Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zaterdag en zondag:
- uitslapen - boodschappen doen - tot pag 131 in Overdrachtsbelasting lezen en zooi highlighten - en alle gehighlighte stukken overtypen - 90 pagina's in Europees recht lezen en zooi highlighten - en ook dat uittypen - studentnummer van groepsgenoot achterhalen en op voorblad opdracht zetten - theo maassen zien ![]() - biertjes drinken na afloop |
![]() |
|
- boodschappen doen - 50 blz ziekteleer lezen en samenvatten - zoeken naar uitwerkingen fail - zwart wassen, drogen, strijken - college - cadeautje inpakken - verjaardag - koken en eten met C. - afwassen 2x - thema 7.1 - thema 7.2 (deel) (- - 50 blz pathologie volgende week)
Laatst gewijzigd op 06-03-2009 om 22:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
- tentamenkaart laten tekenen - lezen Primarck Ch 1, 2, 3, 4 & 5 - essay schrijven over Climate Change - lezen artikel Hubbell - uitwerken Symposium november - maken oefententamenvragen Keerpunten (klassiek, middeleeuwen, renaissance) - essay schrijven over Invasive Species - lezen McArthur& Wilson - lezen andere artikelen - uitwerken Spotlight maart pffffff Laatst gewijzigd op 09-04-2009 om 16:45. |
![]() |
|
- Leraar mailen over stage
- Grieks leren - Bij het gemeentehuis vraag over een certificaat van goed gedrag, wat voor aanvraagbrief daar voor moet zijn - Informatie die bij bovenstaande verkregen is mailen naar leraar in Engeland - Reisje naar school in Engeland plannen - Reisje naar Londen voorafgaande aan bovenstaand reisje naar school plannen - Vrij van werk regelen - Enveloppen voor boeken kopen - Boeken versturen - Ademhalen - Potentieel vriendje aan de haak slaan en de weddenschap winnen - Feestje voor zaterdag fixen.
|
Ik word een beetje depri van dit topic.
![]()
Laatst gewijzigd op 10-04-2009 om 08:43. |
![]() |
|
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 11-04-2009 om 08:12. |
![]() |
|
Waarschijnlijk ga ik minstens de helft niet doen, maar als ik de helft doe dan doe ik al meer dan normaal dus ben ik al lang tevreden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-04-2009 om 11:50. |
![]() |
|
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose. Laatst gewijzigd op 11-04-2009 om 10:32. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-04-2009 om 15:12. |
![]() |
|
omdat ik de sociale controle nodig heb. ![]()
Laatst gewijzigd op 28-04-2009 om 20:06. |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-05-2009 om 11:35. Reden: nog meer. *snif* |
![]() |
|
Verwijderd
|
Vandaag:
![]() Laatst gewijzigd op 29-04-2009 om 17:38. |
![]() |