Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-10-2007, 18:55
IcedEarth
IcedEarth is offline
Redhair veeel plezier in Berlijn!!!

ot: all is well, all is well. We gingen de auto van een vriendin met hartjes, bloemetjes en teksten beschilderen, komen buurkinderen broetjes zusje, alleemaal schilderen, kliederen, erg leuk. Mijn fiets stond er dicht bij, ik zei dat ik m altijd zo moeilijk terug vond bij het station, dus nu is ie geel met rose groen en blauw. hahaha, wat een maffe middag. Allemaal mensen stoppen, kijken, kletsen, meeschilderen.. hihihihi.
Oud 25-10-2007, 20:04
Yana
Yana is offline
Ik sprak mijn moeder net aan de telefoon. Mijn ooit zo lieve mooie vriendin-mama, die ineens van me verwijderde en nu egoïstische niet-echt-meer-mama is. Als ik haar spreek hoor ik de stem die vroeger tegen me sprak, die me begreep en waar ik boos tegen durfde te zijn. Het vertrouwde vroeger-gevoel van toen ik me voor het eerst in mijn leven mooi en sterk voelde. Ik was 16, 17 en ik had een lieve mama die ik vertrouwde.

Nu heb ik haar al twee maanden niet gezien. We praatten net, het tweede telefoontje in die twee maanden. Ze droomt iedere nacht over mij, ze weet niet waar ze aan toe is, ze wil me zien, ze houdt van mij en ik moet haar accepteren zoals ze is net zoals ze dat bij mij doet. Haar woorden klinken leeg en hol. Ik vertel haar rustig en verstandelijk hoe ze me van de eerste plek naar mijlenver daaronder heeft verstoten en ze zegt dat dat het verleden is. Maar dat is het niet mama. Alles wat je doet en zegt is onlosmakelijk verbonden met die tijd. Want daar voelde ik me veilig, voor het eerst in heel mijn leven heb ik me veilig gevoeld in dat jaar. Ik was 17 en ik voelde me voor het eerst gesteund en vrij.

Het mocht niet langer duren dan een jaar. Maar de nasleep duurt zoveel langer. "ik wil alleen maar horen dat het goed met je gaat". Nou, dan vertel ik je dat toch. Maar je zult mij niet meer zien zoals ik echt ben. Mama. Zelfs het woord klinkt hol als ik aan jou denk.
Oud 25-10-2007, 20:29
Stefanie
Stefanie is offline
Morgen is de laatste dag en ik weet niet of ik er spijt van moet hebben of niet. Aan de ene kant weet ik heel goed dat ik precies doe wat hij doet, maar aan de andere kant ben ik helemaal niet zo... Eigenlijk ben ik bang dat ik spijt krijg, maar tot nu toe heb ik helemaal geen drang gevoeld om toch te gaan. Binnenkort zal hij wel bellen en dan ben ik gewoon een hele week in de buurt geweest.

Ik heb nog steeds niet besloten wat ik met kerst wil gaan doen. Er zijn zoveel mogelijkheden en toch kan ik niet kiezen. Eigenlijk moet ik wat avontuurlijker zijn en het aanbod aannemen, maar aan de andere kant ben ik veel te veel een huis-tuin-en-keuken-meisje. En ik hoop snel dat ik een huisje aangeboden krijg. Mijn moeder had al drie! kaarsjes voor me gebrand.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 20:41
Little_lady
Little_lady is offline
Zal dit dan de eerste opdracht zijn dit jaar die ik op tijd af krijg en inlever? Lijkt me wel fijn, we hebben ondertussen al 10 weken les en heel wat opdrachten gehad dus het wordt wel eens tijd dat ik weer doe wat ik moet doen.

*Kom op kleine, nog even!
Nog een paar regeltjes...
Oud 25-10-2007, 20:57
Verwijderd
@Yana: Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat...maar willen alle ouders niet graag dat het goed gaat met hun kind? En is het soms niet mogelijk om mensen hun fouten te vergeven (dat is iets anders dan vergeten, dat lijkt me duidelijk)? Dat in ieder geval te proberen? Desnoods een ander soort relatie opbouwen, maar iig een relatie. Zo iets kost tijd, maar is niet per definitie onmogelijk, lijkt me?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:05
Yana
Yana is offline
Citaat:
@Yana: Ik weet natuurlijk niet precies hoe en wat...maar willen alle ouders niet graag dat het goed gaat met hun kind? En is het soms niet mogelijk om mensen hun fouten te vergeven (dat is iets anders dan vergeten, dat lijkt me duidelijk)? Dat in ieder geval te proberen? Desnoods een ander soort relatie opbouwen, maar iig een relatie. Zo iets kost tijd, maar is niet per definitie onmogelijk, lijkt me?
Dat weet ik niet. Ik ben voor mijn gevoel nog steeds van mn plek gestoten. We hebben in de tijd daarna nog wel contact gehad en elkaar ook gezien enzo, dingen besproken etc, maar ze vervalt steeds weer in dezelfde fouten en ik voel me steeds "tweederangs" en onbegrepen. Ik weet niet wat ik met haar aanmoet. Ik gooi ook niet alle deuren dicht.. maar ik hou wel gevoelsmatig heel veel afstand, meer dan ik ooit gewild had dat er tussen mij en mn moeder zou ontstaan.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 21:15
Gothic
Gothic is offline
Ik voel me verdrietig. Ik blijf maar malen over hem. Waarom zoent ie nou met haar. Echt. Waarom ...
Oud 25-10-2007, 21:46
indigo
indigo is offline
Citaat:
Gedaan! Het ging niet helemaal goed (te diep geprikt in eerste instantie ) maar uiteindelijk wel en nu vind ik het niet meer eng

*weekend bestelt*

edit: Ik was even bang dat ik gek werd en naamstickertjes op mijn brood plakte, maar het stickertje was daar gewoon stiekem zelf op gaan zitten van iets anders vandaan. Dan is het goed.
Goedzo, met veel oefenen leer je het vanzelf . En ehh... naamstickertjes?

OT: ongesteld = buikpijn en honger en slecht leren. Dus toen heb ik mezelf maar op m'n bankje geinstalleerd met een deken en de samenvatting en toen ging het wel. Ik heb me alleen niet aan mijn ozomooie-wél-haalbare planning gehouden, maarja. Voel me wel wat ontspannener nu voor mijn tentamen. Kortom, het gaat wel goed eigenlijk. En ik ga mezelf gewoon weer terugvinden hierna .
Oud 25-10-2007, 21:46
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik wil dat het maandag is.
Ik heb even aanspraak nodig, maar vanavond ging bios niet door, ik ben afgebeld morgen voor werk. Erg fijn allemaal. Morgen weer een hele lange dag moeten leren en het gaat al zo lekker deze week.

Nu met vriendje aan het chatten, dat is wel leuk, maar ik wil gewoon bij hem zijn...

En ik post echt téveel vandaag
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:03
Little_lady
Little_lady is offline
Ja, lichtpuntje van vandaag. Ik heb de opdracht af die té lang was en waar ik gister pas mee begonnen ben. Nu maar hopen dat 'ie goedgekeurd wordt...

En verder is vriendinnetje L. lief want ze gaat haar de groeten doen van mij omdat ik d'r niet kan bereiken <3 Maar vriendinnetje L. was sowieso al lief

Oh, en ik volg ze nu echt niet meer. Gaan we het nu wel of niet laten testen, en gaat m'n vader nou wel of niet de boel leegspitten?
Oud 25-10-2007, 22:07
Mara
Mara is offline
Morgen 2e intake bij psychotherapeut, 2 maanden na de eerste.

"Ja sorry, we zijn niet meer beschikbaar. En we willen op vaste momenten werken. Wanneer kan je?"
"Sorry, ik kan geen vast moment zo 1,2,3 afspreken, ik zit met mijn colleges en practica, die zijn meestal van 9-13."
"Wij zijn bijna alleen 's ochtends te bereiken. Overleg maar met je decaan, anders moet je misschien wat colleges overslaan?"
"Mevrouw, één van mijn problemen is faalangst. Het lijkt mij dan niet verstandig mijn colleges over te gaan slaan."
"Nou dan moet je maar overleggen en kiezen wat je wil, de colleges of de hulp. Anders kan je misschien geen hulp krijgen."
"Ik zal wel even zien wat ik doe."

Leve de hulpverlening. Nouja, in m'n oude woonplaats was alles prima, daar hadden ze tenminste tijd en had ik ook 't idee dat ze meer hun best deden dan hier. Al met al zit ik met m'n 1,5 jaar hulpverlening bijna alleen maar op de wachtlijst. Cursusje, 2 maanden wachtlijst, paar afspraken met de psycholoog die vervolgens ontslag neemt, 3 maanden wachtlijst, 2 intakegesprekken in oude woonplaats bij psychotherapeut, 4 maanden wachtlijst, 1e intakegesprek, 2 maanden wachten, 2e intakegesprek. Al met al schiet het niet op.

Ik vraag me sowieso af tot hoever de hulpverlening nut heeft. Mijn problemen 'creëer' ik zelf. Ik doe niks voor m'n opleiding, waardoor ik ga stressen. Ik ben een stresskip. M'n faalangst schiet omhoog, uit angst ga ik eten, kom ik aan en voel ik me slecht. Als ik me slecht voel kán ik niks, ben ik passief, en hop daar gaan we weer. Ik snap mezelf zo ongelofelijk goed. Heb m'n probleem al verscheidene keren uit moeten leggen (nieuwe artsen, schooldecanen etc.) en ik word er heel erg goed in.

Ik moet er alleen 'even' uitstappen. D'r uit. Hoppa. Bezig gaan. Ik weet dat als dat zover is, ik er langzaam uit kan klimmen. Het is me eerder gelukt. Ik kan 't. Nu alleen de energie vinden en die drempel over.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:10
Verwijderd
ik heb veel pijn en jeuk, en ik wil en ga duizend kleren kopen
en ik ben zoals altijd weer pissig.
waarom accepteren mensen me niet zoals ik ben?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2007, 22:16
Verwijderd
Ik ga morgen winkelen, ik wil een nieuw outfit Nu hopen dat ik me morgen niet weer zo bekeken voel op straat, ik heb weer zo'n periode waarin je mezelf zo godsgruwelijk lelijk voel en niet over straat durf. M'n haar zit te pluizig of lijkt vettig, m'n gezicht is te bleek, m'n houding is te muizig. Morgen eerst een lekkere hete douche en dan kijk ik wel weer eens eerlijk in spiegel (dat werkt best; jezelf aan kijken en zeggen wat je mooi aan jezelf vindt, of jezelf moed ik praten.. soms wel raar, maar als ik mezelf aan kijk merk ik dat ik mezelf heel oprecht complimenten geef en moed ik spreek, dat werkt gewoon, ik zie mezelf dan even als iemand anders tegen wie ik zoiets zou zeggen...).

Hah, maar nu nog eventjes 6 zinnen vertalen en lezen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 00:01
kroot
kroot is offline
Vandaag bij orkest een stuk gedrumd. Was wel gaaf. Waarschijnlijk zal ik het niet drummen op de uitvoering maar toch....is weer wat anders ipv alleen melodisch slagwerk, pauken, snare enzo
En ik heb echt onwijze hoofdpijn. En mijn broertje vindt dat ik aangifte moet doen voor die aanrijding.
slapen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 08:24
Yana
Yana is offline
We beginnen opnieuw vandaag, gewoon weer op nul. Ontbijt - lunch -avondeten. Ritme, ritme, ritme. Want het gaat zo fout steeds en ik kan me niet bedwingen.. geen wonder dat ik me alleen maar dikker en dikker voel. Waarom lukte het eerst allemaal wel en ben ik ineens omgeslagen? Ontbijt lunch avondeten.. honger of niet, zin of niet, die drie maaltijden en dan zal ik in ieder geval stabiliseren - hoop ik.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 08:35
Verwijderd
Citaat:
En ik heb echt onwijze hoofdpijn. En mijn broertje vindt dat ik aangifte moet doen voor die aanrijding.
Ik vind dat ie daar gelijk in heeft.

