Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2008, 14:53
botulismf
botulismf is offline
Hmmm, ik weet niet of ik het doe, ik bel Thom straks wel.

@tonsillitis: ik heb al een lady en wat geld betreft, ik vermoed dat deze band geen gouden bron van inkomsten gaat worden.
Oud 24-04-2008, 15:00
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oh maar ik bracht een bas meer in verband met jou dan met een bandje.
Oud 24-04-2008, 15:15
Verwijderd
Gisteren van 5 tot 3 diplomacy gespeeld met vrienden en veel bier, daarna bij mijn vriendin gaan slapen en vanmorgen niet naar mijn werk geweest. vandaag ga ik naar een verjaardag en dan redelijk vroeg naar bed zodat ik morgen wel kan gaan werken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Hmmm, ik weet niet of ik het doe, ik bel Thom straks wel.
nou ja doen, je zal sowieso auditie moeten doen maar daar hou ik me verder niet mee bezig. mijn zegen heb je

verder heb ik gewinkeld en nu zit ik in de tuin yeasayer te luisteren. zometeen kip in de oven met wat spinazie en pesto maken :HEART:
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 15:42
vilein
vilein is offline
Eindelijk een keer kunnen uitslapen en nu zit ik al de hele dag vast aan mijn bachelorthesis voorbereiding. Ik begin steeds verder verwijderd te raken van het hele 'scholieren' idee. Ik schaam me.
Oud 24-04-2008, 15:49
Verwijderd
ik bekeek net mijn schoolmail, en daar stond een mailtje in over dat ik een 7,5 had op interviewen !! net had ik 4 uur achter elkaar ethiek, was dus eigenlijk in houdt dat ik 4 uur heb zitten filosoferen. ik heb meteen ontdekt dat het niet mijn sterkste kant is, en nu moet ik verder met SLB, want ik moet ook nog even de stad in. CHAOS!
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 17:11
Verwijderd
kutdaggggg
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 17:25
botulismf
botulismf is offline
Mijn virusscanner vernietigd en er een nieuwe voor in de plaats gedownload en nu kan ik weer op youtube en myspace muhahahah!
Oud 24-04-2008, 19:19
Narziss
Narziss is offline
Vandaag alleen maar van die kleine kut dingetjes gedaan, zoals dvd's terugbrengen, thee kopen, kaartjes langs brengen etc. Morgen vroeg op om een TTO vragen vuur te beantwoorden op mijn oude school. Over hoe ik er helemaal niks mee heb gedaan maar er toch wel heel veel in het Engels is op de uni OFZO. Dat weet ik nu nog niet. Daarna de hele dag vrijwilligeren op het festival van mijn vriendje (studentenhaver festival trouwens, of mag k dat niet zeggen).
Oud 24-04-2008, 19:25
EvilConduct
EvilConduct is offline
Lage dollar, hoge euro = internethandellen als een dolle.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 19:46
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
Mijn virusscanner vernietigd en er een nieuwe voor in de plaats gedownload en nu kan ik weer op youtube en myspace muhahahah!
hahaha soms is het leven zo mysterieus en toch zo makkelijk mooi dat alles weer werkt. welke scanner had je? AVG toch?
Oud 24-04-2008, 19:47
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik word de hele tijd door mijn ouders gepest met het feit dat ik al een week of anderhalf moet hoesten als een zeehondje
Oud 24-04-2008, 19:58
botulismf
botulismf is offline
Ik had Panda, en ik ben alleen fan van het panda-icoontje maar voor de rest heb ik echt een aversie tegen Panda gekregen. Nu heb ok Avast en dat klinkt als piraten dus voorlopig ben ik tevreden.

En awwww....
Oud 24-04-2008, 20:10
Verwijderd
ik heb net een stomme KUT opdracht afgemaakt omdat ik zo goed bezig was geweest (6 pagina's vol lullen over competenties en leerdoelen) mocht ik nieuwe kleren kopen, maar het regende en de bussen waren overvol. maar nu heb ik wel leuke nieuwe kleren om mezelf nog meer te belonen ga ik vanavond aan de zuip met m'n mannelijke harem, true luv! (L)
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 20:10
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
competenties en leerdoelen, daar kun je toch heel kort over zijn. volkomen kut.
Oud 24-04-2008, 20:14
idontcare
idontcare is offline
die dingen zouden verboden moeten worden ja. pff fucking onzin. ik moet ook al mn SLB shit van dit jaar nog maken snap niet dat ze dat gezeik ooit in hebben gevoerd.

net GEZELLIG in mn eentje naar steps gegaan want mn bitches hadden tupperware party met dildo's. hehe niks voor mij dus niet heen geweest. zo lekker douchen en een filmpje kijken. morgen nog wat shit afmaken voor school, tas inpakken, zaterdagmiddag werken, 's avonds bbq en 's nachts naar italie! oehoehoehoeh
Oud 24-04-2008, 20:53
botulismf
botulismf is offline
Competenties. Je bent een incompetente leerkracht als je je leerlingen opzadelt met competenties. Dat is nog erger dan 'tips en tops'.

Ik heb een nieuwe ovenschaal gekocht bij de Blokker en dat vier ik met 's Werelds Beste Zelfgemaakte Lasagna Ooit. Hij zit nu in de oven en de spanning stijgt.
Oud 24-04-2008, 20:55
Verwijderd
Ik was naar de openingsavond van de tentoonstelling van Shintaro Kago en toen bleek het opeens een verschrikkelijk hip iets van Vice te zijn. En ik was er als een van de eersten dus ik ben drie miljoen keer op de foto gezet en gefilmd, oh noes. Maar doordat ik zo vroeg was kon ik wel alle geheime stripjes lezen Het was ook iets te druk naar mijn zin, maar goed, dat had ik wel verwacht omdat het z'n eerste tentoonstelling in Europa is. En ondanks de drukte was het wel gruwelijk gaaf met gratis Japans bier en selderij wtf. Bovendien heb ik mijn exemplaar van 喜劇駅前虐殺 (Atrocious Comedy in Front of the Station) laten signeren en Shintaro Kago z'n hand geschud en me gedragen als een idiote fangirl, dus yeaahhhh Nu ben ik een beetje psyched en ben ik een systeem aan het bedenken voor het nooit meer wassen van mijn hand zonder dat hij er af valt door gangreen ofzo.

PS. ZIEN JULLIE HOE 1337 IK BEN MET JAPANSE TEKENS KOPIËREN VAN WIKIPEDIA

[edit] Ik heb ook nog dittttt op A6 formaat, tevens gesigneerd. <3

Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 21:17
Luna
Luna is offline
Oud 24-04-2008, 23:09
EvilConduct
EvilConduct is offline
Vet plaatje.

Vanavond even 1 (jawel, 1) biertje gedronken en Get Carter gekeken.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2008, 23:20
vilein
vilein is offline
Ik wil verhuizen naar Amsterdam.
Oud 25-04-2008, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Ik wil verhuizen naar Amsterdam.
Goed plan.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 09:57
*oma*
*oma* is offline
Eergisteren uitgebrakt, pas om 8 uur thuis en om 11 uur er weer uit . Nacho libre gekeken en gisteren gewerkt en daarna bandjes in de Simplon en daarna naar de Shadrak.

@Urm: ze hebben de wc's veranderd in de Shadrak. Veel beter .
Oud 25-04-2008, 10:46
Verwijderd
vannacht de stad even in geweest en me bespottelijk gedragen in THE PALACE vannacht werd ik ineens vet ziek, en nu kan ik niet meer stoppen met overgeven; zo even langs de dokter en daarna MOET ik naar school om iets in te leveren bij m'n SLB'er, want ik heb iets kei belangrijks gemist. stel drijvers.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 11:04
Verwijderd
Citaat:
vannacht de stad even in geweest en me bespottelijk gedragen in THE PALACE vannacht werd ik ineens vet ziek, en nu kan ik niet meer stoppen met overgeven; zo even langs de dokter en daarna MOET ik naar school om iets in te leveren bij m'n SLB'er, want ik heb iets kei belangrijks gemist. stel drijvers.
Dat had ik ook, hele avond niets aan de hand, op weg naar huis, vet ziek en kotsen in de trein (wel in de plee tho) en langs de kant vd weg. Dat heb ik nog nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 11:08
Verwijderd
Ik moet voor woensdag me aangemeld hebben voor een minor, maar het is volgende week meivakantie, dus ik hoop nu heel hard dat ik niet te laat ben, aangezien ik me niet rechtstreeks kan aanmelden .
Nu maar mailtjes versturen, zo werken en vanavond even de stad in ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 11:30
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
's Werelds Beste Zelfgemaakte Lasagna Ooit.
Hier was geen woord van gelogen. Ik ben er nog steeds ondersteboven van.
Oud 25-04-2008, 12:08
kuik
kuik is offline
commissieactiviteiten voor het goede doel deze week, het was een succes. en tevens heb ik tegen mijn verwachting in mn afgelopen tentamen gehaald vanmorgen gethuiszorgd en nu ga ik me maar eens verdiepen in mn chirurgieboek, in de zon
Oud 25-04-2008, 12:12
Verwijderd
tering ik verveel me al de hele week dood in een klein kutdorpje in de bergen waar echt geen flikker te doen is en ik blijf hier nog tot zondagmiddag
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:35
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dat had ik ook, hele avond niets aan de hand, op weg naar huis, vet ziek en kotsen in de trein (wel in de plee tho) en langs de kant vd weg. Dat heb ik nog nooit gehad.
voedselvergiftiging.
+ik zag je op amsterdam cs. eeh woensdag denk ik.

ot: een van mn beste vriendinnetje is terug uit de vs en dat is leukkk. gister ging ik in de kroeg hangen met vriendinnetjes en mn vriendje en daarna naar tivoli maar het was echt heel stom en ik had buikpijn dus ging ik naar huis.
Oud 25-04-2008, 13:40
Verwijderd
ik ben net naar school geweest, en nu kots ik niet meer! yay nu mezelf volstoppen, want ik ben leeg. en blijkbaar heb ik mezelf vannacht echt belachelijk gedragen, ik lees nu smsjes terug.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:50
baas
baas is offline
Citaat:
Hier was geen woord van gelogen. Ik ben er nog steeds ondersteboven van.
Lasagna is sowieso de shit.
Oud 25-04-2008, 13:57
Verwijderd
Citaat:
voedselvergiftiging.
+ik zag je op amsterdam cs. eeh woensdag denk ik.

ot: een van mn beste vriendinnetje is terug uit de vs en dat is leukkk. gister ging ik in de kroeg hangen met vriendinnetjes en mn vriendje en daarna naar tivoli maar het was echt heel stom en ik had buikpijn dus ging ik naar huis.
Dat zou zomaar kunnen, hoe laat?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 13:58
idontcare
idontcare is offline
zometeen eerste gesprek voor wie is de mol oehoehoheoh hehe beter magi k de mol spelen
vanavond naar de kermis in den haag
Oud 25-04-2008, 14:00
ragdoll
ragdoll is offline
ik was naar noodlanding in paradiso waar een special dj was en jezus er is nog nooit zo slecht gedraaid dus toen zijn we maar afgetaaid naar de snackbar voor friet en dronken gesprekken met de andere kansloze figuren aldaar.
Oud 25-04-2008, 14:46
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
gesprek voor wie is de mol??
Oud 25-04-2008, 16:47
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Lasagna is sowieso de shit.
Absoluut.
Oud 25-04-2008, 17:02
Luna
Luna is offline
Citaat:
Dat zou zomaar kunnen, hoe laat?
even denken, rond uurtje of 12 's avonds denkik
Oud 25-04-2008, 17:20
Electriq
Electriq is offline
Lekk0r aan het werk, ik zit achter mijn bureau te swingen op Rock The Night van Europe. Vanavond niksen thuis, morgen de ex-zwager op de thee en daarna naar M-town.
Oud 25-04-2008, 17:48
idontcare
idontcare is offline
ja een vriend organiseert dat ieder jaar, elke keer in een ander deel van nederland. zelfde concept, maar dan met vrienden superleuk

dus ik had net dat gesprek, was wel leuk. zo overtuigend mogelijk 'mijn naam is michelle en ik ben de mol' zeggen ik heb er wel zin in
Oud 25-04-2008, 17:58
malle pietje
malle pietje is offline
Vandaag hele dag vrij, dus ik ben even de stad in geweest en heb even bij wat mensen gehangen in onze flat. Daarnet heb ik gegeten met een vriend van me en vanavond gaan we gewoon relaxt poolen en café hangen.
Oud 25-04-2008, 18:15
Verwijderd
Ben net terug uit de stad, ging op zoek naar een verjaardagscadeau voor mijn zusje wat gelukt is. Daarna heel trashy een patatje gegeten met een aardbei milkshake. Gisteren was ik naar mijn ouders en kreeg ik nieuw servies, echt lief en een dik slot voor mijn fietsje. Vanavond ga ik misschien naar een feestje maar ik weet het allemaal nog niet zeker zz.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 18:58
Verwijderd
ik had gezeik met één van m'n beste vrienden, dacht ik, maar hij was helemaal niet boos zometeen samen met hem hossen bij textures, zin in! en nu eten, gepofte aardappels en champignonnesoep, lekker culinair.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2008, 19:38
vilein
vilein is offline
Leuk gewerkt vandaag, daarna pizza gegeten met mn liefste huisgenoten en nu wat zappen. Straks bankhangen bij een friend.
Oud 25-04-2008, 20:51
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Gisteren draaide een vriend van me in de kroeg, hele avond dikke reggae, ska en drum 'n bass veel volk en toffe nieuwe mensen. Gigantisch kapot gegaan en vandaag fucking brak wezen werken alwaar ik vier uur rond heb gehangen en niks gedaan heb. Daaarna nasi gegeten en een beetje bank hangen. Straks komen er maten langs en gaan we uiteindelijk weer terug de kroeg in. Hopelijk is die chick van gisteren er ook!
Oud 26-04-2008, 02:27
Verwijderd
Ik ging vandaag terug naar de expositie omdat ik soort-van was uitgenodigd om nog eens langs te komen en dan eventueel te chillen met Shintaro Kago himself, maar toen ik daar aankwam was hij net een halfuurtje weg. Desalniettemin was het wel tof en heb ik nog even gechilld met een vriendinnetje en een toffe jongen die daar werkte. Ook nog een tweede manga gescoord van Kago, één van de laatste paar exemplaren die Kago voor zijn vertrek gesigneerd heeft. Plus ook nog een shirt met een gave Kago-print er op, maar die kan ik jullie niet laten zien want hij staat niet op het internet.

Vanaf toen werd het allemaal een beetje vreemd maar ik eindigde in een Ierse pub op het Leidseplein met een paar vrienden en een of ander Zuid-Afrikaans meisje dat hier net was komen wonen. Maar het was allemaal uitermate tof en enkele Duveltjes en Irish coffee's (coffees? coffeeeesejsjf) later ben ik nu thuis. Oja, ik had ook nog de verkeerde nachtbus genomen dus ik moest ook nog een flink eindje wandelen, maar ach.

Ik baal er wel nogal van dat ik Kago net gemist heb, vooral omdat ik achteraf hoorde dat hij ondanks zijn kalme en haast verveelde uitdrukking ontzettend blij was met het enthousiasme en het respect van de fans (waar ik mezelf na m'n geobsedeerde fangirl-gehuppel van gisteren schaamteloos onder kan rekenen) maar het was wel een dik geslaagde avond.

Alcohol. Backspace backspace backspace!
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 03:28
Verwijderd
Ik heb net mijn handen gewassen met haargel, dat zegt genoeg. Morgen avond naar Utrecht om eindeijk weer eens een HC concertje te bezichtigen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 03:29
Verwijderd
ik ging metal doen bij textures, en dat was hard. canaille (?) was er ook, en we kregen zweet en spuug over ons heen, GEIL! en nu heb ik bier op en moet ik maar slapen.
Met citaat reageren
Oud 26-04-2008, 04:58
Metal
Metal is offline
Citaat:
ik ging metal doen bij textures, en dat was hard.
Ik vond het ook erg oke moet ik zeggen.
Oud 26-04-2008, 04:59
Metal
Metal is offline
zzzz. slapen, dat moet ik.
Reageren

Regels voor berichten