Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Omfffffg raptor, die ben ik helemaal vergeten, dat was zo teringbruut <3333 Ik was er echt ubergoed in ook. Oeh snel zoeken of het nog ergens te downloaden valt
![]() En ja inderdaad, je had helemaal niet door wat je precies overhoop aan het knallen was, het was gewoon leuk en een beetje spannend. Ik vond ook echt niks eng vroeger, maar toen was ik gestopt met gamen en ging ik horrorfilms (bijvoorbeeld) opeens steeds enger vinden, omdat ik het ontwend was ofzo. Huhuhuuuu het is maar goed dat ik mijn taalgebruik momenteel op de alcohol kan afschuiven volgens mij ![]() Op dat feestje vanavond was er iemand met een samurai pizzacats-shirt, dat was zo bruut ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik zou zeggen rellen, maar dan moet ik alle zooi weer opruimen.
Ik ga jullie maar eens vragen wat jullie vinden van euthanasie, want ik doe er een betoog over, voor Nederlands. Ik ben voor euthanasie, want als je het recht op leven heb, heb je ook het recht om te sterven. Zoals het nu gesteld wordt, is het meer een verplichting. En als mensen dood willen is dat toch niet tegen te houden, doe het dan liever gecontroleerd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Maar lieve André, vertel dan waarom je tegen bent?
je hoeft het niet per se te vertellen als je dat niet wilt maar ik ben wel nieuwsgierig want ik kan dan wel in mijn betoog roepen dat Christenen dit en dat ervan vinden maar wat weet ik er dan van!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Nou goed, even serieus dan.
![]() - De dood hoort niet bij het leven. Ze zijn niet elkaars gelijken. - Vrijwillige euthanasie onder het mom van: Ik heb geen zin meer om te leven want ik heb alles gedaan wat ik gedaan heb ben ik fel tegen. Dat is het ontlopen van je verantwoordelijkheid. - Er zijn alternatieven, zoals palliatieve zorg. De drang om 'dood' te willen is niet natuurlijk. - De mens heeft niet de beschikking over zijn eigen leven. Uiteindelijk. Je bent er wel verantwoordelijk voor. ![]() Maar er zijn zat redenen te bedenken waarom ik wel voor zou zijn. Ik kan niet zo lomp zijn om te zeggen: Ja nee het staat in de bijbel dus ik ben tegen. Menselijk leed kan inderdaad in sommige gevallen ondraaglijk zijn, waardoor het beter lijkt om euthanasie toe te passen. Ik kan dat wel begrijpen. Het zou ook onbegrijpelijk lomp zijn om niet te kijken naar persoonlijke situaties. En dat is precies het probleem. Met wetgeving maak je er een algemeen principe van. Waardoor je allerlei andere situaties ook mogelijk maakt. En daar zit dus mijn aarzeling. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Met name die nabestaanden zijn bitches. Stel je voor dat zij wel euthanasie willen, maar de persoon in kwestie zelf niet. En mag een dokter beslissen over euthanasie? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Het regent, het regent, de pannetjes worden saai. #188 Cherry Springs | 3 | 23-04-2008 15:45 | |
De Kantine |
Zalig zijn de saaien! #187 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 15:41 | |
De Kantine |
Don't do saai. Saai is bad mmmkay #186 Verwijderd | 500 | 21-04-2008 23:40 | |
De Kantine |
Pip en Jaeger vinden jullie allemaal maar saai. #185 Verwijderd | 500 | 20-04-2008 22:51 | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 |