Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2008, 13:04
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik probeer huiswerk te maken maar er zijn vijf vreemde vrouwen in huis die met de deuren slaan en allemaal achter elkaar naar de wc moeten en heel hard lachen en gieren en brullen.
Oud 17-02-2008, 13:26
Verwijderd
Zijn ze lekker?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 13:45
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
nee, en ook nog eens oud.
Oud 17-02-2008, 13:52
*oma*
*oma* is offline
Donderdag believe gekeken en misselijk geworden van de wijn. Vrijdag om 9 uur naar college gegaan, ik vond mezelf echt een bikkel. Uur in de stad rond gelopen op zoek naar een kadootje voor mijn vader en gelukkig geslaagd. Gisteren naar het museum geweest met mijn vader(russische sprookjes) en kaartjes voor pinkpop gehaald. 's Avonds tapa's gegeten, lekker. Vandaag heel vroeg opgestaan zodat ik samen met mijn vader kon ontbijten en nu duurt mijn dag echt heel lang, haha.
Oud 17-02-2008, 13:52
vilein
vilein is offline
Gisteren een te harde avond in Nijmegen met enkel slechte grappen en ik was pas heel laat thuis. Vanavochtend een verhelderend gesprek gehad met de ouders en nu ga ik even schooldingen doen en dan nog meer schooldingen. Ik zou ook naar een showtje kunnen gaan maar dat doe ik dus niet.
Oud 17-02-2008, 15:52
Verwijderd
Citaat:
ik kom net terug van HRSTA en ik kan gelukkig doodgaan nu, de zanger liep voor het concert door de zaal aan iedereen te vragen welke nummers ze wilden horen en vanzelfsprekend had ik ook mijn verzoekjes ingediend welke allemaal gespeeld werden (L). Het concert zelf werd pas na 3 toegiften afgesloten en alles was wonderschoon. Nu ga ik slapen
Ik baal er echt van dat ik er niet bij was,.
-
Ik ben net wakker.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik baal er echt van dat ik er niet bij was,.
en terecht!!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 16:11
asjdfl
asjdfl is offline
ik heb een toffe kamer.
HARTJE
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 16:46
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Wat, waar, hoeveel m2? etc.
Oud 17-02-2008, 16:53
Verwijderd
Zal wel weer utrecht zijn!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 16:56
capibara
capibara is offline
Vrijdag noisegig gedaan, gisteren wasted in Nijmegen en nu ben ik dood.
Oud 17-02-2008, 17:39
jubilee
jubilee is offline
ik heb gister getekend voor een piepklein kamertje in notting hill waar ik over ongeveer een week de sleutel van krijg, en die in een zijstraat van de portobello market is oee.
tot die tijd zit ik in het picadilly backpackers hostel waar ik bijzonder niet van gediend ben maar oke beter dan onder de tower bridge.
vandaag moest ik een paar eenzame geldloze uurtjes overbruggen nadat ik mijn vriendje op het vliegtuig terug naar nl had gezet, en heb ik rondgezwalkt in de stad waar allemaal maniaks uit albanie toeterend rondreden. daarna tegen in boom in de zon gezeten in het regent's park en een traantje weggepinkt. nu zit ik in dubio waar ik de avond low budget mee ga vullen aangezien mijn geld hier verdampt, en wat ik morgen aan ga doen naar mn eerste stagedag.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 17:40
Drez
Drez is offline
Huu ik heb echt veel te lang uitgeslapen vandaag en daarna nog gelezen en paaseitjes gegeten, zz. Straks met vrienden eten en Juno kijken.
Oud 17-02-2008, 18:23
Citaat:
ik heb gister getekend voor een piepklein kamertje in notting hill waar ik over ongeveer een week de sleutel van krijg, en die in een zijstraat van de portobello market is oee.
tot die tijd zit ik in het picadilly backpackers hostel waar ik bijzonder niet van gediend ben maar oke beter dan onder de tower bridge.
vandaag moest ik een paar eenzame geldloze uurtjes overbruggen nadat ik mijn vriendje op het vliegtuig terug naar nl had gezet, en heb ik rondgezwalkt in de stad waar allemaal maniaks uit albanie toeterend rondreden. daarna tegen in boom in de zon gezeten in het regent's park en een traantje weggepinkt. nu zit ik in dubio waar ik de avond low budget mee ga vullen aangezien mijn geld hier verdampt, en wat ik morgen aan ga doen naar mn eerste stagedag.
Als je sip bent moet je naar Hyde Park gaan voor de squirrels en celebs. Of naar dat sushi winkeltje op Oxford Street. Doet wonderen. Maar misschien kende je het al!
Oud 17-02-2008, 18:32
llell
llell is offline
Ik was een beetje rot vandaag, toch gewoon meegedaan aan de familiebezigheden: opa&oma opgehaald op het station, ze waren op wintersport geweest. Sesamstraatspel met mn nichtje gespeeld.

