Advertentie | |
|
![]() |
|
ik voel me nog steeds beroerd. Lang leve bronchitis. Nu dus zeker, ik heb een kuur van de doc gekregen. Ik mis haar als een malle. hoe beroerder ik me voel, hoe meer ik 'r mis. gelukkig geld 't ook 'the other way around.
|
Verwijderd
|
Wij hebben de vakantie ook geboekt, gaan pas in september, maar heb er al helemaal zin in! Hij durft het aan met me, en dat is, ook na ruim 2.5 jaar, nog steeds leuk om te horen! Binnenkort studeert hij af (de 31e) en dan begint het echte leven. Komt samenwonen ook dichterbij en gewoon, heerlijk
<3 |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh nu jullie over vakantie beginnen, wil ik ooooook! bij ons is allang geboekt want gaan met mijn papamama zuszwagerbaby mee <3 naar het mooiste huis in de wereld <3 dat ik hem zooo graag wil laten zien, want ik ben er geweest met ex en met beste vriendin, maar ik wil met hém.
gister de hele dag in bed en op de bank gehangen. heerlijk, beetje films kijken, soms even heen en weer naar de pc, thee erbij, pizza bestellen, douchen bij kaarslicht <3 |
![]() |
|
Hm, gisteravond in bed nog heerlijk lang liggen kletsen over onze kindertijd; de leuke dingen, de minder leuke dingen. En over hoe we zelf onze kinderen op willen gaan voeden. Al vanaf ons eerste gesprek daarover denken we over zoveel dingen hetzelfde, dus dat moet haast wel goed gaan als het ooit zover is.
Vandaag al onze vakantiedagen/weken op werk aangevraagd, zodat die tenminste vaststaan en dat is maar goed ook, want we hebben al zoveel leuke plannen! Weekendjes weg, gewoon zomaar tussendoor een weekje vrij, en de 3 weken in de zomer waarbij we met de auto door Italië willen gaan trekken ![]() ![]() Ja, ik heb zoveel zin in eigenlijk het hele jaar dat nog gaat komen ![]() ![]() God, ik hou zoveel van die jongen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Net helemaal ingestort op de fiets. Ik ging een pw maken maar kwam niet verder dan halverwege de route. Ben bij de dokter langsgeweest, t blijft een hele aardige man, hij is niet zo.. dokterig. En in de wachtkamer wilde iemand de dokter slaan ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
tis leuk <3
deze week even rust dus maar even veel studeren. Als hij dan weer terug is kan ik mn avonden beter besteden ![]() Nu toch maar (weer) besloten eens n keer goed lang vrijgezel te blijven..kijken hoelang dat duurt haha. En damnn ik raak vriendinnen kwijt.. als t uberhaupt nog vriendinnen zijn.. De ene hoor ik nooit meer wat van.. Zo jammer..maarja.. als zij en dr vrienden ondertussen gemuteerd zijn tot een siamese tweeling..kan je ook niet anders verwachten. Stom mens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriend op msn: ''Ja houd nou op met doen als of jullie getrouwd zijn. Je maakt je wel eng veel zorgen om iemand waar je selfproclaimed niet in geïnteresseerd bent." Ehrm.
![]() Maar het IS ook raar en niks voor hem om zo spoorloos te verdwijnen. En ik heb hem al zo lang niet gezien. En ik wil zn vest weer aan en film kijken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik voel me goed, alles gaat nog steeds goed & fijn tussen ons. Gisteren een brak dagje samen gehad, lekker lang in bed gelegen, beetje boodschappen gedaan, lekker gegeten en een filmpje gepakt.
Vind hem nog steeds de liefste maar moet er wel een beetje aan wennen dat ik soms 'verzadigd' ben, omdat we elkaar nu zoveel zien en eerst zo weinig. In het begin wilde ik elke seconde wel met hem doorbrengen en moest ik mezelf daar echt van weerhouden en nu is het ook prima om allebei ons eigen ding te doen en elkaar dan weer te zien. Dan nog zien we elkaar elke dag zonder ons te vervelen, dus echt erg is het niet. Met vriendinnen gaat ook alles goed, alleen wat lastiger afspreken met al die mensen die naar Amsterdam zijn verhuisd. Krijg ik ook zin in.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Goed ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Katje van een goede vriend is aangereden, gebroken bekken.. Arme schat.. Gelukkig heelt het vanzelf en zijn er geen organen beschadigd ofzo.. Geef kennelijk ook veel om die kleine donder.. ![]()
|
Mijn vriendje (en zijn ouders) zijn echt lief <3 Vandaag na twee maanden proberen, weer proberen en nog een keer proberen eindelijk besloten om te stoppen met m'n stage. Vond het best moeilijk en had m'n vriend gesmst. Kreeg ik een berichtje terug of ik bij hem wou komen eten want dan hoefde ik niet alleen naar huis vanavond <3 Echt onwijs lief
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|