Advertentie | |
|
![]() |
|
@darkfairy: omg jij zou vaker jarig moeten zijn, wat een vrolijke posts had je gisteren, probeer dat gevoel vast te houden joh. Veel plezier bij de concerten waar je heen gaat, concerten zijn leuk!
OT: Ik ben verkouden ![]()
|
Hm, hij heeft na een enigszins boos smsje teruggesmst met sorry omdat hij pas zo laat terugsmste. Dus woede is bekoeld
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb zo vreemd gedroomd
![]() ![]() Verder ben ik moe, mijn moeder komt vandaag weer thuis, maar ik heb geen zin om haar te halen en ik weet niet zeker of ze dat weet. Ik word al de hele ochtend gebeld, maar ik heb geen zin om op te nemen en dat doe ik dan dus ook niet. Straks ga ik met het vriendje de stad in een gitaar te kopen en ik wil kijken naar een piano, hoewel we daar heus wel geen plaats voor hebben. Kijken kost niets ![]() *denkt* Als ik maar wat te doen heb gaat het goed, maar ik weet nu al dat ik zondag problemen krijg, gewoon omdat ik dan niets hoef. En ik weet verdorie nog steeds niet wat ik nou moet gaan studeren ![]() ![]() Nederlands of de Pabo ![]() And it feels like I'm seventeen again Edit onderin ![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 09:51. Reden: Edit: oja! En ik krijg nog 250 euro! Dat is leuk! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oja en er gaat een mevrouw een klacht tegen mij indienen.
![]() Ze vond dat ik onbeschoft was tegen haar, maar ze wilde alleen iets gedaan krijgen wat wij, bij de grote geelblauweblokkendoos, gewoon niet doen. En dat pikte ze niet. Dus ik ben benieuwd wanneer ik wat van de fanmail hoor. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
*krijst* MUSHU!
ik heb zondag ook niks? Zullen we nou eindelijk es ons rondje IJsselmeer gaan doen dan? ontopic: ik heb net bij zo'n leuk oud stel mensies gewerkt. Beide 89 en al 61 jaar getrouwd, wonend op zichzelf en nog fit en fief. Fantastisch toch. Eens kijken waar ik zometeen dan terechtkom. zuchtje. En mijn hoofdje gaat maar niet op stil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, maar je zou twee studies kunnen doen, of eerst een jaar één ding (NL preferably) en dan later pabo erbij doen, of een lerarenmaster doen, of of of of of... Was gisteren nog bij het geelblauwe zweedse bedrijf in Utrecht, pax hemnes klerenkast gekocht (hoewel omdat naar 10hoog moest was het meer een klerekast, maar dat terzijde.) |
![]() |
|
Ieeewl. Ik zit op studielink, en de IB-Groepsite, en studiegids en digi-d en omgomgomg, het duizelt me allemaal
![]() ![]()
|
OMG. Ik vind mezelf zo vreselijk irritant. Nu wil ze weer algemene sociale wetenschappen gaan studeren hoor. *slaps* Mijn god, ik weet echt niet wat ik met mezelf aan moet?
|||
Citaat:
Citaat:
maar de gedachte's om laxeerpillen te halen. en de angsten komen weer terug. maar ik probeer het vol te houden. en het waren hele vrolijke posten ja. en ik heb nou al zin in de concerten ![]() ot. het is lekker weer!.
|
arrrghh, mijn oorgaatje is ontstoken..
![]() Ik heb een lekke band. hahahaha.. en ik ben net 1,5 uur bezig geweest om hem te plakken. Nu is ie klaar. Ik ga zo kijken of ie nog wel hard is en of ik er wel mee kan fiesten.... edit: hij is weer/nogsteeds lek... Had ik net een was opgehangen buiten... me pa gesmst (hij werd bij het KNMI)ik kon het wel buiten ophangen was maar een kleine kans op een regenbui.. en ja hoor, ben ik druk bezig in de schuur met me fiets begint het te regenen. Ik naar boven rennen en me was met rek en al naar binnen gehaald. Me moeder belde vanmorgen. Ze gaan de kat, 21 jaar laten inslapen... ![]() ![]() ![]() ![]() Ik ben opgegroeid met dat beestje, en k voel me gewoon rot erdoor.. ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 02-05-2008 om 13:11. |
![]() |
|
@ Nijn*: OMG wat toevallig, ik heb me net aangemeld! Supereng, vooral omdat ik wel weet wat ik wil (Geneeskunde), maar niet waar en of ik op kamers wil enenen... maar toch maar gekozen voor op kamers gaan (al heeft Heksjuh me een beetje bang gemaakt
