Advertentie | |
|
![]() |
|
^Knap van je dat je de confrontatie bent aangegaan, ik vind dat zelf erg moeilijk. Ik krijg de indruk dat je ervoor open staat om het vertrouwen in haar terug te krijgen dus dat zal op den duur vast wel weer komen. Niet te snel willen.
ot: ik ben zo dol op hem<3
||
Citaat:
Vertel eens wat meer over die vriend van je, om me weer vrolijk te maken ![]()
|
Moeders met liefdesverdriet zijn niet erg gezellig.
![]() Naja, het komt vast wel goed met haar, maar even extra lief zijn. ![]() @SA; brief komt eraan hoor! maar ben een beetje druk de laatste tijd. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Doe maar rustig aan, die brief komt wel goed, daar heb ik alle vertrouwen in. Zorg maar eens eerst voor jezelf. Deed ik ook. ![]() Ot: Ik zie hem meer dan ik vantevoren verwacht had (zijn werk/stage, mijn werk/stage, allebei sociaal druk, etc. etc.). Niet dat ik het erg vind. ![]() Ik durf alleen nog niet zo goed me er helemaal aan te geven. Maar het gaat goed, hij heeft geduld bij mijn buien en dat is fijn. Ik vertrouw hem meer dan al mijn andere vriendjes bij elkaar, nu al. Dat zegt wel wat. TOch? |
![]() |
|
"Mensen mogen jou gewoon geen pijn doen" vond hij, en dat ben ik eigenlijk wel met hem eens
![]() Door met hem te praten verval ik in ieder geval niet in bitter gedoe, omdat ik ook heel goed weet hoeveel geluk ik heb, en dat mensen wel te vertrouwen zijn.
|
Gisteravond hem weer even gesproken op msn, was al weer een tijdje terug en het was fijn om te merken dat ik niet als enige hem mis maar dat hij mij ook mist, me lief en leuk vindt en me graag weer in zijn armen wil sluiten. Morgenavond ga ik naar hem toe en daar heb ik echt wel zin in, wil hem graag weer zien.
En in juli gaat hij met een vriend een paar dagen naar Barcelona en daar heb ik echt totaal geen problemen mee alleen kwam ik er gister achter dat hij daar zit op 10 juli, als wij precies een jaar samen zijn. Stuurde hem een smsje dat hij dat zeker niet doorhad, kreeg een smsje terug 'ahum, voor nu maar welterusten enzo' en later nog een 'ik houd van je, *kusje' het zit hem volgens mij best wel hoog. Ik zal er niet boos om worden maar echt leuk vind ik het niet, weet ook wel dat hij dat niet expres zo doet maar mannen ![]()
||
Citaat:
![]() Maar 10 juli, dan heb je ook wel een lastige datum om altijd samen te zijn. Je kunt het toch gewoon op een andere dag vieren?
|
Verwijderd
|
Precies, maak er gewoon iets speciaals van op een andere dag..
Wij zijn met oud&nieuw altijd weer een jaar samen, dan is er altijd al feest dus vieren we het ook nooit dan want dat is nu niet echt een romantisch-samenzijn datum. Meestal is de kerstavond nu van ons samen, maken we daar ons zoveel-jarig jubileum van vol (kerst)cadeautjes, samen koken en eten en leuke dingen doen! Het is uiteindelijk maar een datum, het gaat toch niet om hoe lang jullie samen zijn maar hoe blij jullie zijn met elkaar? Hm, ik heb zoveel zin in de zomervakantie waarin ik niet zo veel verplichtingen meer heb en dus weer allemaal leuke dingen kan gaan doen met hem <3 |
![]() |
|
Dat doet me eraan denken; over 2 weken gaan we alweer 4 jaar met elkaar
![]() Ik weet wel dat ik die dag niks mocht plannen. Maar ik ben niet zo van de romantische zwijmelcadeautjes. Ik zat te denken aan Gta4 ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
WOEI!!
Een meisje uit mn klas belde me dat haar ouders een huurhuisje over hebben. Het was wel te duur voor ons, maar toch maar gaan kijken.. Hadden we dat maar niet gedaan! De huiskamer is zo groot als de totale ruimte nu, aparte keuken erbij en boven 3 grote slaapkamers en een mini kamertje. En nog een grote tuin en een zoldertje. Het huisje is gemaakt van de resten van een oud kasteel uit de buurt. We gaan het toch maar doen, ik kan 40u per maand meer gaan werken en mijn vriend gaat gitaarlessen geven. Heerlijk nu fantaseren over de inrichting! We maken een muziekkamer, ik krijg een atelier en we maken een ren voor de konijnen en er komen kippen! Ook voor de katten is het heerlijk! Geen drukke wegen meer.
|
Verwijderd
|
@Henkje: Wat leuk! Gefeliciteerd! Is al bekend wanneer jullie de sleutel krijgen? Woonden jullie vantevoren eigenlijk ook al samen? Leuk! Veel plezier.
