Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik heb gister getekend voor een piepklein kamertje in notting hill waar ik over ongeveer een week de sleutel van krijg, en die in een zijstraat van de portobello market is oee.
tot die tijd zit ik in het picadilly backpackers hostel waar ik bijzonder niet van gediend ben maar oke beter dan onder de tower bridge. vandaag moest ik een paar eenzame geldloze uurtjes overbruggen nadat ik mijn vriendje op het vliegtuig terug naar nl had gezet, en heb ik rondgezwalkt in de stad waar allemaal maniaks uit albanie toeterend rondreden. daarna tegen in boom in de zon gezeten in het regent's park en een traantje weggepinkt. nu zit ik in dubio waar ik de avond low budget mee ga vullen aangezien mijn geld hier verdampt, en wat ik morgen aan ga doen naar mn eerste stagedag. |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik was een beetje rot vandaag, toch gewoon meegedaan aan de familiebezigheden: opa&oma opgehaald op het station, ze waren op wintersport geweest. Sesamstraatspel met mn nichtje gespeeld.
daarna wat gemiste tv-programma's ingehaald, en mn sociale internetleven onderhouden. Ik wil ook naar London, in september. Ga eens kijken of ik ergens aan de bak kom |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
anyhoo ik ben naar no country for old men geweest en ik vond em wel ok. mooie beelden. ps volgens mij is mijn moeder een beetje wereldvreemd want ze zat zich hardop te verzuchten over babychavs in de metro |
![]() |
|
Na bij mijn ouders gegeten te hebben kom ik thuis en doen bepaalde groepen in het huis het niet en beginnen we stoppen te verwisselen. Na een half uur en telefooncommunicatie met Nuon blijkt het een storing te zijn en hebben we uiteindelijk tot half 3 zonder stroom gezeten wat kanker irritant was. met huisgenoten dus maar op mijn kamer gaan zitten met bier aangezien ik ramen heb die richting straatverlichting zijn. nog wat gegamed en over 10 minuten verwacht ik nog een mooi telefoontje.
|
het fototoestel is weer terecht
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik heb een training gehad voor 1800 nummerinformatie en dat was wel een welkome afwisseling. En ik blijk zelf niet in het telefoonboek te staan, wtf's.
![]() En het weer is gaaf en mijn broertje heeft tijdens mijn afwezigheid de keuken volledig schoongemaakt dus nu heb ik zin om vanavond te koken waar ik eerder vandaag nog overwoog om voor de magnetronmaaltijd te gaan. ![]()
|
Ik was om kwart over zes opgestaan en toen was ik om 10 uur in Rotterdam en daar ben ik gebleven tot 4 uur voor een opdracht. Die is nu helemaal af en straks ga ik mn huiswerk voor woensdag maken. En onze verdwenen kat is terug!
![]()
|
Verwijderd
|
Ik had vandaag een off-day dus niet naar college geweest maar naar de kapper, alwaar mijn haar geverfd werd door een Priscilla, wat ze nog redelijk okay gedaan heeft. Maar je ziet geen verschil met vanochtend. Omdat ik al teveel geld uitgegeven had, ook nog maar twee jurkjes gekocht en een kopje thee gedronken op mijn werk. Nu zoek ik muziek uit die de corpsmeisjesinvasie in de keuken kan overstemmen. Het wil nog niet echt lukken. En ik wacht op een smsje van een leuke jongen, maar ik vermoed dat hij gewoon een vriendinnetje heeft.
![]() |
![]() |
|
ik heb vandaag bijna de hele dag in de bieb gestudeerd!! en daarna gegeten in het bedrijfsrestaurant zoals echte nerds doen. nu ben ik net thuis van boodschappen doen en ga ik weer verder met studeren en MSTRKRFT luisteren, want dat werkt bevorderend op mn studeerprestaties. morgen bonuspuntentoets en 's avonds feestje en dan woensdagavond een mede door mij georganiseerde cocktailcursus
![]()
||
Citaat:
|
ik werd vandaag echt gigantisch gematst door mijn docent Nederlands
![]() ![]() en verder heb ik een koe en een kameel uit glas gesneden en een presentatie voor engels gehouden en ik kreeg van de zenuwen spontaan een cockney accent en ik geneerde me dood want accentloos engels bleek ineens een kwestie van leven en dood. geklukkig was er iemand die er nog meer last van had. en nah gah ik affah lakkah galdah pawah drankah.
