Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2008, 20:50
Nijn*
Nijn* is offline
Hmpf, oké behalve aardrijkskunde is het vandaag nog redelijk gelukt. Heb voor Engels 13 C-teksten gemaakt, voor geschiedenis heel ten oorlog weer doorgenomen en geleerd en nu voor aardrijkskunde nog wat samengevat. Wilde vandaag heel politiek en ruimte dus afhebben maar ik ben pas op 1/4, heb alleen nog maar het makkelijkste: territoriale conflicten. Kan het nu ook niet meer opbrengen om verder te leren,, bah het is al bijna 22.00 u. Wel weer wezen hardlopen vandaag en dat was lekker en ging goed. Moet morgen echt veel gaan doen, niet alleen wat er al op het schema stond maar dus ook wat ik nu achterloop. En 's avonds word ik ingewerkt bij m'n nieuwe werk, waar ik zaterdag mijn eerste werkdag heb !! Vind het echt doodeng! Ga vanavond maar eens vroeg slapen en dan morgenochtend vroeg opstaan om ervoor te zorgen dat ik alles afkrijg.
Oud 01-05-2008, 22:13
Nienna*
Nienna* is offline
Oké. Ik heb het officieel gehad. Ik weet dat hij haar de hele tijd terug smst, maar voor mij kan er niet één smsje vanaf. Had ik maar geen seks met hem gehad, dan voelde dit niet zo rot...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2008, 22:15
darkfairy
darkfairy is offline
.
blegh.
pff.
Oud 01-05-2008, 22:30
Redhair
Redhair is offline
Neko* en Darkfairy nog gefeliciteerd!

Ooh, hij belde vandaag, ik werd er zo vrolijk van. Hij had ergens zijn telefoon op kunnen laden en het was echt fijn om zijn stem even te horen. Ik was met mijn moeder uit eten geweest, daarna waren we naar een park aan de ijssel geweest omdat ze foto's van de avondzon wilde maken. Ik stond daar in het park met hem te bellen en toen we ophingen werd ik vreselijk hyper. Die avondzon, de schaduwen van de bomen, mijn verliefdheid, alles was goed. Hij had het heel leuk daar maar zei dat het echt jammer was dat ik er niet was. Ik zei dat er nog genoeg festivals waren waar we heen konden. Zondag of maandag kwamen ze weer naar nederland. Ik kan niet wachten, serieus. Het weer wordt prachtig straks, ik hoop dat het na het weekend ook warm en zonnig blijft. Dan kunnen we samen naar de ijssel en als hij ver weg moet werken ga ik mee, lekker door het land rijden, mijn blote voeten op het dashboard, jointje roken, verliefd zijn op iemand die ook verliefd op jou is, de wereld kan niet mooier zijn. Ik ben zo fucking verliefd, heerlijk.

With my feet on the dash,
the world doesn't matter.
Oud 02-05-2008, 06:41
Verwijderd
Mijn opa ligt op sterven. Gister nog bij hem geweest, hij 'slaapt', maar kan ons misschien wel horen. Ze willen niet actief euthaniseren omdat hij zelf niet meer kan aangeven dat hij dit niet wil, maar het is uitzichtloos en mijn oma wéét dat hij dit niet wil, daar hebben ze zelfs nog een gesprek over gehad met de arts toen. Dus nu krijgt hij gewoon geen medicijnen/eten/drinken meer en wel morfine tegen de pijn. Vandaag nog een gesprek, misschien dat ze het dan wel doen.

