Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...=boterhamworst
Het blijft het mooiste seksualiteit-topic ever ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Hallo. Ik ben net thuis en ik voel me echt abnormaal emo.
![]() En ik was pas heel laat in Wageningen, dus heb bijna niks gezien en ben toch verbrand en heb een blaar tussen m'n tenen. Al heeft dat niks te maken met m'n emo-heid.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kies dan meestal voor 'Beste', maar goed, dat zijn over het algemeen kunstenaars en die zijn toch niet zo van de regeltjes... ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, is ook zo, het is juist een compliment dat ik bij hem ben ingedeeld, maar goed, ik had tóch liever die andere regisseur gehad. En het gaat er meer om dat ik die man gewoon eng vind en dat zijn stijl me niet aanspreekt (veel te zwaar, pretentieus, maatschappelijk geëngageerd etc.)
Maar goed, WE ZIEN WEL ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heerlijk, zinloze dingetjes? Ben jij ook zo iemand die gewoon twee weken vakantie heeft?
![]() Groetjes aan Lisa, trouwens. Nou, ik ga dus repeteren. We beginnen om 10.30 uur en dan gaan we door tot een uur of 6/7, verwacht ik... En misschien vanavond boodschappen doen voor m'n verjaardag, hebben we dat ook maar vast weer gehad! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 |