OT: Weer een volle huiswerkdag en vanavond nog een verjaardag en morgen werken en dan weer huiswerk. Huiswerk, huiswerk, huiswerk. Er lijkt amper iets anders meer te bestaan. Maar ik houd mezelf maar voor dat het nog maar een week of drie is, hopelijk kom ik die tijd op die manier door...
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 08:46
coopergirl
coopergirl is offline
Na twee jaar op mezelf te hebben gewoond, ga ik tijdelijk terug naar het ouderlijk huis. Ik houd het niet meer uit met die huisbaas, de ernstige lekkages waardoor er iedere keer plassen op de grond staan, ik om de dag met handdoeken in de weer ben om wat vocht op te vangen. Ik trek het niet meer. Aangezien ik niet direct naar een andere benedenverdieping/ flatje kan, ga ik voor ongeveer 4 maanden terug. Enerzijds heb ik het geld niet en anderzijds heb ik nog niet genoeg punten om direct ergens anders te gaan wonen. Hoewel ik nu het leukste plekje heb om te wonen, blijkt het allemaal heel betrekkelijk te zijn. Ik ga zo mijn opa en oma bellen met de vraag of ik mijn meubels bij ze mag opslaan. Het voelt ergens als falen omdat ik tijdelijk bij ze ga wonen.. Het gevoel alsof ik het zelf niet kan, of ik me laat intimideren door de huisbaas en hij nu zijn zin krijgt.

Dit is een kut dag. De beslissing heb ik net genomen.. Ik ga zo mijn ouders bellen om ze terug te koppelen dat ik gebruik van het aan bod maak bij ze in huis te trekken.

Shit Straks brief schrijven waarin ik de huur opzeg en aangetekend laten verzenden... En dan is het definitief...
Oud 26-10-2007, 09:14
IcedEarth
IcedEarth is offline
Sterkte @ Coopergirl.
Ik vind het helemaal geen rare beslissing, ik bedoel het is maar tijdelijk en je hebt een totaal geschifte huisbaas. Je bent pas 21, dan kan je best nog even bij je ouders wonen, het is niet alsof je 35 bent en voor goed met 5 kinderen bij je ouders in trekt. Er zijn zoveel mensen die op die leeftijd nog thuis wonen. En gezien je huisbaas echt een malloot is vind ik dat je een hele gedegen, redelijke, noodzakelijke reden hebt. Niks falends, genant, gek of raar aan.

Go @ Yana, komop je kunt het meisje

ot; hihihihi had ik al vertel dat mijn scharrel/nepvriendje op een of andere manier als verjaardagscadeau een zo goed als gratis weekend weg heeft gefixt?!?!?!?!??! joehoe, wat voor jongen verzint zoiets nou!?. heheheh, ik ben echt een lucky bastard met zon nepvriendje. Ik gun iedereen zo'n losvrijchillvriendje. HIj wilde niets vasts dus nu mag ik vast ook nog met andere jongens zoenen he hhahahahaha.
Oud 26-10-2007, 09:31
indigo
indigo is offline
@MeelFriek: jeetje wat een prutsers daar zeg! Ik zou echt gigantisch boos worden geloof ik. Kun je echt helemaal niet 's middags afspreken?

OT:
- presentatie maken
- samenvatting boek 1 lezen --> in de trein
- beginnen samenvatting maken boek 2

Ik ben een beetje moe en duf enzo en ik zou willen dat ik iets voelde over ex-vriendje. Zo weet ik toch nooit wat ik moet .
Edit: en ohja ik heb nieuwe muziek gedownload, dat is echt veel leuker dan ik dacht
Oud 26-10-2007, 10:16
Verwijderd
@ Coopergirl: rot voor je, maar aan de andere kant ben je er dan wel lekker vanaf. Ik hoop dat je snel weer een nieuw huis vindt! Wonen je ouders in de buurt?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 12:41
Missy1234567890
@ Coopergirl: balen joh! Maar zo'n huisbaas wil je ook niet, dán kun je altijd nog beter bij je ouders wonen. Wonen ze ook in Zwolle? Ik zat nog te denken, je hebt nu die flat waar eerst een bejaardenhuis in zat, vlakbij Leen Bakker (god, ik kom niet op de naam, straatnaam ook niet ) maar dat wordt de toekomstige huisvesting voor studenten van het Honours College van Hogeschool Windesheim dat volgend jaar september van start gaat. Daar verhuren ze dit jaar ook al kamers in, maar ze krijgen het bij lange na niet vol. Het zijn gewoon kamers met eigen keukentje, volgens mij moet je wel iets delen, maar ik weet niet precies wat. Ik heb er nog over gedacht daar te gaan wonen, maar je moet er in mei of juni alweer uit, dus voor mij was dat niet handig, steeds verhuizen. Misschien is dat nog wat? Volgens mij lagen de kosten tussen de 300-350 p/maand, wel redelijk duur dus. Ik weet niet of je nog eigen tijdelijke woonruimte zoekt, maar anders kan ik wel even wat navraag doen, hoe ze die kamers verhuren enzo.

OT: weer te laat op Ik kan m'n planning wel weggooien. En over drie kwartier moet ik weg om te werken, ik heb maar gezegd dat ik kon toen ze belden, want ik zou eigenlijk vanmorgen, maar dat ging dus niet door, plus dat ik dan in elk geval nog iéts nuttigs doe vanmiddag.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:12
Rob
Rob is offline
@Missy1234567890: Zet je geen wekker als je vindt dat je er uit moet, dan? Dat doe ik wel altijd als ik niet wil dat ik te laat mijn bed uit kom. 't Werkt niet altijd (voornamelijk op discipline-loze dagen en ik dus liever blijf liggen ^^), maar meestal wel.
...'t Is alleen behoorlijk tegenstrijdig met mijn nachtritme als ik er vroeg uit moet, maar dat terzijde.
Oud 26-10-2007, 13:24
Verwijderd
Al best wat huishoudelijke dingen gedaan vandaag, en uitgeslapen.
Straks nog naar de apotheek en naar het station om een voordeelurenkaart aan te schaffen.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 13:34
Nonaj
Nonaj is offline
Bah, ik moet eigenlijk nog veel te veel doen van het weekend. Heb een vriendin van me ook beloofd om vanavond een keer bij haar bijbelclubje te komen kijken, terwijl ik helemaal niet gelovig ben. Kost ook weer tijd.

Ik baal er ook van dat ze hier in Groningen niets hadden dat op mijn boodschappenlijstje stond tijdens het shoppen, dus morgen bij mijn ouders maar weer proberen. En behalve dat moet ik nog:

-jeugdleden van het orkest bellen of ze volgende week iets eerder kunnen komen om een uniform te passen
-iemand anders van het orkest bellen of ik volgende week mee kan rijden naar het concert
-mijn hele kamer in Groningen nog opruimen (die bij mijn ouders heb ik vorige week tijdens SOG al opgeruimd)
- paper schrijven voor mijn vak van dinsdag
-achterstallige artikelen lezen voor mijn vak van vrijdag die ik allang af had moeten hebben
-paper schrijven voor mijn vak van vrijdag
- de stof voor volgende week vrijdag nog doorlezen
- oefenen voor orkest
- boek lezen voor mijn scriptie
- kaartjes halen voor Eline Vere
- huisarts bellen
- de personen die er dinsdag bij moeten zijn nog bellen of de jeugdleden kunnen komen of niet

Edit: en dan maandag ook nog werken....

Laatst gewijzigd op 26-10-2007 om 16:24. Reden: nog meer klusjes erbij
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 14:36
Verwijderd
hoe zenuwachtig kan ik zijn voor mn 1e rijles
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:04
Verwijderd
ik ben zo helemaal op moe en dood en ik heb het echt gehad met de hele fokkin wereld. ik doe het toch steeds fout en zelfs als we in een kutclub belanden en ik dan de eerste ben die losgaat en wél een leuke tijd heeft is het allemaal niet goed. het is NOOIT goed. stom kind, je maakt me zo onzeker, ga weg met je aandachttrekkerij
en ik blijf maar proberen het met haar goed te maken want ik wil toch geaccepteerd worden.
Waarom doe ik dat. Omdat ik zoveel met haar te maken heb en ik anders weer de bad guy ben die ruzie zoekt. Maar ik haat het, allemaal, zo erg dat ik niets meer geef om interpunctie en hoofdletters en dat is nogal wat voor mij en ooooh ik wou dat het allemaal ophield, want zij zit hier niet mee en ik wel.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:15
Mara
Mara is offline
@indigo: Ja, nogal. 's Middags kan niet want 'ze werken niet met die tijden.'

Vanochtend dus niet zo snugger, ik ga daar heen (nieuw gebouw, even zoeken). Ik zit in de wachtkamer te wachten, zet m'n telefoon aan die al uitstond sinds m'n tentamen. Bzz bzz, sms. Voicemail. Afluisteren, is 't m'n therapeut om te melden dat ze ziek is en de afspraak dus niet door kan gaan en of 't dan volgende week kan. Misschien moet ik in 't vervolg m'n telefoon eerder aanzetten.
Nouja, ben al lang blij dat ik volgende week ook kan, dat 't niet weer heel lang duurt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:33
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Morgen 2e intake bij psychotherapeut, 2 maanden na de eerste.

"Ja sorry, we zijn niet meer beschikbaar. En we willen op vaste momenten werken. Wanneer kan je?"
"Sorry, ik kan geen vast moment zo 1,2,3 afspreken, ik zit met mijn colleges en practica, die zijn meestal van 9-13."
"Wij zijn bijna alleen 's ochtends te bereiken. Overleg maar met je decaan, anders moet je misschien wat colleges overslaan?"
"Mevrouw, één van mijn problemen is faalangst. Het lijkt mij dan niet verstandig mijn colleges over te gaan slaan."
"Nou dan moet je maar overleggen en kiezen wat je wil, de colleges of de hulp. Anders kan je misschien geen hulp krijgen."
"Ik zal wel even zien wat ik doe."

Leve de hulpverlening. Nouja, in m'n oude woonplaats was alles prima, daar hadden ze tenminste tijd en had ik ook 't idee dat ze meer hun best deden dan hier. Al met al zit ik met m'n 1,5 jaar hulpverlening bijna alleen maar op de wachtlijst. Cursusje, 2 maanden wachtlijst, paar afspraken met de psycholoog die vervolgens ontslag neemt, 3 maanden wachtlijst, 2 intakegesprekken in oude woonplaats bij psychotherapeut, 4 maanden wachtlijst, 1e intakegesprek, 2 maanden wachten, 2e intakegesprek. Al met al schiet het niet op.

Ik vraag me sowieso af tot hoever de hulpverlening nut heeft. Mijn problemen 'creëer' ik zelf. Ik doe niks voor m'n opleiding, waardoor ik ga stressen. Ik ben een stresskip. M'n faalangst schiet omhoog, uit angst ga ik eten, kom ik aan en voel ik me slecht. Als ik me slecht voel kán ik niks, ben ik passief, en hop daar gaan we weer. Ik snap mezelf zo ongelofelijk goed. Heb m'n probleem al verscheidene keren uit moeten leggen (nieuwe artsen, schooldecanen etc.) en ik word er heel erg goed in.

Ik moet er alleen 'even' uitstappen. D'r uit. Hoppa. Bezig gaan. Ik weet dat als dat zover is, ik er langzaam uit kan klimmen. Het is me eerder gelukt. Ik kan 't. Nu alleen de energie vinden en die drempel over.

welkom in de hulpverlening van tegenwoordig.. Ik weet er alles van,*zucht even diep*

Maar tot nu toe was het wachten het wel waard, al maken ze het nu wel erg bont.
Ik heb nu 7 maanden gewacht op 1 intake gesprek, 1 maand gewacht op de uitslag, en toen zeiden ze dat ik nog meer dan 1 jaar moest wachten op de therapie, maar hier heeft mijn behandelaar van nu (als het goed komt) een stokje voor gestoken.
Succes in ieder geval, ik weet hoe t is..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:42
Yana
Yana is offline
Ik voel me even heel verdrietig Ik las net mijn lijstjes terug in het E&D topic.. lijstjes van vorig jaar en de eerste maanden van 2007, toen ik nog frequent postte. Ik at slecht, maar zoveel beter dan nu. Dat ga ik weer doen, dat moet ik weer doen.. ik wil niet zo zijn zoals ik nu ben. Ik wil weer durven eten, weer mezelf dingen gunnen. Ik ga écht weer meer eten.. echt echt echt.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 15:50
Verwijderd
Ik voel me zo kut
Ik geloof niet dat dit ooit gaat werken.
En wat dan? zou ze me dan weer door sturen?
Of? wat gebeurt er nou? en.. argh zoveel vragen.
Geduld..
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 16:26
Verwijderd
Het was zooo superr

knuffel voor iedereen die t nodig heeft, speciaal voor yana
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 17:01
Verwijderd
Ik zit teveel achter de computer vandaag
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 17:27
Eend
Eend is offline
*deelt gebak uit*

Ik heb vrijheden! Ik mag twee keer een half uurtje per dag alleen naar buiten. Ik ben zo blij
Oud 26-10-2007, 18:54
Little_lady
Little_lady is offline
Citaat:
*deelt gebak uit*

Ik heb vrijheden! Ik mag twee keer een half uurtje per dag alleen naar buiten. Ik ben zo blij
Voor dit mooie nieuws eet ik graag van je gebak mee! Geweldig meis, geniet ervan

OT. Ooohhh wat haat ik het nu dat ik haar niet kan bereiken... Ik heb haar zoveel te vragen en zoveel te zeggen, ik heb d'r echt even nodig nu. Maar ik ga niet naar het hoofdnummer bellen want dan raakt ze in paniek en dat wil ik ook niet hebben. Plus dat ik dan de lijn bezet hou en daar krijgen we vast gezeur mee.. Verdorie, stomme provider van d'r

En ik twijfel. Ik moet nog 2 dagen van m'n antibiotica-kuur, maar ik heb sinds vanavond gigantische jeuk over m'n hele lichaam. Nou staat in de bijsluiter dat jeuk een teken van allergie kan zijn en dat je dan eigenlijk de dokter moet bellen, maar ik weet niet of ik daar nou wel zo'n zin in heb zo vlak voor het weekend, want dan zou ik al naar de HA-post moeten bellen en als die zeggen 'kom maar langs' dan kan dat niet want m'n ouders zijn er niet en ik ben dus vervoer-loos. Sh*t...
Oud 26-10-2007, 19:13
indigo
indigo is offline
Wtf, anders ga je even niet offline als ik net een gesprek met je wil beginnen.
Edit: komt-ie daarna toch weer online, de logica

Vandaag was leuk! Ik kreeg complimentjes over presentatie, het was gezellig en college was interessant (hoewel totaal niet belangrijk voor tentamen, maarja). Ik krijg zowaar een sociaal leven hihi, en toekomstplannen . Whoehoe.

Nu alleen nog heel veel tentamendingen leren
Oud 26-10-2007, 20:05
Verwijderd
Mijn werkstuk is ineens van de aardbodem verdwenen en niemand schijnt in de buurt geweest te zijn. En morgen moet ik de hele dag werken dus dan heb ik alleen nog zondag om hem helemaal opnieuw te maken. Feest.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 20:14
Missy1234567890
Citaat:
@Missy1234567890: Zet je geen wekker als je vindt dat je er uit moet, dan? Dat doe ik wel altijd als ik niet wil dat ik te laat mijn bed uit kom. 't Werkt niet altijd (voornamelijk op discipline-loze dagen en ik dus liever blijf liggen ^^), maar meestal wel. ...'t Is alleen behoorlijk tegenstrijdig met mijn nachtritme als ik er vroeg uit moet, maar dat terzijde.
Jawel, 2... Hou het maar op discipline..

OT: Ik heb a.s. zondag een activiteit met het koor waar ik bij zit en dat is de reden waardoor ik m'n vriend dit weekend niet kan zien...degenen die het organiseren deden de hele tijd heel erg geheimzinnig, wilden niet zeggen wat we gingen doen enzo. Krijg ik vandaag een mail met zó'n lijst met wat we moeten meenemen/aantrekken: regenlaarzen, kleding die vies mag worden, touw, tape en zo nog een lijst, maar het ergste: zwemkleding onder kleding.. Dus ik voel hem al aankomen, het wordt een survivaltocht waarbij we ergens door een slootje moeten zwemmen. Alleen vraag ik me af hoe ze dat in 2 uur kunnen proppen, want langer duurt het niet. Ik denk dat ik maar af ga zeggen, hier heb ik écht totaal geen zin in, ik ben niet zo avontuurlijk + een enorme koukleum.
Ik wíst gewoon dat het een rare activiteit zou worden, die 2 meiden kennende, maar zoiets? Of het is gewoon om iedereen bang te maken en dan gaan we iets heel anders doen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 20:14
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben het hospiteren nu al zat. Ook al heb ik nog maar 4 keer gehospiteerd en weet ik nog niets over hoe het net ging, ik vind het nu al stom. Hoe val ik ooit op!
Met citaat reageren
Oud 26-10-2007, 21:05
Nijn*
Nijn* is offline
@ Eend: Goed zo meid, ga zo door, en wees lekker trots op jezelf! *knuff*
@ coopergirl: ik kan me voorstellen dat dat heel erg kut is, weer bij je ouders gaan wonen maar ook al was dit plekje ook heel erg leuk, ik denk dat het goed is dat je daar weg gaat. Je vind vast wel een ruimte waar je wel je poes mag houden () en waarbij er geen chagerijnig huisbaas incluus zit.
@ Duivelaartje: niet nu al opgeven, er zijn mensen die wel 20 keer moesten hospiteren en pas bij de 21e keer een leuke kamer/huisgenootjes vonden Kom op!

Dikke knuffel aan iedereen die 'm kan gebruiken!

Verder ben ik te moe om iets te luchten, m'n stemmingen wisselen om de zoveel minuten, ik hou het zelf niet eens meer bij.
Oud 26-10-2007, 21:14
Rob
Rob is offline
4,5 uur onderweg geweest om thuis te komen. Godsamme. 't Is ook altijd wat met die treinen. =\ En dan altijd hier in 't oosten.

</whine>

Nouja, verder een prima week gehad, gelukkig. ^-^
Oud 26-10-2007, 21:27
Verwijderd
ojee
Met citaat reageren
Verwijderd
bijna
Met citaat reageren
Verwijderd