Ik vind het verdrietig, maar had niet echt een goede band met mn opa ofzo. Hij is al jaren slecht, ik ken hem niet anders. Wat het niet minder triest maakt natuurlijk, maar het doet niet zo'n pijn. Het is ook gewoon goed zo. Voor m'n oma vind ik het vooral erg, hoewel zij er ook vrede mee is. Ik vind haar zo sterk nu ze vecht voor haar man, om te doen wat híj had gewild.
Ik vind het echt heel sneu voor m'n ouders dat ze nu niet op vakantie kunnen. Ze waren daar zó aan toe na alle zorgen van de afgelopen tijd. Je kunt er niets aan doen, maar het is wel echt een rottiming. Steeds als m'n ouders echt de vakantie zo nodig hebben, gebeurt er iets. Een paar jaar geleden de zaak van m'n vader failliet waardoor z'n pensioen weg is en ie de hele vakantie liep te bellen en nu dit. Ik vind het echt rot voor ze. En temidden van alle zorgen om m'n opa, gaat mn moeder zich ook nog zorgen maken om mij. Mam, ik red me wel voorlopig.

En verder, same old same old. Wil ik wel, wil ik niet? En waarom kan ik verdomme dingen niet eens gewoon loslaten?
What do you do, when you know something's bad for you
But you still can't let go?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 07:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik doe echt wel mijn best om het leuker te krijgen op mijn kamer. Ik heb een boek gekocht voor daar, films opgenomen om daar te kijken. Maar hoe sneller dinsdag dichterbij komt, hoe meer ik er tegenop zie om terug te gaan.
Meisje toch... Wat vervelend dat je je zo voelt. *knuf*

OT: Ik heb het allemaal niet op orde in mijn hoofd. Steeds komt er weer een nieuwe golf van 'oja, dat moet ik ook nog doen' en ik heb nog steeds geen concreet lijstje van dingen die ik moet doen voor maandag. Hoe komt het toch dat ik het overzicht zo enorm kwijt ben? Door mijn eigen houding, of doordat er gewoon te veel is, of door het gebrek aan regelmaat door de vakantie? Ik weet het niet. Ik ben wel blij dat ik vandaag weer even alleen thuis ben, dan gaan sommige dingen toch wat efficienter.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 08:36
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@darkfairy: omg jij zou vaker jarig moeten zijn, wat een vrolijke posts had je gisteren, probeer dat gevoel vast te houden joh. Veel plezier bij de concerten waar je heen gaat, concerten zijn leuk!

OT: Ik ben verkouden
Oud 02-05-2008, 09:11
Nienna*
Nienna* is offline
Hm, hij heeft na een enigszins boos smsje teruggesmst met sorry omdat hij pas zo laat terugsmste. Dus woede is bekoeld maar het blijft stom hoe dit allemaal loopt. Rottig dat ik er niets over te zeggen heb. Maar hé, ik moet hem gewoon laten. Het is een leuke jongen, maar die zijn er meer (toch? Want ik kom ze niet tegen )
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 09:50
Verwijderd
Ik heb zo vreemd gedroomd . Ik kan het me niet eens meer goed herinneren, maar heel vreemd verder.
Verder ben ik moe, mijn moeder komt vandaag weer thuis, maar ik heb geen zin om haar te halen en ik weet niet zeker of ze dat weet. Ik word al de hele ochtend gebeld, maar ik heb geen zin om op te nemen en dat doe ik dan dus ook niet. Straks ga ik met het vriendje de stad in een gitaar te kopen en ik wil kijken naar een piano, hoewel we daar heus wel geen plaats voor hebben. Kijken kost niets .
*denkt*
Als ik maar wat te doen heb gaat het goed, maar ik weet nu al dat ik zondag problemen krijg, gewoon omdat ik dan niets hoef.

En ik weet verdorie nog steeds niet wat ik nou moet gaan studeren . Wie beslist er voor mij ?
Nederlands of de Pabo ?

And it feels like I'm seventeen again

Edit onderin

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 09:51. Reden: Edit: oja! En ik krijg nog 250 euro! Dat is leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:21
Verwijderd
Oja en er gaat een mevrouw een klacht tegen mij indienen.
Ze vond dat ik onbeschoft was tegen haar, maar ze wilde alleen iets gedaan krijgen wat wij, bij de grote geelblauweblokkendoos, gewoon niet doen. En dat pikte ze niet.
Dus ik ben benieuwd wanneer ik wat van de fanmail hoor.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:37
Verwijderd
Vanmiddag nog snel even naar de kapper voor mijn verjaardag.
Als ze het maar fatsoenlijk knippen.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:42
Verwijderd
@ Heksjuh: Misschien heb ik het gemist, maar waarom voel je je zo rot daarover dan?

@ Mushu: Nederlands én de pabo of de academische pabo
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:44
Verwijderd
Citaat:
@ Heksjuh: Misschien heb ik het gemist, maar waarom voel je je zo rot daarover dan?

@ Mushu: Nederlands én de pabo of de academische pabo

Ja, academische pabo is te ver en te weinig kans .
En hoe kan ik die combineren? Nederlands en de Pabo dus?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 10:50
Verwijderd
Oh, mijn schoonzusje en d'r vriendje zijn zo schattig .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:43
Verwijderd
*krijst* MUSHU!
ik heb zondag ook niks? Zullen we nou eindelijk es ons rondje IJsselmeer gaan doen dan?

ontopic: ik heb net bij zo'n leuk oud stel mensies gewerkt. Beide 89 en al 61 jaar getrouwd, wonend op zichzelf en nog fit en fief. Fantastisch toch. Eens kijken waar ik zometeen dan terechtkom.
zuchtje. En mijn hoofdje gaat maar niet op stil.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, academische pabo is te ver en te weinig kans .
En hoe kan ik die combineren? Nederlands en de Pabo dus?
Ehm... goede vraag
Nee, maar je zou twee studies kunnen doen, of eerst een jaar één ding (NL preferably) en dan later pabo erbij doen, of een lerarenmaster doen, of of of of of...

Was gisteren nog bij het geelblauwe zweedse bedrijf in Utrecht, pax hemnes klerenkast gekocht (hoewel omdat naar 10hoog moest was het meer een klerekast, maar dat terzijde.)
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 12:05
Nijn*
Nijn* is offline
Ieeewl. Ik zit op studielink, en de IB-Groepsite, en studiegids en digi-d en omgomgomg, het duizelt me allemaal Ik vind het zo eng allemaal en ik ben bang dat ik de verkeerde keuze maak. Iedereen zegt dat politicologie bij me past en dat ik het heel erg leuk zal vinden en dat dat beter is dan kunstgeschiedenis. Iedereen, behalve ik. Straks past het helemaal niet bij me en vind ik het vet stom en wil ik meteen al switchen en.. omg. En wat denk ik nou wel niet? Elke dag treinen tussen Utrecht en Amsterdam, is dat wel wat ik wil? Is dat wel te doen? Ik wil liever in Utrecht wonen, maar is dat niet heel gek als je in Amsterdam studeert? Ga ik het niet meteen al zat worden dan? En misschien wil ik al heel snel wél in Amsterdam gaan wonen dus wat moet ik dan doen qua kamers? Moet ik nou in Utrecht of in Amsterdam gaan zoeken? En, en, en.. dat gaat natuurlijk superlang duren, vooral voor Amsterdam. En wil ik wel in een stad studeren die ik helemaal niet zo goed ken? Behalve het centrum en de wijk waar mijn broer woont ken ik er niets! En het is zo groot! En het is allemaal zo enorm en verantwoordelijk en gedisciplineerd en volwassen en ik ben zo klein! Lichtelijke paniek-aanval en calimero-gevoel. En zo komt er al helemaal niets van leren..
Oud 02-05-2008, 12:40
Nijn*
Nijn* is offline
OMG. Ik vind mezelf zo vreselijk irritant. Nu wil ze weer algemene sociale wetenschappen gaan studeren hoor. *slaps* Mijn god, ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet?
Oud 02-05-2008, 12:45
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Neko* en Darkfairy nog gefeliciteerd!

Ooh, hij belde vandaag, ik werd er zo vrolijk van. Hij had ergens zijn telefoon op kunnen laden en het was echt fijn om zijn stem even te horen. Ik was met mijn moeder uit eten geweest, daarna waren we naar een park aan de ijssel geweest omdat ze foto's van de avondzon wilde maken. Ik stond daar in het park met hem te bellen en toen we ophingen werd ik vreselijk hyper. Die avondzon, de schaduwen van de bomen, mijn verliefdheid, alles was goed. Hij had het heel leuk daar maar zei dat het echt jammer was dat ik er niet was. Ik zei dat er nog genoeg festivals waren waar we heen konden. Zondag of maandag kwamen ze weer naar nederland. Ik kan niet wachten, serieus. Het weer wordt prachtig straks, ik hoop dat het na het weekend ook warm en zonnig blijft. Dan kunnen we samen naar de ijssel en als hij ver weg moet werken ga ik mee, lekker door het land rijden, mijn blote voeten op het dashboard, jointje roken, verliefd zijn op iemand die ook verliefd op jou is, de wereld kan niet mooier zijn. Ik ben zo fucking verliefd, heerlijk.

With my feet on the dash,
the world doesn't matter.
thx^^.

Citaat:
@darkfairy: omg jij zou vaker jarig moeten zijn, wat een vrolijke posts had je gisteren, probeer dat gevoel vast te houden joh. Veel plezier bij de concerten waar je heen gaat, concerten zijn leuk!

OT: Ik ben verkouden
ik probeer dat gevoel ook vast te houden.
maar de gedachte's om laxeerpillen te halen.
en de angsten komen weer terug.
maar ik probeer het vol te houden.
en het waren hele vrolijke posten ja.
en ik heb nou al zin in de concerten.

ot.
het is lekker weer!.
Oud 02-05-2008, 12:45
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
OMG. Ik vind mezelf zo vreselijk irritant. Nu wil ze weer algemene sociale wetenschappen gaan studeren hoor. *slaps* Mijn god, ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet?
*knuf*.
Oud 02-05-2008, 12:49
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
arrrghh, mijn oorgaatje is ontstoken.. Ik had in beide oren een 2e en 3e gaatje laten schieten. Hartstikke leuk maar nu is het 3e gaatje van me linkeroor ontstoken. Ik heb hem eruit gehaald. Hij zat helemaal in me huid vast en er kwam pus uit (nu nog steeds) nu heb ik dus recht 3 gaatjes en links 2... en het is maar te hopen dat die 2e van links ook niet gaat onsteken;(

Ik heb een lekke band. hahahaha.. en ik ben net 1,5 uur bezig geweest om hem te plakken. Nu is ie klaar. Ik ga zo kijken of ie nog wel hard is en of ik er wel mee kan fiesten.... edit: hij is weer/nogsteeds lek...

Had ik net een was opgehangen buiten... me pa gesmst (hij werd bij het KNMI)ik kon het wel buiten ophangen was maar een kleine kans op een regenbui.. en ja hoor, ben ik druk bezig in de schuur met me fiets begint het te regenen. Ik naar boven rennen en me was met rek en al naar binnen gehaald.

Me moeder belde vanmorgen. Ze gaan de kat, 21 jaar laten inslapen...
Ik ben opgegroeid met dat beestje, en k voel me gewoon rot erdoor..

Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 13:11.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:13
Nienna*
Nienna* is offline
@ Nijn*: OMG wat toevallig, ik heb me net aangemeld! Supereng, vooral omdat ik wel weet wat ik wil (Geneeskunde), maar niet waar en of ik op kamers wil enenen... maar toch maar gekozen voor op kamers gaan (al heeft Heksjuh me een beetje bang gemaakt Zet 'm op meis, het komt allemaal goed!)
Ik ben nu dus vreselijk hyper en ik stuiter van de stress. Heb nu nog niets gedaan voor mijn examens (vandaag, maar in geheel ook weinig), maar dat gaat nu ook niet meer lukken want ik moet werken.
Help, ik ben vreselijk bang...

Oh en dat wat je zegt over Utrecht en A'dam e.d.... ik heb nu op voorkeur 1 Utrecht en op voorkeur 2 Amsterdam, maar me nog nergens ingeschreven voor een kamer... dus daar ben ik ook gestresst over. Maar eerst maar eens examen halen en ingeloot worden. Morgen ga ik me inschrijven voor kamernet ofzo in Utrecht denk ik, want anders lukt het me nooit. Maar hé, we kunnen altijd nog met z'n allen bij Roosje crashen

Edit: Wow ik lees dat laatste stukje van je post nog na en dat is dus precies wat ik voel. Behalve dat ik helemaal niets ken in de stad waar ik wil studeren. En in de andere steden van voorkeur ook niet. Help?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ieeewl. Ik zit op studielink, en de IB-Groepsite, en studiegids en digi-d en omgomgomg, het duizelt me allemaal Ik vind het zo eng allemaal en ik ben bang dat ik de verkeerde keuze maak. ..

Citaat:
Citaat:
@ Nijn*: OMG wat toevallig, ik heb me net aangemeld! Supereng, vooral omdat ik wel weet wat ik wil (Geneeskunde), maar niet waar en of ik op kamers wil enenen... maar toch maar gekozen voor op kamers gaan (al heeft Heksjuh me een beetje bang gemaakt Zet 'm op meis, het komt allemaal goed!)
Ik ben nu dus vreselijk hyper en ik stuiter van de stress. Heb nu nog niets gedaan voor mijn examens (vandaag, maar in geheel ook weinig), maar dat gaat nu ook niet meer lukken want ik moet werken.
Help, ik ben vreselijk bang...

Oh en dat wat je zegt over Utrecht en A'dam e.d.... ik heb nu op voorkeur 1 Utrecht en op voorkeur 2 Amsterdam, maar me nog nergens ingeschreven voor een kamer... dus daar ben ik ook gestresst over. Maar eerst maar eens examen halen en ingeloot worden. Morgen ga ik me inschrijven voor kamernet ofzo in Utrecht denk ik, want anders lukt het me nooit. Maar hé, we kunnen altijd nog met z'n allen bij Roosje crashen

Edit: Wow ik lees dat laatste stukje van je post nog na en dat is dus precies wat ik voel. Behalve dat ik helemaal niets ken in de stad waar ik wil studeren. En in de andere steden van voorkeur ook niet. Help?
Hoi guys, hier nog één!
Ik droom erover en al en ben dr echt ziek van. Ik weet het wel maar ik durf het niet. Jemig.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 13:55
darkfairy
darkfairy is offline
wat een misselijke droom vanacht.
Oud 02-05-2008, 14:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
@Nijn: Amsterdam- Utrecht is echt prima te doen hoor, er is zelfs een master die én in Utrecht én in Amsterdam is, dan volg je dus op twee plaatsen colleges, dat zouden ze heus niet bedenken als het te ver van elkaar is! En je kan nooit zeker weten of je de goede keuze maakt, studiekeuzes zijn gewoon hartstikke lastig, maar je moet gewoon een keer de knoop doorhakken en met goede moed beginnen, dan zie je wel wat het wordt. Het is ook geen schande om te switchen, alleen wat onhandig
Oud 02-05-2008, 15:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Haha, ik ben net wezen winkelen met de moeder van m'n vriend en zijn zusje Vraag me af hoeveel mensen dat doen Lekker girls only en mijn vriend en zijn vader thuisgelaten. Was best wel zenuwachtig enzo maar viel me onwijs mee, vond het leuk en gezellig. Ik moet me niet zo druk maken om die mensen. Ik ben van de week jarig maar wist niets voor m'n verjaardag en toen had zijn moeder gezegd dat ik ook wel kleren uit mocht zoeken en dat ze dan wel een keer met me ging winkelen omdat ze toch twee weken vrij had. En nou gister vroeg ze dat dus bij het eten of we vandaag wilden gaan. Vanmorgen op tijd weggegaan want dan was het nog niet zo druk. Zijn in Zoetermeer geweest en ik heb twee shirtjes gekregen voor m'n verjaardag, een gele en een groen/blauw gestreepte en zelf nog een spijkerbroek gekocht. En het was leuk, ook met zijn zusje. Gewoon gezellig met z'n drieen. Nu weer thuis en m'n vriend vind het volgens mij stiekem ook heel erg leuk dat ik ook gewoon met zijn ouders en zusje overweg kan. En het voelt gewoon goed en stiekem wel een beetje als thuis. Denk dat m'n moeder nu wel heel erg jaloers is hihi