|
Verwijderd
|
ik heb iets in m'n kaakgewricht ontstoken, en daardoor ook oorpijn en duizelig. beetje kut, want ik kan er geen niets voor krijgen, en het kan iets van een halfjaar duren met tussenpozen. gelukkig zijn er wel ergere dingen in het leven
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vanavond naar de film geweest en nog even in mijn kroeg gezeten en gintonics gedronken en gepraat over mijn nieuwe grote liefde en volgens de mannen moet ik actie ondernemen. Morgen gaan we actie ondernemen. Nu kan ik niet slapen, maar ik moet ervoor zorgen dat ik om 9 uur in de les zit, daarna sushi maken met een vriendinnetje.
Laatst gewijzigd op 19-02-2008 om 09:50. |
![]() |
||
Citaat:
Gisteren uiteten geweest met een vriendinnetje en daarna naar alibi geweest, wat een kut film zeg. Daarna nog wat wijntjes gedronken. Vanochtend college gehad over kinderopvang, omg... Ik weet straks zoveel over opvoeden en shit, dat dat eigenlijk wel verkeerd moet gaan met mijn eigen kinderen. Verder vanmiddag nog zangles en vanavond werken ![]()
|
gisteravond had ik een verjaardagsfeestje van een hele goede vriendin. daar belde ik mn vriend op of ik die avond bij hem kon slapen, en toen ik daar kwam maakte hij het uit. compleet onverwachts. hij was niet meer verliefd. dus nu voel ik me vreselijk kut, en hoor ik ineens van een klasgenootje dat we een presentatie moeten geven om half 3. dus ik ben een beetje aan het voorbereiden maar dat lukt voor geen meter.
vanavond ga ik maar zuipen ofzo.
||
Citaat:
|
vanochtend weer mijn shakespeare tragedies college gehad en we kregen een quiz over coriolanus, dolle pret. dalijk maar weer lezen en schooldingen afmaken maar ik kan me niet concentreren
![]()
|
![]() |
Ik heb net mn tweede stagedag achter de rug en ik heb allebei de dagen van half 10 tot 8 moeten werken wat best zwaar was aangezien de studio zeer matig tot niet verwarmd wordt, en er een uptight bitch rondloopt die me allemaal klusjes probeert aan te smeren zoals cheese onion crisps voor haar halen, wat dus nooit van haar leven zal gebeuren. wel heb ik door londen getubed om allerhande dingetjes op te halen van stoffenwinkels en hun press office, en heb ik bij de buur studio een heerlijke toast gegeten. vanochtend dacht ik voor het eerst gaaf te doen met mn openbaar vervoer pasje waarmee je poortjes openbliept alsof het niks is, maar ik stond inplaats daarvan met mn hostel pasje te zwaaien terwijl er een hele rij achter me stond. muu
eenmaal in de tube las ik engelse krantjes wat heerlijk vermaak is, namelijk een soort kruising tussen de telegraaf en perezhilton.com, waar child molesters en dergelijke met naam en toenaam, foto en bijschrift met iets als 'monster' worden genoemd. bijzonder classy. ook wil ik met jullie delen dat dirty dancing the musical hier speelt, en dat overal affiches hangen met beroemde quotes als 'i carried a watermellon?!' en 'nobody puts baby in a corner'. tot zover mijn leven exposed op internet omdat ik nog internet tegoed over heb en ik uitgemailt en gemyspaced ben. |
![]() |
|
uhm werk tot 6 u vanmiddag dolle pret
![]()
|
Ohoh wat is de meneer bij de copyshop toch een vrolijke vent. En dat mijn huisgenoot tijdelijk naar Amerika is verhuisd brengt meer nadelen met zich mee dan ik dacht.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
I spy with my little eye aka welke film heb jij gezien? WolterB | 462 | 19-11-2014 21:24 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? sweetsummergirl | 14 | 27-06-2004 12:27 | |
Psychologie |
Eenzaamheid in welke mate normaal Green Day | 16 | 11-07-2003 15:35 |