Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-01-2008, 19:15
WolterB
WolterB is offline
Ik snap er niets meer van . Is er niet een knop waarmee je tijdelijk even gevoelens kunt uitzetten?
Advertentie
Oud 20-01-2008, 19:31
Verwijderd
Hij zou komen, maar hij kwam niet opdagen, iedereeen miste hem maar niemand wist waar ie was, nog steeds geen antwoord op mn sms waar ie dan bleef... Niks voor hem.
Edit: Nog stééds niks gehoord. En dan ben ik zo stom om me nog zorgen te gaan maken ook.

Laatst gewijzigd op 20-01-2008 om 23:41.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2008, 19:38
metallica
metallica is offline
Citaat:
Ik snap er niets meer van . Is er niet een knop waarmee je tijdelijk even gevoelens kunt uitzetten?
Als dat toch kon....
Oud 20-01-2008, 20:05
Roosje
Roosje is offline
<3 Hij komt vrijdag al vrrroeg om elf uur of zo. (L) Ter compensatie!
Oud 20-01-2008, 21:24
Signy
Signy is offline
Vakantie is geboekt. Ja, we gaan in augustus pas.... maar de voorpret is nu al leuk
Praag here we come
Oud 21-01-2008, 00:14
Dott
Dott is offline
Citaat:
Als dat toch kon....
indeed... ff ales op een rij zetten

ot: hij was moe van een feest vannacht, waar ie maar een half uur heeft geslapen, maar goed..
Veel geknuffelt, en na het eten viel ie met zn hoofd op mijn schoot in slaap.. de schat.
Anyway, dinsdag samen naar de sneak ^^ het is echt fijn als ik bij hem ben lijk wel een verliefde puber.. en dat mag niet nee

Morgen naar de bedrijfsarts.. joehoe.. en ik moest lachen om mn moeder.
Ze zei: ja als ie vraagt je uit te kleden moet je dat niet doen hoor, je hoort soms van die verhalen xD grappige mama
Blij dat ik niet meer ziek ben ^^

DONDERDAG NOG EEN WEEK
sorry, jullie zullen mn 'eigen huis en tuin' praatjes en aftellen wel zat zijn

heb wel veel lieve vrienden die hun hulp al hebben aangeboden <3
En als het goed is komt vriendin binnenkort weer langs.. te lang geleden..
Oud 21-01-2008, 00:35
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Ik wil hem naast me in bed
Oud 21-01-2008, 06:03
Neko*
Neko* is offline
*schopt onzekerheid*
Oud 21-01-2008, 06:35
Verwijderd
Hij is lief <3. 't liefst spring ik nu in de trein om 'm dood te knuffelen
Nee; t liefst was ik helemaal niet weggegaan..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 07:40
Verwijderd
We zijn zo heerlijk makkelijk.
Wil jij naar Geldrop en wil ik naar Eindhoven?
Nou, dan zien we elkaar toch wel weer in bed?
We hoeven toch niet altijd bij elkaar uit te gaan.

Heerlijk lekker makkelijk opgelost.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 07:57
Fayette
Anders word ik wakker met een lading smsjes van hem en zijn beste vriend....xD Vandaag samen even koffie doen op de uni en morgen weer lekker tegen hem aan in slaap vallen. <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:06
Orpheo
Orpheo is offline
ik voel me nog steeds beroerd. Lang leve bronchitis. Nu dus zeker, ik heb een kuur van de doc gekregen. Ik mis haar als een malle. hoe beroerder ik me voel, hoe meer ik 'r mis. gelukkig geld 't ook 'the other way around.
Oud 21-01-2008, 09:41
Verwijderd
Wij hebben de vakantie ook geboekt, gaan pas in september, maar heb er al helemaal zin in! Hij durft het aan met me, en dat is, ook na ruim 2.5 jaar, nog steeds leuk om te horen! Binnenkort studeert hij af (de 31e) en dan begint het echte leven. Komt samenwonen ook dichterbij en gewoon, heerlijk