En het is gewoon leuk, stiekem heb ik nu toch het zusje wat ik altijd wilde hebben en wat ik nooit had, ook al zijn we niet zo heel close samen maar het is wel gewoon tof
Oud 02-05-2008, 15:32
duivelaartje
duivelaartje is offline
Vandaag naar de huisarts geweest voor m'n ogen en ik moet gewoon niet al te lang m'n lenzen inhouden en dan komt het wel goed. Mijn ogen zijn gewoon nog geďrriteerd van de infectie en dat zal vanzelf overgaan.

Alleen nu heb ik weer last van m'n rug! Daar had ik ook naar moeten vragen, maar ik was het gewoon vergeten. Het voelt zo naar, echt of er iets zit.. Nja, komt wel weer een ander keertje.

En ik heb nieuwe schoentjes. Zwarte, wat nettere leren ballerina's met een klein hakje. Jeej!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 15:47
Verwijderd
Haha Nijn*, relax! Het komt allemaal goed en dat stressen is normaal (tenminste, ik deed het ook ). Enne, ik heb me min of meer per ongeluk aangemeld voor mijn studie (mijn vader had de aanmeldingsbrief waar ik nog even over na wilde denken op de post gedaan... ) en met mij is het ook goed gekomen (doe nog steeds dezelfde studie).
Bottomline: switchen kan altijd en is niet erg, maar de kans is groot dat als je niet weet wat je moet kiezen, je veel leuk zult vinden en dat het dus met meerdere studies goed kan komen. Go for it!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:00
Verwijderd
Oei. De here Jezus daarboven wil me ergens attent op maken ofzo Vanmorgen al: schoongemaakt bij een oud echtpaar, zit dr kleinzoon in Peru/Bolivia. Kom ik vanmiddag bij een andere client, een man van 78, vraagt hoe lang ik al bij de thuiszorg werk, dus ik uitleggen dat ik een tijdje in Latijns-Amerika gezeten heb. Begint ie meteen een heel verhaal in het Spaans: heeft ie een miljoen jaar geleden jarenlang op Argentinie gevaren en daar een vriendin gehad. Dat is toch fantastisch.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:16
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben pas een uur terug, van half 11-16u gereisd vanuit Texel-Goes. Prachtig weer overal, maar hier is het bewolkt. Texel was heel leuk, ik ben er echt even uit geweest. Heel mooi weer geweest, nauwelijks regen, 2 buitjes 's avonds, dus de weervoorspelling klopte helemaal niet. Nog in Ecomare geweest, bij de zeehondjes en aan het strand lekker uitgewaaid en bijgekleurd. Gisteravond lekker uiteten geweest. Het was heel leuk, ik ga zeker nog eens terug als ik weer even echt rust nodig heb.

Zo maar 'ns boodschappen doen, vriendje komt ook zo thuis denk ik.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:25
Fuzzle
Fuzzle is offline
Booh voel me eg alleen....
Vrouwen zijn soms eg gemeen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 16:49
Nijn*
Nijn* is offline
Haha, bedankt voor alle medeleven Ik heb besloten de studiekeuze nog even over dit weekend heen te tillen want ik heb nog genoeg andere dingen om me druk over te maken. Zie daar: ik loop giga achter op mijn planning, zeer jammer. En ik word vanavond ingewerkt op m'n nieuwe werk waar ik morgen m'n eerste echte werkdag heb OMG, ik kan er niets aan doen maar ik ben ZO zenuwachtig!! Het valt vast wel mee maar wat nou als ik er niets van kan (then again: hoe moeilijk kan het zijn?) of dat niemand me daar mag, of dat ík daar niemand mag.. En wat nou als ik het helemaal niets vind, of als het totaal niet is wat ik had verwacht? Mijn god, dit is echt vreselijk, die onzekerheid en twijfels die ik mezelf aanpraat..
Maar ik doe lekker wel mijn nieuwe schoenen aan en neem mijn nieuwe tas mee (dus ik zie er sowieso überknap en stylish uit ..) Het komt vast goed, echt waar.. *praat zichzelf moed in* aargh, nieuwe baan wat is dat toch altijd vreselijk eng!
Oud 02-05-2008, 17:34
Fuzzle
Fuzzle is offline
studiekeuzes zijn altijd irritant
zeker als je twijfelt
of geen idee heb wat je leuk vind en wil doen...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 18:37
Verwijderd
*terugkrijst* NATTIGHEID!

