Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat betekent dat lijstje van Sterrenmeisje?
![]() En: ik weet nog niet goed op wie ik ga stemmen. Het wordt waarschijnlijk cgs, maar ik ga nog even wat dingen doorlezen, en wie weet kom ik dan met een briljante theorie. Ik vind Lisaaah en Pixeldansje ook een beetje verdacht, maar ik kan niet precies zeggen waarom. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb nog niet gestemd en nog niet echt een idee. Het stemmen op aila is gemakkelijk en er zijn wel goede argumenten voor te bedenken, aan de andere kant is het zo ontzettend logisch dat ik er nog even moet kijken (door teruglezen) of we de wolven niet te veel in de hand spelen door dit te doen.
Kunnen de wolven er op aangestuurd hebben dat nu iedereen massaal op aila stemt?
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind cgs ook niet zo heel verdacht. Het is vast allemaal een stuk willekeuriger gegaan dan wat hier in alle theorien wordt bedacht. Ik weet nog niet op wie ik ga stemmen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ik heb net tot en met bladzijde zeven teruggelezen (3 januari) en in al die tijd heeft ie iets van 3 posts geplaatst in dit topic, waarvan maar 1 keer op wie hij stemt, en dan nog enkel wat de massa toch al zei. Ja, dat vind ik verdacht, ja.
|
Verwijderd
|
Ik word een beetje moe van het heen en weergeslinger tussen 'je probeert gelijkspel te veroorzaken' en 'je gedraagt je als een schaap' dit spel. Je kan ook niks goed doen en er wordt volop beschuldigd enzo maar het gaat nog niet geweldig (kijken naar hoe we ervoor staan). Ik vind het zo een beetje een vervelend spel worden want straks zegt niemand meer iets.
|
![]() |
|
Angels bar, New York City, 1955
‘Madame Ailá?’ Drukknoopje kwam thuis van haar klant en ze moest dringend madame Ailá spreken. ‘Wat is er, Drukknoopje?’ zei Madame Ailá toen ze op het geroep van Drukknoopje af kwam. ‘Oh, daar bent u. Ik heb een verzoek van een vaste klant gekregen. Hij wilt graag met een groep mensen hier komen overnachten. Is dat mogelijk?’ Drukknoopje keek hoopvol naar madame Ailá. ‘Ik weet niet goed of dat wel gaat.’ antwoordde madame Ailá. ‘We hebben namelijk DP in de schuilplaats zitten en ik denk niet dat hij het leuk zal vinden om de hele dag in die schuilplaats te blijven zitten. Ik denk dat we het sowieso aan DP moeten voorleggen.’ Drukknoopje ging meteen DP erbij halen. Nadat DP zich uit de schuilplaats gewurmd had, legde Madame Ailá de vraag voor aan hem: ‘DP, Drukknoopje wilt graag een paar vrienden te logeren hebben. Vind jij het erg om overdag in de schuilplaats te blijven? Je moet immers niet verraden worden. We kunnen het niet gebruiken om nog meer moffen hier te hebben.’ Drukknoopje kwam echter tussenbeide. ‘Ow, madame Ailá. Dan heb ik waarschijnlijk verkeerd begrepen waarom DP erbij betrokken moest worden. Die vrienden komen naar New York om de Duitse bevelhebber te doden. Het zijn Amerikaanse soldaten. Ze zullen ons dus in ieder geval niet aangeven bij de Duitsers.’ DP’s ogen begonnen te schitteren. ‘Dit is de perfecte kans voor mij om de dood van mijn hotdogverkoopster te wreken. Ik zou vereerd zijn om mijn schuilplaats met hen te delen. Wat mij betreft mogen ze komen!’ riep hij uit. Madame Ailá keek nog een beetje bedenkelijk. ‘Het is goed.’ stemde ze uiteindelijk toe. ‘Maar we moeten wel extra voorzichtig zijn. Niemand mag weten wat zich hier afspeelt.’ Ergens in de ventilatieschachten van de metro van New York City, 1955 ‘Zeg Sergeant, met wie was u daarstraks nou aan het bellen?’ vroeg Twinkebel terwijl hij op handen en voeten door de nauwe schacht kroop. ‘Met drukknoopje’ antwoordde Topdrop, die zich niet op zijn gemak voelde omdat hij geen sigaar in zijn mond had. De anderen hadden namelijk geweigerd om in Topdrop’s rookwalm door de schacht te kruipen. ‘Wie is Drukknoopje?’ vroeg Sacha. ‘Drukknoopje is een oude vriendin van me. Ze werkt in de Angels bar, een hoerentent ergens in het centrum van New York’ antwoordde Topdrop. ‘Ze is een hoer dus?’ vroeg Twinkebel. ‘Topdrop schudde zijn hoofd. ‘Neenee, Drukknoopje is een prostituee, geen ordinaire hoer.’ ‘Is dat niet gewoon hetzelfde?’ merkte TRA op. Dat was meteen de eerste keer dat hij iets zei sinds ze de ventilatieschacht waren ingegaan. Dat kwam voornamelijk omdat hij helemaal gebiologeerd was van het welgevormde achterwerk van Lisa, die voor hem kroop. ‘Nee dat is niet hetzelfde’ zei Topdrop enigszins geïrriteerd. ‘Drukknoopje is een klasse-prostituee. Niet iedere zwerver of vieze vent kan bij haar terecht. Ze heeft haar vaste klantenkring, allemaal heren van stand. Ze kiest haar klantenkring zelf.’ ‘En hoe ben jij dan bij haar terecht gekomen?’ merkte TRA op. ‘Jij bent nou niet echt een heer van stand’ De rest begon te grinniken. ‘Ik heb haar een keer gered van een opdringerige klant’ zei Topdrop. ‘Als dank verricht ze bepaalde … diensten voor me’ ‘Ah’ zei TRA. ‘en is ze een beetje lekker?’ vroeg hij met een schuine grijns. Sacha rolde met haar ogen. ‘Heb je hem weer.’ ‘Drukknoopje is niet gewoon een lekker wijf, zoals vieze mannetjes zoals jij dat zouden noemen’ zei Topdrop. Hij kreeg een dromerige glimlach op zijn gezicht toen hij aan haar perfecte lichaam dacht. ‘Haar lichaam is gewoon goddelijk. Ze heeft een perfect kontje, mooie grote ronde borsten, lange benen en rode, volle lippen. Op haar gezicht heeft ze zomersproetjes en ze heeft lang blond haar. En dat is alleen haar uiterlijk nog maar. Ze is ook in staat om een man op alle mogelijke manieren te bevredigen. Ze kan zelfs op vijftien verschillende manieren blowjobs geven en ze bestudeert de kamasutra.’ ‘Zeg sergeant’ onderbrak Twinkebel hem. ‘Denkt u dat wij ook eens op bezoek mogen bij die droomvrouw van u?’ Dat gepraat van Topdrop had hem behoorlijk hard gemaakt. Twinkebel was nog steeds maagd, maar dat had hij uiteraard niet aan de anderen verteld. ‘Dat weet ik niet’ antwoordde Topdrop ‘Dat hangt van haar af. Zoals ik al zei, ze kiest haar eigen klantenkring. Maar ik zal jullie aan haar voorstellen’ ‘Stelletje pubers’ zei Sacha zacht tegen Lisa. Op dat moment wees Topdrop naar een bepaalde plek in de buis. ‘Volgens Drukknoopje moeten we hier de buis verlaten. Daarna is het nog tien minuten lopen naar de Angels bar. Sacha, kun jij die buis opblazen?’ Sacha kroop langs hem heen en bracht een springlading op de wand van de ventilatieschacht aan. ‘Achteruit allemaal’ zei ze toen. Toen iedereen ver genoeg terug was gekropen blies Sacha de buis op. Een stuk van drie meter schacht verdween in de ontploffing. Sacha kroop naar voren en liet zich uit de buis vallen. Meteen klonk er een harde knal en Sacha sloeg tegen de grond. ‘Sluipschutter!’ brulde Topdrop. ‘Iedereen die buis uit!’ Zo snel als ze konden zochten ze dekking achter de brokstukken. Topdrop had Sacha ook achter het brokstuk getrokken. Lisa begon haar meteen te onderzoeken. ‘TRA, kun jij die Sluipschutter uitschakelen?’ vroeg Topdrop. TRA pakte zijn sluipschuttersgeweer en keek voorzichtig over het brokstuk heen. Meteen klonk er weer een knal en TRA trok vlug zijn hoofd terug. ‘Negatief, sergeant. Die mof jaagt een kogel door mijn kop voordat ik ook maar op hem kan richten. Iemand moet hem afleiden’ ‘Sergeant, Sacha ziet er niet goed uit.’ Kwam Lisa tussenbeide. ‘Haar long is geperforeerd. Een chirurg in een steriel ziekenhuis zou haar misschien nog kunnen redden, maar ik kan niks voor haar doen.’ Op dat moment riep een Duitse stem: ‘Laat jullie wapens vallen en kom naar buiten, met jullie handen omhoog!’ Topdrop tuurde door een gaatje in het brokstuk en vloekte. ‘Vijf man, plus een Tiger-tank. Op zo’n tien meter van ons verwijderd. Even was het stil en toen stond Sacha wankelend op. Voordat iemand haar kon tegenhouden begon ze in de richting van de tank te lopen. ‘Laat je wapens vallen!’ brulde de Duitse officier. Maar Sacha liep door. Ze liet een spoor van bloed achter. De Duitse officier schoot een waarschuwingsschot af. Maar Sacha bleef stug doorlopen. Toen openden de nazi’s het vuur. Sacha werd doorzeefd met kogels en viel dood op de grond, slechts enkele stappen van de Duitsers verwijderd. Uit haar rechterhand rolde een handgranaat waar de pin was uitgetrokken. Voordat de Duitsers wat konden doen ontplofte de granaat. Door de ontploffing gingen ook de C4-explosieven af die Sacha in haar rugzak had gedragen. De kracht van de tweede explosie was zo groot dat van Sacha’s lijk en de vijf Duitsers niks terug was te vinden, en ook de Tiger was veranderd in een brandende schroothoop. Overal was rook en vuur. TRA aarzelde geen seconde. Hij stak zijn hoofd boven de dekking uit, richtte zijn sluipschuttersgeweer op de Duitse sluipschutter en legde deze neer met één welgemikt schot. De rest kwam nu ook overeind, diep onder de indruk van het dappere offer dat Sacha gemaakt had. Topdrop sloeg een kruisje, stak een sigaar op en zei toen: ‘Volg me. Drukknoopje wacht enkele straten verderop op ons.’ 1) Pippeloen 2) PixelDansje 3) Flowtje 4) Femic 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah 9) Sherco 10) TRA 11) TopDrop 12) twinkebel 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha (dorpeling) 15) Stefenootje 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix 20) ***ailá*** 21) Flyaway 22) drukknoopje Opgehangen Opgegeten En helaas sterft er weer een onschuldige dorpeling. De weerwolven zijn weer aan de beurt. Ze mogen zoals gewoonlijk stemmen tot 20:30. Wie o wie wordt er morgen gereduceerd tot borrelhapje?
|
Jemig wat een verhaal
![]() ![]() Ik ben wel een beetje clueless wat we nu moeten doen, ik was nogal overtuigd van CGS's slechtheid...
|
Jee, ik was zo overtuigd van haar wolf/verrader-zijn! Jij hoeft geen sorry te zeggen Minke, het was onze interpretatie van wat jij gezegd had, het is niet alsof je geroepen hebt dat we op haar moesten stemmen oid...
