Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zucht. Ik voel me echt rot. Eerst hoorden we vandaag al dat 4 lesuren per dag verlengd worden met 5 minuten. Daardoor ben ik nu veel later thuis. En met T. weet ik het ook niet meer. Ik heb er met J. over gepraat, gepraat en nog eens gepraat. Maar we weten echt niet meer wat we moeten doen. T. wil niet naar een pschycholoog ofzo. Ze had tegen J. gezegd dat ze wel wilde praten, maar ze heeft eigenlijk niet zoveel gezegd. Wat moeten we doen? Wat kunnen we doen? Dit is eigenlijk iets wat T. niet op kan lossen en wij ook niet. Maar wie dan wel? Ik heb zin om een potje te gaan huilen. Ik weet het allemaal echt niet meer.
![]() Edit: Ik kreeg net een mailtje van J., T. had haar gesms't: 'Ik weet eigenlijk maar een oplossing, dan ben ik overal vanaf'. J. had terug gesmst dat dat echt niks oploste en toen zei T. dat ze dat wel wist maar gewoon een gevaar was voor zichzelf. Laat er alsjeblieft niks gebeuren. Laatst gewijzigd op 17-01-2008 om 20:15. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik ben weer op msn! OT: Het is lekker rustig in huis, ook al is iedereen hier, ik ben het "Magical Mystery Tour"-album van The Beatles aan het luisteren en ik heb een paar leuke gesprekken. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik moet er eens met iemand over praten, want ik word echt helemaal gek zo. Aan de ene kant zegt mijn gevoel heel egoistisch dat ik het liefst een week weg zou gaan, om dit gedoe maar even niet te hebben; aan de andere kant zegt mijn gevoel dat ik graag zo goed als mogelijk voor mijn Vriendje zou moeten/willen zorgen.
En ik ben op. Op van alles wat ik heb gedaan vandaag. Poeh. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |