Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2008, 14:34
moon
Avatar van moon
moon is offline
Sorry, bleef even in de emotie hangen gister, gaat nu wel weer enigzins ten opzichte van gister. Ik kom net mijn bed uit rollen. Ik heb school vanochtend om 9 uur opgebeld om me ziek te melden en toen ben ik weer gaan slapen en heb ik gewoon tot 3 uur in mijn bed gelegen. De meest wazige dromen gehad, echt heel raar, maar niet echt nachtmerries ofzo. Ik leefde echt in een totaal ander wereld toen ik droomde. Voor 1 van de eerste keren in mijn leven zou ik wensen dat, hoe vaag die wereld ook was in mijn dromen, dat mijn wereld was op dit moment. Dat ik slaap in mijn leven en wakker wordt in een nachtmerrie. hmmmz...ik klink vaag, voel me ook een beetje zo.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2008, 15:03
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Jeetje, ik heb er genoeg van. Ik vind alles zo saai en vervelend momenteel. Ik ben toe aan een verandering. Ik heb zin om mijn haar te verven of het af te knippen, maar aan de andere kant voel ik me verantwoordelijk voor anderen. Dan denk ik dat het mijn taak is om betrouwbaar te zijn, om hetzelfde te blijven omdat al het andere al verandert. Wat stom is, alsof het zo veel opschudding veroorzaakt als ik verander.
Ik wou dat mijn vrienden niet zo kneuzig waren! Ze gooien met dingen naar elkaar en ze vechten pakken elkaars spullen af omdat dat grappig is ofzo. En ik weet niet wie ik mijn beste vriendin wil noemen, want ik vind ze momenteel allemaal vervelend. Eentje kan écht niet tegen stilte. Ze is of depressief, óf ze is vervelend hyperactief. En zo nog meer mensen, en de mensen die ik wél mag en die ik niet irritant vind praten maar weinig met me, alsof ze geen zin in mij hebben.
Ik heb zin om wat interessants te doen, op een interessante plek met interessante mensen. En ik wou dat het beter weer werd en dat zo bleef. Ik word erg chargijnig van die regen en wind enzo.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 15:05
Verwijderd
Zo. En ik ben weer thuis na 3 dagen Amsterdam. Eerst mijn zwager van 3 etages hoog Oud-Zuid naar twee etages hoog in het Centrum verhuist. Zondagnacht heel slecht geslapen. Ander bed,ander huis, veel gedachten. Kortom kut. En toen ging ik maandag naar mijn Cusco vriendinnetjes. En ik heb echt twee leuke dagen gehad, want gisteren gingen we lekker koken, lekker kletsen, herinneringen ophalen en gewoon vooruit kijken, en vandaag gingen we naar het Nemo, omdat een van de meiden daar werkt, mochten we er lekker gratis in. Heel gezellig. En nu ben ik thuis. En gaat het weer volledig mis. Krijg ik weer een email. Ben ik weer alleen. Ga ik weer nadenken. Mijn zus zei zondag tegen mij. Marlies, ik wil niet dat jij nog naar Cusco gaat. En toen ik vroeg waarom ze dat niet wilde, zei ze met een brok in haar keel: omdat ik jou nooit meer zo ongelukkig wil zien.
En ik was daar juist wél gelukkig. Totdat ie in de gevangenis kwam. Maar dat lijkt niemand te begrijpen. Want leven in een land in ontwikkeling, schijnt niemand voor te willen kiezen.

And tell me, did Venus blow your mind
Was it everything you wanted to find
And did you miss me while you were looking for yourself out there

Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 15:15
handschoen
Avatar van handschoen
handschoen is offline
Citaat:
Jeetje, ik heb er genoeg van. Ik vind alles zo saai en vervelend momenteel. Ik ben toe aan een verandering.
Citaat:
Ik heb zin om wat interessants te doen, op een interessante plek met interessante mensen. En ik wou dat het beter weer werd en dat zo bleef. Ik word erg chargijnig van die regen en wind enzo.
Herkenbaar! Ik weet ook niet zo goed wat ik nou moet met de mensen om me heen. Wat betekenen ze voor mij en wat beteken ik voor hen? Dat zijn wel dingen die ik me momenteel afvraag.

Ik heb het idee dat ik echt een beetje opgesloten zit in m'n eigen leven. En toch ben ik de gene die er wat aan kan veranderen. Het lijkt een beetje stil te staan allemaal.

En ik heb zin in zomer
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
1,5 artikel gelezen uiteindelijk, het schiet niet echt op. Ik denk dat ik donderdag maar weer eens naar de UB ga, even wat dingen lezen. Er vroeg zijn en laat terug, dan kom ik tenminste nog ergens aan toe.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:23
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hm, lange vermoeiende dag vandaag. L. nog een paar keer gesproken, vrijdag is de begrafenis dus moet ik morgen even regelen dat ik vrij krijg van school.. Ga voor die tijd nog een keertje (morgen/donderdag) naar haar toe,, gewoon om even bij d'r te zijn. Moet vanavond/morgen dus nog wel even keihard voor school werken want nu moet mijn leesdossier ineens een dag eerder af, heb ik mijn frans nog niet klaar en komt alles ineens tegelijk. Maar ik ben blij om te zien dat ze het wel redelijk trekt allemaal en dat ze zo sterk is.
En verder: zometeen (18.00) sollicitatie-gesprek !!!! OMG, ik ben zooo zenuwachtig, niet te geloven! Volgens mij zie ik er wel redelijk uit en kom ik wel positief over enzo maar ben zo benieuwd wat voor vragen ze gaan stellen!! Pfoew, ik hoop zo dat ik die baan krijg maar moet er vooral niet teveel op hopen want het kan heel goed zijn dat ze betere sollicitanten hebben met ervaring enzo.. Spannend!! Iemand nog tips? Ik heb trouwens een spijkerbroek (donker) aan met een zwart shirtje (met lief strikje dus wel keurig) aan en pumps,, kan dat of moet ik een nettere broek aantrekken?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:46
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
@Nijn: Succes! Ik weet niet waar je gaat solliciteren, maar het klinkt netjes hoor Als het nou echt een nette plek is waar je gaat solliciteren kan je beter een nettere broek aandoen, maar als het gewoon ergens is voor een bijbaantje kan een donkere spijkerbroek prima vind ik.
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 16:59
Verwijderd
Wauw, het gaat echt belachelijk goed met me. Ik kan me niet herinneren dat ik me ooit beter gevoeld heb. Ik heb het gevoel dat ik alles onder controle heb, dat ik alles aankan. Afgelopen maandag had ik een presentatie, en ik heb gewoon de hele nacht ervoor kunnen slapen, ik was nauwelijks nerveus. Echt fantastisch. Mijn grootste 'angst' is vrijwel helemaal over, daar ben ik het meest blij mee; ik kan plassen waar en wanneer ik maar wil Eerst kon ik het alleen thuis, of als er écht écht écht niemand in de buurt was, maar nu ga ik overal naar de wc en maakt 't me niet meer uit of er iemand voor de deur staat te wachten. Bizar, ik ben al als kleuter vreemde wc's aan het vermijden, en nu hoeft dat éindelijk niet meer.

En ik woon in een huis nu, we zijn verhuisd en het gaat fantastisch. Ik ben verliefd op het huis; ik heb me nog nooit ergens zó thuis gevoeld als daar. Heerlijk!

Oh, en ik loop zonder make-up op buiten rond en 't kan me niets schelen, 't is echt allemaal heel anders, alsof de knop nu ineens is omgezet. Ik had het gevoel dat mensen me altijd bekeken, maar nu is dat helemaal weg.

*doet dansje*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:08
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
help nou toch.. alsjeblieft help

ik verdrink in alles om me heen, ik kan niet meer, ik ben zo moe en en
heb ik eindelijk mn beste vriendin gesmst, krijg ik niets terug, ik heb dr gewoon nog nooit zo hard nodig gehad als nu en dan smst ze niet terug
help nou.. ik kan niet nog harder schreeuwen om hulp dan ik al gedaan heb. psycholoog, psychiater, creatherapie, medicijnen.. help nou
ik breek, ik verdrink.. ik kan niet meer.

vandaag op mn werk in huilen uitgebarsten, in de auto ging het nog erger en zit nu al non-stop op mn kamer te huilen.
ik word bang van mijn eigen gedachten, ideeen en wanhopen... i


ik kan niet meer... ik wil niet meer
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:48
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb nu weer van een soort Diane overgestapt op de microgynon pil sinds 3 dagen en ik zie opeens 2 puistjes. Eentje zit wel op een plek waar ik ze af en toe krijg, maar eentje zit op m'n nek en het is echt jaren geleden dat daar een puistje heeft gezeten. Echt, als het er meer worden wil ik echt weer over op de andere pil, want het ligt dan dus echt aan hormonen. Ze kan me dan van alles wijsmaken dat het allemaal maar toeval is dat de Dianne werkt. Als ik weer meer puistjes krijg is dat de schuld van de microgynon, daar kreeg ik een jaar geleden ook al meer puistjes van dan 'normaal'. Ik wil gewoon een rustig huidje houden... Gna, dan ga ik wel naar een andere huisarts toe.

En nu doet mn rug ook weer pijn. Ik word er echt gestoord van.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:50
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Ik heb nu weer van een soort Diane overgestapt op de microgynon pil sinds 3 dagen en ik zie opeens 2 puistjes. Eentje zit wel op een plek waar ik ze af en toe krijg, maar eentje zit op m'n nek en het is echt jaren geleden dat daar een puistje heeft gezeten. Echt, als het er meer worden wil ik echt weer over op de andere pil, want het ligt dan dus echt aan hormonen. Ze kan me dan van alles wijsmaken dat het allemaal maar toeval is dat de Dianne werkt. Als ik weer meer puistjes krijg is dat de schuld van de microgynon, daar kreeg ik een jaar geleden ook al meer puistjes van dan 'normaal'. Ik wil gewoon een rustig huidje houden... Gna, dan ga ik wel naar een andere huisarts toe.

En nu doet mn rug ook weer pijn. Ik word er echt gestoord van.
Bij duurde het een paar maand voordat je Diane35 écht optimaal werkte en dat schijnt gebruikelijk te zijn.


Hmmz, over 10 minuten komt de belastingadviseur.. Ik heb mijn gegevens nog niet berekend, alleen de bonnetjes bijeen.. Daarna moet ik direct door naar de tandarts: een héél uur boren
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 17:52
Verwijderd
maar ze is juist overgestapt op een andere pil dan de diane.. waarom ben je overgestaot duivelaartje? en wat vind je belangrijker? balen iig!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:05
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
maar ze is juist overgestapt op een andere pil dan de diane.. waarom ben je overgestaot duivelaartje? en wat vind je belangrijker? balen iig!
Ja ik heb een jaar de Diane gebruikt. Maar ik moet van m'n huisarts terug over, omdat zij heeft gehoord dat uit onderzoek is gebleken dat die Diana helemaal niet beter werkt tegen puistjes dan andere pillen en dat het door de nare bijwerkingen niet goed voor je is.

Maar nou geloof ik daar niet veel van, waarom kreeg ik dan juist meer puistjes toen in de Microgynon slikte en verdwenen ze als sneeuw voor de zon bij de Diane? Maar m'n huisarts is vrij dominant, dus ik kwam er niet echt doorheen. Nou ga ik dit wel gewoon een maand proberen, maar als het dus blijkt dat ik meer puistjes krijg wil ik weer terug.

Ze heeft zelf gezegd over de Diane (ze wilde een jaar geleden júist dat ik het ging gebruiken) dat de kans op trombose alleen bestaat als je het net gebruikt. En ik wilde het eigenlijk gewoon een paar jaar gebruiken, totdat ik een beetje volwassen was en m'n lichaam een beetje constant zou zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:06
Verwijderd
en nou word mn beste vriend vandaag door zn vriendin geloost, en gisteren is mn ex-vriend gedumpt door zn vriendin. Nou hoor. Moeten we dan echt allemaal ongelukkig zijn? Wel fijn. Zo allemaal tegelijk hartjeuk en zielzeer. Nee Nattigheid, dat is helemaal niet leuk
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:45
Verwijderd
Je brengt het wel wat dramatisch want V. & D. zijn in goed overleg uit elkaar .


Edit: Oke, das iet helemaal waar, maar het valt wel mee.

Laatst gewijzigd op 11-03-2008 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 18:52
Verwijderd
Weer een dag gewerkt en het ging godvergeten langzaam vandaag.
Zeikerige kutmensen en mijn hoofd doet vervelend.
Gisteren koor end aarna nog wat gedronken in de stad. En dat was gezellig.

Alleen soms voel ik me zo verknipt, dan weet ik niet of het nou goed of slecht is wat ik doe, weet ik niet of ik mezelf nog wel ben. Kan mijn hoofd mijn lichaam niet bijhouden en mijn gedachtes mijn hoofd niet. En ik word gek. Dan voel ik me niet schuldig, terwijl ik me wel schuldig zou moeten voelen en dan snap ik mezelf niet meer want zo is het ook niet hoe ik het wil.

Well it's full speed, baby.
In the wrong direction
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 19:28
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
(}) voor alle mensen die het kunnen gebruiken.

En ja het gaat goed. Nog tweeënhalve week en ik heb weer schoolexamens, maar die moeten wel goed komen. Zaterdag kan ik het aanmeldingsformulier downloaden olee. (: Ik ben alleen moe, slaperig, ik heb niet eens honger maar wel te weinig gegeten. En ik lees Franse literatuur en ik snap het gewoon. Making progress. En dadelijk pitten, en dan is het allemaal wel weer goed geweest. Morgen lekker oppassen bij mijn oppaskindjes! En mijn vriendje is liefde. Ik denk dat we later samen gaan wonen en de rest van ons leven bij elkaar blijven en ontzettend gelukkig worden/blijven. <33 Goed plan?

Goed plan!
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 19:44
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
Hmmz, over 10 minuten komt de belastingadviseur.. Ik heb mijn gegevens nog niet berekend, alleen de bonnetjes bijeen.. Daarna moet ik direct door naar de tandarts: een héél uur boren
Succes ermee!
Show 'm what yer made of!
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:04
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Inderdaad, zoals Medulla zegt, ga eens koken voor je ouders, zelf de was doen, enz. Misschien doe je dat al, omdat je uit een groot gezin komt? En maak je uit jezelf huiswerk, zonder dat je ouders erachter aan hoeven te zitten? Als je dat allemaal al wel kan ben je eigenlijk best zelfstandig. Maar ouders vinden het sowieso vaak een lastig idee dat hun kinderen op kamers gaan. Volgens mij hebben vele ouders het beeld van ontsporende kinderen in hun hoofd.
Wat je beschrijft, doe ik eigenlijk al vrij automatisch. Al schiet het er de laatste tijd in. Ik doe - bijna - alles automatisch zelf. Als ik zie dat er iets moet gebeuren, doe ik het meestal. Ook met school lukt het om alles zelf te doen.
Volgens mij vinden ze het idee heel eng. Van het los laten.

---
Hij is lief. Samen op ontdekkingstocht..

School gaat goed. Ik ben bijna klaar met alle voorbereidingen van de tentamenweek en dat drie weken van te voren. Hopelijk slaap ik vanacht wel wat vaster.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:17
Verwijderd
Wow, ken je dat? Dat je iets te horen krijgt en dat je ineens snàpt hoe het zit, maar dat je tegelijk nog 1000 vragen erbij krijgt? En dat je héél even een glimp opvangt van hoe het werkt en meerrrr meerrrr kennis wil? Dat is wel bijna mijn favoriete gevoel, ik kan daar echt op kicken en zulke colleges / gesprekken / mensen maken mijn hele dag goed. Geweldig!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:18
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
@Medulla: ja, dat is echt een geweldig gevoel
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:40
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Bij me functioneringsgesprek bij me stage werd gezegt dat ik onzeker en twijfelend overkom. Oh en ik zat zo me best te doen maar ik zag het wel aankomen. Ik snap niet waarom ik iets vraag als ik het weet. Waar komt toch die onzekerheid vandaan?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 20:49
moon
Avatar van moon
moon is offline
Ik vraag me echt af wat of wie ik ben en of er echt gebeurt is wat er gebeurt is. En leef ik echt? het lijkt allemaal (weer) zo onecht nu, zo nep, onwerkelijk, leeg, gevoelloos, verdoofd. Gister beweerde ik niet te kunnen huilen en nog geen 10 minuten later barstte de bui in alle hevigheid los.
Het is raar, ik ben een beetje in de war ook denk ik. Op sommige momenten ben ik bang dat ik plotseling heel hard ga lachen van die spanning, ik weet niet waarom, zou ook heel slecht voelen als dat ging gebeuren, zou bepaald geen ontspannende werking hebben. Mijn gevoel is zo onvoorspelbaar nu, ik voel me er aan overgeleverd. Ik heb er de controle niet meer over.
Ik zou zo graag willen dat alles weer normaal was, dat ik me niet zo onzettend vreemd voelde in mijn hoofd en lijf.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 21:20
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Eén sarcastisch hoera voor het college morgen. Pfoe, ik ben blij dat het bijna over is, ze spreekt zo slecht Engels dat plaatsvervangende schaamte zo'n beetje de boventoon voert.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 21:30
Verwijderd
Het paniekgevoel van vanochtend is weer een beetje gezakt, gelukkig.
'k Heb nog even het ggz gebeld om de tijd van m'n afspraak te checken (had het opgeschreven, maar ging toch twijfelen) en ik heb nu het gevoel van, ik red me wel tot die tijd. Wat ik vanmorgen dus niet had.
Vandaag was een beetje gestresst; ik ging studeren, sporten en daarna moest ik naar een etentje waar ik (natuurlijk) tegenop zag. Maar ik heb het qua tijd allemaal gered, en het was wel leuk eigenlijk.

Nu ga ik even house kijken (opgenomen) en dan: slapen!

Knuffels voor iedereen die het nodig heeft!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 22:06
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Wowie, ik heb het druk en ik ben steeds erg moe en nu zit in mijn pyjama achter mijn bureau en ik moet TF nog pm'en en ik wil HP6 uitlezen en dan 7 erachteraan maar dat kan niet want ik moet morgen om half 7 op en haha
ik heb een kamer /! Ik snap het niet helemaal maar ik ben heel benieuwd, ik ga morgen nog maar even bellen. En anders heb ik over 3 weken een kamer
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 22:47
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
meh, gewoon even meh.
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Gaaah, ik weet wel dat ik waardeloos en lelijk en ongezellig om bij te zijn ben en :frust: maar het zo in je gezicht gegooid te krijgen doet pijn. Zucht.

Jaja ik weet het ik zou niet meer posten maar ik zit al de hele dag alleen thuis en dit is niet mijn dag. :/ Morgen is het vast weer goed. Straks maar even de longen uit mijn lijf rennen, misschien dat het dan even beter is. *hurries off*
*hug*
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 23:27
Verwijderd
en de pijn is niet te harden.
ik kan wel toveren. maar magie is relatief.
het spookte op mn werk vandaag, en ik ben NIET de enige die er bizarre dingen ziet/hoort/merkt/ruikt
Met citaat reageren
Oud 11-03-2008, 23:30
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Vandaag was eigenlijk best wel okay. College was gaaf en het is leuk om iedereen aan te moedigen de "aaah!" van herkenning te zeggen en de docent een facepalm uitdrukking te geven. xD

Volgende maand zit bijna helemaal vol en ik heb er echt zin in.

En om mijzelf nog redelijk nuttig te maken, heb ik vandaag wat libraries geschreven die problemen op kunnen lossen en dat was wel gaaf. *nerd*
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 00:57
Verwijderd
Nee alsjeblieft niet nu . Ik heb een ontsteking en die is wel zo snel op komen zetten, dat ik bang ben dat het morgen een abces is. En nou kan ik morgen wel naar de huisarts gaan, maar ik heb verdomme morgen mijn langverwachte intakegesprek. Als het gaat zoals de vorige keren, lig ik morgen onder het mes... Ik haat dit. Ik haat mijn lichaam echt. En op dit moment zijn mijn handen ook helemaal stijf. Ik kan nu maar met twee vingers typen. Ik hoop maar dat het van de kou komt en dat ze het morgen weer doen. Ik heb echt een beetje zelfmedelijden nu. Alles komt tegelijk.
Arghhhhhhh. Ik krijg niet eens meer een peuk gedraait .
Ik ga nu echt snel mijn pillen nemen en naar bed voordat het weer uit de hand loopt.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 08:21
Verwijderd
ochtend. Het gaat alweer wat beter gelukkig. De ontsteking is niet verder gegroeid dus ik wacht nog even met naar de huisarts gaan. Mijn handen en vingers doen het ook weer, op mijn rechter pink na. Ik was vroeg opgestaan zodat ik de huisarts kon bellen, maar nu ik dat niet meer zo heel dringend acht, kruip ik nog even terug mijn bed in.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 08:44
Verwijderd
Citaat:
meh, gewoon even meh.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 08:46
Verwijderd
Mijn intake werd net afgebeld. De man is ziek . Pfff. Ik kruip nu echt terug mijn bed in. Ik wil even niks meer.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 08:50
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mijn intake werd net afgebeld. De man is ziek . Pfff. Ik kruip nu echt terug mijn bed in. Ik wil even niks meer.
Blugh, wat stom. Hoop dat je je snel beter voelt en ook van die ontsteking afkomt.

OT: Nu ga ik nuttige dingen doen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:16
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Ik had al afgesproken met wat mensen, dat ik het op tijd zou regelen, maar het is definitief: 29 april Dagje Afsluitdijk! En als echt iedereen die ik gemaild heb, mee wil gaan, zijn we met like 20 man, volgens mij. xD Nouja, 2 mensen die konden al niet mee. Een vriend, die moest op die dag werken, een vriendin van me, die kan geen 2 uur wandelen, ivm problemen met haar benen en voeten (ze is vorig jaar in juni een keer ongelukkig gevallen, achterover, maar d'r knie heeft schijnbaar een rare beweging gemaakt en dat uit zich nu pas). Ik hoop dat de rest allemaal mee wil. XD
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:22
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Succes ermee!
Show 'm what yer made of!
Thankzzz! Belasting gedoe komt wel goed Hoewel ik van vorig jaar mijn geld ook nog moet terugkrijgen.. Toen ging het om 40 euro, dus dat geeft niet zozeer... Nu gaat het om honderden euro's en hecht ik er wat meer waarde aan Het is echt een zooitje daar De tandarts was een drama, maar gelukkig heb ik het overleefd .

Ik baal er van dat ik mijn late dienst van vandaag niet heb kunnen ruilen Een vriendin had kaartjes om de tv uitzending Holland got talent (of zo iets) bij te wonen... Maar nee, niemand kon ruilen.. Er zijn op dit moment ook 6 zieken, waardoor we vanavond met een extreme onderbezetting werken wat relatief gevaarlijk kan uitpakken. Vanaf morgen de nachtdienst in.. Daar kan ik nu al tegenop zien, aangezien ik niet meer terug kan schakelen naar een normaal slaapritme.

*wenst Rob een fijne dag toe *
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 09:22
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
ik wil niet meer.. ik voel me overal een afdankertje.
Heb niet echt het gevoel dat iemand ook maar graag bij me is.
Meer bij me zijn omdat ik zo 'aandring'.
Ben ik te opdringerig, vraag ik te veel..
Ik weet het ook niet meer, wat moet ik nou
Ik ben kapot, echt kapot.
Ik ben zo bang voor een terugval.. zo bang..
Stil, teruggetrokken, geen zin om te praten, ik wil niks, ik denk alleen maar..
Als er iets tegen me gezegd word dan moet dat 6 x herhaald worden..
Zucht, wat nu?
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
[zeur modus]

Ziek. Gisteren eerst verschrikkelijk misselijk. Dat onderdrukt (geloof ik) met paracetamol, want anderhalfjaar met vriendlief. Vanochtend té misselijk voor woorden, wekker later gezet en nog lekker tegen vriendlief aangekropen. Slapen kon ik niet meer, maar dan is het wel heel fijn om hem zo rustig te horen ademhalen en lekker tegen hem aan te liggen. Misselijkheid trok (dankzij paracetamol) redelijk weg. Maar nu doet m'n héle hoofd zeer. Mijn keer, oren, hoofd, neus, alles. Dit wil ik helemaal niet nu.

Vanmiddag proefwerk, maar omdat dat stomme weeralarm is uitgeroepen weet ik niet of ik wel durf te fietsen, ook omdat ik me niet goed voel. met de scooter is het eng, al die windstoten, maar als ik met de fiets ga ben ik kapót als ik aankom, en ben ik bang dat ik het alleen maar erger maak.. Maar ik moet ook scheikunde al inhalen (wat betekend: geen herkansing), en dan blijf ik weer bezig. Aan de andere kant trek ik dit ook niet zo. Gadver, ik voel me echt beroerd..

