Advertentie | |
|
![]() |
|
oke, beslist. zaterdag ga ik een tepelpiercing laten zetten gezellig samen met mn schotse 'vriendje' hier.
![]() maar goed, hoe duur is dat in nederland ongeveer? dan kan ik een schattig maken hier in noordierland. ![]()
||
Citaat:
|
hehehe ik heb ook een 'je moeder' tattoo. althans, er staat 'J' en 'M' en dat zijn eigenlijk de voorletters van mijn ouders en broers en de initialen van mijn pa, maar ik zeg meestal dat het voor 'je' en 'moeder' staat. die tattoo is trouwens wel supermooi imo, gave stijl.
binnenkort hopelijk weer wat nieuws als ik tot de wereld van de werkenden behoor! heb alleen nog geen idee wat lol.
|
tepelpiercing binnen! deed veel minder pijn dan verwacht (ik dacht dat t meer pijn zou doen dan mn rook-piercing) en met schoonmaken valt t ook reuze mee. nu nog een ringetje, maar over een week een staafje - can't wait!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ligt natuurlijk ook aan je pijngrens, en t feit dat mn rook mn eerste piercing was.. maar t was echt zo gebeurt, en nu af en toe wat zeurderige pijn maar lang niet zo erg. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() mijn eerste tatoeage is een feit! |
![]() |
|
waar blijft de foto sidhe?
![]() k heb een "plastic" (weet zo gauw de naam niet) staafje gekregen ipv mn ringetje. ![]() ![]() happy me ![]()
|
![]() |
als je een labret piercing neemt (http://images.quizfarm.com/1107829665labret.png deze dus) kan je dan ook nog later een ringetje in doen?
|
![]() |
|
@tuttebel: teflon?
@newmapsofhell: bij mij kon het niet, omdat mijn piercing vrij laag was gezet. Maar als je de piercing wat hoger laat zetten dan kan het wel, maar dan kan de achterkant van je staafje achter je tanden blijven hangen tijdens het praten (tenminste, dat werd mij verteld).
||
Citaat:
![]() over 2 weken mag ik t staafje wat korter knippen, maar nu voor t schoonmaken moet t nog even langer blijven.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar de mijnes zit hoger en ik moet echt een passend staafje hebben anders blijft ie elke keer achter mn tanden hangen en dat is echt irritant, gelukkig zit er ptfe of bioplast in (weet ff niet wat) wat wel fijn is want dan gaan je tanden iig niet naar de klote |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Bleh hoelang blijft een tragus pijn doen? Ik heb 'm nu sinds donderdag en m'n oor is nog steeds rood en ik kan 'm echt amper aanraken terwijl ik normaal best een lage pijngrens heb. Ik heb het ook het idee dat ie redelijk dicht tegen mijn gezicht aan zit, komt dat doordat ie opgezwollen is of is dat normaal?
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dank je!
het deed weer lekker pijn trouwens. sommige plekken waren bijna comfortabel (als in: ik voelde er niks van), maar over het litteken van mijn blindedarmontsteking heen brandde weer lekker. eergisteren en gister liep ik ook echt als een zwangere vrouw die heen nodig moest pissen. stapje voor stapje, lekker schuifelen en voorkomen dat mijn broek ging schuren. heel fijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |