeft me opgehaald en veilig mee naar huis genomen. lieeef!
en beste vriendje was over me heen maar is nu weer verliefd op me. hij valt op kotsende vrouwen geloof ik. nou ja, komt ie wel overheen. ik ga m iig niet ontwijken ofzo, want heb m 2 maand niet gezien en daar werd het overduidelijk niet beter van en stiekem is het uiteraard best vleiend om midden in de nacht dronken liefdesverklaring smsjes te krijgen. minder leuk is als je te dronken bent om ze zelf te kunnen lezen. vriendjelief was not amused, maar goed, kan ik er wat aan doen dat hij mij dat smst?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 16:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben het helemaal met je eens, een relatie moet grotendeels vanzelf/natuurlijk gaan (je moet natuurlijk wel moeite voor elkaar blijven doen, maar je moet er niet zo bezig mee zijn zoals ik nu doe). Ik ga maar eens snel met hem praten.
en dan terug naar de vorige?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Aah, hoe erg dat ik niet weet hoe de jongen heet waarmee ik vannacht heb gezoend. Gelukkig is het een studiegenoot en zie ik 'm vast nog eens lopen... Of ik weet gewoon niet meer hoe hij eruit zag.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 17:52
Verwijderd
Zo <3 Het is zo fijn hier, ik voel me hier zo thuis En we moeten vaker uit eten gaan en het is maar goed dat we dat nu ook steeds meer doen, lang leve fulltime werken
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:52
Neko*
Neko* is offline
Ik weet het niet meer.. Het is alsof ik niet zonder hem kan, maar dat er ook iets mist als ik bij hem ben. En het ligt aan mij, dat weet ik, en dat maakt t nog erger..

Laatst gewijzigd op 07-10-2007 om 19:38.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 18:57
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
en dan terug naar de vorige?
ehm nee?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 19:18
metallica
metallica is offline
aargh, nou smst hij een uur van te voren dat t toch niet zo goed uitkomt... en ik ben woedend en nog woedender dat hij niet ingaat op mijn boze smsje terug, teringzooi
Oud 07-10-2007, 20:30
zeep007
zeep007 is offline
lekker zat worden met vrienden en met hem, en dan lekker lang uitslapen en lui en lam doen. Heerlijk die zondag!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 20:48
Verwijderd
ik voel me bah
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:03
Verwijderd
Citaat:
ik voel me bah
Dit. Want ik begin het elkaar maar één keer in de week zien behoorlijk zat te worden. Het was zó leuk vandaag en dan is het zó'n domper dat ik 's avonds weer naar huis moet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2007, 21:04
Verwijderd
En ik maak hem even vol, omdat ik dat graag wil
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten