Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2008, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, we gaan iets doen, of niks doen,
En dat ging dus ook al niet door. Bah nu baal ik. Eenzaamheid, weemoed.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2008, 06:12
Dott
Dott is offline
Buh, het is nog veel te vroeg *in oogjes wrijft*
Oud 01-02-2008, 08:04
Verwijderd
@Dott: dankje T komt helemaal goed met jouw huisje. Als je dan toch al gaatjes kunt dichten, lukt de rest ook wel!

ot: En nou ga ik me afvragen of alles wattie zei/schreef aan mij lag. Ik hoop t niet, want die energie ben ik ècht niet waard. Tenminste, bij hem niet. Hij verdient iemand die zoveel beter en mooier en leuker is dan ik. Ik ben de energie niet waard en voel me kut dat hij de energie dan toch in mij stopt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 08:07
Verwijderd
@ Dott: Kan je het gips niet uit de gaskachelaansluiting hakken. Als je dan de schoorsteen laat nakijken kan je er misschien een openhaard van maken. Bij mij kan dan wel namelijk als ik mn gaskachel weghaal.
O en als je nog klustips nodig hebt of vragen owso moet je maar ff mailen. Ik ben zelf net zo'n beetje klaar met klussen en heb ook alles zelf moeten uitzoeken. ik kan nu zelfs laminaat leggen

OT: Dr bekruipt me een gevoel dat t binnenkort afgelopen is met dat gescharrel. Vraag me niet waarom, maar t is zo'n voorgevoel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 08:13
groovy
groovy is offline
Citaat:
.. *voelt in z'n broek* .. pfew .. het zit er nog ..

hahahaha o kut sorry!! Ik had echt totaal niet opgelet! Was zo moe door alle vertragingen van die rot NS..hihi..Punt is dat ik je begreep, dat is het belangrijkste toch ?

Hihi nogmaals sorry
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 08:25
groovy
groovy is offline
Zucht, hij gaat vandaag weg voor een week..ik weet dat ik me niet mag aanstellen en ik heb mijn week volgepland met werk en vriendinnetjes, maar ik ga hem zeker missen . Zucht. Verder is het hier koud en waar hij is 25 graden..ik wil ook!!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 08:45
woezel
woezel is offline
ik mag echt niet op hem verliefd worden,gvd. hij heeft een vriendin die echthet beste voor hem is, echt een heel leuk meisje. maar hij is wel lief en leuk gewoon.
Oud 01-02-2008, 09:38
Verwijderd
oh wat is mijn vriendje een lievie gister lekker rondje rijden in de auto met de muziek hard aan en dan heel hard meezingen! en 's avonds op de bank hangen en tv kijken, lekker naar bed en wakker worden. allen moest hij er wel bijtijds uit en ik niet en ik wilde hem eigenlijk niet loslaten vanavond naar vriendinnetje in vriendin samen met 1 (of2) ander vriendinnetje. wordt vast gezellig
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 10:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ik zit te twijfelen of ik bij hem blijf slapen vannacht. Ik moet eigenlijk nu echt eens wat van mijn weekend maken en tot rust komen. Nu kom ik natuurlijk wel bij hem tot rust...

Hmm, ik laat me vanavond waarschijnlijk toch wel weer verleiden
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 10:36
Neko*
Neko* is offline
Ik zal blij zijn als al zijn tentamens achter de rug zijn en ik hem zaterdag weer lekker fijn kan knuffelen. Helaas denk ik wel dat we het elkaar zien toch wel terug moeten brengen, ik merk wel dat ik nu ontzettend hard aan het werk moet voor school om dit alles nog tot een goed einde te brengen.. Maar dat moet dan maar.
Jammer genoeg vriendinnetje niet zien vandaag, moest nog veel gebeuren in 't huisje, dus zou alleen in de weg lopen. Jammer, maar doe je niks aan.

Straks met een vriendin de stad in, cadeautje kopen voor klasgenoot, zaterdagavond feestje van die klasgenoot. Echt zin in.
Oud 01-02-2008, 12:06
ST*R
ST*R is offline
GVD wat een kut avond. Eerst was mn ex er, mét zijn vriendin. Dat was niet echt fijn, ik kon mezelf wel voor mn kop slaan dat ik hem heb laten gaan. Anders was ik degene geweest waar hij zo lief tegen deed Maarja he. Daarna ontzettende ruzie met mn beste vriendin, en ze was gewoon echt onredelijk maar ik haat ruzie met haar. Nouja en we hebben elkaar nog niet gesproken.. De laatste tijd was ik echt gelukkig en nu dit, grrrr.
Ik wil hem zien.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 12:11
Rob
Rob is offline
Uh, ja. Raar.