Morgen ga ik zeker weten op een van de (voor mij) 4 verdachte ***aila*** stemmers stemmen.
|
New York City, 1955
‘Als het goed is, moeten we hier om de hoek zijn.’ Topdrop keek nog eens op zijn blaadje om er zeker van te zijn dat ze goed zaten. ‘We zijn een halfuur te vroeg. Zelfs nadat we in de val van de Duitsers zijn gelopen, maar dat is geen probleem. Dan hebben we nog wat tijd om de omgeving te checken op ongenode gasten. Blijf hier staan, ik ga kijken of het veilig is.’ Topdrop gebaarde naar de rest dat ze stil moesten blijven staan. Topdrop sloop de hoek om en bleef toen met een ruk stilstaan. Zijn sigaar viel van schrik uit zijn mond. ‘Verdomme, moffen. Het zal toch ook weer eens niet.’ siste Topdrop naar de rest van het team. Hij bleef nog eventjes staan om te kijken wat de Duitsers deden. Midden tussen alle Duitse soldaten stond een klein vrouwtje met een blaadje te wuiven. Ze deelde bevelen uit aan de soldaten en deze verspreidden zich om zich te verstoppen in de buurt. Toen verdween het vrouwtje weer in een Duitse legerjeep en reed weg. Topdrop draaide zich weer om naar de rest. ‘Het stikt er van de moffen. We zijn verlinkt. Ik wil wachten tot Drukknoopje hierheen komt. Ik wil wel eens weten wat zij hiermee te maken heeft.’ TRA keek de sergeant meesmuilend aan ‘Dus dat tophoertje van jou doet ook moffen?’ Topdrop wierp een boze blik op TRA. Meteen viel TRA stil. ‘We moeten wachten, zorg dat je paraat staat’ zei Topdrop tegen de rest. ‘Twinkebel, ga op de wacht staan en geef een teken als er iets gebeurd.’ Twinkebel sloop naar de plek waar Topdrop stond… Tien minuten later zwaaide Twinkebel naar het team. Topdrop kwam meteen bij hem staan. ‘Er kwam een limousine aangereden’ lichtte Twinkebel Topdrop in. ‘Die limousine komt me bekend. Volgens mij zit Drukknoopje daarin’ fluisterde Topdrop tegen Twinkebel. Uit de limousine stapte een sierlijke vrouw met lang blond haar. Twinkebel floot zachtjes. ‘Wow sergeant, u heeft niet overdreven toen u haar beschreef.’ Topdrop legde zijn hand op de mond van Twinkebel, voordat deze hun verstopplaats verraadde. Drukknoopje keek rond of ze Topdrop al zag, maar dit was echter niet het geval. Drukknoopje sprak even met haar chauffeur, waarop de limousine wegreed. Ze wilde natuurlijk niet te veel opvallen als Topdrop te voorschijn kwam met zijn team. Toen de limousine weggereden was, rende een Duitse soldaat naar Drukknoopje toe. Hij drukte een doek op haar mond en sleepte haar naar een busje waar hij haar ingooide. Topdrop keek geschrokken toe. ‘Twinkebel, ga de rest waarschuwen. We moeten hier weg. Het is een val en Drukknoopje is erin gelopen.’ Twinkebel sloop terug naar Lisa en TRA. ‘We moeten nu weg hier.’ zei hij. ‘Het is een val en die hoer van Topdrop is nu ontvoerd door de moffen.’ Topdrop kwam ook aangeslopen. ‘Mensen, we moeten zelf bij die bar proberen te komen. We gaan nu weg van deze onheilsplek.’ beval Topdrop en hij sloop weg. Toen hij ver genoeg van het kruispunt verwijderd was, begon hij te rennen. De rest van het team rende achter hem aan. In de buurt van Central Park stopte hij met rennen en draaide zich om naar het team. ‘We kunnen het beste met een taxi naar Angels bar gaan’ stelde hij voor. ‘We vallen veel te erg op in onze gevechtsuitrusting.’ Topdrop begon te fluiten. Al snel stopte er een taxi voor hen. Ze kropen zo snel mogelijk in de taxi. Voordat Topdrop ook maar kon zeggen waar ze heen moesten, zei de taxichauffeur: ‘Naar Angels bar, nietwaar?’ Topdrop keek de vrouw verbaasd aan. ‘Hoe weet u dat?’ vroeg hij. ‘Ik herken u. Ik ben de chauffeur van Drukknoopje’ legde ze uit. ‘Het verbaast me wel om u zonder Drukknoopje hier aan te treffen. Waar is ze?’ ‘Dat is een lang verhaal. Breng ons nu maar snel naar die bar’ zei Topdrop een beetje bits. Flyaway drukte het gaspedaal in en reed zo snel mogelijk naar Angels bar. ‘Hier is het’ zei ze. Topdrop keek naar buiten en zag een groot herenhuis dat versierd was met rode lampjes. ‘We moeten zo snel mogelijk naar binnen’ beval Topdrop en hij stapte uit om aan te bellen. Even later stonden ze binnen en was de deur was afgesloten. ‘Goedemiddag, ik heet u welkom in Angels bar. Ik ben Madame Ailá. We zullen alles doen om ervoor te zorgen dat u veilig bent. Een vrouw kwam op Topdrop afgelopen om hem de hand te schudden. ‘Waar is trouwens Drukknoopje?’ merkte ze op. Topdrop zuchtte diep. ‘Onze ontmoetingsplek was een valstrik. Het stikte er van de moffen en die hebben Drukknoopje meegenomen.’ Madame Ailá slaakte een kreet. ‘Dat had ik niet verwacht. Op welke manier heeft u met haar afgesproken? Via de telefoon?’ Topdrop knikte bevestigend. ‘Dan zal ze zijn afgeluisterd. Wat heeft u nog meer tijdens het gesprek gezegd?’ vroeg ze. Topdrop werd een beetje rood. ‘We hebben ook nog telefoonseks gehad’ fluisterde hij verlegen. Madame Ailá moest lachen. ‘Dat is typisch Drukknoopje. De moffen zullen genoten hebben.’ Topdrop werd zo mogelijk nog roder. Duits hoofdkwartier, New York City, 1955 Er werd op de deur geklopt. Nagorra keek op. ‘Binnen’ ‘Herr Hauptobersturmbahnführer, ik kom verslag doen van de missie’ zei Pippeloen. Nagorra keek meteen vol interesse naar haar. ‘Is alles goed verlopen?’ vroeg hij hoopvol. De vrouw sloeg haar oogleden neer en gaf antwoord. ‘We hebben Drukknoopje gevangen genomen, maar de legereenheid is niet komen opdagen.’ ‘Verdammt nog mal! Kan ik ook niemand vertrouwen? Ik dacht dat je die simpele bevelen wel kon overbrengen en de missie met succes kon laten verlopen. Schijnbaar kun je niets en moet ik alles zelf doen’ schreeuwde Nagorra tegen de vrouw. Pippeloen kromp ineen en zei zachtjes: ‘Zal ik het goedmaken? Herr Hauptobersturmbahnführer?’ Zonder op zijn antwoord te wachten, kroop ze onder het bureau van Nagorra. Nagorra staarde nog altijd chagrijnig voor zich uit. Toen Pippeloen met haar hoofd in zijn schoot lag, pakte Nagorra haar hoofd stevig vast en gaf er een forse ruk aan. De nek van Pippeloen zei ‘krak’ en ze bleef bewegingsloos liggen. ‘Dat zal je leren’ dacht Nagorra tevreden bij zichzelf. 1) Pippeloen (dorpeling) 2) PixelDansje 3) Flowtje 4) Femic 5) Daboman (ziener) 6) Kazet Nagorra 7) Minke (leerlingziener) 8) Lisaaah 9) Sherco 10) TRA 11) TopDrop 12) twinkebel 13) x-spekkie-x (dorpeling) 14) crazygirlsacha (dorpeling) 15) Stefenootje 16) Coolkast (dorpeling) 17) Racing Dutch (dorpeling) 18) sterrenmeisje 19) Dark Phoenix 20) ***ailá*** 21) Flyaway 22) drukknoopje Opgehangen Opgegeten De wolven hebben voor de verandering eens geen ziener opgegeten. Wel is er weer een dorpeling dood. De dorpelingen hebben tot morgenavond 20:30u de tijd om te stemmen en te proberen om eindelijk eens een slechterik op te hangen. Het lijstje is trouwens al opgeslagen voor het geval dit topic vol is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Het weerwolfspel #43 deel 2 Verwijderd | 500 | 21-01-2008 10:18 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #6 hi | 227 | 19-09-2004 13:22 |