Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zag laatst een meisje over zo'n spoorweg met van die halve bomen fietsen en toen heb ik echt staan schelden op haar, niet dat ze net voor de trein langs kwam ofzo, die kwam pas veel later, maar ik kan daar écht niet tegen.
Ik zat ook een keer voorin een trein die over een fietser heen reed, pff, ik heb echt lang na zitten trillen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Gelukkig gaan ze er van uit dat we al weten hoe het moet en dat we die schrijfstijl niet overnemen. Hoe dan ook. Een vriendin van mij woont in Bunnik ![]()
|
Mijn lerares blijft maar praten over dat ze het zo'n geweldig boek vindt, en grensverleggend en dat ze zo dol is op het feminisme en het overkomen van rascisme in het boek.
Ik vind het helemaal niet zo'n geweldig boek. Het is te doen. Maar ik vind in interviews, die we ook kijken voor school, Alice Walker zo vreselijk vervelend overkomen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik fietste vroeger volgensmij ook soms onder de spoorbomen door... Maar toen was ik nog te debiel om over de gevolgen na te denken ofzo.
![]() Heb laatst zelf meegemaakt dat er iemand voor de trein was gesprongen waar ik in zat... bah. Ik zou nu echt nooit meer onder de spoorbomen doorgaan. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223 Verwijderd | 501 | 30-05-2008 11:03 | |
De Kantine |
<saai/> #222 <br> | 501 | 29-05-2008 18:10 | |
De Kantine |
L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219 Cherry Springs | 500 | 27-05-2008 15:02 | |
De Kantine |
♪ Excuse me while I kiss the saai!♪ #218 Trimm Trabb | 500 | 26-05-2008 17:30 | |
De Kantine |
The Fellowship of the Saai #215 Dinalfos | 500 | 23-05-2008 21:53 | |
De Kantine |
Saaiers on the storm #211 Verwijderd | 500 | 21-05-2008 15:32 |