Ik heb een keuze gemaakt want op zo'n manier kan ik gewoon niet verder. Iets met mijn principes. Hoe geweldig ze ook is, de gedachte van wat er gaat gebeuren de aankomende paar dagen is er één waarvan ik vind dat we niet verder kunnen zoals we tot nu toe bezig zijn geweest, omdat het iets is wat ik ook niet zou doen, ongeacht de situatie.

Shit happens. Ik had het liever niet gehad, maar ik word er wel beter van.
Oud 01-02-2008, 12:47
Verwijderd
<333333333333
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 14:26
Verwijderd
Ik had NOOIT naar hem toe moeten gaan gisteravond.
Kutkut kutkut.
Nu voel ik me nog kutter dan hiervoor.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 14:49
groovy
groovy is offline
Citaat:
Ik had NOOIT naar hem toe moeten gaan gisteravond.
Kutkut kutkut.
Nu voel ik me nog kutter dan hiervoor.
Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar het enige wat ik altijd van jou zag was krabbels waarbij je helemaal verliefd was en hij ook op jou..hoe heeft het zo mis kunnen gaan ? Vind het echt klote voor je, jullie kwamen zo gelukkig over!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 14:58
zeep007
zeep007 is offline
Goed. De ruzie van laatst snel bijgelegd. Kreeg zelfs een bos bloemen. Ik krijg alleen bloemen als we ruzie hebben gehad Maar ja, sindsdien leuk, concertkaartjes binnen en snel een weekendje weg.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 15:52
Menahem
Menahem is offline
Haha, ze is grappig ^__^
Oud 01-02-2008, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een tijdje niet meer op het forum geweest, maar het enige wat ik altijd van jou zag was krabbels waarbij je helemaal verliefd was en hij ook op jou..hoe heeft het zo mis kunnen gaan ? Vind het echt klote voor je, jullie kwamen zo gelukkig over!
We zijn ook echt nog eeuwig verliefd en daar ligt het ook niet aan.
Alleen heel erg veel geen tijd voor elkaar.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:35
Verwijderd
Bwurgh, alles zit tegen en als hij dan zegt dat alles goedkomt, dan geloof ik hem toch niet
Toch komt alles met hem wel goed, moet alleen wat liever voor hem zijn, hij kan er ook niets aan doen
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:38
Fayette
Oh, ik heb hem net nog even gezien en nu gaat het gewoon keilang duren... Ik zou bijna zeggen dat ik geen zin heb in carnaval... Hopelijk lukt het hem zondagavond nog om even te komen...en anders duurt het gewoon een hele week gok ik. Jezus, ik wil er gewoon niet over nadenken. Als hij me ook maar mist enzo!!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 16:39
Verwijderd
Bluh, waarom word ik overal zo scheitonzeker van?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 17:26
Cesar
Cesar is offline
Moah
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 18:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
We zijn ook echt nog eeuwig verliefd en daar ligt het ook niet aan.
Alleen heel erg veel geen tijd voor elkaar.
Nou ja, als je eeuwig verliefd; moeten jullie eeuwig proberen tijd voor elkaar te vinden. Kom op. Als je tijd hebt om op het forum te komen, kan je die tijd ook gebruiken hem te bellen/smsen .. totdat er betere tijden zijn waar je wel weer vaker bij elkaar bent.

In hoeverre heeft hij jou aangepraat dat jullie geen tijd voor elkaar hebben? Want volgens mij wil(de) jij helemaal niet dat het voorbij was, ook al hadden jullie minder tijd voor elkaar?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als je eeuwig verliefd; moeten jullie eeuwig proberen tijd voor elkaar te vinden. Kom op. Als je tijd hebt om op het forum te komen, kan je die tijd ook gebruiken hem te bellen/smsen .. totdat er betere tijden zijn waar je wel weer vaker bij elkaar bent.

