Advertentie | |
|
![]() |
|
Eindelijk een keer kunnen uitslapen en nu zit ik al de hele dag vast aan mijn bachelorthesis voorbereiding. Ik begin steeds verder verwijderd te raken van het hele 'scholieren' idee. Ik schaam me.
|
Verwijderd
|
ik bekeek net mijn schoolmail, en daar stond een mailtje in over dat ik een 7,5 had op interviewen
![]() ![]() |
![]() |
|
Vandaag alleen maar van die kleine kut dingetjes gedaan, zoals dvd's terugbrengen, thee kopen, kaartjes langs brengen etc. Morgen vroeg op om een TTO vragen vuur te beantwoorden op mijn oude school. Over hoe ik er helemaal niks mee heb gedaan maar er toch wel heel veel in het Engels is op de uni OFZO. Dat weet ik nu nog niet. Daarna de hele dag vrijwilligeren op het festival van mijn vriendje (studentenhaver festival trouwens, of mag k dat niet zeggen).
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik had Panda, en ik ben alleen fan van het panda-icoontje maar voor de rest heb ik echt een aversie tegen Panda gekregen. Nu heb ok Avast en dat klinkt als piraten dus voorlopig ben ik tevreden.
En awwww.... ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik heb net een stomme KUT opdracht afgemaakt
![]() ![]() |
![]() |
|
die dingen zouden verboden moeten worden ja. pff fucking onzin. ik moet ook al mn SLB shit van dit jaar nog maken
![]() net GEZELLIG in mn eentje naar steps gegaan want mn bitches hadden tupperware party met dildo's. hehe niks voor mij dus niet heen geweest. zo lekker douchen en een filmpje kijken. morgen nog wat shit afmaken voor school, tas inpakken, zaterdagmiddag werken, 's avonds bbq en 's nachts naar italie! oehoehoehoeh
|
Competenties.
![]() ![]() Ik heb een nieuwe ovenschaal gekocht bij de Blokker en dat vier ik met 's Werelds Beste Zelfgemaakte Lasagna Ooit. Hij zit nu in de oven en de spanning stijgt. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was naar de openingsavond van de tentoonstelling van Shintaro Kago en toen bleek het opeens een verschrikkelijk hip iets van Vice te zijn. En ik was er als een van de eersten dus ik ben drie miljoen keer op de foto gezet en gefilmd, oh noes. Maar doordat ik zo vroeg was kon ik wel alle geheime stripjes lezen
![]() ![]() ![]() ![]() PS. ZIEN JULLIE HOE 1337 IK BEN MET JAPANSE TEKENS KOPIËREN VAN WIKIPEDIA [edit] Ik heb ook nog dittttt op A6 formaat, tevens gesigneerd. <3 ![]() |
![]() |
|
Eergisteren uitgebrakt, pas om 8 uur thuis en om 11 uur er weer uit
![]() @Urm: ze hebben de wc's veranderd in de Shadrak. Veel beter ![]()
|
Verwijderd
|
vannacht de stad even in geweest en me bespottelijk gedragen in THE PALACE
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
commissieactiviteiten voor het goede doel deze week, het was een succes.
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
+ik zag je op amsterdam cs. eeh woensdag denk ik. ot: een van mn beste vriendinnetje is terug uit de vs en dat is leukkk. gister ging ik in de kroeg hangen met vriendinnetjes en mn vriendje en daarna naar tivoli maar het was echt heel stom en ik had buikpijn dus ging ik naar huis.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ja een vriend organiseert dat ieder jaar, elke keer in een ander deel van nederland. zelfde concept, maar dan met vrienden
![]() dus ik had net dat gesprek, was wel leuk. zo overtuigend mogelijk 'mijn naam is michelle en ik ben de mol' zeggen ![]()
|
Verwijderd
|
Ben net terug uit de stad, ging op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn zusje wat gelukt is. Daarna heel trashy een patatje gegeten met een aardbei milkshake. Gisteren was ik naar mijn ouders en kreeg ik nieuw servies, echt lief en een dik slot voor mijn fietsje. Vanavond ga ik misschien naar een feestje maar ik weet het allemaal nog niet zeker zz.
|
![]() |
|
Gisteren draaide een vriend van me in de kroeg, hele avond dikke reggae, ska en drum 'n bass
![]()
|
Verwijderd
|
Ik ging vandaag terug naar de expositie omdat ik soort-van was uitgenodigd om nog eens langs te komen en dan eventueel te chillen met Shintaro Kago himself, maar toen ik daar aankwam was hij net een halfuurtje weg.
![]() Vanaf toen werd het allemaal een beetje vreemd maar ik eindigde in een Ierse pub op het Leidseplein met een paar vrienden en een of ander Zuid-Afrikaans meisje dat hier net was komen wonen. Maar het was allemaal uitermate tof en enkele Duveltjes en Irish coffee's (coffees? coffeeeesejsjf) later ben ik nu thuis. Oja, ik had ook nog de verkeerde nachtbus genomen dus ik moest ook nog een flink eindje wandelen, maar ach. Ik baal er wel nogal van dat ik Kago net gemist heb, vooral omdat ik achteraf hoorde dat hij ondanks zijn kalme en haast verveelde uitdrukking ontzettend blij was met het enthousiasme en het respect van de fans (waar ik mezelf na m'n geobsedeerde fangirl-gehuppel van gisteren schaamteloos onder kan rekenen) maar het was wel een dik geslaagde avond. ![]() Alcohol. Backspace backspace backspace! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Hoe heeft dit forum je in je lifestyle beinvloed Verwijderd | 71 | 20-05-2008 01:22 | |
Lifestyle |
Dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 02-04-2008 20:28 | |
Lifestyle |
Je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 20-02-2008 10:02 | |
Lifestyle |
je dagelijkse belevenissen Verwijderd | 500 | 25-07-2007 16:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
op straat nederlands spreken MightyMarcel | 500 | 22-01-2006 20:33 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 |