![]() Ik ben nu dus vreselijk hyper en ik stuiter van de stress. Heb nu nog niets gedaan voor mijn examens (vandaag, maar in geheel ook weinig), maar dat gaat nu ook niet meer lukken want ik moet werken. Help, ik ben vreselijk bang... Oh en dat wat je zegt over Utrecht en A'dam e.d.... ik heb nu op voorkeur 1 Utrecht en op voorkeur 2 Amsterdam, maar me nog nergens ingeschreven voor een kamer... dus daar ben ik ook gestresst over. Maar eerst maar eens examen halen en ingeloot worden. Morgen ga ik me inschrijven voor kamernet ofzo in Utrecht denk ik, want anders lukt het me nooit. Maar hé, we kunnen altijd nog met z'n allen bij Roosje crashen ![]() Edit: Wow ik lees dat laatste stukje van je post nog na en dat is dus precies wat ik voel. Behalve dat ik helemaal niets ken in de stad waar ik wil studeren. En in de andere steden van voorkeur ook niet. Help? |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik droom erover en al en ben dr echt ziek van. Ik weet het wel maar ik durf het niet. Jemig. ![]() |
![]() |
|
@Nijn: Amsterdam- Utrecht is echt prima te doen hoor, er is zelfs een master die én in Utrecht én in Amsterdam is, dan volg je dus op twee plaatsen colleges, dat zouden ze heus niet bedenken als het te ver van elkaar is! En je kan nooit zeker weten of je de goede keuze maakt, studiekeuzes zijn gewoon hartstikke lastig, maar je moet gewoon een keer de knoop doorhakken en met goede moed beginnen, dan zie je wel wat het wordt. Het is ook geen schande om te switchen, alleen wat onhandig
![]()
|
Haha, ik ben net wezen winkelen met de moeder van m'n vriend en zijn zusje
![]() ![]() ![]() En het is gewoon leuk, stiekem heb ik nu toch het zusje wat ik altijd wilde hebben en wat ik nooit had, ook al zijn we niet zo heel close samen maar het is wel gewoon tof
|
Vandaag naar de huisarts geweest voor m'n ogen en ik moet gewoon niet al te lang m'n lenzen inhouden en dan komt het wel goed. Mijn ogen zijn gewoon nog geďrriteerd van de infectie en dat zal vanzelf overgaan.
Alleen nu heb ik weer last van m'n rug! Daar had ik ook naar moeten vragen, maar ik was het gewoon vergeten. ![]() ![]() En ik heb nieuwe schoentjes. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Haha Nijn*, relax! Het komt allemaal goed en dat stressen is normaal (tenminste, ik deed het ook
![]() ![]() Bottomline: switchen kan altijd en is niet erg, maar de kans is groot dat als je niet weet wat je moet kiezen, je veel leuk zult vinden en dat het dus met meerdere studies goed kan komen. Go for it! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oei. De here Jezus daarboven wil me ergens attent op maken ofzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Ben pas een uur terug, van half 11-16u gereisd vanuit Texel-Goes. Prachtig weer overal, maar hier is het bewolkt. Texel was heel leuk, ik ben er echt even uit geweest. Heel mooi weer geweest, nauwelijks regen, 2 buitjes 's avonds, dus de weervoorspelling klopte helemaal niet. Nog in Ecomare geweest, bij de zeehondjes
![]() ![]() Zo maar 'ns boodschappen doen, vriendje komt ook zo thuis denk ik. |
![]() |
|
Haha, bedankt voor alle medeleven
![]() ![]() Maar ik doe lekker wel mijn nieuwe schoenen aan en neem mijn nieuwe tas mee (dus ik zie er sowieso überknap en stylish uit ..) ![]()
|
Verwijderd
|
Echt een gave dag gehad. Met een vriendinnetje wezen shoppen hier in Utrecht en echt mega veel geld uitgegeven, maar ik ben tevreden
![]() ![]() |
![]() |
|
het gaat slecht, steeds een beetje slechter, en nog een beetje slechter..
alles in mezelf opslaan, alles voor mezelf houden.. I smile and make you think I’m happy I talk and make you think I love me I laugh, so you don’t see me cry I look at you and hide the pain inside I feel myself dying but you see me survive..
|
Oké heb me inderdaad voor niets zorgen gemaakt
![]() ![]() Nu maar snel slapen want morgen dus weer vroeg op voor lange dag. Wil iedereen morgen even voor me duimen? ![]()
|
Verwijderd
|
Nijn* waar ga je ook alweer werken? Ik duim voor je hoor!
OT: eten blijft een rommeltje, maar ik ga nu geen eetbui houden. Het was gezellig met P maar verder heb ik niks gedaan. ![]() |
![]() |
|
![]() ![]() ![]() het doet zo zeer als ik me vader zat. achter de laptop zie. met een fles bier. ik zie gewoon aan zijn ogen. elke dag weer hoe zat hij is. en dan zit hij weer met zijn. fles bier en zijn sigaret aan de de lapot. wat ik erger vind weet ik niet. elke avond alleen maar zat. stop is met dat drinken s'avonds. het doet me pijn. en me moeder. vast ook. en me moeder zou even boodschappen gaan doen. rond 20:00. en nou is ze nog niet thuis. heel raar maarja. ik kan het wel begrijpen. en me vader vraagt 10 keer hetzelfde. en heeft er nog maar een biertje bij gepakt. en me zusje is ergens naar vriendinnen toe. ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |