Advertentie | |
|
![]() |
|
Het gaat weet iets beter.. Hoop dat het zo blijft.. Hij is lief, en ik wil dat t werkt. Maar we moeten er in t begin wel hard aan werken om onze werelden wat dichterbij elkaar te brengen.. Het komt wel, we voelen elkaar nog steeds aan.. Tis alleen even moeilijk..
|
Verdomme, verdomme, verdomme, verdomme ik geef gewoon echt nog veel te veel om die gast. Uit gisteren en mijn gevoel nu blijkt gewoon dat t veel beter werkt als hij afstandelijk doet, hoeveel pijn me dat ook doet. Want hoe erg het ook is, ik heb na gister weer vlinders in mijn buik en al vind ik dat nog wel het ergste om toe te geven; ik heb weer hoop... En ik ben bang voor zijn reactie, ik wil weten wat er door hem heengaat en antwoord *voelt zich echt heel erg stom*
|
Ik moet mijn ex mijn excuses aanbieden voor mijn gedrag de laatste maanden dat we iets hadden. Ik had geen oog voor hem, het drong niet tot me door, was te veel met mezelf bezig. Domme koe die ik ben!
Hopelijk kan ik hem dat vanavond op msn vertellen. En een heel naief stemmetje in mijn hoofd zegt dat alles dan weer goed komt ![]() Hij zit in mijn hoofd en hij zei dat ik ook nog vaak in het zijne zit. Ik wil naar hem toe, mijn excuses aanbieden, hem zoenen, met hem vrijen en dan is alles weer goed... maar dat gebeurd toch nooit ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Vanmorgen ben ik om zeven uur van huis weggegaan terwijl hij nog heel slaapdronken in mijn bed lag en hier nog gestudeerd heeft omdat hij pas om 14.00 uur college had. Tegen half zes kwam ik thuis, in een leeg huis met overal zijn sporen: bed is opgemaakt op zijn manier, ik kan zien dat hij heeft zitten computeren op m'n laptop, zijn theezakje en ontbijtbord en mok maar ik kan hem nergens vinden en dat vind ik zooo niet leuk
![]()
|
Ik heb buikpijn van hem..
![]() Wellicht sms ik hem met mijn zatte hakken nog. Misschien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Prrrima! Morgen zijn we 2,5 jaar samen
![]() ![]() ![]() Misschien neemt 'ie me morgenavond mee uit eten ![]() ![]() |
![]() |
|
Gooodsamme. Moet ik nou terugsmsen? Hij vraagt of ik nog boos ben. Nou, nee, maar het is ook niet zo dat ik nou superwarme gevoelens voor hem koester. En dat hij geslaagd is voor zijn examen. Waar ik hem zo voor gepusht heb, ik heb voortdurend lopen zeiken dat hij in ieder dit moest afmaken, dat hij een diploma heeft. Ik weet dat hij het speciaal naar mij smst. Wtf moet ik doen... terugsmsen? Diep in mijn hart wil ik het, maar mijn trots hoort dit niet toe te laten..
|
![]() |
|
gister spullen opgehaald bij 'ex-lover'. we hadden elkaar al n paar weken niet gezien en ik merk dat de vibe er nog steeds is, het klikt gewoon heel erg. en nu mis ik het wel een beetje, wat we samen hadden. maarja, hij doet wel lief en aardig maar ik weet hoe hij soms óók kan zijn en dat is dan weer minder dus ik bleef aardig maar op een afstandje.
|
![]() |
We hebben vandaag samen een eigen huisje gekocht, en dat geeft me plotseling een erg rijk gevoel! Het hele appartement is klaar voor gebruik, maar toch zaten we vanavond stiekem na te denken over de kleuren en de inrichting. Stiekem vind ik dat nog het allerleukste van alles, vooral de meubels kopen
![]() Nu hij vanavond even alleen met een vriend op pad is, merk ik dat ik me nog steeds vrijwel dagelijks verbaas over hoe snel & vreemd alles is gelopen. Het is leuk om te zien hoe eigenlijk iedereen (van mijn familie en vrienden) met hem wegloopt, zijn aanwezigheid zelfs waardeerd, en geregeld erg enthousiast vragen naar al onze plannen. Het verbaast me vooral, omdat ik me nog dondersgoed kan herinneren hoeveel weerstand vergelijkbare ideeen van vorige vriendjes opleverde. Onze omgeving heeft (tegen alle verwachtingen in, welliswaar) juist erg positief gereageerd op onze samenwoon- bedrijfs- toekomst- en familieplannetjes. Het is fijn, maar ergens ook heel vreemd. Ik ben 'gewend' keihard te moeten knokken, en nu lijk ik me plotseling in rustiger vaarwater te begeven. Toen ik vorige week grappend tegen mijn moeder zei "We zijn eigenlijk 3 maanden zwanger" moest ze even lachen "Hmm. Daar maak ik me niet druk over, jullie redden je toch wel" ![]() ![]() ![]()
|
Nou ook al tot de conclusie gekomen dat een rebound nu toch ff niet werkt...
Ben die jongen van een paar weken geleden weer tegengekomen. Wel wat gedanst al had ik daar niet zo veel zin in, maar onder het mom van; achja proberen dan maar... Maar het was gewoon echt niet van harte en ik vond t een beetje zielig voor die gast want hij was zo hard z'n best aan het doen, terwijl ik onder het dansen maar naar de grond bleef kijken om te vermijden dat hij me ging zoenen... Achja, nu slaap en we zien morgen wel weer. Verder nog niets gehoord...
|
T. mn vriendin die tevens mn verpleegster is, zei gister:"ben blij dak op deze ronde sta, dan kon 'k een knuffel vragen." vet lief.
![]() edit @hvj: proficiat enne veel plezier met meubeltjes/kleurtjes uitzoeken enzo. :-)
Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 07:05. |
![]() |
|
Ik voel me goed, gisteravond zat hij precies af te tellen tot het twaalf uur was en daarna heeft hij me platgekust en geknuffeld omdat ik jarig ben
![]() Vandaag eerst nog even mondeling doen en de rest van de dag vrij. Hij komt vanavond na zijn werk zo snel mogelijk naar me toe en dan is hij tot aan zondag bij mij ![]() Ik ben zo verliefd! ![]() En we zijn bijna 4 maandjes samen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Bloompje: Gefeliciteerd! @HVJ: Oeh, echt super! Fijn dat het nu zo goed gaat en dat alles zo fjin voelt! Hold that feeling, I like it! ![]() ot: Ondanks het brakke begin en een gebrek aan ijs was t nog best gezellig. Gewoon hangen zonder iets te zeggen is heerlijk! Tis wel goed dat ik op een gegeven zei: 'Nu moet ik echt naar huis.' Anders waren we allebei in slaap gevallen. T lag wel lekker, zijn arm over me heen, dicht tegen elkaar aan. Ik had t ineens niet meer koud. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Automatisme. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ja niks bijzonders ofzo, gewoon hoe alles nu gaat in het algemeen edit: gefeliciteerd HvJ, ik ken je gevoel helemaal ![]() Gefeliciteerd Bloompje! *taart geeft*
Laatst gewijzigd op 09-11-2007 om 09:41. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Juh leuke vriendinnetjes, leuk feestje
![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|