[/zeurmodus]
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:20
Verwijderd
Citaat:
Eén sarcastisch hoera voor het college morgen. Pfoe, ik ben blij dat het bijna over is, ze spreekt zo slecht Engels dat plaatsvervangende schaamte zo'n beetje de boventoon voert.
... de structural equation-mevrouw?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:46
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Mijn intake werd net afgebeld. De man is ziek . Pfff. Ik kruip nu echt terug mijn bed in. Ik wil even niks meer.
Goh, dat komt me nou zo bekend voor. *Brinkveld trauma* T zal wel allemaal toeval zijn, maar dat gebeurd wel vaak..

maar goed, het is natuurlijk wel erg kut, hoop dat je snel een nieuwe afspraak hebt.

ot. Bij de huisarts geweest. alles is weer goed. maandagavond nog 40 graden koorts en nu weer een stuk beter.
Mag stoppen met de anti biotica, even kijken hoe het dan gaat. niet meer die ranzige pillen...

en toen vroeg ze naar me gewicht.. tja, daar gingen we weer. Ik moet weer omhoog, terug naar dat grens gewicht wat rintveld toen bedacht heeft. oke.

en van sommige mensen wordt ik echt doodmoe..en boos..wat een gezeik, zo erg is dat weeralarm toch niet.. de kliko's vliegen hier in t rond en overbodig is ie niet..
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 10:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik heb echt 2 slechte mensen in m'n paper groepje. Eentje moest een stukje schrijven over synapsen en de 4 typen algemene receptoren. Zelf iemand van de middelbare school had dat kunnen schrijven. En ze was ook nog de helft vergeten. Dus dat stuk heb ik nu helemaal aangepast en plaatjes gezocht en het is nu twee keer zo lang en heeft een beetje diepgang. Zal ze vast niet leuk vinden, maar boeiend. Ik en nog een ander meisje hadden haar verteld wat erin moest komen en als ze het dan niet. Haar ander stuk was ook echt van laag niveau. En eentje heeft zelfs nog niets ingeleverd. Aaagh, samenwerken.. Ik stel veel liever zelf m'n groepje samen met hardwerkende mensen die tenminste wel niveau hebben. Hoi, universiteit, niet 1e klas vwo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 11:46
moon
Avatar van moon
moon is offline
*pfoehj, opgelucht adem haalt*

Eindelijk zie ik het weer allemaal een beetje zitten. Goed geslapen, maar nog belangrijker, ik heb me ziek gemeld en heb bij mijn clustermanager mijn verhaal gedaan. Hij was plots heel begripvol, veel begripvoller en meelevender dan de afgelopen dagen (hoewel hij me toen ook best goed begeleid heeft hoor).

Ik denk dat ik maar weer een beetje mijn best ga doen om mezelf ook wat te verzorgen. Ik heb sinds zaterdag niet meer gedoucht en geen make up of iets opgedaan. Sinds maandag heb ik mijn haar niet meer geborsteld, maandagnacht heb ik met kleren aan geslapen, middenin de nacht toch maar een pyjama aan gedaan en die pyjama heb ik tot nu aan toe niet meer uit gedaan. Ik heb wel goed gedronken en geslapen en redelijk gegeten.
Toen ik zondagnacht wakker werd en naar de wc moest heb ik het bijna (klein beetje) in bed laten lopen. Zo raar allemaal, ik kon of wilde (dat weet ik niet precies) niet meer voor mezelf zorgen en nu begint het weer te komen. Ik wil die vieze pyjama uit, ik wil onder de douche. Mijn haar zal ik moeten borstellen al wil ik niet, en die make-up kan me nog even gesloten worden. Kan me niks schelen dat ze tegen een lelijke kop aan moeten kijken. Het komt allemaal vanzelf wel weer, ik heb een begin nu. Ik ga weer proberen op te staan na die diepe val. Waar haal ik nou eigenlijk ineens die kracht vandaan? nou ja, doet er ook niet toe, goed dat ik 'm heb, toch? of is het te vroeg?
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:12
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Moon: Goedzo! Je klinkt al een stuk positiever en ook goed dat je het tegen die clustermanager gezegd hebt!

OT: oohh 499 posts alweer
Met citaat reageren
Oud 12-03-2008, 12:13
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Vol!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:20.