Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2008, 14:33
Verwijderd
Mooi, niemand dood, altijd goed.

Ik vind het wel jammer dat het zo stil is hier de laatste dagen. Flowtje en Darkiedurd vind ik erg stil en nog een heleboel die maar afentoe iets posten. (Ja, ik zit hier de laatste dagen ook bij en zal wat actiever worden.)
Erg jammer vind ik dit want nu moeten we óf de inactieve spelers eruit stemmen of iemand van de actievere waarvan ik op dit moment alleen Aila verdacht vind.

Als het spel zo stil blijft vind ik het hier ook minder leuk, we moeten wel iets hebben om mensen op te kunnen verdenken.

Mijn mogelijke stemmen voor vanavond:

- Aila
- Darkiedurd
- Flowtje
Advertentie
Oud 15-06-2008, 14:37
Lethe
Lethe is offline
Goede uitslag.

Ik vind aila niet verdacht, maar omdat ze er zelf graag uit wil stem ik misschien toch op haar. Ik ga er nog even over nadenken wie ik wel verdacht vind. En Matige muis, het is Darkiekurd.
Oud 15-06-2008, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Helaas kan ik niet op mezelf stemmen (of wel?) dus stem ik nu maar op Lisaaah of Sterrenmeisje *neemt zo besluit* Volgens mij is 1 van de 2 slecht. (of allebei) maar 1 op zn minst
dit komt op mij over als een persoonlijke grudge eigenlijk. en ik vind het inderdaad, zoals hanneke zegt, een beetje raar dat je nu opeens weer wel mee wil spelen. zeg dan iig sorry voor je eerdere gedrag.

waarom vind je mij en lisa verdacht eigenlijk, als ik het vragen mag?

ik zat na te denken over darkie en ik vind het echt stom dat hij niks post. er zijn meerdere scenario's mogelijk, maar basically komt het erop neer dat hij goed of slecht kan zijn. als hij slecht is moet ie sowieso dood en als hij goed is kan hij óf wel een functie hebben, óf niet. heeft hij geen functie, dan is hij enkel dorpelingfilling zoals de meesten van ons en zou zijn dood wel jammer zijn, maar een overkomelijk verlies. heeft hij wel een functie, dan is hij een waardeloze ziener, een wolfsbane die geen gebruik maakt van zijn gave en de wolven niet uitdaagt of een tovenaar die nu misschien het bij het goede eind had.
tink en evilblue zijn ook erg stilletjes trouwens.

op dit moment zijn er nog 12 spelers in het spel, waarvan 2 wolven zijn, 1 heks, 1 (leerling-)tovenaar, 1 ziener, 1 bane, 1 jager en 5 dorpelingen, dus we hebben nog wel duidelijk het voordeel.

ik denk dat aila wel bij 'de goeien' hoort trouwens, maar dat ze gewoon dorpeling is. anders zou het namelijk wel fucking egoistisch zijn om te roepen dat ze dood wil. (of emo )

[edit] ow, opeens 2 posts erbij
flowtje vind ik trouwens helemaal niet zo stil. normaal zegt ze heel weinig idd, maar dit spel laat ze wel regelmatig van zich horen eigenlijk.
Oud 15-06-2008, 14:47
Verwijderd
Citaat:
Erg jammer vind ik dit want nu moeten we óf de inactieve spelers eruit stemmen of iemand van de actievere waarvan ik op dit moment alleen Aila verdacht vind.

Mijn mogelijke stemmen voor vanavond:
- aila
- Darkiekurd
- Flowtje
hoewel ik aila en darkie allebei een beetje stom vind spelen denk ik dat ik niet op hen ga stemmen. als ik zo nadenk is het het waarschijnlijkste dat ze gewone dorpelingen zijn en aangezien ik verder niet echt ideeen heb is het nogal stom dan op één van de good guys te stemmen.
blijft het probleem... op wie dan wel?
Oud 15-06-2008, 14:49
Lethe
Lethe is offline
zoemzoem post volgens mij ook niet erg veel.
Oud 15-06-2008, 14:50
Verwijderd
Citaat:
nee idd. ik dacht eigenlijk dat ze al dood was
Oud 15-06-2008, 14:51
Lethe
Lethe is offline
Ik ging even kijken in het wie-doet-er-allemaal-mee lijstje en toen zag ik haar staan, maar ik was dus even vergeten dat ze meedoet.
Oud 15-06-2008, 14:51
Verwijderd
Flowtje heeft 8 posts geplaatst in dit topic, allen vind ik ze niet echt boeiend. Een paar keer dat ze juicht om de dood van een slechterik en wat ze gaat stemmen. Wat overigens ook vooral meeschapen was.

Maar ze is wel veel actiever dan Darkiekurd.

edit: dit was als reactie voor sterrenmeisjes post
Oud 15-06-2008, 14:57
Swlabr
Swlabr is offline
Hmm, matige_muis probeert mij verdacht te maken. Dat is al een slecht teken, want ik ben geen wolf! Ik vind sterrenmeisje niet echt verdacht dus ik stem op matige_muis.
Oud 15-06-2008, 15:02
Verwijderd
Citaat:
Hmm, matige_muis probeert mij verdacht te maken. Dat is al een slecht teken, want ik ben geen wolf! Ik vind sterrenmeisje niet echt verdacht dus ik stem op matige_muis.
Ehh... We zijn er al een paar dagen over bezig hoor. En dan reageer je niet. En nu ik je naam laat vallen kom je ineens opdagen en noem je mij verdacht?

Als jij je iets vaker had laten zien hadden we de conclusie zelf al kunnen trekken maar door alle stille spelers hebben we bijna geen keus meer.
Oud 15-06-2008, 15:04
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ehh... We zijn er al een paar dagen over bezig hoor. En dan reageer je niet. En nu ik je naam laat vallen kom je ineens opdagen en noem je mij verdacht?

Als jij je iets vaker had laten zien hadden we de conclusie zelf al kunnen trekken maar door alle stille spelers hebben we bijna geen keus meer.
Ik reageer niet vaak omdat - als ik wel reageer - iemand toch weer komt en mij verdacht probeert te maken.

En ik heb mijn redenen om Sterrenmeisje niet verdacht te vinden.
Oud 15-06-2008, 15:04
Verwijderd
Citaat:
ik moest lachen om je post

en matige_muis, darkies naam is al veel vaker gevallen hoor ik denk dat hij dit gewoon het juiste moment vond om te reageren ofzo.
Oud 15-06-2008, 15:07
Verwijderd
Citaat:
ik moest lachen om je post

en matige_muis, darkies naam is al veel vaker gevallen hoor ik denk dat hij dit gewoon het juiste moment vond om te reageren ofzo.
Dat bedoel ik. Dat vind het verdachte eraan. Dit is zijn vierde post in dit spel en nu komt hij bij mijn beschuldiging weer kijken. Toevallig hoor.
Oud 15-06-2008, 15:08
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Dat bedoel ik. Dat vind het verdachte eraan. Dit is zijn vierde post in dit spel en nu komt hij bij mijn beschuldiging weer kijken. Toevallig hoor.
Ik lees alle posts, alleen af en toe wil ik natuurlijk wel reageren.
Oud 15-06-2008, 15:09
Verwijderd
Citaat:
ehm... dit klopt niet helemaal. ik iig heb al eerder gezegd dat darkie zo stil was en toen bleef hij lekker ook stil. bedoel je nu dat jouw post over dat darkie stil is belangrijker is dan bijvoorbeeld die van mij eerder?
Oud 15-06-2008, 15:11
Verwijderd
Ik snap er geen kut van, ik vind het gewoon stom dat Darkie niets liet horen. Wil je daar nog op reageren darkie? Waarom je geen theorieën post enzovoorts?
Oud 15-06-2008, 15:13
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Ik snap er geen kut van, ik vind het gewoon stom dat Darkie niets liet horen. Wil je daar nog op reageren darkie? Waarom je geen theorieën post enzovoorts?
Ja. Als ik theorieën post gaat iemand mij toch verdacht maken, dus stil blijven is beter in dat geval.
Oud 15-06-2008, 15:13
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Je zegt niet meer mee te spelen, en toch stem je mee. Reversed psychologie? Ik ga iig weer voor jou, net als vorige keer.
Ik meld op wie ik stem omdat DP mij vroeg of ik het wou afmaken. Of iets in die strekking, niet dat ik zonder pardon vertrek. Verder is het zowel tegen Lisaaah als tegen Sterrenmeisje geen persoonlijke grudge. (sterrenmeisje: wat zou ik tegen jou hebben dan?) Ik denk het dus serieus. Ook motiveer ik mijn stem niet, dan kan ik idd weer net zo goed meespelen. Ik wil geen tijd vrijmaken om mijn argumenten weer neer te zetten. Andere prioriteiten.

En sorry zeggen voor mijn gedrag doe ik niet. De vriendjespolitiek, clubjes, *erbij horen* en *bek houden als je nieuweling bent* en Lisaaah's aanvallen die mijn spel verpesten (maar waarvan nix gezegd wordt omdat ze forum-meubilair is) dat ben ik zat. Dus nee, ik zeg geen sorry.
Oud 15-06-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ja. Als ik theorieën post gaat iemand mij toch verdacht maken, dus stil blijven is beter in dat geval.
Maar stel dat iedereen dat deed? Ik kan ook wel mezelf verbieden hier te posten.. Ik vind het eerlijkgezegd gewoon lame. Je kunt ook bijvoorbeeld op de uitslag reageren en conclusies trekken, dat doet iedereen en daarmee kan je ook niet echt opvallen.
Oud 15-06-2008, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Ik meld op wie ik stem omdat DP mij vroeg of ik het wou afmaken. Of iets in die strekking, niet dat ik zonder pardon vertrek. Verder is het zowel tegen Lisaaah als tegen Sterrenmeisje geen persoonlijke grudge. (sterrenmeisje: wat zou ik tegen jou hebben dan?) Ik denk het dus serieus.

En sorry zeggen voor mijn gedrag doe ik niet. De vriendjespolitiek, clubjes, *erbij horen* en *bek houden als je nieuweling bent* en Lisaaah's aanvallen die mijn spel verpesten (maar waarvan nix gezegd wordt omdat ze forum-meubilair is) dat ben ik zat. Dus nee, ik zeg geen sorry.
dat ik er wel bij hoor
Oud 15-06-2008, 15:22
Verwijderd
Citaat:
ehm... dit klopt niet helemaal. ik iig heb al eerder gezegd dat darkie zo stil was en toen bleef hij lekker ook stil. bedoel je nu dat jouw post over dat darkie stil is belangrijker is dan bijvoorbeeld die van mij eerder?
Oke misschien heb ik het een beetje ongelukkig geformuleerd.

Ik bedoelde niet dat mijn post belangrijker is dan die van jou. Ik vind het alleen jammer dat er dus blijkbaar mensen zijn die wél meelezen maar verder niks zeggen.
Oud 15-06-2008, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Oke misschien heb ik het een beetje ongelukkig geformuleerd.

Ik bedoelde niet dat mijn post belangrijker is dan die van jou. Ik vind het alleen jammer dat er dus blijkbaar mensen zijn die wél meelezen maar verder niks zeggen.
aha. dat dacht ik al hoor (en ik weet dat er mensen zijn die echt alleen maar lezen), maar ik wilde niet langs elkaar heen praten.
Oud 15-06-2008, 15:33
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
Maar stel dat iedereen dat deed? Ik kan ook wel mezelf verbieden hier te posten.. Ik vind het eerlijkgezegd gewoon lame. Je kunt ook bijvoorbeeld op de uitslag reageren en conclusies trekken, dat doet iedereen en daarmee kan je ook niet echt opvallen.
Wat kan ik zeggen? "Oh, dat was mooi. Niemand dood!".
Oud 15-06-2008, 17:08
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hey tink, ik probeerde niet *opportuun* te posten of precies met Aila, ik was niet eens bij haar toen ik et postte, dus daar ben je helemaal fout in. Maja, kijk, ik moest echt door die pagina´s ploeteren omdat ik anders of lisa moest geloven (waar ik snel de neiging heb om het tegenovergestelde te doen) of om Aila´s lijst over te nemen in mijn wolvenboekje, wat ook niet slim is, aangezien ik niet veel van het spel wist. NU dat ik wat gelezen heb vind ik het inderdaad verdacht dat aila, die normaliter heel goeie verdenking maakt, maar nu een zwakke theorie heeft gepost die fout is. Dus Aila hou ik nu in de gaten.
Ik bedoelde ook niet dat je bij haar was, maar gewoon überhaupt voor haar opkwam, bij iemand zijn op dat moment heeft er niets mee te maken. Maar goed.

Citaat:
ja, maar ik daagde je uit om me verdacht te noemen, ik wou gewoon kijken wat je dacht. Kijken of je dat zou zeggen zeg maar. Dat zegt voor mij namelijk ook wat over jou. Ik speel het spel gewoon Maar je hebt je er aardig uit gered
Een test, hmmm. Note: wtf

Citaat:
dit komt op mij over als een persoonlijke grudge eigenlijk. en ik vind het inderdaad, zoals hanneke zegt, een beetje raar dat je nu opeens weer wel mee wil spelen. zeg dan iig sorry voor je eerdere gedrag.

waarom vind je mij en lisa verdacht eigenlijk, als ik het vragen mag?

ik zat na te denken over darkie en ik vind het echt stom dat hij niks post. er zijn meerdere scenario's mogelijk, maar basically komt het erop neer dat hij goed of slecht kan zijn. als hij slecht is moet ie sowieso dood en als hij goed is kan hij óf wel een functie hebben, óf niet. heeft hij geen functie, dan is hij enkel dorpelingfilling zoals de meesten van ons en zou zijn dood wel jammer zijn, maar een overkomelijk verlies. heeft hij wel een functie, dan is hij een waardeloze ziener, een wolfsbane die geen gebruik maakt van zijn gave en de wolven niet uitdaagt of een tovenaar die nu misschien het bij het goede eind had.
tink en evilblue zijn ook erg stilletjes trouwens.

op dit moment zijn er nog 12 spelers in het spel, waarvan 2 wolven zijn, 1 heks, 1 (leerling-)tovenaar, 1 ziener, 1 bane, 1 jager en 5 dorpelingen, dus we hebben nog wel duidelijk het voordeel.

ik denk dat aila wel bij 'de goeien' hoort trouwens, maar dat ze gewoon dorpeling is. anders zou het namelijk wel fucking egoistisch zijn om te roepen dat ze dood wil. (of emo )

[edit] ow, opeens 2 posts erbij
flowtje vind ik trouwens helemaal niet zo stil. normaal zegt ze heel weinig idd, maar dit spel laat ze wel regelmatig van zich horen eigenlijk.
Ik vind mezelf niet stiller dan bv. Uice, Flowtje, Hanneke of zoemzoem ofzo, om maar eens wat mensen te noemen die nog meedoen. Maar goed, misschien vielen jou net deze mensen op.

Ik denk ook dat Aila gewoon dorpeling is, ze was tegen Minke en nja wolven onder elkaar enzo, je weet. En ze wil er graag uit wat in de hand kan werken dat mensen op haar gaan stemmen omdat het niet leuk is als iemand niet enthousiast meer mee wil doen, dus dat zou dom zijn als ze een functie had.

Verder heb ik de ronde dat Minke eruit ging niet gestemd omdat ik dacht dat ik nog wel thuis zou komen, maar dat niet het geval was. En daarom heb ik tot nu ook weer niets geposts, want ik ben niet online geweest. Ik ga zo nog even kijken wie ik verdacht vind, maar eerst eten want ik kan me niet concentreren als ik honger heb.

Edit: die vriendjespolitiek reden vind ik trouwens onzin. Dit spel staat los van dat soort dingen. Iemand die niet bij een kliekje hoort kan net zo goed overleven, je wordt verdacht gemaakt op basis van andere dingen dan persoonlijk gedoe naast het spel.
Oud 15-06-2008, 17:15
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
In welk opzicht is het dan leuk om mee te doen?
Oud 15-06-2008, 17:44
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind dit een rare post. Stille spelers worden juist vaak weggestemd.
Oud 15-06-2008, 17:54
Lethe
Lethe is offline
Mijn ervaring is juist dat stille spelers vaak toch lang in het spel zitten, omdat eerst moet opvallen dat ze stil zijn en men dan alsnog eerder op spelers stemt die iets verdachts hebben gepost.
Oud 15-06-2008, 18:30
Verwijderd
weet je, ik kan toch niet kiezen. ik stem op uice, omdat dat gedoe een paar rondes terug toch eigenlijk best vaag was.
Oud 15-06-2008, 18:37
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Hmm, nee, ik post nooit overdreven veel en ben nu ook ziek + druk met studiedingen, sorry
Oud 15-06-2008, 18:50
zoemzoem
zoemzoem is offline
Mijn overdenkingen bij iedereen:
  1. matige_muis --> nietszeggende posts --> slecht?
  2. Evilblue --> paar dagen niets gepost, nu ook niets bijdragend --> twijfel
  3. Uice --> is verdacht stil terwijl hij vorige spellen wel met theorieën ed kwam --> slecht?
  4. sterrenmeisje --> heeft hekel aan lijstjes, voorderest niet echt iets verdacht --> twijfel
  5. AllureV --> ken ik niet echt valt niet zoveel over te zeggen ivm vorige spellen --> goed?
  6. Flowtje --> post vaker dan andere spellen, misschien functie? --> twijfel
  7. Lisaaah --> doet niet zo lief, maar dat doet ze nooit en ze reageert niet zo fel als toen ze weerwolf was --> goed?
  8. Hanneke --> heeft RD vervangen, niets opvallends --> goed?
  9. Tink* --> post vaker dan vorige spellen, maar niets verdachts --> goed?
  10. ***ailá*** --> vergeet dat het een spelletje is?, maar wil er graag uit dus zal wel goed zijn --> goed?
  11. zoemzoem --> goed
  12. Darkiekurd --> geeft geen verklaring voor het niet reageren op beschuldigingen --> slecht?

Ik vind het echt lastig. Er zijn veel mensen die niet echt veel posten en wat ze posten is dan ook niet in te delen als goed/slecht. Echt, als er een spel komt met vier stille wolven gaan ze dat geheid winnen.
Oud 15-06-2008, 18:54
zoemzoem
zoemzoem is offline
Lijstje

matige_muis
Darkiekurd
zoemzoem

Uice
Sterrenmeisje

Beetje kort met nog maar ruim een half uur te gaan

Laatst gewijzigd op 15-06-2008 om 18:56. Reden: mijn stem toegevoegd
Oud 15-06-2008, 19:11
Hanneke
Hanneke is offline
Ik heb het idee dat we op het moment de meeste info kunnen halen uit de dood van Darkiekurd. Hoewel de kans erin zit (zie opmerking over sterrenmeisje), denk ik dat er ook best kans is dat hij samen met sterrenmeisje of Matige_Muis weerwolf is, en het vooropgezet spel is.
Hoe dan ook; ik ga voor Darkie
Oud 15-06-2008, 19:19
Lethe
Lethe is offline
Ja pff ik weet niet op wie ik moet stemmen hoor.
Oud 15-06-2008, 19:20
Flowtje
Flowtje is offline
Ik heb overigens op Darkiekurd gestemd, vanwege zijn vreemde redenatie om niks van zich te laten horen.
Oud 15-06-2008, 19:21
Verwijderd
Ik ga mee met Darkiekurd, om mezelf te redden.
Oud 15-06-2008, 19:22
Tink*
Tink* is offline
Blah ik wil me nu ook niet laten beïnvloeden door de lijst met wat anderen stemmen, maar ik weet het niet.
Oud 15-06-2008, 19:23
Swlabr
Swlabr is offline
Slechte zet.
Oud 15-06-2008, 19:28
Tink*
Tink* is offline
Ik ga denk ik mee op Matige Muis. Ik heb nog eens teruggelezen en Fantome ging ooit voor Hanneke omdat het tussen hen ging en dat zegt op zich niet zoveel. Maar Minke zat wel erg bovenop Uice toen, dus ik ga er maar even vanuit dat hij onschuldig is. En nja, het is Darkie of MM als je stem iets uit wil halen en dan zie ik meer in MM op het moment.
Oud 15-06-2008, 19:33
Spelleider
Spelleider is offline
Ik ga nu aan het verhaal beginnen
Oud 15-06-2008, 19:56
Spelleider
Spelleider is offline
Katje grijnsde kwaadaardig. Weer een probleem opgelost. Dat dit probleem een naam had en haar had aangevallen boeide haar maar weinig. Ze had het overleefd, daar ging het om. Nu was het tijd om af te maken waar ze aan was begonnen, die slappe Elpida had vast niet Lisa in de isoleercel gegooid zoals ze had gevraagd. Ze vond Elpida een vreselijke zuster, zo positief en blij.... vreselijk. Maar Katje wist genoeg geheimpjes van haar, net zoals ze van iedereen de geheimpjes kende. De dossiers waren geen vreemde van haar, ze had alle dossiers weleens bekeken.

Katje was erg tevreden met zichzelf, tot ze Elpida dood op de grond zag liggen. Ze grijnsde daardoor zelfs nog gemener, eindelijk was ze van dat geval af. Nu hoefde ze alleen nog maar voor een vervanger te zorgen en ze wist PRECIES wie ze daarvoor kon gebruiken.

Matige_muis zat in zijn kamer. De deur was op slot, iets wat hij helemaal niet leuk vond. Het scheelde dat hij niks leuk vond, dus dit was niet echt een uitzondering. Hij was benieuwd naar wat er allemaal gebeurde in dit... huis. Hij haatte de term 'gekkenhuis', wederom geen uitzondering. Hij hoorde iemand aan het slot zitten. Hij vroeg zich af of het iemand was om hem te bevrijden... of juist niet. Hij stond klaar om lekker gemeen te gaan doen, maar vergat dit idee spontaan toen hij zuster Katje zag. 'Hoi muisje' zei ze glimlachend. 'Hoi.. Hoi zuster Katje'. De glimlach van Katje werd nog groter. 'Heb je zin om mij ergens mee te helpen?' vroeg Katje aan Matige_muis. Die zag dit wel zitten. Hij wist dat de zuster maar een gemeen wicht was, iets wat hij vreselijk opwindend vond aan haar. Hij antwoordde door heftig te knikken.

Katje besprak het plan met Matige_muis. Hij zou op zoek gaan naar Lisa en haar in de isoleercel doen, daarna zouden ze verder kijken naar wie er... gezuiverd moesten worden. Vol zelfvertrouwen, en een beetje mopperend dat hij Lisa eerst moet gaan zoeken, ging hij op pad. Hij was wel toen aan wat actie, gister was het maar een saaie dag geweest.

Het duurde niet lang voor hij Lisa vond. De eens zo kalme Lisa leek echter niks meer op hoe ze eerst was, ze gromde toen Matige_muis dichter bij haar in de buurt kwam. 'Hey Lisa...' begon hij, maar hij kreeg slechts gegrom als een antwoord. Hij vroeg zich af hoe hij dit aan moest pakken. Hij wilde een stap achteruit doen, maar bedacht zich. Hij had een plan.

Met een snelle beweging greep hij een mes stevig vast. Hij deed zijn arm omhoog, en richtte de punt op Lisa. Die keek hem op een vreemde manier aan. Hij liep recht op haar af, hij kon dit, hij wilde dat Katje trots op hem was. Maar bovenal, hij wilde dat alle inferieure wezens in dit huis opgedonderd waren. Hij had lang genoeg geduld gehad. Hij hief het mes extra hoog, maar Lisa bewoog niet. Het mes ging snel naar beneden, recht af op het kwetsbare lichaam van Lisa.

Midden in de beweging stopte het mes. De eigenaar snapte in eerste instantie zelf niet waarom, en keek met grote ogen naar Lisa. Die stond echter nog steeds stil voor hem. Hij voelde een scherpe pijn in zijn rug, en hij probeerde te kijken. Daar zag hij een vastberaden Darkiekurd, met het mes nog in zijn hand. De punt daarvan had de rug van Matige_muis doorboord.

Opeens haalde Lisa uit. Met één harde slag raakte zij Matige_muis op zijn borst, waardoor hij teruggeduwd werd, recht op het mes in. Dit was hem teveel, en hij viel dood op de grond. Het laatste wat hij zag was een glimlachende Lisa....
  1. Kazet Nagorra (tovenaar)
  2. ~~Fantôme~~ (weerwolf) (geliefde)
  3. matige_muis (weerwolf)
  4. Evilblue
  5. MadameMinke (weerwolf)
  6. Uice
  7. Katje (dorpeling)
  8. sterrenmeisje
  9. Dun Hout (dorpeling) (geliefde)
  10. Azaelia (verrader)
  11. light fighter (cupido)
  12. Heksjuh (dorpeling)
  13. AllureV
  14. Flowtje
  15. Lisaaah
  16. Hanneke
  17. Tink*
  18. ***ailá***
  19. zoemzoem
  20. Elpida (dorpeling)
  21. Darkiekurd
  22. Mr Soija (dorpeling)

Een mooi resultaat voor de dorpelingen. Nadat er gister geen doden waren gevallen, hebben zij nu opnieuw een wolf weten op te hangen. Dit brengt het aantal nog levende wolven terug op één. Samen met de heks zal deze wanhopige wolf nu moeten proberen te winnen. De eerste stap daarvoor kan hij of zij maken door voor morgen 20.30u te beslissen wie er op de bbq belandt.
Oud 15-06-2008, 19:58
Swlabr
Swlabr is offline
Kijk aan! Dat is nou een goede uitslag.
Oud 15-06-2008, 20:01
Verwijderd
Pokzooi

Succes laatste wolf
Oud 15-06-2008, 20:04
Swlabr
Swlabr is offline
Ik denk dat óf Aila óf Flowtje de laatste wolf is, omdat die twee ook "verdacht" werden gemaakt door matige_muis maar daarna zei hij bijna niets meer over hen. Dat kan een strategische zet zijn: hen ook verdenken om het idee te geven dat zij niet bij hem horen.
Oud 15-06-2008, 20:14
Flowtje
Flowtje is offline
Wow, die had ik niet aan zien komen! Nog maar 1 weerwolf te gaan.
Oud 15-06-2008, 20:42
Verwijderd
Zo, one more! Moet makkelijk lukken, 9 goedzakken tegen 1 wolf en 1 heks, die elkaar niet eens kennen
Oud 15-06-2008, 21:34
Daboman
Daboman is offline
nou, kom op wolfjes

Aan de laatste wolf: you can do it
Oud 15-06-2008, 21:46
Uice
Uice is offline
Ik denk dat sterrenmeisje de laatste wolf is, omdat dat vaker blijkt bij mensen die op iemand stemmen omdat ze zijn of haar gedrag 'vaag' vinden.
Oud 15-06-2008, 21:49
Lethe
Lethe is offline
Ik ook, ik heb deze ronde op sterrenmeisje gestemd. Van matige muis had ik echt niet verwacht dat hij wolf was. Maar wel erg goed, nog één wolf te gaan.
Oud 15-06-2008, 22:44
Hanneke
Hanneke is offline
Mooi

Darkiekurd en Matige_muis gingen wel echt op het laatste moment tegen elkaar in. Het zou me niet heel veel verbazen als dat vooropgezet was. Zeker omdat Darkie opeens weer zo actief is. Maar ik weet het niet zeker, eigenlijk. Ik blijf ook Aila verdacht vinden
Oud 16-06-2008, 12:20
Verwijderd
wow, dat had ik niet verwacht!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten