Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alleen heel erg veel geen tijd voor elkaar. |
![]() |
|
Oh, ik heb hem net nog even gezien en nu gaat het gewoon keilang duren...
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
In hoeverre heeft hij jou aangepraat dat jullie geen tijd voor elkaar hebben? Want volgens mij wil(de) jij helemaal niet dat het voorbij was, ook al hadden jullie minder tijd voor elkaar? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kan wel naar zijn huis toe gaan, maar dan zit ik de hele dag in bed te wachten totdat hij terug komt van werken en dan kunnen we slapen.. en.. verder niets. Daarbij: ik heb een weekend OV, omdat ik op maandag vaak college heb en hij zou door de weeks naar mij kunnen komen, maar dat lukt ook vaak niet. Hij laat al best vaak werk voor school liggen om naar mij toe te komen, maar dat komt nu bij hem terug. En school moet niet echt tenkoste gaan aan je relatie. |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
De schilders waren druk bezig, en aangezien die losers ook nog eens lijm in mn stopcontact hadden gesmeert (vraag me in godsnaam niet hoe) moest er ook nog een electricien (ding, weet ik het) aan te pas komen *gaap* gedoe allemaal.. Maandag gaan ze verder, dan word er gesaust, komen de jongens van mn moeders bedrijf, komt mn wasmachine, en komt er iemand de kachel in de bijkamer nakijken, of ie nog fatsoenlijk kan werken. Morgen deuren schuren en verven en in de slaapkamer het plafond gereedmaken om gesaust te worden ![]() En zondag neem ik potverdikkie een rustdag. Moet morgenvroeg ook werken en 's avonds oppassen tot max 1 uur.. ik ben nu al kapot man.. laat staan morgen! En dinsdag pak ik school weer op in de trajectklas *dood neervalt* Citaat:
Sterkte lieverd, ik weet dat het je zwaar valt. Je hebt mn nummer... Ik ben ook nog steeds bang voor dat punt ![]()
||
Citaat:
Ik denk niet echt dat je het er beter op maakt op deze manier. Niet om je aan te vallen hoor..
|
*zucht* Ik mis, mis, mis, mis hem stiekem toch wel heel erg. Morgen is hij jarig, ik denk dat ik het maar gewoon ga vergeten, want wat schiet ik ermee op? Niets helemaal niets, maar het voelt wel raar omdat ik zulke dingen alleen maar expres kan vergeten. Ik wil weer onbezorgd verliefd kunnen zijn en al de rest vergeten...
||
Citaat:
Ja, ik heb dat. En als ik het echt niet trek, bel ik wel aan. ![]() ![]() Snappik. Komt wel goed daarmee! Zelfde geldt voor jou als je 't erover wilt hebben.
|
Vandaag was geweldig, meer kan ik er niet over zeggen. En twee heel goede vriendinnen gezien, binnen 3 uur, en dat heb ik nog nooit gedaan. E. vroeg me gisteren al of ik zin had om Gouda in te gaan 's middags, maar ik had dus al een afspraak, dus dat ging nogal lastig. Nouja, vanochtend kreeg ik een smsje dat vanmiddag niet door kon gaan, dus toen ging ik naar E. toe en we hebben lekker in Gouda rondgewandeld en lekker geknuffeld enzo, terwijl allemaal mensen ons raar aankeken toen we de meest vage liedjes gingen zingen.
![]() Vervolgens ben ik naar K. toegegaan, dat kwam vrij spontaan eigenlijk, want ik realiseerde me dat zij ook naar huis toe zou gaan dus gekeken of ik kon regelen dat zij met mij meereisde van Arnhem naar Venlo. Nouja, dat ging en echt, het was geweldig. We hebben duisentveel foto's van ons tweeën (even voor de duidelijkheid, we zijn gewoon heel goede vrienden met een heel hechte band), en we hebben liedjes mee zitten zingen in de trein, van het concert van Blackfield (de DVD), zonder dat we echt doorhadden dat we aan het zingen waren. Dat voelde gewoon zo briljant. En we hebben geknuffeld, gelachen, melig gedaan, random geluidjes zitten maken in de trein,. elkaar snoep gevoerd en weet ik niet wat al. De afgelopen dagen waren echt een gigantische oppepper voor mij. In twee dagen maak ik zowat meer dingen mee, dan in de afgelopen weken. <3 En woensdag over een week met K. naar het strand toe, in Scheveningen. Dat wilden we eigenlijk komende week doen, maar dan heeft ze geen tijd en nouja, die woensdag de 13e, die stond al gepland, dus we hebben besloten dat op die dag te doen. Nouja, verder praat ik met K. regelmatig over E. en andersom, dus K. zei me net op station Venlo dat ze E. heel graag een keer wilde zien en E. op haar beurt zei dat zij K. ook heel graag zou willen zien. Nouja, ik weet helemaal zeker dat ze heel goed met elkaar overweg kunnen. Ik wil dan kijken of ik het zo kan regelen dat K. dan naar E. kan komen, als ik toevallig 1 of 2 nachten daar ben en dat ze dan op de laatste dag komt, dan kunnen we 's avonds met z'n tweeën terug naar Venlo toe. ![]() Met dank aan marrel gisteravond zitten janken van geluk, omdat ze me in liet zien hoeveel ik van mijn vrienden houd (hoewel ik dacht dat al in te zien en dat deed ze volgens mij nog niet eens bewust), en nu net, op het busstation in Venlo, toen ik nog 10 minuutjes moest wachten op mijn bus, terwijl K. al weg was, ook weer bijna zitten janken, van geluk. Achja, het was een heel erg gave dag en ik barst gewoon van de energie. <3
||
Citaat:
![]() Een overwogen keuze? Ik hoop het voor d'r. Ik hoop niet dat ze er spijt van zal krijgen. Want dat is pas een kut gevoel. |
![]() |
|
Aah sterkte snoopy *knuffelt*
OT: Hij is lief en geweldig en oh <3 Zondag samen carnavallen en dan blijf ik slapen en hij krijgt van mij een ontbijtje op bed ![]() Alleen morgen begrafenis van mn stiefopa ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() En heel veel succes dinsdag alvast. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is niet mijn keuze, maar de onze. En ik heb er spijt van. Mijn hele lijf schreeuwt om hem. Spijt is ook niet het goede woord, ik wil dat het anders is. Ik weet dat we bij elkaar horen en dat we samen oud kunnen worden, wel gek omdat te zeggen na nog geen half jaar. Maar blaat, stomme stomme situaties. Ik word er gek van. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT trouwens weer in allerlei drama verweven maar hum, ja, ik date tenminste. Zucht. Vrienden zijn top trouwens <3 Vind ze zó leuk. En erg erg leuk dat ze gisteravond kwamen kijken naar onze eindpresentatie van toneel haha. |
![]() |
||
Citaat:
Maar als je niks doet en stuurt voel je je aan het einde van de dag goed dat je niet aan de verleiding hebt toegegeven.. *hele dikke knuffel*
||||||
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Geloof me, ik ken het.. Citaat:
Citaat:
En ik zou vannacht foto's krijgen van mn huisje, maar dat is ie kennelijk weer vergeten.. slimmerik ![]() Citaat:
Ik heb dat gevoel namelijk ook over iemand en ik weet dat dat heel sterk is. En de drang om het anders te hebben soms ook.. succes.. ot: Gaaaaaaaaap, ik heb helemaal geen zin om te werken ![]() ![]() En zoals ik al zei, ik zou foto's krijgen, maar ja die zullen vandaag dan wel ergens komen ^^ hoop ik ![]() En verder, ja weinig te vertellen. Druk druk druk in mn huisje ![]() Maandag komt er ook nog iemand om te kijken of ik misschien een grotere geiser kan krijgen, want dat warme pisstraaltje dat ik nu heb ![]() En mn warm en koud water zit in de wasbak van de douche verkeerd om xD lol! En verder nog steeds verliefd.. had hem vannacht zo graag bij me gehad, ik heb zo'n spierpijn ![]() En dan heb ik niks liever dan iemand om lekker tegenaan te kruipen en lieve dingen in mn oor fluisterd tot we beiden in slaap vallen..
|
|