Ik denk dat dat wel kan, tenzij ik moet verbouwen bij je-weet-wel..
Nee is goed.
Bel me even, mate.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:42
Verwijderd
Echt een gave dag gehad. Met een vriendinnetje wezen shoppen hier in Utrecht en echt mega veel geld uitgegeven, maar ik ben tevreden . Ik heb een spijkerbroek gekocht en dat was heel lang geleden en deze is echt tof en zit zo goed! En morgen naar de lapjesmarkt en dan ga ik mijn naaimachine uitproberen! Volgens mij ga ik het hele weekend achter dat ding zitten tot de rok af is .
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 20:55
rare kwast
rare kwast is offline
het gaat slecht, steeds een beetje slechter, en nog een beetje slechter..
alles in mezelf opslaan, alles voor mezelf houden..

I smile and make you think I’m happy
I talk and make you think I love me
I laugh, so you don’t see me cry
I look at you and hide the pain inside
I feel myself dying but you see me survive..
Oud 02-05-2008, 21:28
Nijn*
Nijn* is offline
Oké heb me inderdaad voor niets zorgen gemaakt Het was eigenlijk best gezellig, maar wel een shitload aan informatie die op me afkwam! M'n nieuwe baas en collega's zijn allemaal heel erg aardig en hoewel ik nog wel ontzettend stuntelig was (en morgen ook nog wel zal zijn) valt het vast mee. Ben nu wel zenuwachtig voor morgen en zal wel alles moeten vragen maar goed, zo moet iedereen beginnen
Nu maar snel slapen want morgen dus weer vroeg op voor lange dag. Wil iedereen morgen even voor me duimen?
Oud 02-05-2008, 21:36
Verwijderd
Nijn* waar ga je ook alweer werken? Ik duim voor je hoor!

OT: eten blijft een rommeltje, maar ik ga nu geen eetbui houden. Het was gezellig met P maar verder heb ik niks gedaan. Morgen moet ik echt een paar dingen doen voor stage anders komt het niet goed. Laatste gesprek met psych gehad was wel redelijk al twijfel ik wel overal aan. En ik mis R en wil haar pijn wegnemen maar dat kan ik niet. Hmpf.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2008, 23:15
darkfairy
darkfairy is offline
.
het doet zo zeer als ik me vader zat.
achter de laptop zie.
met een fles bier.
ik zie gewoon aan zijn ogen.
elke dag weer hoe zat hij is.
en dan zit hij weer met zijn.
fles bier en zijn sigaret aan de de lapot.
wat ik erger vind weet ik niet.
elke avond alleen maar zat.
stop is met dat drinken s'avonds.
het doet me pijn.
en me moeder.
vast ook.
en me moeder zou even boodschappen gaan doen.
rond 20:00.
en nou is ze nog niet thuis.
heel raar maarja.
ik kan het wel begrijpen.
en me vader vraagt 10 keer hetzelfde.
en heeft er nog maar een biertje bij gepakt.
en me zusje is ergens naar vriendinnen toe.
.
Oud 02-05-2008, 23:48
darkfairy
darkfairy is offline
dwanggedachtes.
angst.
paniek.
am-gedachtes en neigingen.
en me vader ligt in bed.
en me moeder is nog steeds weg.
geen idee waar naar toe.
en me zusje is ook nog weg.