In hoeverre heeft hij jou aangepraat dat jullie geen tijd voor elkaar hebben? Want volgens mij wil(de) jij helemaal niet dat het voorbij was, ook al hadden jullie minder tijd voor elkaar?
Ik wil ook niet dat t voorbij is, maar ik ga toch ook niet met iemand samen zijn die geen tijd voor mij kan vrijmaken?
Ik kan wel naar zijn huis toe gaan, maar dan zit ik de hele dag in bed te wachten totdat hij terug komt van werken en dan kunnen we slapen.. en.. verder niets.
Daarbij: ik heb een weekend OV, omdat ik op maandag vaak college heb en hij zou door de weeks naar mij kunnen komen, maar dat lukt ook vaak niet. Hij laat al best vaak werk voor school liggen om naar mij toe te komen, maar dat komt nu bij hem terug. En school moet niet echt tenkoste gaan aan je relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 20:53
Dott
Dott is offline
Citaat:
@Dott: dankje T komt helemaal goed met jouw huisje. Als je dan toch al gaatjes kunt dichten, lukt de rest ook wel!

ot: En nou ga ik me afvragen of alles wattie zei/schreef aan mij lag. Ik hoop t niet, want die energie ben ik ècht niet waard. Tenminste, bij hem niet. Hij verdient iemand die zoveel beter en mooier en leuker is dan ik. Ik ben de energie niet waard en voel me kut dat hij de energie dan toch in mij stopt.
Ja, komt allemaal wel goed

Citaat:
@ Dott: Kan je het gips niet uit de gaskachelaansluiting hakken. Als je dan de schoorsteen laat nakijken kan je er misschien een openhaard van maken. Bij mij kan dan wel namelijk als ik mn gaskachel weghaal.
O en als je nog klustips nodig hebt of vragen owso moet je maar ff mailen. Ik ben zelf net zo'n beetje klaar met klussen en heb ook alles zelf moeten uitzoeken. ik kan nu zelfs laminaat leggen

OT: Dr bekruipt me een gevoel dat t binnenkort afgelopen is met dat gescharrel. Vraag me niet waarom, maar t is zo'n voorgevoel.
haha, ik ben wel blij met mn gaskachel in de kamer, dat is geen probleem, alleen er heeft er dus ook 1 in de slaapkamer gezeten, waar nu dus die gasleiding ligt maar ja, komt ook wel goed.

Citaat:
Ik zal blij zijn als al zijn tentamens achter de rug zijn en ik hem zaterdag weer lekker fijn kan knuffelen. Helaas denk ik wel dat we het elkaar zien toch wel terug moeten brengen, ik merk wel dat ik nu ontzettend hard aan het werk moet voor school om dit alles nog tot een goed einde te brengen.. Maar dat moet dan maar.
Jammer genoeg vriendinnetje niet zien vandaag, moest nog veel gebeuren in 't huisje, dus zou alleen in de weg lopen. Jammer, maar doe je niks aan.

Straks met een vriendin de stad in, cadeautje kopen voor klasgenoot, zaterdagavond feestje van die klasgenoot. Echt zin in.
Haha, je zou niet in de weg lopen, ik had alleen helemaal niks voor je te doen.
De schilders waren druk bezig, en aangezien die losers ook nog eens lijm in mn stopcontact hadden gesmeert (vraag me in godsnaam niet hoe) moest er ook nog een electricien (ding, weet ik het) aan te pas komen *gaap* gedoe allemaal..
Maandag gaan ze verder, dan word er gesaust, komen de jongens van mn moeders bedrijf, komt mn wasmachine, en komt er iemand de kachel in de bijkamer nakijken, of ie nog fatsoenlijk kan werken.
Morgen deuren schuren en verven en in de slaapkamer het plafond gereedmaken om gesaust te worden

En zondag neem ik potverdikkie een rustdag.
Moet morgenvroeg ook werken en 's avonds oppassen tot max 1 uur.. ik ben nu al kapot man.. laat staan morgen!
En dinsdag pak ik school weer op in de trajectklas *dood neervalt*

Citaat:
Uh, ja. Raar.

Ik heb een keuze gemaakt want op zo'n manier kan ik gewoon niet verder. Iets met mijn principes. Hoe geweldig ze ook is, de gedachte van wat er gaat gebeuren de aankomende paar dagen is er één waarvan ik vind dat we niet verder kunnen zoals we tot nu toe bezig zijn geweest, omdat het iets is wat ik ook niet zou doen, ongeacht de situatie.

Shit happens. Ik had het liever niet gehad, maar ik word er wel beter van.

Sterkte lieverd, ik weet dat het je zwaar valt.
Je hebt mn nummer...
Ik ben ook nog steeds bang voor dat punt
Oud 01-02-2008, 20:56
Dott
Dott is offline
Citaat:

ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar wat ik van Lilith's posts gelezen heb is het een overwogen keuze geweest, en het is al moeilijk.
Ik denk niet echt dat je het er beter op maakt op deze manier.
Niet om je aan te vallen hoor..
Oud 01-02-2008, 21:17
metallica
metallica is offline
*zucht* Ik mis, mis, mis, mis hem stiekem toch wel heel erg. Morgen is hij jarig, ik denk dat ik het maar gewoon ga vergeten, want wat schiet ik ermee op? Niets helemaal niets, maar het voelt wel raar omdat ik zulke dingen alleen maar expres kan vergeten. Ik wil weer onbezorgd verliefd kunnen zijn en al de rest vergeten...
Oud 01-02-2008, 21:24
Rob
Rob is offline
Citaat:
Sterkte lieverd, ik weet dat het je zwaar valt.
Je hebt mn nummer...
Ik ben ook nog steeds bang voor dat punt
Thanks. >.<
Ja, ik heb dat. En als ik het echt niet trek, bel ik wel aan.
Snappik. Komt wel goed daarmee! Zelfde geldt voor jou als je 't erover wilt hebben.
Oud 01-02-2008, 21:41
Verwijderd
dagje door het land getreind, woeii was gezellig . En nu lekker weekend, allebei eventjes ons eigen ding doen en dan maandag zie ik m weer (L)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:01
Pruts0r
Pruts0r is offline
Vandaag was geweldig, meer kan ik er niet over zeggen. En twee heel goede vriendinnen gezien, binnen 3 uur, en dat heb ik nog nooit gedaan. E. vroeg me gisteren al of ik zin had om Gouda in te gaan 's middags, maar ik had dus al een afspraak, dus dat ging nogal lastig. Nouja, vanochtend kreeg ik een smsje dat vanmiddag niet door kon gaan, dus toen ging ik naar E. toe en we hebben lekker in Gouda rondgewandeld en lekker geknuffeld enzo, terwijl allemaal mensen ons raar aankeken toen we de meest vage liedjes gingen zingen.

Vervolgens ben ik naar K. toegegaan, dat kwam vrij spontaan eigenlijk, want ik realiseerde me dat zij ook naar huis toe zou gaan dus gekeken of ik kon regelen dat zij met mij meereisde van Arnhem naar Venlo. Nouja, dat ging en echt, het was geweldig. We hebben duisentveel foto's van ons tweeën (even voor de duidelijkheid, we zijn gewoon heel goede vrienden met een heel hechte band), en we hebben liedjes mee zitten zingen in de trein, van het concert van Blackfield (de DVD), zonder dat we echt doorhadden dat we aan het zingen waren. Dat voelde gewoon zo briljant. En we hebben geknuffeld, gelachen, melig gedaan, random geluidjes zitten maken in de trein,. elkaar snoep gevoerd en weet ik niet wat al. De afgelopen dagen waren echt een gigantische oppepper voor mij. In twee dagen maak ik zowat meer dingen mee, dan in de afgelopen weken. <3 En woensdag over een week met K. naar het strand toe, in Scheveningen. Dat wilden we eigenlijk komende week doen, maar dan heeft ze geen tijd en nouja, die woensdag de 13e, die stond al gepland, dus we hebben besloten dat op die dag te doen.

Nouja, verder praat ik met K. regelmatig over E. en andersom, dus K. zei me net op station Venlo dat ze E. heel graag een keer wilde zien en E. op haar beurt zei dat zij K. ook heel graag zou willen zien. Nouja, ik weet helemaal zeker dat ze heel goed met elkaar overweg kunnen. Ik wil dan kijken of ik het zo kan regelen dat K. dan naar E. kan komen, als ik toevallig 1 of 2 nachten daar ben en dat ze dan op de laatste dag komt, dan kunnen we 's avonds met z'n tweeën terug naar Venlo toe. Dat lijkt me echt te briljant.

