Advertentie | |
|
![]() |
|
Ach, hij is ook geen uber metalhead, maar hij heeft nog allemaal zooi van vroegah en ik had ooit eens verteld dat ik een nummer van pantera had gehoord en dat ik dat wel digde. Zodoende.
Van m'n zus moest ik clawfinger luisteren, maar ik weet niet of ik dat wat vind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik luister nu "Treasure" (1984) van de dream popband Cocteau Twins. |
![]() |
|
Omdat ik zo allejezus fan ben van de 'regiosoap' Koning Van De Maas, maar dat hier in Leiden niet kan ontvangen ga ik Waardenberg en de Jong kijken.
Logica? Waardenbergs dochter speelt in die serie en praat zo plat als de cholera. Dat mag ik wel. ![]() Series met zinnen als "Hee vuile apenlul, blijf met je poten van me af en tieft uit me zaak!" kunnen bij mij sowieso niet stuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=bMQ8S2uHTlo |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik luister nu naar 5 demo nummers van gedeeltelijk apeldoornse Trash/Deathmetal band The Lucifer Principle. ze zijn nog tamelijk onbekend waar ik werkelijk nix van snap, want deze muziek zit uitstekent in elkaar, binnenkort te horen op graspop.
|
ik luister nu het nieuwe Album van Opeth (watershed)
vooral Heir Apparent en The Lotus Eater vind ik geweldig, niet zo goed als het vorige Album, en volgens mij wat commercieëler, maar nog steeds absoluut fantastisch.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik luister "Fear of a Blank Planet" (2007) van Porcupine Tree. |
![]() |
|
Kazet: omg, je zou echt eens met mijn vader moeten praten, je luistert precies de muziek die hij leuk vindt
![]() Ik luister even niets en ik ben bezig in een heel oud meisjesboek, want oude meisjesboeken zijn gaaf en het liefst zou ik alle Irmgard, Dolle Tweeling, Sietske-boekjes nu gaan herlezen, maar om mijn intelligentie op peil te houden, lees ik natuurlijk ook nog Salman Rushdie ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #147 Verwijderd | 500 | 07-07-2009 15:45 | |
De Kantine |
Het grote kijk/lees/luister topic #2 Verwijderd | 500 | 15-11-2008 20:34 | |
Beleidszaken |
geen voetbaluitslagen in onzin mumumumumugen | 96 | 07-10-2006 09:46 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Afscheid [vernieuwd] tiram | 45 | 12-05-2004 15:02 |