daarna wat gemiste tv-programma's ingehaald, en mn sociale internetleven onderhouden.

Ik wil ook naar London, in september. Ga eens kijken of ik ergens aan de bak kom
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 18:40
Verwijderd
Vrijdag los in de melkweg, Legowelt en 030303. Goed feestje was dat. Gister wel ok ding in het patronaat, niet bijzonder wel gezellig. Vandaag hangt er al de hele dag mist in mijn hoofd.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 19:44
*oma*
*oma* is offline
Yes her gehaald van geschiedenis van de opvoeding!
Oud 17-02-2008, 20:33
tuttebel
tuttebel is offline
uitgeslapen, gewerkt, en net een mailtje gekregen dat ik een half jaar in belfast mag studeren.
Oud 17-02-2008, 21:17
asjdfl
asjdfl is offline
Citaat:
Wat, waar, hoeveel m2? etc.
r'dam, bij de dierentuin, 18m2 en ik heb een tuin P.: NTIL, een enorme TUIN dus de eerste dag waarop het kwik 15 reikt kom je taksi blauw nippen bij mij ja? ja.

anyhoo ik ben naar no country for old men geweest en ik vond em wel ok. mooie beelden. ps volgens mij is mijn moeder een beetje wereldvreemd want ze zat zich hardop te verzuchten over babychavs in de metro
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 04:16
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Na bij mijn ouders gegeten te hebben kom ik thuis en doen bepaalde groepen in het huis het niet en beginnen we stoppen te verwisselen. Na een half uur en telefooncommunicatie met Nuon blijkt het een storing te zijn en hebben we uiteindelijk tot half 3 zonder stroom gezeten wat kanker irritant was. met huisgenoten dus maar op mijn kamer gaan zitten met bier aangezien ik ramen heb die richting straatverlichting zijn. nog wat gegamed en over 10 minuten verwacht ik nog een mooi telefoontje.
Oud 18-02-2008, 09:09
ragdoll
ragdoll is offline
het fototoestel is weer terecht verder heb ik over een uur tentamen haha GEEN IDEE dus ben ik hysterisch artikelen aan het lezen of dat is het idee., ik neem alleen niet zoveel op wegens een absurde droom vannacht die ik nu aan het analyseren ben als replacement activity. typisch.
Oud 18-02-2008, 10:30
Citaat:
r'dam, bij de dierentuin, 18m2 en ik heb een tuin P.: NTIL, een enorme TUIN dus de eerste dag waarop het kwik 15 reikt kom je taksi blauw nippen bij mij ja? ja.

anyhoo ik ben naar no country for old men geweest en ik vond em wel ok. mooie beelden. ps volgens mij is mijn moeder een beetje wereldvreemd want ze zat zich hardop te verzuchten over babychavs in de metro
, . Ik kom zeker blauwe taksi nippen (L). Wanneer mag je erin?
Oud 18-02-2008, 13:31
asjdfl
asjdfl is offline
over drie weken pas.