Met dank aan marrel gisteravond zitten janken van geluk, omdat ze me in liet zien hoeveel ik van mijn vrienden houd (hoewel ik dacht dat al in te zien en dat deed ze volgens mij nog niet eens bewust), en nu net, op het busstation in Venlo, toen ik nog 10 minuutjes moest wachten op mijn bus, terwijl K. al weg was, ook weer bijna zitten janken, van geluk. Achja, het was een heel erg gave dag en ik barst gewoon van de energie. <3
Oud 01-02-2008, 22:05
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
ik wil me er verder niet mee bemoeien, maar wat ik van Lilith's posts gelezen heb is het een overwogen keuze geweest, en het is al moeilijk.
Ik denk niet echt dat je het er beter op maakt op deze manier.
Niet om je aan te vallen hoor..
Je wilt je er niet mee bemoeien en je wilt me niet aanvallen. Wat aardig van je.

Een overwogen keuze? Ik hoop het voor d'r. Ik hoop niet dat ze er spijt van zal krijgen. Want dat is pas een kut gevoel.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:21
snoopy
snoopy is offline
Het is uit.
Oud 01-02-2008, 22:31
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Het is uit.
Veel sterkte.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 22:38
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Het is uit.
Knuffel! Ook aan alle anderen die hem willen/nodig hebben.

wat gaan er veel relaties uit/fout deze tijd..
Oud 01-02-2008, 22:39
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Aah sterkte snoopy *knuffelt*

OT: Hij is lief en geweldig en oh <3 Zondag samen carnavallen en dan blijf ik slapen en hij krijgt van mij een ontbijtje op bed

Alleen morgen begrafenis van mn stiefopa Zo raar allemaal.
Oud 01-02-2008, 22:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Haha, je zou niet in de weg lopen, ik had alleen helemaal niks voor je te doen.
De schilders waren druk bezig, en aangezien die losers ook nog eens lijm in mn stopcontact hadden gesmeert (vraag me in godsnaam niet hoe) moest er ook nog een electricien (ding, weet ik het) aan te pas komen *gaap* gedoe allemaal..
Maandag gaan ze verder, dan word er gesaust, komen de jongens van mn moeders bedrijf, komt mn wasmachine, en komt er iemand de kachel in de bijkamer nakijken, of ie nog fatsoenlijk kan werken.
Morgen deuren schuren en verven en in de slaapkamer het plafond gereedmaken om gesaust te worden

En zondag neem ik potverdikkie een rustdag.
Moet morgenvroeg ook werken en 's avonds oppassen tot max 1 uur.. ik ben nu al kapot man.. laat staan morgen!
En dinsdag pak ik school weer op in de trajectklas *dood neervalt*
Snap ik meisje. Wat een werk, zo'n eigen huisje. Als ik kan helpen (en ik tijd heb) moet je het maar zeggen he? Altijd fijn, een beetje afleiding door druk bezig te zijn. En als je helemaal 'gesetelt' bent, ga ik je je cadeautjes geven en je poezels knuffelen en in een onbewaakt ogenblik stelen.

En heel veel succes dinsdag alvast.
Oud 01-02-2008, 22:43
Verwijderd
Citaat:
Het is uit.
({)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:17
Verwijderd
Oja ik zou hier ook af en toe posten. Nou ik heb al een maand niet gedate, tot zo ver.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2008, 23:21
Not for Sale
Not for Sale is offline
Vreemd, ik kom superlatieven tekort om uit te drukken hoe geweldig en anders en speciaal het is, maar ondanks dat toch zo onzeker en bevestigingbehoevend. Veel meer dan me lief is.
Oud 01-02-2008, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Een overwogen keuze? Ik hoop het voor d'r. Ik hoop niet dat ze er spijt van zal krijgen. Want dat is pas een kut gevoel.
Hmm.
Het is niet mijn keuze, maar de onze.
En ik heb er spijt van. Mijn hele lijf schreeuwt om hem.
Spijt is ook niet het goede woord, ik wil dat het anders is.
Ik weet dat we bij elkaar horen en dat we samen oud kunnen worden, wel gek omdat te zeggen na nog geen half jaar.
Maar blaat, stomme stomme situaties.
Ik word er gek van.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 00:21
Verwijderd
Citaat:
Het is uit.
Damn, da's snel Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 00:52
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Het is uit.
Bwuh *knuffel*
Heel veel sterkte
Oud 02-02-2008, 00:59
WolterB
WolterB is offline
En eigenlijk voelt t niet echt gepast om nu wat anders te posten, maar mijn avond was erg geslaagd
Oud 02-02-2008, 01:49
Verwijderd
Citaat:
En eigenlijk voelt t niet echt gepast om nu wat anders te posten, maar mijn avond was erg geslaagd
*ongepast leuk vindt*

OT trouwens weer in allerlei drama verweven maar hum, ja, ik date tenminste. Zucht.

