Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2008, 13:31
Verwijderd
jammer maar als ie alleen maar irriteert is t ook niet leuk meer
oh ouch, ik ken t
Advertentie
Oud 27-10-2008, 20:52
Verwijderd
Nee pcies, maar ik mis m zo.
Au he. :')
Oud 14-11-2008, 13:05
Flip!
Flip! is offline
Binnenkort laat ik ook ee tattoo zetten, heb er zin in!
Oud 01-12-2008, 10:48
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline

Niet de beste kwaliteit foto maar ach .
11 januari inkleuren woesj .
Oud 01-12-2008, 10:53
metallica
metallica is offline
Damn, die is gaaf Waar heb je 'm laten zetten?
Oud 01-12-2008, 13:38
Verwijderd
whahahaha

jammer van dat spinnenweb erboven though.

gaat ie nog gekleurd worden?
Oud 01-12-2008, 13:43
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
jammer van dat spinnenweb erboven though.
Had weggelaten kunnen worden, maar ik vind het er niet minder op worden.

Gave tattoo.
Oud 01-12-2008, 22:08
Verwijderd
Ik ben geen fan, te vrouwlijk en ben geen fan van 'funtats'. Maar ieder zijn ding.
Oud 01-12-2008, 22:10
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Ik ben geen fan, te vrouwlijk en ben geen fan van 'funtats'. Maar ieder zijn ding.
Haha, dat was me niet eens opgevallen. Nee, zulke 'funtats' vind ik ook niet echt super. Goed uitgewerkt, maar dat 'je moeder' is idd een beetje jammer. Ik vraag me vooral af hoe lang zoiets leuk blijft. Net als lui die 'jouw naam' op hun reet hebben.
Oud 01-12-2008, 23:11
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Damn, die is gaaf Waar heb je 'm laten zetten?
Eternal Tattoos in a'dam, Simeon heeft em gezet.
Oud 02-12-2008, 20:02
vilein
vilein is offline
och jeuzes
Oud 02-12-2008, 20:25
Verwijderd
Citaat:
gaat ie nog gekleurd worden?
Oud 02-12-2008, 21:13
Crimson
Crimson is offline
Citaat:

11 januari inkleuren woesj .
nooit leren lezen, sterrenmeisje?
Oud 02-12-2008, 21:44
Verwijderd
Citaat:
nooit leren lezen, sterrenmeisje?
nee, eigenlijk niet. ik kan enkel schrijven.

en toch houd ik vol dat dat er eerst niet onder stond
Oud 03-12-2008, 00:00
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
T stond er gelijk onder, sorry meis .
Oud 03-12-2008, 14:14
HenkMul
HenkMul is offline
Zulke kinderachtige fratsen kan je toch met de beste wil van de wereld niet rechtvaardigen wanneer je vijfentwintig bent, godallemachtig. , , .

.
Oud 03-12-2008, 18:07
tuttebel
tuttebel is offline
oke, beslist. zaterdag ga ik een tepelpiercing laten zetten gezellig samen met mn schotse 'vriendje' hier.
maar goed, hoe duur is dat in nederland ongeveer? dan kan ik een schattig maken hier in noordierland.
Oud 04-12-2008, 08:27
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Zulke kinderachtige fratsen kan je toch met de beste wil van de wereld niet rechtvaardigen wanneer je vijfentwintig bent, godallemachtig. , [afbeelding]
, .

[afbeelding]
.
Ik ben blij dat ik dat juist nu nog kan maken, denk dat ik een veel vrolijker leven heb dan jij.
Oud 04-12-2008, 13:31
metallica
metallica is offline
Oud 04-12-2008, 21:40
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
hehehe ik heb ook een 'je moeder' tattoo. althans, er staat 'J' en 'M' en dat zijn eigenlijk de voorletters van mijn ouders en broers en de initialen van mijn pa, maar ik zeg meestal dat het voor 'je' en 'moeder' staat. die tattoo is trouwens wel supermooi imo, gave stijl.