<3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:47
Verwijderd
oh nu jullie over vakantie beginnen, wil ik ooooook! bij ons is allang geboekt want gaan met mijn papamama zuszwagerbaby mee <3 naar het mooiste huis in de wereld <3 dat ik hem zooo graag wil laten zien, want ik ben er geweest met ex en met beste vriendin, maar ik wil met hém.

gister de hele dag in bed en op de bank gehangen. heerlijk, beetje films kijken, soms even heen en weer naar de pc, thee erbij, pizza bestellen, douchen bij kaarslicht <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 09:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik wil hem naast me in bed
Dat gevoel ken ik.. maar dat past sowieso niet in mn 1 persoons bedje
Oud 21-01-2008, 09:52
Verwijderd
We kennen elkaar nu acht maanden en hebben de helft van de tijd ruzie, ik word er gek en onzeker van, dit past helemaal niet bij mij.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 10:20
niña
niña is offline
Citaat:
Dat is jouw 1 persoons kleiner dan de mijne
Oud 21-01-2008, 10:33
Verwijderd
Ik weet wat de verassing is, en het is leuk en ik heb er nu al zin in!
En hij is nog steeds superlief! <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 10:54
Thee Muts
Thee Muts is offline
Hm, gisteravond in bed nog heerlijk lang liggen kletsen over onze kindertijd; de leuke dingen, de minder leuke dingen. En over hoe we zelf onze kinderen op willen gaan voeden. Al vanaf ons eerste gesprek daarover denken we over zoveel dingen hetzelfde, dus dat moet haast wel goed gaan als het ooit zover is.
Vandaag al onze vakantiedagen/weken op werk aangevraagd, zodat die tenminste vaststaan en dat is maar goed ook, want we hebben al zoveel leuke plannen! Weekendjes weg, gewoon zomaar tussendoor een weekje vrij, en de 3 weken in de zomer waarbij we met de auto door Italië willen gaan trekken

Ja, ik heb zoveel zin in eigenlijk het hele jaar dat nog gaat komen En volgende maand wordt hij 25 en ik had een heel gaaf idee voor zijn verjaardag, maar heb net even gekeken en dat is pas vanaf mei uitvoerbaar, dus dat vind ik dan ook weer niet leuk, zo lang na zijn verjaardag. Maar goed, heb nog meer leuke ideeën en dan verras ik hem gewoon spontaan ergens later in het jaar wel een keertje met dat andere idee

God, ik hou zoveel van die jongen...
Oud 21-01-2008, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Waar een wil is is een weg.

Net helemaal ingestort op de fiets. Ik ging een pw maken maar kwam niet verder dan halverwege de route. Ben bij de dokter langsgeweest, t blijft een hele aardige man, hij is niet zo.. dokterig. En in de wachtkamer wilde iemand de dokter slaan En eigenlijk wil ik nu gewoon samen op de bank liggen met vriendje, beetje boekjes lezen en knuffelen en thee drinken, en vooral beter worden. De dokter zegt dat als ik me nu niet eindelijk eens koest hou dat 't dan echt niet goed uit gaat pakken, dus ik luister dit keer maar naar 'm. Maar ik mis mn vriendje zo akelig veel..
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 11:59
Verwijderd
tis leuk <3

deze week even rust dus maar even veel studeren. Als hij dan weer terug is kan ik mn avonden beter besteden