Vrienden zijn top trouwens <3 Vind ze zó leuk. En erg erg leuk dat ze gisteravond kwamen kijken naar onze eindpresentatie van toneel haha.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2008, 07:14
Dott
Dott is offline
Citaat:
*zucht* Ik mis, mis, mis, mis hem stiekem toch wel heel erg. Morgen is hij jarig, ik denk dat ik het maar gewoon ga vergeten, want wat schiet ik ermee op? Niets helemaal niets, maar het voelt wel raar omdat ik zulke dingen alleen maar expres kan vergeten. Ik wil weer onbezorgd verliefd kunnen zijn en al de rest vergeten...
Meissiej toch, zoals je weet uit mn pm heb ik dat ook een keer gehad, het is heel moeilijk.
Maar als je niks doet en stuurt voel je je aan het einde van de dag goed dat je niet aan de verleiding hebt toegegeven..
*hele dikke knuffel*
Oud 02-02-2008, 07:22
Dott
Dott is offline
Citaat:
Thanks. >.<
Ja, ik heb dat. En als ik het echt niet trek, bel ik wel aan.
Snappik. Komt wel goed daarmee! Zelfde geldt voor jou als je 't erover wilt hebben.
Ja, ik red me wel, zoals je kunt lezen heb ik momenteel genoeg andere dingen om mn ziel en zaligheid in te stoppen.

Citaat:
Je wilt je er niet mee bemoeien en je wilt me niet aanvallen. Wat aardig van je.

Haha ben ik soms ook wel

Geloof me, ik ken het..

Citaat:
Het is uit.
*hele dikke knuffel en een bak ben & jerry's afleverd*

Citaat:
Snap ik meisje. Wat een werk, zo'n eigen huisje. Als ik kan helpen (en ik tijd heb) moet je het maar zeggen he? Altijd fijn, een beetje afleiding door druk bezig te zijn. En als je helemaal 'gesetelt' bent, ga ik je je cadeautjes geven en je poezels knuffelen en in een onbewaakt ogenblik stelen.

En heel veel succes dinsdag alvast.
Neeneeneeneem dus niet he? MIJN poezels <3
En ik zou vannacht foto's krijgen van mn huisje, maar dat is ie kennelijk weer vergeten.. slimmerik

Citaat:
Hmm.
Het is niet mijn keuze, maar de onze.
En ik heb er spijt van. Mijn hele lijf schreeuwt om hem.
Spijt is ook niet het goede woord, ik wil dat het anders is.
Ik weet dat we bij elkaar horen en dat we samen oud kunnen worden, wel gek omdat te zeggen na nog geen half jaar.
Maar blaat, stomme stomme situaties.
Ik word er gek van.
Valt mee, zo gek klinkt het niet hoor.
Ik heb dat gevoel namelijk ook over iemand en ik weet dat dat heel sterk is.
En de drang om het anders te hebben soms ook.. succes..

ot: Gaaaaaaaaap, ik heb helemaal geen zin om te werken ben ik nu slecht??
En zoals ik al zei, ik zou foto's krijgen, maar ja die zullen vandaag dan wel ergens komen ^^ hoop ik
En verder, ja weinig te vertellen.
Druk druk druk in mn huisje ben wel blij dat ik in principe na maandag niks aan de woonkamer hoef te doen.
Maandag komt er ook nog iemand om te kijken of ik misschien een grotere geiser kan krijgen, want dat warme pisstraaltje dat ik nu heb
En mn warm en koud water zit in de wasbak van de douche verkeerd om xD lol!
En verder nog steeds verliefd.. had hem vannacht zo graag bij me gehad, ik heb zo'n spierpijn
En dan heb ik niks liever dan iemand om lekker tegenaan te kruipen en lieve dingen in mn oor fluisterd tot we beiden in slaap vallen..
Oud 02-02-2008, 07:24
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Jeetje, wat een relatiedip weer. En dat allemaal net voor valentijnsdag...

*plant anti valentijn meeting*
Reageren

Regels voor berichten