Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-12-2007, 16:07
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hihi, ik sta op nummer 17 met 447 posts. Valt me nog mee, tegenwoordig post ik ook helemaal niet zo veel meer... Doe ook al mee vanaf het begin, was toen veel fanatieker

Oh, en onze eerste kerstboom staat We durfden het dit jaar voor het eerst aan met de katten, die zijn gelukkig een stuk rustiger geworden en tot nu toe reageren ze goed op de boom. Hij staat ook wel mooi in onze woonkamer, alleen verliep onze aanloop er naartoe niet helemaal euh... soepel Ach, verbouwen en verhuizen kunnen we wél zonder irritaties van elkaar, dus dat van vanmorgen is eigenlijk gewoon te verwaarlozen

Laatst gewijzigd op 15-12-2007 om 16:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2007, 16:30
Cethlion
Cethlion is offline
Gala van de studievereniging was leuk! Al houd ik me weer voor de zoveelste keer dat ik niet zoveel moet drinken, zeker niet als ik me al onzeker of een beetje down voel over iets . Maar echt fijn gedanst met lieve vriendinnetjes en studiegenoten. Leuk leuk.
En morgen naar de kerstmarkt in Dordrecht met mijn vader, zijn vriendin en een dochter van haar. Ben benieuwd hoe dat gaat, maar heb er wel zin in. Kan ik meteen mijn nieuwe hippe-foute wanten aandoen die de kerstman al vroegtijdig heeft gegeven.

Verder op relationeel gebied, eh niks. Moet donderdag maar weer eens uitgaan en dan m'n kersjesjurk aandoen. Die heeft blijkbaar een magische aantrekkingskracht.
Oud 15-12-2007, 17:08
Bloem
Bloem is offline
180 Posts hier met twee nicks, dat valt nog best mee.

& Ik moet eens goed gaan nadenken want ik maak het mezelf onnodig moeilijk, denk ik. Pfft, een tussen-neus-en-lippen door vraag maakte meer los dan ik kon vermoeden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 17:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik stuurde een smsje voor mijn broertje per ongeluk naar m'n vriend en kwam er pas achter toen hij dat terug smste, oeps Naja, ik houd gewoon heel van hem, zie hem alleen dinsdag pas weer want maandag heeft hij twee tentamens. Maar donderdag lekker samen naar Brussel
Oud 15-12-2007, 18:20
Qimm
Qimm is offline
het is goed om je te realiseren hoeveel je om iemand geeft...
Oud 15-12-2007, 18:37
Verwijderd
plaats 104 met 79 posts.. best goed nog

hij is met een vriendin uit engeland op stap..Ff de stad laten zien enzo.. wil em niet storen..maar damn.. wil em zien!!!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 18:49
Verwijderd
Hij heeft geduld en snapt dingen die anderen stom vinden. <3

Daarnaast heeft een vriendinnetje alwéér een afpsraak afgezegd. Eigenlijk ben ik heel heel heel erg boos op haar, maar van de andere kant maak ik me duisentzorgen. Mja. Gelukkig heb ik lieve beste vrienden (waar ik mee getrouwd ben. <333 ) die me mee uitnemen, want in dit kippenhok wordt ik gek. Mijn zusje heeft feestje met vriendinnen en dat is best grappig, maar strontvermoeiend voor de hele avond.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2007, 21:36
Luna
Luna is offline
teveel aandacht
Oud 15-12-2007, 22:04
Verwijderd
Citaat:
teveelweinig aandacht
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 02:23
Rob
Rob is offline
Citaat:
Hehe, jij kan je zoms zo grappig verwoorden
Dankje. Ik heb wel meer van die loze opmerkingen, soms.

Stiekem kijk ik niet echt uit naar Kerst omdat 't relationeel bij mijn ouders thuis gewoon echt niet lekker zit. Tussen mij en mijn ouders wel, maar onderling is het toch minder.
Ik heb er dan ook eigenlijk voor gezorgd dat zo'n beetje mijn hele vakantie vol zit, zodat ik niet al teveel bij mijn ouders thuis hoef te zijn.
Alleen de 24e, de 31e en de 1e zijn nu nog open. En hopelijk komen die vol.
Oud 16-12-2007, 09:00
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
teveel geen aandacht
Oud 16-12-2007, 09:22
ST*R
ST*R is offline
Eigenlijk is het echt een eikel. En op een gegeven moment realiseer ik me dat en denk ik: laat maar, dan geeft hij me weer hoop, ik vind hem weer leuk, hij laat niks van zich horen, ik denk weer: laat maar. Dan geeft hij me weer hoop enz.
Hij zegt dat hij gaat bellen vandaag, hopelijk doet hij dat echt, en dan zorg ik gewoon dat ik duidelijkheid krijg.

Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 10:12.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 09:32
zeep007
zeep007 is offline
25e Ik heb het idee dat ik veel meer lees, dan post

Ot: We hebben een kerstboom! Gisteren met mijn kleine nichtjes naar een kerstmarkt geweest, en dat was zooo leuk! En hij is ook leuk met hun, en dan wil ik spontaan kinderen En hij hielp mijn ouders, en dat allemaal terwijl hij ziek is. En dat maakt hem zo lief. En vanmiddag kerstboom optuigen, en dat vind ik leuk, ik ben alleen benieuwd hoe onze kleine kat daarop gaat reageren... Onze vorige plant is namelijk bruut mishandeld door dat beest...
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 10:14
Verwijderd
Gisteren hard ruzie gezocht aan de telefoon terwijl ik aan het werk was, toen iets minder hard ruzie gezocht aan de telefoon terwijl ik aan het werk was, daarna nog harder ruzie gehad toen ik klaar met werken was en uiteindelijk was het wel weer gezellig. Tot net. Want we hadden ruzie.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 10:24
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
Een fulltime baan en koophuis op je 18e? Zozo.
Ja, eigenlijk best bizar.

Nevermind een koopwoning is leuk, maar zal ook gewoon betaald moeten worden, en aangezien mijn huidige studie (hbo-mwd) me gemakkelijk af gaat, heb ik er toch maar voor gekozen om er full-time naast te gaan werken, zodat we straks maandelijks iets meer overhouden. Maar het zal straks inderdaad een stuk drukker zijn, mede doordat ik ook gewoon stage loop, tegelijkertijd bezig ben met het verder op poten zetten van een eigen bedrijfje, en nog vrijwilligerswerk er naast doe. Zolang als dat het gaat, gaat het zegmaar.

Maar toen ik vannacht niet direct kon slapen, heb ik nog een tijdje na liggen denken over alles. Het is eigenlijk allemaal zo anders gelopen; Vorig jaar ging mijn leven met ups- en downs, maar sinds de zomervakantie vallen alle puzzelstukjes gewoon op hun plaats; Begreep een vorig vriendje zelden iets van mijn doen- en laten, lijkt mijn huidige vriend niet eens woorden nodig te hebben om door te hebben wat er in me om gaat. Plotseling houd ik er een heel volwassen relatie op na, en merk ik ook dat ik er absoluut geen studentenleven op na houd zoals ik me dat eerst had voorgenomen. Ergens wel jammer, anderzijds; Dit is ook vreselijk leuk (&druk hahah). Goed, liefde <3
Oud 16-12-2007, 10:37
Pluis
Pluis is offline
Pf, wilde ik hem gisteravond eindelijk vragen hoe dat nou zat met onze semi-hernieuwde relatie, durfde ik niet! Dus toen heb ik mezelf vanbinnen uitgefoeterd en het onderweg naar de trein vanmorgen alsnog maar gevraagd. En toen bevestigde hij mijn vermoeden: hij weet ook niet wat hij wil, maar we vinden het allebei leuk zo. ofwel, onduidelijkheid heerst.
Oud 16-12-2007, 11:17
Verwijderd
Zometeen met lief naar de bios, jay <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 11:47
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Saaiheid

Maar in het kader van SOG heb ik opgeteld wie de meeste posts in deze serie heeft en heb ik een top 15 gemaakt