![]() ot: Ik mis hem en heb eigenlijk best wel klotezin (dood aan toetsen) maar ik zie hem om 4 uur weer. En ik houououou van mijn beste vriendje, hij is geniaal. Peptalks werken dus wel echt bij mij. TIs alleen zo jammer dat ik die motivatie (nog) niet uit mezelf kan halen, maar dat komt. Zeggen ze. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En 'ahum, voor nu maar welterusten enzo' klinkt niet alsof het hem hoog zit, dat klinkt alsof hij het best wist maar het veel te veel gedoe was om zijn vrienden zo gek te krijgen het op een andere datum te plannen, en dat hij nu maar moet proberen jou kalm te houden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Naja, hem kennende bedoelde hij met dat smsje dat hij er totaal niet bij stil gestaan had maar dat het niet zijn bedoeling was en dat hij ff niet wist wat hij er op moest zeggen. Ik had het hem ook gewoon heel luchtig gebracht hoor. We zijn de types niet om hier ruzie over te gaan maken, dat is het me ook absoluut niet waard.
||
Citaat:
ik ga voor een half jaar naar t buitenland, precies op de dag dat we een jaar met elkaar hebben. ![]() ![]() ot: gaat heel goed. we zijn aan t denken over waar we op vakantie gaan, en hoe.. maar we kunnen dat beter niet samen doen, want dan gaan we kibbelen. ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik had hem gisteren gesmst om te vertellen dat ik het idee had dat ik hem een beetje leuk begon te vinden, en als hij dat niet had het komende weekend een beetje lastig zou worden. en hij smste helemaal niet snel terug, dus ik schoot een beetje in de stress, maar gelukkig kreeg ik iets héél positiefs terug. oeh, hij is zó leuk. zin om hem vrijdag te zien!
|
![]() |
|
Verwijderd
|
OMG
![]() Gistermiddag na school ben ik naar hem toe gegaan en dat was tof ![]() ![]() ![]() Zo tof dat we in slaap zijn gevallen en hij me vanmorgen om 6.00 hier afzette. Mijn ouders stonden net op en waren op z'n zachtst gezegd not amused. Ja nou, ik bedoel, handig is anders enzo, maar je moet wat. Hij ligt heel lekker. <3 En is schattig en lief en begrijpend en knuffelig en mooi en lekker en zacht en en en en en nog veel meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mwuh ik heb echt een kutweek. Eerst het gedoe met die vriendin, en ben zowel niet aangenomen bij rijkstraineeship als bij die master journalistiek, waar ik echt een goed gevoel over had.. kreeg gisteren een beetje een lullig mailtje, 'te weinig focus op nieuwsonderwerpen'... ja natuurlijk ben ik nog vrij academisch, ik doe toch al een master.. daarom wilde ik ook juist hierna een wat praktischere master doen. Maarjaaaaa...
Gelukkig zat hij naast me op de bieb toen de tranen toch een beetje omhoogkwamen. We zijn even naar t park gelopen, en hij was echt lief. Hij is altijd lief. T is gewoon wel even genoeg, heb t gevoel dat alles even misgaat. Ik weet dat het wel goed komt, maar had zo'n zin om een plan te hebben, een idee voor na mijn afstuderen. Nu blijft alles na de zomer nog zo'n zwart gat. En toen crashte ook nog mijn computer gisteravond ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() OT: ik heb hetzelfde. Ik ben aan het solliciteren voor een hogere functie binnen het bedrijf waar ik al werk. Ik ben echt de meest geschikte kandidaat (lang verhaal), maar ze doen moeilijk omdat ik nog erg jong ben. ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Oh, en ik vind jouw cadeau-idee wel goed hoor. Denk dat hij meer heeft aan iets dat hij echt graag wil, dan aan iets wat noodgedwongen 'romantisch' moest zijn ![]()
||
Citaat:
![]() Bij wat voor bedrijf werk jij precies? (evt PM ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
sowieso moet je in mijn stad komen chillen natuurlijk na je afstuderen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ahhh, nu moet ik vrijdag eerst gaan hospiteren en kan ik daarna pas naar hem toe
![]()
|
Hmm, echt weer een fijne avond gehad met mijn lieve huisgenootjes
![]() ![]()
|
![]() |
|
|