_

ik ga zo een stukje fietsen want het is lekker weer
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 13:35
Verwijderd
Ik heb sinds vanmorgen een nr van Bone Thugs N Harmony in mn hoofd
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 14:04
Verwijderd
ik heb oorontsteking ofzoiets, zometeen naar de dokter. nu cup a soup, want ik kan niet kauwen.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 15:47
llell
llell is offline
In het ziekenhuis geweest, om vervolgens na 5 min weer buiten te staan met 4 vervolgafspraken

Nu lekker dr. Phil kijken, wat een drama's, en als klap op de vuurpijl een grijze snor.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 16:29
botulismf
botulismf is offline
Ik heb een training gehad voor 1800 nummerinformatie en dat was wel een welkome afwisseling. En ik blijk zelf niet in het telefoonboek te staan, wtf's. Maar in elk geval ga ik nu eens in de zoveel tijd ook nachtdiensten draaien, en de eerste is op de dag na mijn verjaardag, meteen om middernacht, haha. En het zijn dan diensten van acht uur in plaats van de 4 of 6 uur die ik gewoonlijk heb, dus ik heb dan ineens een pauze van een half uur tijdens mijn diensten en dat noemen ze 'lunchpauze' terwijl het om 4 uur 's nachts/'s ochtends is. Ehhh.

En het weer is gaaf en mijn broertje heeft tijdens mijn afwezigheid de keuken volledig schoongemaakt dus nu heb ik zin om vanavond te koken waar ik eerder vandaag nog overwoog om voor de magnetronmaaltijd te gaan. Ik weet alleen niet wat, maar ik gok op pasta. Morgen naar Yeasayer in Nijmegen en daar heb ik zin in. "Yeasayer (pronounced "yay-sayer") takes place in the future, somewhere in the Middle East where citizens wear turquoise robes, live in crystal towers, and overindulge on Peter Gabriel albums". Ik bedoel maar!
Oud 18-02-2008, 16:44
Lynne
Lynne is offline
Vanmiddag mn haar eindelijk weer eens rood geverfd.
Oud 18-02-2008, 16:45
Metal
Metal is offline
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1595454

;')
Oud 18-02-2008, 16:55
botulismf
botulismf is offline
Oud 18-02-2008, 17:10
vilein
vilein is offline
Ik was om kwart over zes opgestaan en toen was ik om 10 uur in Rotterdam en daar ben ik gebleven tot 4 uur voor een opdracht. Die is nu helemaal af en straks ga ik mn huiswerk voor woensdag maken. En onze verdwenen kat is terug!
Oud 18-02-2008, 17:50
Verwijderd
Ik had vandaag een off-day dus niet naar college geweest maar naar de kapper, alwaar mijn haar geverfd werd door een Priscilla, wat ze nog redelijk okay gedaan heeft. Maar je ziet geen verschil met vanochtend. Omdat ik al teveel geld uitgegeven had, ook nog maar twee jurkjes gekocht en een kopje thee gedronken op mijn werk. Nu zoek ik muziek uit die de corpsmeisjesinvasie in de keuken kan overstemmen. Het wil nog niet echt lukken. En ik wacht op een smsje van een leuke jongen, maar ik vermoed dat hij gewoon een vriendinnetje heeft.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2008, 18:49
kuik
kuik is offline
ik heb vandaag bijna de hele dag in de bieb gestudeerd!! en daarna gegeten in het bedrijfsrestaurant zoals echte nerds doen. nu ben ik net thuis van boodschappen doen en ga ik weer verder met studeren en MSTRKRFT luisteren, want dat werkt bevorderend op mn studeerprestaties. morgen bonuspuntentoets en 's avonds feestje en dan woensdagavond een mede door mij georganiseerde cocktailcursus .
Oud 18-02-2008, 19:18
malle pietje
malle pietje is offline
Citaat:
MSTRKRFT luisteren
Ik heb vandaag 4 uur college gehad, en tussendoor 2 uur op een terras gehangen en zelfs in 2 uur gigantisch veel werk voor de studie gericht waardoor ik tot volgende week maandag geen fuck hoef te doen, dus wordt een leuk vakantieweekje in feite.
Oud 18-02-2008, 19:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik werd vandaag echt gigantisch gematst door mijn docent Nederlands want ik had voor de kerstvakantie al een presentatie moeten doen maar omdat ik steeds 'ziek' was en er veel lessen uitvielen was het er nog niet van gekomen en vandaag stond mijn presentatie niet meer in zijn map en omdat hij vond dat ik goed meedeed in de les kreeg ik een 7 voor mijn presentatie die ik niet hoefde te houden ik had echt een dikke preek verwacht omdat ik hem nooit persoonlijk erover gesproken had maar het viel dus allerminst mee.

en verder heb ik een koe en een kameel uit glas gesneden en een presentatie voor engels gehouden en ik kreeg van de zenuwen spontaan een cockney accent en ik geneerde me dood want accentloos engels bleek ineens een kwestie van leven en dood. geklukkig was er iemand die er nog meer last van had.

en nah gah ik affah lakkah galdah pawah drankah.
Oud 18-02-2008, 19:24
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en thajooo en thajahh kijken(y
Oud 18-02-2008, 22:04
Verwijderd
ik heb iets in m'n kaakgewricht ontstoken, en daardoor ook oorpijn en duizelig. beetje kut, want ik kan er geen niets voor krijgen, en het kan iets van een halfjaar duren met tussenpozen. gelukkig zijn er wel ergere dingen in het leven net gegeten bij een vriendinnetje, en dat was gezellig! en nu ga ik slapen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 01:30
Drez
Drez is offline
Ik heb 1000 artikelen geprint en gekopieerd en toen gewerkt en bij een vriendinnetje gegeten met nog een vriend. Nu kan ik natuurlijk niet slapen, ahah.
Oud 19-02-2008, 03:16
Verwijderd
Vanavond naar de film geweest en nog even in mijn kroeg gezeten en gintonics gedronken en gepraat over mijn nieuwe grote liefde en volgens de mannen moet ik actie ondernemen. Morgen gaan we actie ondernemen. Nu kan ik niet slapen, maar ik moet ervoor zorgen dat ik om 9 uur in de les zit, daarna sushi maken met een vriendinnetje.

Laatst gewijzigd op 19-02-2008 om 09:50.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 11:08
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
En ik blijk zelf niet in het telefoonboek te staan, wtf's.
Dat gaat toch ook niet automatisch? Daar moet je je toch voor 'opgeven'.

Gisteren uiteten geweest met een vriendinnetje en daarna naar alibi geweest, wat een kut film zeg. Daarna nog wat wijntjes gedronken.
Vanochtend college gehad over kinderopvang, omg... Ik weet straks zoveel over opvoeden en shit, dat dat eigenlijk wel verkeerd moet gaan met mijn eigen kinderen.
Verder vanmiddag nog zangles en vanavond werken . Oh en ik heb zin om geld uit te geven en het maakt me niet uit waar aan hehe.
Oud 19-02-2008, 11:23
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gisteravond had ik een verjaardagsfeestje van een hele goede vriendin. daar belde ik mn vriend op of ik die avond bij hem kon slapen, en toen ik daar kwam maakte hij het uit. compleet onverwachts. hij was niet meer verliefd. dus nu voel ik me vreselijk kut, en hoor ik ineens van een klasgenootje dat we een presentatie moeten geven om half 3. dus ik ben een beetje aan het voorbereiden maar dat lukt voor geen meter.

vanavond ga ik maar zuipen ofzo.
Oud 19-02-2008, 11:25
*oma*
*oma* is offline
aiii :\
Oud 19-02-2008, 11:32
STP
STP is offline
Citaat:
gisteravond had ik een verjaardagsfeestje van een hele goede vriendin. daar belde ik mn vriend op of ik die avond bij hem kon slapen, en toen ik daar kwam maakte hij het uit. compleet onverwachts. hij was niet meer verliefd. dus nu voel ik me vreselijk kut, en hoor ik ineens van een klasgenootje dat we een presentatie moeten geven om half 3. dus ik ben een beetje aan het voorbereiden maar dat lukt voor geen meter.

vanavond ga ik maar zuipen ofzo.
({)
Oud 19-02-2008, 15:05
Verwijderd
.. dat is echt kut, jezus.

ik had colleges, en het was interessant en gezellig met sommige mensen uit m'n klas zometeen moet ik m'n kamer schoonmaken, want m'n moeder komt morgen langs om de hele dag met me te winkelen.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 16:05
idontcare
idontcare is offline
beetje aan afstudeeropdracht gewerkt, boodschappen gedaan, zometeen iets grieks maken, dan sporten en daarna ws naar de kroeg
Oud 19-02-2008, 16:47
innogen
innogen is offline
vanochtend weer mijn shakespeare tragedies college gehad en we kregen een quiz over coriolanus, dolle pret. dalijk maar weer lezen en schooldingen afmaken maar ik kan me niet concentreren ik wilde dat het vrijdag was want dan komt mijn vriend weer <3
Oud 19-02-2008, 21:34
jubilee
jubilee is offline
Ik heb net mn tweede stagedag achter de rug en ik heb allebei de dagen van half 10 tot 8 moeten werken wat best zwaar was aangezien de studio zeer matig tot niet verwarmd wordt, en er een uptight bitch rondloopt die me allemaal klusjes probeert aan te smeren zoals cheese onion crisps voor haar halen, wat dus nooit van haar leven zal gebeuren. wel heb ik door londen getubed om allerhande dingetjes op te halen van stoffenwinkels en hun press office, en heb ik bij de buur studio een heerlijke toast gegeten. vanochtend dacht ik voor het eerst gaaf te doen met mn openbaar vervoer pasje waarmee je poortjes openbliept alsof het niks is, maar ik stond inplaats daarvan met mn hostel pasje te zwaaien terwijl er een hele rij achter me stond. muu
eenmaal in de tube las ik engelse krantjes wat heerlijk vermaak is, namelijk een soort kruising tussen de telegraaf en perezhilton.com, waar child molesters en dergelijke met naam en toenaam, foto en bijschrift met iets als 'monster' worden genoemd. bijzonder classy.
ook wil ik met jullie delen dat dirty dancing the musical hier speelt, en dat overal affiches hangen met beroemde quotes als 'i carried a watermellon?!' en 'nobody puts baby in a corner'.
tot zover mijn leven exposed op internet omdat ik nog internet tegoed over heb en ik uitgemailt en gemyspaced ben.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2008, 23:47
capibara
capibara is offline
Je bent je interpunctie vergeten in te pakken.
Oud 20-02-2008, 07:50
ragdoll
ragdoll is offline
uhm werk tot 6 u vanmiddag dolle pret gisteren heb ik Juno gezien en met een vriendin gediscussieerd over de leeftijd van een jongen in de bioscoop. maar zij vond het een bejaarde maar het was dus eigenlijk een JONGEN en nog best aantrekkelijk ook. waarop zij me vertelde dat ik een slechte smaak heb en een gigantisch vadercomplex wat waarschijnlijk ook zo is.
Oud 20-02-2008, 09:57
vilein
vilein is offline
Ohoh wat is de meneer bij de copyshop toch een vrolijke vent. En dat mijn huisgenoot tijdelijk naar Amerika is verhuisd brengt meer nadelen met zich mee dan ik dacht.
Reageren

Regels voor berichten