Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
m'n vriend heeft weer eens z'n uiterste best gedaan in de keuken en mijn favorietje prakje gemaakt, maar dan nóg lekkerder dan gewoonlijk
![]() kai oriental heet het officieel, maar omdat mijn vriend het altijd maakt naar zijn eigen goesting noemen wij het "kai <achternaam-vriend>" ![]() ![]() en er is zoveel van dat we er morgen nog eens uitgebreid van kunnen eten, en wrschnlk zelfs overmorgen ook nog een beetje! ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ontopic; macaroni, roerbakgroente, kaas.
||
Citaat:
![]() Couscous bereiden en ondertussen courgette aanbakken. Dan couscous bij courgette in de wok samen met kikkererwten. Kruiden enz erbij wat je lekker vind. Als alles goed warm is, dan de dadels en rozijnen erbij. Uiteindelijk de feta erdoor, lekker veel anders is het best droog. -je kan er ook aubergine, krenten, abrikozen/perzikken enz, pittenmix, andere kaas, ratatouille enz doorheen doen; genoeg variatie!-
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat leuk, zelf bedacht ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik kook spruitjes nu altijd heel kort in water met wat zout, zodat ze echt heel mooi groen en knapperig zijn, dan gooi ik er of wat geraspte kaas over, of een beetje nootmuskaat. Of allebei, natuurlijk. Mijn moeder kookte spruitjes altijd helemaal zacht, dan zijn ze niet zo lekker ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Eten & Drinken |
Wat eten we vandaag #15 Calyx | 500 | 07-05-2008 16:14 | |
Films, TV & Radio |
wat vindt de volgende forumer van dit programma? Verwijderd | 500 | 05-03-2004 16:50 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] De ondraaglijke lichtheid clubje | 124 | 27-09-2003 11:07 |