Advertentie | |
|
![]() |
|
Liefdesrelationeel zou ik op zich wel wat willen, maar het hoeft ook niet zo erg nodig van mij. Singleheid is niet zo erg.
![]() Gelukkig zit alles sociaal-relationeel prima. Verjaardag vieren was fijn, ik kom buiten de deur en leer eindelijk 's wat mensen kennen hier uit de buurt. Mag ook wel na 2 jaar. ;x Ondertussen ben ik wel verliefd!
Spoiler
|
Verwijderd
|
Ik wordt gewoon zó moe van mezelf en mijn twijfels en wispelturige gedoe. Maak ik hem eerst meer dan duidelijk dat ik geen zin heb dat ie mn surrogaat vriendje wordt, of wat hij zich dan ook voorstelt bij ''gewoon zoenen en zo voor de lol ondanks dat het niks wordt'', lijkt me dat op andere tijdstippen weer heel aanlokkelijk. Er zijn eigenlijk twee dingen aan de hand: ik heb de keuze gemaakt voor zijn eigen bestwil naar hém toe duidelijk te zijn, nee is nee en blijft nee. We zijn vríenden. Tegelijkertijd zit ik in mijn hoofd in een soort van tweestrijd omdat ik het aan de ene kant een bizar en haast moreel verwerpelijk idee vind met hem te gaan aankloten en niet kan snappen hoe dat een vriendschap níet zou verpesten, aan de andere kant wil ik bij tijd en wijle niets liever dan nergens over nadenken en gewoon doen waar we zin in hebben.
Nu is het voor hém heel duidelijk maar nu weet ík niet meer waar ik aan toe ben, door mijn eigen twisted mind. En te veel nadenken. En bah ik voel me stom. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij heeft duisent keer sorry gezegd en ik heb gezegd dat ik hem niet wil zien, en nu zegtie OK en dat tegen de tijd dat ik hem wil spreken ik maar moet bellen en 't dan ok is. Dat 'ie dat soort dingen niet meer achter zal houden en vertellen wat er nou eigenlijk ECHT is, ipv dat hij er constant omheen lult. En nu voel ik me heel goed omdat ik hem de les heb gelezen, wat best erg is omdat ik hem heel erg heb gekwetst. Maar ik voel me er heel goed bij, want blijkbaar ben ik de vorige keren niet duidelijk genoeg geweest. Hij moet blijkbaar eerst een mep hebben met een koekenpan voordat hij erachter komt dat hij zichzelf niet in zo'n situatie moet werken dat iemand geneigd is hem met een koekepan te gaan meppen. (ik heb hem niet echt gemept hoor.)
Waarom kan ik geen "vriendschap" aangaan met mannen zonder dat ze in de loop der tijd verliefd op me worden of ze me gaan vervelen met hun gedrag? En daarnaast is mijn vriendje de enige mannelijke heteroman die me nooit verveeld, maar hij is natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal omdat hij naast mijn allerbeste vriend ook nog eens mijn vriendje is. ![]() edit: Huilen helpt echt niet. Ook niet als je me daarna nog opbelt. zucht. Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 19:02. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wtf mijn broertje ging werken met de ex van een (oppervlakkig) vriendinnetje van mij van vroeger op de middelbare school en die beweerde dat hij verliefd op mij was geweest. Wtf echt ik kén die gast nauwelijks? Serieus? Ik ben echt verbijsterd, haha, en dat had hij toen best mogen zeggen want toen was hij wel leuk.
En de datejongen is duidelijk slim, hij smst niet en nu denk ik 'ja nu wil ik ook wel wat horen'. Hmm goed plan van hem, nu ben ik geďnteresseerd ![]() ![]() |
![]() |
|
Pff, anders beland je even in een kettingbotsing tijdens je rijles (buiten mijn eigen schuld om!!)
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik kan eigenlijk niet veel meer uitbrengen dan dat ik blij met hem ben. Hij past gewoon bij me. Dat realiseer ik me de laatste tijd gewoon steeds meer. Ik zie hoe hij gelukkig is, en dat vind ik belangrijk.
Hij weet wat ik graag wil, en dat geeft ie me. We zijn gewoon een goede match ![]() verliefdheid <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() On Topic: Niet zo goed, mn vriend sliep bij een ander meisje!!! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hij wil jou niet, alleen de seks. En de vraag is of je het daar mee eens bent. Ik zou dat dus niet zijn! Je zou het boek He's Just Not That Into You eens moeten lezen ![]()
|
@ spekkie: hm nee daar zou ik het niet meer eens zijn.. maar stuurt hij die smsjes dan alleen zodat ik denk dat hij me ook echt leuk vindt, zodat ik seks met hem heb? is hij zó erg
![]() haha en ja miss moet ik inderdaad dat boek maar een keer lezen, hopelijk werkt het verhelderend, aangezien ik vaak niks van jongens snap. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 14:05. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Super om vandaag een berichtje op hyves te krijgen van iemand waar je vaak aan denkt hoe het zal gaan, maar gewoon niet zo vaak spreekt. Net weer even gekletst op msn en is weer super. Grappig hoe je sommige mensen tijden niet kan spreken, maar als je ze dan weer spreekt je nog steeds alles kunt zeggen en het nog steeds goed voelt
![]() Zulk soort mensen in mijn leven koester ik. Ze zijn belangrijker dan al die mensen die doen alsof ze je vriend zijn en je daarna laten vallen. Grappig dat het ook nog eens een aantal zijn die ik via dit forum ooit eens heb leren kennen. Ja het gaat goed met me en ik geniet ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hij is zo lief voor me, terwijl ik het gevoel heb dat ik het niet verdien en blegh.. Het begin van de week was echt top, met als hoogtepunt woensdag en donderdag. Mja, dan komt de realiteit weer terug en dan moet je aan de slag en dat valt tegen.
Ik moet me richten op zíjn leuke kanten, en niet op de 'leuke' dingen die hij niet heeft.. |
![]() |
||
Citaat:
ja, zo zijn de meeste jongens. slijmen, lief doen, cadeautjes, alles is geoorloofd in liefde en oorlog, en in dit geval moet je liefde lezen als sex, en oorlog, ja eigenlijk ook. niet alle jongens zijn zo, maar het merendeel wel.
|
Hmm, mijn ex heeft de weg naar dit topic gevonden, maar dat weerhoudt mij niet van posten.
Ja, ik heb weer een smsje gehad, en precies wat ik verwachtte. Dít is de reden dat ik het bellen een week heb uitgesteld. Die verkapte woorden van zeggen dat het toch echt kan werken. Dat gebeurde een half jaar geleden ook. En toen werkte het ook niet. Dus waarom zou het nu wel werken? Hij heeft genoeg kansen gehad, en nu de break-up eindelijk een keer van mijn kant af komt, is hij ineens kwaad en gekwetst. Nou sorry, ik heb eindelijk een epiphany, en voor mij is het nu klaar! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
je bent vrij naief. Hij vindt je leuk (geil) maar niet leuk genoeg, dus ja alleen voor wat gezelligheid en fysieke shit. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ben heel blij met jouw laatste zin ![]()
|
Vakantie was echt geweldig! Superdeduper! Supermooi weer gehad, onwijs veel gelachen en gepraat en ik geloof dat ik een beetje verliefd ben ofzo. Hihi. Ach ja, we zien het wel, geen idee hoe hij erover denkt, voorlopig wentel ik mij nog even in onwetendheid en fantasiën. Ook leuk.
Oh, ik wil weer terug! @ Spek: Sterkte chick ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied # 49 Orpheo | 500 | 25-11-2006 23:53 |