Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-02-2008, 11:02
Verwijderd
De dagen gaan snel! Valentijn was leuk, al hebben we elkaar helemaal niet gezien Wel op het werk alle bewoners snoephartjes uitgedeeld en wedstrijdje 'valentijns verzamelen' gedaan 's Avonds uit eten geweest met de collega's (wie bedenkt dat? Een teamuitje op valentijnsdag?) en super gezellig gehad.
Toen ik thuis kwam lag er een grote lieve kaart van hem en de envelop was helemaal gevuld met snoephartjes (nog maar suiker, nog meer hyper ) en hij gaat me mee nemen naar het Nationaal Ballet!

Gisteren een hele heftige dag gehad op het werk, ik was echt kapot toen ik thuis kwam. Gelukkig begrijpt hij dan helemaal hoe zoiets dan kan lopen. Dus heeft hij lekker warme melk met anijs voor me klaargemaakt, kruikje erbij en heeft hij me in bed voorgelezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-02-2008, 11:21
Verwijderd
Hij zit dus echt achter me aan, en dat kleffe valentijnskaartje was dus gewoon serieus bedoelt. Aghr. Hij is leuk als gewoon een vriend, maar hij zoekt zoveel achter alles wat ik doe, dat 't bijna ziekelijk is. Terwijl ik me tegenover hem niet anders gedraag dan tegenover de rest van de wereld, lijkt het voor hem alsof elke keer dat ik in een deuk lig, ik naar hem lach. Dat soort dingen
Mn vriend EN ma zeiden 't al een poosje, maar hij is sowieso een enorme flirt tegenover iedereen, dus ik dacht dat hij gewoon grapjes maakte als hij iets in die richting zei. Maar nu bekent ie 't inene ECHT dat ie echt gek op me is, en dat is stom.

En ik droomde vanochtend dat ik wakker werd op de borst van mn vriendje <3 Maar dat was blijkbaar gewoon mn kussen en daarnaast zn tshirt, waardoor 't heel erg naar hem rook. Ik vond 't al zo raar dattie geen benen had .
En ik heb dus gewoon tegen mn kussen zitten praten in een halfslaaptoestand omdat ik dacht dat 't vriendjelief was. DAN voel je je pas een lunatic zeg

Gister was echt zo'n heerlijke avond. Samen eten, daarna films kijken en knuffelen, dan afwassen, dan weer filmpje kijken en ondertussen bijna constant liggen vrijen.<3
mooi vooruitzicht op niet aankomende week maar die erna, want dan ist een weekje vrij en ga ik 'm heel veel lastigvallen, al weet ie dat nog niet.. Moet 't m over n paar daagjes maar even zeggen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 12:58
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Eindelijk het verlossende telefoongesprek gehad. Nu is het dan ook echt over. Echt!
En natuurlijk voel ik me verdrietig, maar toch ook een beetje opgelucht. Komende tijd even geen relatie voor mij, ik wil eerst een beetje rust in mijn hoofd vinden
Oud 16-02-2008, 13:33
Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Bluh ik had natuurlijk wel kunnen verwachten dat mijn lief vandaag lekker wilde lamballen en slapen, omdat hij vanavond een feest heeft, maar het komt toch harder aan dan ik wil. Is het echt zo gek dat ik het moeilijk vind om mijn vriendje een week niet te zien? Ik heb dit in eerdere relaties ook gehad, maar dat was ook omdat mijn ex-en ver weg woonden. Ik ben gewoon zo'n stom gevoelsmeisje
Oud 16-02-2008, 13:39
Verwijderd
Het wil allemaal nog steeds maar niet lukken, dus hopelijk gaat het hiermee eindelijk echt over zijn. Ik denk niet dat ik het makkelijk ga krijgen, maar dit is beter, voor ons allebei. Het enige wat nodig is, is een heel goed gesprek voor ik wegga. Daarvoor moet ik zelf ook nog wel wat dingen op een rijtje krijgen, maar ik heb nog tot september.

Vriendschappelijk gezien lijkt het me zo raar om iedereen een half jaar niet te zien
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 14:00
Verwijderd
Hmm ik verbeeld me een paar dagen dat hij wel eens écht leuk kan zijn
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 14:10
Verwijderd
Hij had me eindelijk gebeld, met tig debiele excuusjes waarom hij niet antwoorden kon... maar excuses aanbieden...ho maar. Gezegd dat ik bezig was en dat ik hem wel zou bellen vandaag, doe ik later wel. Wij hebben een appeltje te schillen! want ik ben die emotional rollercoaster met hem echt ZO zat, ik mag dan zo veel van hem houden... die klootzak die hij nu uithangt die hoef ik echt niet.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 15:00
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Verdomme, mijn ex weet ook pas wat hij mist als hij het niet meer heeft. Ik kon er op wachten. Maar dit keer blijf ik bij mijn keuze. Hoe graag ik ook bij hem in zijn armen lig, het werkt niet en het zal ook nooit (meer) gaan werken.
Oud 16-02-2008, 16:18
Verwijderd
Mijn vriendje is lieeeeef! <3
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 17:09
Lynne
Lynne is offline
Citaat:
Verdomme, mijn ex weet ook pas wat hij mist als hij het niet meer heeft. Ik kon er op wachten. Maar dit keer blijf ik bij mijn keuze. Hoe graag ik ook bij hem in zijn armen lig, het werkt niet en het zal ook nooit (meer) gaan werken.
Ik had echt precíés dezelfde situatie een paar weken geleden. Very annoying. .-.
Nu is ie er eindelijk mee opgehouden met steeds weer contact zoeken, nadat ik gewoon concreet had uitgelegd dat het gewoon echt NEE was.
Oud 16-02-2008, 17:59
Rob
Rob is offline
Liefdesrelationeel zou ik op zich wel wat willen, maar het hoeft ook niet zo erg nodig van mij. Singleheid is niet zo erg.

Gelukkig zit alles sociaal-relationeel prima. Verjaardag vieren was fijn, ik kom buiten de deur en leer eindelijk 's wat mensen kennen hier uit de buurt. Mag ook wel na 2 jaar. ;x

Ondertussen ben ik wel verliefd!
Spoiler
Oud 16-02-2008, 18:46
Verwijderd
Ik wordt gewoon zó moe van mezelf en mijn twijfels en wispelturige gedoe. Maak ik hem eerst meer dan duidelijk dat ik geen zin heb dat ie mn surrogaat vriendje wordt, of wat hij zich dan ook voorstelt bij ''gewoon zoenen en zo voor de lol ondanks dat het niks wordt'', lijkt me dat op andere tijdstippen weer heel aanlokkelijk. Er zijn eigenlijk twee dingen aan de hand: ik heb de keuze gemaakt voor zijn eigen bestwil naar hém toe duidelijk te zijn, nee is nee en blijft nee. We zijn vríenden. Tegelijkertijd zit ik in mijn hoofd in een soort van tweestrijd omdat ik het aan de ene kant een bizar en haast moreel verwerpelijk idee vind met hem te gaan aankloten en niet kan snappen hoe dat een vriendschap níet zou verpesten, aan de andere kant wil ik bij tijd en wijle niets liever dan nergens over nadenken en gewoon doen waar we zin in hebben.
Nu is het voor hém heel duidelijk maar nu weet ík niet meer waar ik aan toe ben, door mijn eigen twisted mind. En te veel nadenken. En bah ik voel me stom.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 18:53
Verwijderd
Hij heeft duisent keer sorry gezegd en ik heb gezegd dat ik hem niet wil zien, en nu zegtie OK en dat tegen de tijd dat ik hem wil spreken ik maar moet bellen en 't dan ok is. Dat 'ie dat soort dingen niet meer achter zal houden en vertellen wat er nou eigenlijk ECHT is, ipv dat hij er constant omheen lult. En nu voel ik me heel goed omdat ik hem de les heb gelezen, wat best erg is omdat ik hem heel erg heb gekwetst. Maar ik voel me er heel goed bij, want blijkbaar ben ik de vorige keren niet duidelijk genoeg geweest. Hij moet blijkbaar eerst een mep hebben met een koekenpan voordat hij erachter komt dat hij zichzelf niet in zo'n situatie moet werken dat iemand geneigd is hem met een koekepan te gaan meppen. (ik heb hem niet echt gemept hoor.)

Waarom kan ik geen "vriendschap" aangaan met mannen zonder dat ze in de loop der tijd verliefd op me worden of ze me gaan vervelen met hun gedrag?

En daarnaast is mijn vriendje de enige mannelijke heteroman die me nooit verveeld, maar hij is natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal omdat hij naast mijn allerbeste vriend ook nog eens mijn vriendje is.

edit:
Huilen helpt echt niet. Ook niet als je me daarna nog opbelt. zucht.

Laatst gewijzigd op 16-02-2008 om 19:02.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 20:44
Verwijderd
Wtf mijn broertje ging werken met de ex van een (oppervlakkig) vriendinnetje van mij van vroeger op de middelbare school en die beweerde dat hij verliefd op mij was geweest. Wtf echt ik kén die gast nauwelijks? Serieus? Ik ben echt verbijsterd, haha, en dat had hij toen best mogen zeggen want toen was hij wel leuk.

En de datejongen is duidelijk slim, hij smst niet en nu denk ik 'ja nu wil ik ook wel wat horen'. Hmm goed plan van hem, nu ben ik geďnteresseerd Oh en ik ben süß, dat jullie het even weten.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2008, 21:01
Velma
Velma is offline
Ik kan nog steeds extreem genieten van kleine dingetjes <3
Oud 16-02-2008, 22:21
Thee Muts
Thee Muts is offline
Pff, anders beland je even in een kettingbotsing tijdens je rijles (buiten mijn eigen schuld om!!) Geen gewonden gelukkig, wel veel blikschade, paar auto's total loss. Ook wel geschrokken natuurlijk, maar ik bleef eigenlijk verrassend rustig vond ik zelf Vervelendste was eigenlijk nog dat we uiteindelijk 2 uur in de kou buiten hebben gestaan met politie, ambulance, sleepwagens en verzekeringszooi en alles. Eenmaal thuis toch vriendje ook maar even gebeld en die vroeg gelijk of ik het fijn vond als hij gelijk naar huis toe zou komen, de lieverd. Hoefde van mij niet, ben alweer over de schrik heen. Maar vind het sowieso toch wel heel fijn dat hij morgenmiddag gewoon weer lekker thuis is
Oud 16-02-2008, 22:22
Orpheo
Orpheo is offline
mijn ma is een valse trut, m'n pa stookt haar op, en ik mis m'n vriendin. hoppaaa, dat is de samenvatting.
Oud 16-02-2008, 22:44
roosmar
roosmar is offline
Geweldig. We zijn nu een week bij elkaar, maar omdat we elkaar al veel langer kennen voelt het heel vertrouwd, maar tegelijk ook nieuw... (L)
Oud 16-02-2008, 23:04
Verwijderd
ik kan eigenlijk niet veel meer uitbrengen dan dat ik blij met hem ben. Hij past gewoon bij me. Dat realiseer ik me de laatste tijd gewoon steeds meer. Ik zie hoe hij gelukkig is, en dat vind ik belangrijk.
Hij weet wat ik graag wil, en dat geeft ie me.
We zijn gewoon een goede match
verliefdheid <3
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 00:10
Verwijderd
Soms doe ik gewoon een beetje raar.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 00:16
Verwijderd
Ik vertelde hem dat ik mij niet weer zo slecht laat behandelen als vrig jaar, en hij zei dat hij probeerde dat niet te doen.

Nuja, morgen verder kletsen... vandaag was in elk geval wat...I guess.

Misschien wil ik wel een break, om na te denken.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 03:23
Verwijderd
Iiiiiiek ik vind hem echt leuk en ik hoop zo dat hij geen vriendinnetje heeft. Anders is hij sowieso een eikel, want je zegt dit soort dingen niet als dat zo is en je sms't al helemaal niet binnen twee minuten.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 06:18
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik had echt precíés dezelfde situatie een paar weken geleden. Very annoying. .-.
Nu is ie er eindelijk mee opgehouden met steeds weer contact zoeken, nadat ik gewoon concreet had uitgelegd dat het gewoon echt NEE was.
Mja, vannacht dus weer een smsje gehad. Natuurlijk vol met lieve woorden en dingen waarvan hij denkt dat ik ze graag wil horen (bijvoorbeeld dat hij nu echt bij mij langs wil komen, 250km verderop). Maar wat moet ik ermee? We zijn niet dé ware voor elkaar. Waarom zou ik hem dan willen zien? Ik wil iemand die 100% voor mij gaat. Het kwartje is bij mij eindelijk gevallen. Ik laat niet meer met mij spelen. Ik ben er klaar mee. Ik heb dan ook niet terug gesmst.
Oud 17-02-2008, 10:24
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Mja, vannacht dus weer een smsje gehad. Natuurlijk vol met lieve woorden en dingen waarvan hij denkt dat ik ze graag wil horen (bijvoorbeeld dat hij nu echt bij mij langs wil komen, 250km verderop). Maar wat moet ik ermee? We zijn niet dé ware voor elkaar. Waarom zou ik hem dan willen zien? Ik wil iemand die 100% voor mij gaat. Het kwartje is bij mij eindelijk gevallen. Ik laat niet meer met mij spelen. Ik ben er klaar mee. Ik heb dan ook niet terug gesmst.
Goed van je hoor! Ben trots op je
Oud 17-02-2008, 10:50
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Citaat:
Ja, goed zo! Laat niet met je spelen meisje!!!!

On Topic: Niet zo goed, mn vriend sliep bij een ander meisje!!!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 10:51
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

On Topic: Niet zo goed, mn vriend sliep bij een ander meisje!!!

sliep of 'sliep'? In het tweede geval begrijp ik dat je het niet leuk vindt.
Oud 17-02-2008, 10:54
ST*R
ST*R is offline
Eigenlijk is het allemaal hartstikke duidelijk, áls hij belt is het midden in de nacht met de vraag of ik langs wil komen (voor seks dus). Maar ik blijf me een beetje vastklampen aan zijn sporadische lieve smsjes, dan moet hij me toch ook wel leuk vinden? Of is dat naif..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 10:59
Dauwdruppel
Dauwdruppel is offline
Citaat:
sliep of 'sliep'? In het tweede geval begrijp ik dat je het niet leuk vindt.
Ik weet het niet, hij heeft het in ieder geval voor me achter gehouden, en dat doet best pijn
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:06
Verwijderd
Misschien heeft hij het voor je achter gehouden omdat je nogal panisch zou reageren en er niks was, of omdat er juist wel iets gebeurd is. In beide gevallen is het echt niet netjes van die knul
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Eigenlijk is het allemaal hartstikke duidelijk, áls hij belt is het midden in de nacht met de vraag of ik langs wil komen (voor seks dus). Maar ik blijf me een beetje vastklampen aan zijn sporadische lieve smsjes, dan moet hij me toch ook wel leuk vinden? Of is dat naief..
Ja, dat is naief
Hij wil jou niet, alleen de seks. En de vraag is of je het daar mee eens bent. Ik zou dat dus niet zijn!

Je zou het boek He's Just Not That Into You eens moeten lezen
Oud 17-02-2008, 11:32
ST*R
ST*R is offline
@ spekkie: hm nee daar zou ik het niet meer eens zijn.. maar stuurt hij die smsjes dan alleen zodat ik denk dat hij me ook echt leuk vindt, zodat ik seks met hem heb? is hij zó erg
haha en ja miss moet ik inderdaad dat boek maar een keer lezen, hopelijk werkt het verhelderend, aangezien ik vaak niks van jongens snap.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 11:33
STP
STP is offline
Vét verliefd!
Oud 17-02-2008, 11:37
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik weet het niet, hij heeft het in ieder geval voor me achter gehouden, en dat doet best pijn

Dat hij het achtergehouden heeft is niet erg tof
Oud 17-02-2008, 11:38
Rob
Rob is offline
Citaat:
@ spekkie: hm nee daar zou ik het niet meer eens zijn.. maar stuurt hij die smsjes dan alleen zodat ik denk dat hij me ook echt leuk vindt, zodat ik seks met hem heb? is hij zó erg
Je hebt van die eikels die dat doen hoor en die ben je liever kwijt dan rijk, tenzij je zin hebt in een fuckbuddy.

Laatst gewijzigd op 17-02-2008 om 14:05.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 12:38
Verwijderd
Super om vandaag een berichtje op hyves te krijgen van iemand waar je vaak aan denkt hoe het zal gaan, maar gewoon niet zo vaak spreekt. Net weer even gekletst op msn en is weer super. Grappig hoe je sommige mensen tijden niet kan spreken, maar als je ze dan weer spreekt je nog steeds alles kunt zeggen en het nog steeds goed voelt De één ergens in het zuiden van het land weer eens zien en spreken, de ander opbellen met oud en nieuw en een dealtje maken over het nieuwe jaar en weer een ander die eerst in Spanje zat en dan msn opeens zo'n mooi communicatiemiddel is en weer een ander waarmee ik op belangrijke momenten altijd terecht kan met mijn verhaal en ik blij ben nu ook weer wat van haar te horen. En zo kan ik nog wel doorgaan.
Zulk soort mensen in mijn leven koester ik. Ze zijn belangrijker dan al die mensen die doen alsof ze je vriend zijn en je daarna laten vallen. Grappig dat het ook nog eens een aantal zijn die ik via dit forum ooit eens heb leren kennen.

Ja het gaat goed met me en ik geniet
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 12:53
Verwijderd
Hij is zo lief voor me, terwijl ik het gevoel heb dat ik het niet verdien en blegh.. Het begin van de week was echt top, met als hoogtepunt woensdag en donderdag. Mja, dan komt de realiteit weer terug en dan moet je aan de slag en dat valt tegen.
Ik moet me richten op zíjn leuke kanten, en niet op de 'leuke' dingen die hij niet heeft..
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 14:01
Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
haha en ja miss moet ik inderdaad dat boek maar een keer lezen, hopelijk werkt het verhelderend, aangezien ik vaak niks van jongens snap.

ja, zo zijn de meeste jongens. slijmen, lief doen, cadeautjes, alles is geoorloofd in liefde en oorlog, en in dit geval moet je liefde lezen als sex, en oorlog, ja eigenlijk ook. niet alle jongens zijn zo, maar het merendeel wel.
Oud 17-02-2008, 14:02
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hmm, mijn ex heeft de weg naar dit topic gevonden, maar dat weerhoudt mij niet van posten.
Ja, ik heb weer een smsje gehad, en precies wat ik verwachtte. Dít is de reden dat ik het bellen een week heb uitgesteld. Die verkapte woorden van zeggen dat het toch echt kan werken. Dat gebeurde een half jaar geleden ook. En toen werkte het ook niet. Dus waarom zou het nu wel werken? Hij heeft genoeg kansen gehad, en nu de break-up eindelijk een keer van mijn kant af komt, is hij ineens kwaad en gekwetst. Nou sorry, ik heb eindelijk een epiphany, en voor mij is het nu klaar!
Oud 17-02-2008, 14:07
Verwijderd
Citaat:

je bent vrij naief.

Hij vindt je leuk (geil) maar niet leuk genoeg, dus ja alleen voor wat gezelligheid en fysieke shit.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 14:10
Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Hmm, mijn ex heeft de weg naar dit topic gevonden, maar dat weerhoudt mij niet van posten.
Ja, ik heb weer een smsje gehad, en precies wat ik verwachtte. Dít is de reden dat ik het bellen een week heb uitgesteld. Die verkapte woorden van zeggen dat het toch echt kan werken. Dat gebeurde een half jaar geleden ook. En toen werkte het ook niet. Dus waarom zou het nu wel werken? Hij heeft genoeg kansen gehad, en nu de break-up eindelijk een keer van mijn kant af komt, is hij ineens kwaad en gekwetst. Nou sorry, ik heb eindelijk een epiphany, en voor mij is het nu klaar!
*knuffel*

Ik ben heel blij met jouw laatste zin
Oud 17-02-2008, 14:15
I C U
I C U is offline
Vakantie was echt geweldig! Superdeduper! Supermooi weer gehad, onwijs veel gelachen en gepraat en ik geloof dat ik een beetje verliefd ben ofzo. Hihi. Ach ja, we zien het wel, geen idee hoe hij erover denkt, voorlopig wentel ik mij nog even in onwetendheid en fantasiën. Ook leuk.

Oh, ik wil weer terug!

@ Spek: Sterkte chick Je bent dapper.
Oud 17-02-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
je bent vrij naief.

Hij vindt je geil maar niet genoeg, dus ja alleen voor wat fysieke shit.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:16
Verwijderd
Nou ja, ik ben weer rustig. En alles gaat wel zo zijn gangetje. Gisteren voor het eerst sinds lange tijd A weer gesproken, ze blijft super.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:37
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
je bent vrij naief.

Hij vindt je leuk (geil) maar niet leuk genoeg, dus ja alleen voor wat gezelligheid en fysieke shit.
Hm ja dat weet ik ook wel, ik probeer het alleen een beetje te negeren en zeg tegen mezelf en anderen: 'maar hij smst ook lief!!' Dat dat vrij weinig voorkomt negeer ik voor het gemak dan ook maar. Hou mezelf voor de gek. Nouja hield, want ik geef nu aan mezelf toe dat hij me idd niet echt heel leuk vindt. Helaas.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2008, 15:38
Rob
Rob is offline
En toen was ie vol.
Reageren

Regels voor berichten