Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
En toen stond er hier ook een Wii.
![]() Mario Kart is echt gaaf, vooral met de bikes. ![]() En natuurlijk Super Smash Bros. Brawl. <3
|
Verwijderd
|
Wat bestuurd overigens het lekkerste? Of is dat geheel persoonlijk? Mijn collega zweert bij de Gamecube controller, maar die heb ik niet. Het stuur lijkt me onhandig, maar alleen de Wiimote moet prima gaan, toch? Super Paper Mario vind ik ook heerlijk spelen, omdat het alleen maar een Wiimote is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Met de Wiimote heb ik nog geen ervaring, eigenlijk. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik wil hem graag meenemen naar mijn broer, zodra ik hem heb, om samen onze vriendinnen even asfalt te laten happen, maar om nu ergens vier Cube-controllers vandaan te toveren.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is leuk! Bij gebrek aan Gamecube controller speel ik met het stuur en dat werkt wel prima. De classic controller is ruk, omdat ik constant de d-pad wil gebruiken in plaats van de d-stick, hoewel hij wel preciezer stuurt dan het wel. Maar goed, met die classic controller kun je volgens mij niet bepalen of je je items naar voren of achteren gooit.
Hm. Nu nog even ontdekken hoe je in jezusnaam moet stunten, want met een beschrijving als 'zwiep het stuur een kant uit' kom ik ook niet echt verder. Welke kant, dan? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
het is even oefenen maar dan lukt het soms ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Heb de 50cc races allemaal uitgespeeld met 'goud', nu aan de 100cc begonnen en dat is al een heel stuk pittiger. Je kunt zo ineens van nummer 1 op nummer 12 raken als je pech hebt, ik vrees Rainbow Road nu al met grote vreze! Citaat:
|
![]() |
|
|