Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Als ik het volgende keer op tijd weet zal ik eens kijken of ik het wat vrij kan houden ![]()
|
Precies, iedereen was al warmgemeet, en toen kwam de rest in het warme meeting-zwembad springen. Als iedereen om 7 uur komt en iedereen nog warm moet draaien, dan heb je weinig tijd om, eh, goed te, eh, zwemmen.
![]()
|
Verwijderd
|
mensen, ik woon praktisch in rotterdam, dus wat bekenden betreft
![]() Schiedam-meet! Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan? Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() ... Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Pippeloen Gauloises Komen niet: Rubykuby Lisaaah waarom kom jij niet lies, dat korte stukje in de trein? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mgoed, zet mij maar op de vrij zeker wel lijst. Ik zal op zn minst langswippen. |
![]() |
|||
Citaat:
En heb ik dan wel recht van spreken omdat ik wel kom? En serieus, Rotterdam is ook gewoon helemaal west. Kijk dat je nou niet altijd in Utrecht wil meeten dat snap ik, maar waarom dan nog verder voor de mensen die ver moeten reizen. Dit is trouwens een algemeen stukje... Maar Trophus stelt nota bene ook gewoon z'n kamer beschikbaar en bla, maar dat vinden mensen dan te ver, terwijl ze zelfs kunnen blijven slapen. Maarja, ik vind het sowieso nogal hypocriet allemaal, maar dat weet iedereen. Citaat:
![]()
|
Rotterdam-meet!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan? Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() Mr Soija ... Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Pippeloen Gauloises Komen niet: Rubykuby Lisaaah
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast is het zo, in mijn ogen, dat mensen meer recht, of überhaupt pas recht hebben om te klagen over de plek en afstanden als ze zelf ook eens zijn geweest. Trophus biedt inderdaad heel vriendelijk z'n kamer aan, wat wat mij betreft opzich best een optie is. Máár, deze meet is voortgekomen uit een grapje om sterrenmeisje te plagen, maar was zo populair dat we hebben besloten om hem toch echt te plannen. En verder, als je een meet in Groningen wilt plannen, be my guest. Noem een datum, een plaats, en eventueel een activiteit en dan komt het vast allemaal goed.
|
Ja dat snap ik ook best en dat vind ik ook niet erg. Maar als er dan een voorstel komt (van Trophus dus in dit geval) dan gaan mensen zeggen dat het te ver is en bla. Maar dit is echt een eindeloze discussie.
Oh en twintig mensen is overdreven, maar als er twee uit één plek komen en 10 uit de andere vind ik het niet gek dat één op de zoveel meets op die plek met de minderheid is. Of iig dichterbij. En dat dit een voorstel is wat aangepakt wordt prima, maar dat komt omdat het dichtbij is voor veel mensen en dat is dan makkelijk, want bij ver weg dan duurt het ineens eeuwen omdat mensen zeiken dat het ver is of überhaupt niet willen komen. Want dat is dan gewoon makkelijk, omdat de meerderheid op één plek woont en als iets ver is voor de meerderheid dan zeggen ze met z'n alleen nee en dag plan. Maar goed, ik zeg niet dat iedereen dat doet, want er zijn ook mensen die het op zich wilden overwegen. Maar toch vind ik het irritant hoe het altijd gedaan wordt. Maar goed, het is wel weer prima, ik kom toch niet. ![]()
||
Citaat:
![]() Voor het gemak stel ik een aantal voorwaarden: - Noem één IC station waar je vandaan komt, - Noem het aantal minuten tot dat IC station (met marges van vijf minuten). Volgens mij is het zo vrij eenvoudig uit te rekenen. Aangezien ik geen zin heb om het hele Nederlandse Spoorwegnet in de computer te zetten, denk ik dat ik een maximum van vijftien mensen uit ga rekenen. Of Lucky Luciano of Kazet Nagorra (naamzoek) moeten hier toevallig al software oid voor beschikbaar hebben.
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
|
Ik heb iets over een DKmeet vernomen. Iets met vallen en oprapen?
![]() Plus, allemaal leuke mensen, en om de hoek, dus ik kom ![]() PixelDansje moet ook komen... ik doneer een euro ![]() Rotterdam-meet! Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan? Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() Mr Soija x-spekkie-x ... Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Pippeloen Gauloises Komen niet: Rubykuby Lisaaah
|
Trouwens, als het een avondmeet is, ik weet wel een leuk tentje om te eten.
De Bazar heet het (http://www.bazarrotterdam.nl/read/3/996), hoofdgerecht maar 10 euro, plus het is erg lekker en gezellig. Wel reserveren vooraf.
||
Citaat:
En ik zou dan wel mensen nemen die vaak op meets komen. Meetinglijst erbij pakken ofzo. ![]()
|
Verwijderd
|
Rotterdam-meet!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? Nog niet bekend Contactpersoon: Wie biedt zich aan? Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() Mr Soija x-spekkie-x ... Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Pippeloen Gauloises Lisaaah Komen niet: Rubykuby |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rotterdam-meet! 'savonds eten bij Bazar!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? middagmeeters zet je tijd hier neer! avondmeeters : tussen 18:00 en 18:30 op R'dam CS Contactpersoon: Naomi/Pip (ik ben er om 18:00 uur) pm voor telnr. Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() Mr Soija *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Pippeloen (avond) *eet mee* Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix PixelDansje TopDrop Missy Gauloises Lisaaah Komen niet: Rubykuby Kazet Laatst gewijzigd op 15-01-2008 om 13:53. |
![]() |
|
Pip, reserveer jij dan ook bij de bazaar? Misschien kun je nu al bellen en vragen of je het aantal personen nog kan aanpassen, dan weten we zeker dat we kunnen eten
![]() Ik wil best contactpersoon voor de middagmeet zijn. Ik woon in de buurt en kan er op elk tijdstip zijn. Dus roep maar ![]()
|
Rotterdam-meet! 'savonds eten bij Bazar!
Waar: Rotterdam station, de AH to Go op het 'pleintje' bij de reizigerstunnel Wanneer: vrijdag 18 januari. Hoe laat? middagmeeters zet je tijd hier neer! avondmeeters : tussen 18:00 en 18:30 op R'dam CS Contactpersoon: Naomi/Pip (ik ben er om 18:00 uur) pm voor telnr. Komen: (vrij zeker wel) Cherry springs! *eet mee* Lucky Luciano Daboman (komt waarschijnlijk pas laat in de middag) MadameMinke sterrenmeisje (tenzij opeens het een privémeet wordt ![]() Mr Soija *eet mee* x-spekkie-x *eet mee* Pippeloen (avond) *eet mee* Komen misschien: Ecnelis Martino87 Dark Phoenix *eet mee* PixelDansje TopDrop Missy Gauloises Lisaaah Komen niet: Rubykuby Kazet Leuk. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Het topic van de dubbele DK-meet Verwijderd | 500 | 04-07-2010 19:22 | |
De Kantine |
Oldskool DK-meet met pietsaai en wat niet al #785 Verwijderd | 502 | 29-12-2009 00:18 | |
De Kantine |
DK-Meet #5 Cherry Springs | 500 | 07-08-2007 21:09 | |
De Kantine |
DK-meet #4 TopDrop | 500 | 27-06-2007 20:35 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v?#M Ray | 500 | 18-09-2006 16:24 | |
De Kantine |
Met wie van de kantine heb je wel is Sex gehad of Gezoent ? of bijna iets?f Verwijderd | 123 | 12-05-2002 18:25 |