binnenkort hopelijk weer wat nieuws als ik tot de wereld van de werkenden behoor! heb alleen nog geen idee wat lol.
Oud 07-12-2008, 13:55
tuttebel
tuttebel is offline
tepelpiercing binnen! deed veel minder pijn dan verwacht (ik dacht dat t meer pijn zou doen dan mn rook-piercing) en met schoonmaken valt t ook reuze mee. nu nog een ringetje, maar over een week een staafje - can't wait!
Oud 07-12-2008, 16:29
Mara
Mara is offline
Citaat:
tepelpiercing binnen! deed veel minder pijn dan verwacht (ik dacht dat t meer pijn zou doen dan mn rook-piercing) en met schoonmaken valt t ook reuze mee. nu nog een ringetje, maar over een week een staafje - can't wait!
Ik zou ook verwachten dat 't meer pijn zou doen dan een rook-piercing, die voelde ik bijna niet M'n anti-tragus vond ik wel wat pijnlijker dan m'n rook, maar puur doordat 't dikker is en dus langer duurt
Oud 07-12-2008, 16:43
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
Ik zou ook verwachten dat 't meer pijn zou doen dan een rook-piercing, die voelde ik bijna niet M'n anti-tragus vond ik wel wat pijnlijker dan m'n rook, maar puur doordat 't dikker is en dus langer duurt
nee rook deed echt zeer! de piercer zei ook dat dat een van de pijnlijkste plekken is. anti-tragus lijkt me ook erg pijnlijk.
ligt natuurlijk ook aan je pijngrens, en t feit dat mn rook mn eerste piercing was..
maar t was echt zo gebeurt, en nu af en toe wat zeurderige pijn maar lang niet zo erg.
Oud 08-12-2008, 10:51
Verwijderd
Citaat:
nee rook deed echt zeer! de piercer zei ook dat dat een van de pijnlijkste plekken is. anti-tragus lijkt me ook erg pijnlijk.
ligt natuurlijk ook aan je pijngrens, en t feit dat mn rook mn eerste piercing was..
maar t was echt zo gebeurt, en nu af en toe wat zeurderige pijn maar lang niet zo erg.
congrats!

mijn eerste tatoeage is een feit!
Oud 08-12-2008, 13:23
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
congrats!

mijn eerste tatoeage is een feit!

foto?!
Oud 08-12-2008, 13:24
metallica
metallica is offline
Citaat:

foto?!
Jah, foto
Oud 08-12-2008, 17:19
Broeder
Broeder is offline
Is dit topic een hoax?
Oud 14-12-2008, 11:03
tuttebel
tuttebel is offline
waar blijft de foto sidhe?

k heb een "plastic" (weet zo gauw de naam niet) staafje gekregen ipv mn ringetje. omdat ik een staafje wou, en omdat ik last had van "movement" van de 2 gaatjes. door de druk van de borst etc. plastic buigt gewoon mee, dus prima.
happy me
Oud 14-12-2008, 13:57
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
als je een labret piercing neemt (http://images.quizfarm.com/1107829665labret.png deze dus) kan je dan ook nog later een ringetje in doen?
Oud 14-12-2008, 14:02
*oma*
*oma* is offline
@tuttebel: teflon?

@newmapsofhell: bij mij kon het niet, omdat mijn piercing vrij laag was gezet. Maar als je de piercing wat hoger laat zetten dan kan het wel, maar dan kan de achterkant van je staafje achter je tanden blijven hangen tijdens het praten (tenminste, dat werd mij verteld).
Oud 14-12-2008, 14:15
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
@tuttebel: teflon?
ja ik heb t even opgezocht; want mijn piercer noemde het anders. hij noemde het ptfe, maar dat is tzelfde blijkbaar.
over 2 weken mag ik t staafje wat korter knippen, maar nu voor t schoonmaken moet t nog even langer blijven.
Oud 14-12-2008, 15:13
Verwijderd
Citaat:
als je een labret piercing neemt (http://images.quizfarm.com/1107829665labret.png deze dus) kan je dan ook nog later een ringetje in doen?
als je m hoger laat zetten wel anders krijg je een lelijke grote ring
maar de mijnes zit hoger en ik moet echt een passend staafje hebben anders blijft ie elke keer achter mn tanden hangen en dat is echt irritant, gelukkig zit er ptfe of bioplast in (weet ff niet wat) wat wel fijn is want dan gaan je tanden iig niet naar de klote
Oud 14-12-2008, 15:43
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Ik heb hem ook wat hoger laten zetten zodat ik nog een ringetje in kan doen. En heb geen last van dat ik met mijn tanden erachter blijf hangen , maar gwn aangeven dus dat je nog een ringetje in wil kunnen.
Oud 14-12-2008, 16:08
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Bedankt voor de tips! Ik heb een moedervlek op die plaats dus hij zal sowieso wel wat hoger moeten. Maar goed om te weten iig.
Oud 14-12-2008, 23:20
Verwijderd
mijn tattoo is eindelijk ingekleurd

Spoiler
Oud 15-12-2008, 07:24
Lauwie101
Lauwie101 is offline
wooow, dies groot.
Oud 15-12-2008, 10:36
newmapsofhell
newmapsofhell is offline
Bleh hoelang blijft een tragus pijn doen? Ik heb 'm nu sinds donderdag en m'n oor is nog steeds rood en ik kan 'm echt amper aanraken terwijl ik normaal best een lage pijngrens heb. Ik heb het ook het idee dat ie redelijk dicht tegen mijn gezicht aan zit, komt dat doordat ie opgezwollen is of is dat normaal?
Oud 15-12-2008, 14:08
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
mijn tattoo is eindelijk ingekleurd

Spoiler
Aparte plaatsing. Ziet er goed uit!
Oud 15-12-2008, 19:22
Verwijderd
dank je!

het deed weer lekker pijn trouwens. sommige plekken waren bijna comfortabel (als in: ik voelde er niks van), maar over het litteken van mijn blindedarmontsteking heen brandde weer lekker. eergisteren en gister liep ik ook echt als een zwangere vrouw die heen nodig moest pissen. stapje voor stapje, lekker schuifelen en voorkomen dat mijn broek ging schuren. heel fijn.
Oud 15-12-2008, 19:26
EvilConduct
EvilConduct is offline
Tja, in die 'regio' zitten natuurlijk veel zenuwen. Kan me voorstellen dat dat niet zo heel fijn is... Ik kan zelf maar niets voor die plek bedenken trouwens.
Oud 26-12-2008, 16:13
piercinglover16
piercinglover16 is offline
hoi iedreen ik heb een vraagje ik ga morgen een piercing zetten maar ik twijfel tussen een rook en anti tragus piercing wat doet het meest zeer
Oud 26-12-2008, 16:41
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
hoi iedreen ik heb een vraagje ik ga morgen een piercing zetten maar ik twijfel tussen een rook en anti tragus piercing wat doet het meest zeer
zijn de meest pijnlijke piercings in je oor die je kunt krijgen volgens mij. ik denk niet dat er veel verschil is, maar verwacht veel pijn te hebben.
Oud 02-01-2009, 22:45
Verwijderd
oh ik heb een tongpiercing laten zetten, impulsief gedrag de gekste
Oud 03-01-2009, 15:27
Verwijderd
arghhh heel bevooroordeeld, maar dat vind ik zo'n ordinaire piercing

al die mensen met die waaaaaaaaaah-foto's.
Oud 03-01-2009, 15:29
Verwijderd
hoelang duurt het normaal ongeveer voor een tepelpiercing genezen is? en hoe houd je m het beste schoon?
Oud 03-01-2009, 23:19
Verwijderd
niet te veel schoonmaken, gewoon twee keer per dag met een wattenstaafje met warm water schoonmaken en eventueel met sebamed, unicura (ongeparfumeerd) of zeezoutoplossing. verder niet te veel aanzitten.

genezing duurt wel een paar maanden tot een half jaar.
Oud 04-01-2009, 19:14
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
arghhh heel bevooroordeeld, maar dat vind ik zo'n ordinaire piercing

al die mensen met die waaaaaaaaaah-foto's.
De combinatie tongpiercings + waaaaaah-foto's is ordinair ja, maar genoeg mensen die gewoon een tongpiercing hebben waarvan je t niet ziet als je t niet weet.
Oud 04-01-2009, 19:18
Verwijderd
Waarom heb je 'm dan.
Oud 04-01-2009, 19:27
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Waarom heb je 'm dan.
Zoenen & orale sex?
Oud 04-01-2009, 19:29
Verwijderd
voor jeselluf!