Advertentie | |
|
![]() |
|
Er zat hier net een HUGE ASS spin op de muur. Dus ik wilde 'm vangen. Maar hij kroop tussen mn bureau en de muur. Ennu kijk ik met een lampje en een spiegel, en hij is gewoon weg
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Aan de final table zitten (prijzen vanaf 7e plaats), maar met short stack. Dan pocket kings krijgen, een beetje winnen van speler X, maar nog steeds in nood. Volgende hand pocket queens, all in time, word ik gecalld door speler X die deze keer de kings heeft
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga nu trouwens wel lekker, 2 10-player SNG's aan het doen, eentje al gewonnen, bij de 2e chipleader en alvast in het geld, hier zal ik ws. ook eerste eindigen ![]() 2 x $12,50, hurray. |
![]() |
|
Verwijderd
|
omg, 3 spelers over, ik raise met A2, de big blind callt, flopt komt 2J4, ik bet, hij callt, etc etc, en uiteindelijk draait hij J8 om en lig ik eruit.
Durft die sukkel MIJ een 'idiot' te noemen terwijl ie notabene mijn raise callde met zo'n kuthand. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
wie of wat kan je niet zo waarderen? Verwijderd | 500 | 01-11-2008 16:18 | |
De Kantine |
wie of wat kan je wel waarderen? Verwijderd | 500 | 30-09-2008 08:43 | |
De Kantine |
Bonsaai Boompje #282 TopDrop | 500 | 15-07-2008 21:53 | |
De Kantine |
Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! Mariekje* | 30 | 23-05-2008 06:40 | |
Psychologie |
Eisen stellen aan personen in je omgeving... Gothic | 5 | 04-12-2002 18:16 |