Nu toch maar (weer) besloten eens n keer goed lang vrijgezel te blijven..kijken hoelang dat duurt haha.
En damnn ik raak vriendinnen kwijt.. als t uberhaupt nog vriendinnen zijn.. De ene hoor ik nooit meer wat van.. Zo jammer..maarja.. als zij en dr vrienden ondertussen gemuteerd zijn tot een siamese tweeling..kan je ook niet anders verwachten. Stom mens
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 12:01
Verwijderd
Een vriend op msn: ''Ja houd nou op met doen als of jullie getrouwd zijn. Je maakt je wel eng veel zorgen om iemand waar je selfproclaimed niet in geïnteresseerd bent." Ehrm.
Maar het IS ook raar en niks voor hem om zo spoorloos te verdwijnen. En ik heb hem al zo lang niet gezien. En ik wil zn vest weer aan en film kijken.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:05
Rob
Rob is offline
Ik voel mij best wel redelijk blah op relationeel gebied en ik weet niet waarom. Meh. Het zal wel.
Oud 21-01-2008, 13:08
Verwijderd
Net even geslapen en heel stom gedroomd + inene heel raar onderbuikgevoel over vriendje. Heel stom allemaal maar toch, heb inene zo'n naar gevoel
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:12
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Net even geslapen en heel stom gedroomd + inene heel raar onderbuikgevoel over vriendje. Heel stom allemaal maar toch, heb inene zo'n naar gevoel
Zoiets heet zwangerschap, zo'n raar gevoel in je onderbuik.
Oud 21-01-2008, 13:15
STP
STP is offline
Gisteren derde date gehad. Ben enórm onder de indruk! Ze is onwijs leuk, intelligent en zó enorm mooi! En het is ook wel prettig dat ik weet dat er wederzijds ook gevoelens zijn.
Oud 21-01-2008, 13:41
Verwijderd
Citaat:
Zoiets heet zwangerschap, zo'n raar gevoel in je onderbuik.
Zo zeg, praat je uit ervaring?
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 13:52
stout!
stout! is offline
Ik voel me goed, alles gaat nog steeds goed & fijn tussen ons. Gisteren een brak dagje samen gehad, lekker lang in bed gelegen, beetje boodschappen gedaan, lekker gegeten en een filmpje gepakt.
Vind hem nog steeds de liefste maar moet er wel een beetje aan wennen dat ik soms 'verzadigd' ben, omdat we elkaar nu zoveel zien en eerst zo weinig. In het begin wilde ik elke seconde wel met hem doorbrengen en moest ik mezelf daar echt van weerhouden en nu is het ook prima om allebei ons eigen ding te doen en elkaar dan weer te zien. Dan nog zien we elkaar elke dag zonder ons te vervelen, dus echt erg is het niet.
Met vriendinnen gaat ook alles goed, alleen wat lastiger afspreken met al die mensen die naar Amsterdam zijn verhuisd. Krijg ik ook zin in.
Oud 21-01-2008, 14:30
Roosje
Roosje is offline
Haha mijn vriendje is echt liefde, ik had chocola van m gekregen en nu leef ik daarop na mijn schoolexamens.
Oud 21-01-2008, 14:37
Verwijderd
Citaat:
We kennen elkaar nu acht maanden en hebben de helft van de tijd ruzie, ik word er gek en onzeker van, dit past helemaal niet bij mij.
Kappen dan, ik had ook zo'n relatie, moeilijk de knoop door te hakken maar als je er eenmaal vanaf bent ben je zo blij.

Ontopic: Goed
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 14:58
Aurora
Aurora is offline
Gisteren van 8 uur tot half 2 's nachts gepraat. Verder kan ik het echt ontzettend vergeten en dat is een beetje jammer want ze is echt mega-aantrekkelijk. Maar goed, lang leve vriendschap enzo.
Oud 21-01-2008, 15:49
Verwijderd
TE lief dat hij vanaf wintersport met allemaal vrienden en vriendinnen er TOCH aan denkt mij vlak voor mijn tentamen een succes-smsje te sturen. Daarom is hij -het- <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 15:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
Dat is jouw 1 persoons kleiner dan de mijne
het pas wel helemaal omdat we geen van beiden echt breed zijn ofzo
Oud 21-01-2008, 15:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Waar een wil is is een weg.
niet zolang ik bij mn ouders woon gelukkig duurt dat niet zo lang meer
Oud 21-01-2008, 15:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik voel mij best wel redelijk blah op relationeel gebied en ik weet niet waarom. Meh. Het zal wel.
*doet rob knuffel*
Oud 21-01-2008, 16:03
Rob
Rob is offline
Citaat:
*doet rob knuffel*
*knuffel terug*
En door de godvergeten inconsistentie die er op school heerst, voel ik mij nog kutter. :')
Oud 21-01-2008, 16:34
Verwijderd
Even hè, zorg echt dat de nieuwe liefde van je leven een mobiele telefoon heeft voordat je ergens aan begint. Hoe deden onze ouders dat??

Verder; honderdkeerliefde <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:27
Fayette
Ik ging hem even afleiden terwijl hij aan het studeren was voor zijn tentamen in de bieb. Kusjes en een roze (officiële: wil je met mij naar het gala) brief in zijn boek. Soms ben ik best romantisch.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:30
Verwijderd
Woensdag ben ik klaar met mijn tentamens en hij hoeft deze week geen 70 uur te werken dus dan kunnen we elkaar weer eens écht zien en spreken enenen ooo ik kijk er zo naar uit.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 17:40
Dott
Dott is offline
Citaat:
*knuffel terug*
En door de godvergeten inconsistentie die er op school heerst, voel ik mij nog kutter. :')
niet doen.. niet goed..

Katje van een goede vriend is aangereden, gebroken bekken..
Arme schat.. Gelukkig heelt het vanzelf en zijn er geen organen beschadigd ofzo..
Geef kennelijk ook veel om die kleine donder..
Oud 21-01-2008, 18:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn vriendje (en zijn ouders) zijn echt lief <3 Vandaag na twee maanden proberen, weer proberen en nog een keer proberen eindelijk besloten om te stoppen met m'n stage. Vond het best moeilijk en had m'n vriend gesmst. Kreeg ik een berichtje terug of ik bij hem wou komen eten want dan hoefde ik niet alleen naar huis vanavond <3 Echt onwijs lief Kom ik hier rond een uur of vier, doet z'n moeder open 'kom je even gezellig hier eten' en helemaal vragen of het goed ging en een tijdje zitten praten en thee gedronken enzo Eigenlijk was ik vanmorgen weggegaan bij hem om weer naar huis te gaan maar nu was ik er dus weer. Gaan we eten, zegt z'n vader 'hey, jij ook weer hier'. En gewoon m'n vaste plekje aan tafel enzo. Z'n moeder vraagt ook altijd aan mijn vriend en z'n zusje hoelaat ze op moeten en als ik er ben vraagt ze dat ook gewoon aan mij. Vanmorgen liep ik ook gewoon door het huis toen mijn vriend nog op bed lag enzo. Echt tof
Oud 21-01-2008, 18:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Past prima In een tweepersoonsbed hebben wij een half bed over omdat we toch altijd lekker tegen elkaar aan willen liggen en slapen <3
Oud 21-01-2008, 18:45
Beautiful Freak
Beautiful Freak is offline
Ok, Wat een geweldige avond/middag. De komende tijd zit het wel goed, geen relatie. Maar gewoon rustig elkaar leren kennen en dan zien we wel.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2008, 19:01
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Even hè, zorg echt dat de nieuwe liefde van je leven een mobiele telefoon heeft voordat je ergens aan begint. Hoe deden onze ouders dat??

Verder; honderdkeerliefde <3
'Die van mij' is zijn telefoon kwijt. Nou, dan maar geen 'ik hou van je' sms-jes. Wij mailen veel.
Oud 21-01-2008, 19:13
Pluis
Pluis is offline
hm, nou weet ik het ook niet meer. waarom is het nooit simpel?
Oud 21-01-2008, 19:25
Dott
Dott is offline
Citaat:
hm, nou weet ik het ook niet meer. waarom is het nooit simpel?
dat is het gewoon nooit.. if you want to talk.. pm
Reageren

Regels voor berichten