Morgan 1042
I C U 975
Daydream-ster 811
Loontjuh 668
Orpheo 647
x-spekkie-x 616
ST*R 614
Secret Agent 601
Nala 565
snoopy 562
Qimm 544
Cytherea 543
WolterB 484
Skyblue 475
stout! 470
Morgan aan kop Dit zijn ook wel de forumers die vanaf deel 1 (of in ieder geval in het begin) meedoen

En laten we hopen dat het nieuwe jaar wat leuks brengt
Oud 16-12-2007, 12:00
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Haar gisteren gezien in de stad nadat de date van vorige week niet doorging. Maar ik weet niet zeker of ze me echt leuk vindt of niet, wel gezoend maar ik krijg geen hoogte van haar. Vrouwen doen moeilijk op het moment als je ze echt aandacht geeft.
Dus ik heb maar gezegd dat ze me maar moet sms'en als ze nog een keer wilt afspreken, ik wil iig wel. De bal ligt bij haar en hopelijk kaatst ze
Oud 16-12-2007, 12:11
indigo
indigo is offline
Hihi ik sta op plaats 105, valt nog mee . Maar ik draai ook niet mee vanaf het allereerste begin.

Hm, het is tegenstrijdig. Gisteravond wilde ik zo, zó graag even iemand hier om te knuffelen en mee te praten die helemaal alleen voor mij was. En vanochtend bedacht ik dat ik B. helemaal niet meer zo miste en kon ik zowaar denken dat het wel goed was dat het uit was. Lekker verwarrend allemaal.
Oud 16-12-2007, 12:24
I C U
I C U is offline
Ik weet eigenlijk niet eens of ik vanaf deel 1 al meedoe Wel heel lang, dat is duidelijk

Damn, ik heb een topweekend tot nu toe Vrijdag boarden in Zoetermeer, retegaaf, en m'n vierde medereiziger die ik nog niet kende is ook best leuk, dus dat wordt vast een leuke week. Gisteravond naar een superleuk optreden geweest, jazz enzo, heb me prima vermaakt. Zometeen m'n verjaardag alvast vieren... Uhu, ik verveel me niet. Echt niet.

En ik ben benieuwd
Oud 16-12-2007, 13:36
stout!
stout! is offline
Ik moet veel studeren maar ben moe dus kan me niet concentreren. Maar ik heb sushi gekocht en cola en ik hoef in principe de deur niet meer uit vandaag, dus ergens is het ook wel een fijn dagje.
En dan morgen nog één volle dag van half 9 's ochtends tot 10 uur 's avonds studeren en dan slapen en toets maken en dan ga ik naar hem toe! Zo fijn. Ben ergens wel trots op ons dat we weer een half jaar uit elkaar zijn hebben overleefd, dat betekent wel wat. We hebben niet eens echt moeilijke twijfelmomenten gehad.
Oud 16-12-2007, 14:04
stout!
stout! is offline
Haha, oude 'relationeel gebied' topics doorlezen, ook een goede zondagmiddag-activiteit. Leest als een soort dagboek. Grappig om te lezen hoe we weer samen kwamen.
Maargoed, ik moest studeren.
Oud 16-12-2007, 15:09
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is lief en ik zie hem vanavond weer. Gister foto laten maken bij de fotograaf, maar ik vond het maar niets. Ik ben daar veel te onzeker voor, kreeg allemaal zenuwtrekjes bij mn mond en bluh, denk niet dat ik ook maar op één foto leuk sta
Oud 16-12-2007, 15:12
Verwijderd
Piekeren, lol. Steeds denk ik: ''Zó zit het, nu heb ik het, nú is het duidelijk/definitief.'' Maar dan denk ik daar een dag later weer heel anders over. En niet alleen mn ratio is lekker wispelturig, ook mn gevoel. Gelukkig ben ik zo slim om hem er niet bij te betrekken, ik kook wel in mijn eigen sop gaar.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 16:06
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me met de week verder van m'n oude vriendinnetjes verwijderen, terwijl ik steeds meer naar mijn studievriendjes toe trek. Ze passen gewoon veel beter bij mij. En ik ga met twee op kamers, en dat wordt echt dolle pret!

Maar m'n oude vrienden lijken nog steeds zo 'kinderachtig' als vroeger, net alsof ze nooit van de middelbare school af zullen komen (haha de helft zit er ook nog op). Terwijl ze aan de andere kant zo volwassenen proberen te doen. Als na een paar maanden verkering plannen hebben om samen een half jaar naar Australie te gaan. De andere om over een jaar samen te gaan wonen, terwijl ze nog maar net hebben.

Ik ben echt nog vrijheid, blijheid, niet aan iemand vast willen zitten en wil m'n leven lekker volproppen met leuke dingen. Ik kan zo heerlijk dromen over om op kamers te gaan en zo nog meer te kunnen doen aan muziek, sport, uitgaan en commissiewerk. Eindelijk op eigen benen staan, weg van hier. Niet per se m'n ouders, maar de hele stad (dorp) spreekt me niet meer aan. Ik wil weer terug naar een grote stad, omdat ik ook in zo'n omgeving ben opgegroeid. Altijd mensen op straat, alles wat je wilt in de buurt en zo'n knusse sfeer. Oh, ik wil hier later nooit meer naar terug. <3

Haha, terwijl zij zich nu hier al bij de woningbouw hebben ingeschreven. Nee, bah. Gelukkig zie ik hen dan ook nooit meer terug.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 17:23
Verwijderd
Hm, het gaat door omstandigheden even niet zo goed met me en hij is er helemaal voor me Hij luistert naar me, troost me, geeft me goede adviezen en vertelt me keer op keer hoe fijn hij zijn leven vindt zo met mij erin <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 18:13
Qimm
Qimm is offline
Oh fijn, woedeaanvallen van mijn kant (kan ik zó moe van worden, maar ze horen nou eenmaal bij me). gelukkig kan ik in zijn armen uithuilen. Ik kan haast niet zonder hem huilen. Dan wil ik dat wel maar het lukt pas als hij zijn armen om mij heen slaat
Oud 16-12-2007, 18:31
Neko*
Neko* is offline
Fijn fijn fijn, alles is fijn. <3
Oud 16-12-2007, 18:36
Rob
Rob is offline
Citaat:
Offtopic: Leuke nick, zo!
Oud 16-12-2007, 19:13
luchtballon
luchtballon is offline
Citaat:
Ja
Hij snapt me. Ik denk dat ik hem ook snap. Ik denk -met de wetenschap van vorige vriendjes- dat wij echt bij elkaar passen. Natuurlijk moet de tijd het uitwijzen enzo, maar het loopt. Hij is lief voor mij, ik lief voor hem. Ik ben niet jaloers als hij met anderen praat op feestjes (al ben ik wel blij dat zn ex niet was gekomen, en daar hebben we het ook nog gewoon normaal over gehad), ik ben niet bang deze keer dat hij zomaar weg is. Hij doet dan geen school en heeft geen opleiding afgemaakt, en objectief weet ik meer, maar hij is wel slim, én hij denkt over de wereld na, en zo mooi, ik ben trots op hoe hij denkt..? Ik wéét dat hij oprecht is, hij praat met mij over hoe hij zich voelt, hij maakt bij mij los dat ik dat ook éindelijk kan en me begrepen en gewaardeerd voel en dat ik kan aangeven wat ik denk dat goed is.

Ik ben wel ergens een beetje huiverig ervoor, omdat ik dit al eerder (deels) op zo'n manier heb gedacht, en misschien ben ik nog steeds wel naiëf, en natuurlijk is alles in het begin leuk. Maar ik heb er vertrouwen in

Laatst gewijzigd op 16-12-2007 om 19:19.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 19:38
Poepkind
Poepkind is offline
Afgelopen vrijdag naar een gala geweest samen met mn huisgenootje. We hadden het echt leuk, ze is echt gezellig! Ik heb daar een erg knappe jongen geregeld, maar nu zit ik een beetje te twijfelen. Zal ik iets van me laten horen, of niet... Hij heeft mn nummer niet gevraagd de volgende morgen, en hij was ook snel weer weg. En daarnaast was hij echt onwijs lam toen hij mee ging.
Oud 16-12-2007, 20:08
Verwijderd
niet veel gebeurd, maar straks bellen om af te spreken
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 20:15
Thee Muts
Thee Muts is offline
Paar dagen met onrustige hormomen, stemmingswisselingen en rare aantrek- en afstootbuien van mij en blegh. Maar net dan weer goed gepraat en heel lief geknuffeld en nu voelt alles weer helemaal goed en snap ik niet waarom ik af en toe zo raar kan dan

Maar goed, nu maar hopen dat het gewoon weer voorbij is, want ik vind mezelf zonder al die rare dingen een stuk leuker.

Oh, en vanmiddag geshopt met mijn moeder en ik heb een heel gaaf rokje van dr gehad en het was echt heel gezellig
Oud 16-12-2007, 21:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zo'n vreselijke *ik houd van hem en ik mis hem* bui en hij is thuis en hij moet studeren want hij heeft morgen twee tentamens maar ik vind het niet leuk dat ik hem daarom niet kan zien en niet even lekker bij hem kan liggen. En foto's kijken en smsjes lezen maakt het alleen maar erger, aargh
Oud 16-12-2007, 22:12
metallica
metallica is offline
Mijn pappa en mamma waren vandaag 25 jaar getrouwd. Was echt voor het eerst sinds jaren dat ik weer zo'n lol heb gehad thuis, al was het dan ook wel weer jaren geleden dat we met z'n alleen weg zijn geweest. Mja, t was iig fijn.
Pff, het is misschien wel heel cliche, maar ik zou ook zo graag iemand tegen komen en daar idd over 25 jaar nog mee samen zijn. Dat lijkt me ook heel fijn...
Oud 16-12-2007, 22:18
Rob
Rob is offline
Citaat:
Pff, het is misschien wel heel cliche, maar ik zou ook zo graag iemand tegen komen en daar idd over 25 jaar nog mee samen zijn. Dat lijkt me ook heel fijn...
Ik ook wel. Dat soort stabiliteit vind ik op zich wel prettig.
't Komt vast wel goed met ons wat dat betreft, daar ben ik niet bang voor.
Oud 16-12-2007, 23:00
Verwijderd
Ik ga bij m slapen morgen Kunnen we tenminste fatsoenlijk naar de lezingen. Woot.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2007, 23:06
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Hij is zo lief en ik houd er van om in zijn armen samen expeditie robinson te kijken <3
Oud 17-12-2007, 00:09
Verwijderd
Die ene die ik niet leuk mag vinden is leuk en ja ik ben geloof ik al zó ver over exlief heen dat ik niet eens zin heb in een scharrel momenteel. Wel in daten, maar niet in zo'n scharrel voor de knuffels en de seks maar dan tijdelijk. Dan liever meteen iemand die écht leuk is. Behalve dan die ene.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 06:33
stout!
stout! is offline
Morgen!
Alleen eerst nog die toets. Komt goed.
Oud 17-12-2007, 07:04
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Offtopic: Leuke nick, zo!
Offtopic: dat vind ik nou ook Het is een hele verbetering.
Oud 17-12-2007, 08:06
Rob
Rob is offline
Citaat:
Offtopic: dat vind ik nou ook Het is een hele verbetering.
Offtopic: Ja. Past wel bij je, zo. De kat van mijn ex heet Neko. xD

Ze weet precies wat ze moet zeggen als ik mij weer eens slecht voel en 't even niet meer zie zitten. Daarbij lukt het haar ook nog eens om een flinke grijns / glimlach op mijn gezicht te toveren met wat ze zegt, hoe slecht ik mij ook voel. =)
Oud 17-12-2007, 09:40
Dysmorphofobist
Dysmorphofobist is offline
Dood me....
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 09:41
Verwijderd
Het gaat zó goed!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2007, 09:45
Miek
Miek is offline
Ik was in een slechte bui en deed nogal kattig en ipv boos te worden gaatie me knuffelen totdat ik me weer fijn voelde wat een gekke vriend heb ik toch
Oud 17-12-2007, 10:25
Qimm
Qimm is offline
Vorige week was relationeel en emotioneel echt een achtbaan

*probeert alles weer op een rij te krijgen*
Reageren

Regels voor berichten