Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-06-2008, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het heel knap dat je daar de motivatie voor hebt. Serieus, ik vind koken echt heel erg leuk, maar dan wel voor een groep mensen. Ookal is het er maar 1, dat is beter dan voor mezelf koken. Als ik alleen thuis ben, kook ik ook nooit, dan eet ik boterham met soep ofzo. of gewoon een boterham.
Ik heb nooit brood in huis, als ik een boterham wil dan wordt het een afbakbagel uit de oven, met kaas en sla en een eitje en tomaat. Ik ben koken gewoon gewend, toen ik jaren geleden vegetariër werd mocht dat alleen onder de voorwaarde dat ik voor mezelf zou koken. Dus dat doe ik nu al een jaar of acht. Bovendien vind ik vrijwel al het eten uit pakjes/blikjes/etc minder lekker dan dingen die je zelf maakt, dus ja.

Maar ik ben ook lui hoor, als ik geen zin heb om uitgebreid te koken (..uitgebreid, dat is als je echt minstens een uur in de keuken staat ) dan heb ik echt een breed scala aan recepten die hooguit vijf minuten daadwerkelijke moeite kosten. Van die recepten waarbij je iets in een pan of in een oven gooit en daarna een kwartier niks hoeft te doen behalve twee keer roeren ofzo. En daarna kun je etennnnnn. Ik zou echt een kookboek moeten schrijven. "Recepten voor de luie huisvrouw" ofzo.
Advertentie
Oud 08-06-2008, 17:10
Verwijderd
Citaat:
ik vind schorten wel gaaf. Een moeder van een oud vriendin kookte altijd met schort. Supergaaf. <3
Ik heb drie schorten maar ik gebruik ze nooit Eentje is te lelijk, eentje te mooi/leuk en eentje te retarded. (De lelijke is er zo een met een bouwvakker, die kreeg ik ooit voor m'n verjaardag. De mooie is heel gaaf zwart-wit gestreept en de debiele is bedrukt met foto's van uien. )
Oud 08-06-2008, 17:15
Verwijderd
Vanavond wordt het pas krieg. Duitsland - Polen, . Voor die tijd ga ik maar even de samenvattingen uitlezen. Tot over een half uurtje of zo.
Oud 08-06-2008, 17:17
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb nooit brood in huis, als ik een boterham wil dan wordt het een afbakbagel uit de oven, met kaas en sla en een eitje en tomaat. Ik ben koken gewoon gewend, toen ik jaren geleden vegetariër werd mocht dat alleen onder de voorwaarde dat ik voor mezelf zou koken. Dus dat doe ik nu al een jaar of acht. Bovendien vind ik vrijwel al het eten uit pakjes/blikjes/etc minder lekker dan dingen die je zelf maakt, dus ja.

Maar ik ben ook lui hoor, als ik geen zin heb om uitgebreid te koken (..uitgebreid, dat is als je echt minstens een uur in de keuken staat ) dan heb ik echt een breed scala aan recepten die hooguit vijf minuten daadwerkelijke moeite kosten. Van die recepten waarbij je iets in een pan of in een oven gooit en daarna een kwartier niks hoeft te doen behalve twee keer roeren ofzo. En daarna kun je etennnnnn. Ik zou echt een kookboek moeten schrijven. "Recepten voor de luie huisvrouw" ofzo.
Ga maar doen, dan koop ik het boek. Ik ken ook wel een paar recepten die in no-time klaar zijn, maar als ik geen zin heb in koken, heb ik ook geen zin in een paar minuten koken. Maar als je het gewend bent lijkt het me wel makkelijker.

En hoe kunnen schorten te mooi zijn om te dragen? Ik zou 'm dan eerder te mooi vinden om niet te dragen en ik de kast te laten hangen totie oud en vies is en stikt.
Oud 08-06-2008, 17:18
Verwijderd
Ik heb een hema schort nog uit de tijd dat ik daar rookworstjes sneed. Ik gebruik m alleen met verven.
Oud 08-06-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ga maar doen, dan koop ik het boek. Ik ken ook wel een paar recepten die in no-time klaar zijn, maar als ik geen zin heb in koken, heb ik ook geen zin in een paar minuten koken. Maar als je het gewend bent lijkt het me wel makkelijker.

En hoe kunnen schorten te mooi zijn om te dragen? Ik zou 'm dan eerder te mooi vinden om niet te dragen en ik de kast te laten hangen totie oud en vies is en stikt.
Haha, is goed. Ik ben alleen bang dat ik te lui ben om dat boek te schrijven. Oei!

En nou, de bedoeling van een schort is toch dat 'ie vies wordt en je kleren eronder niet? Maar ik ben niet zo'n kliedervos dat ik iedere keer dat ik kook hele pannen chili over mezelf heen gooi ofzo. Dus hij is op zich sowieso niet nodig en als er vlekken op zouden komen zou ik dat zonde vinden want hij is dus mooi. Maar ja eh, schorten zijn achterhaald. Het idee is wel leuk, maar 't stamt uit de tijd waarin je gewoon drie jurken en een hemd had, waar je 't dan de komende vier jaar mee moest doen. Nu rennen we met z'n allen elk nieuw seizoen naar de H&M, bij wijze van, dus het is helemaal niet nodig om zo zorgzaam met je kleding om te gaan. MASSACONSUMPTIE, YAAAAAY!
Oud 08-06-2008, 17:29
Verwijderd
Oud 08-06-2008, 17:30
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Haha, is goed. Ik ben alleen bang dat ik te lui ben om dat boek te schrijven. Oei!

En nou, de bedoeling van een schort is toch dat 'ie vies wordt en je kleren eronder niet? Maar ik ben niet zo'n kliedervos dat ik iedere keer dat ik kook hele pannen chili over mezelf heen gooi ofzo. Dus hij is op zich sowieso niet nodig en als er vlekken op zouden komen zou ik dat zonde vinden want hij is dus mooi. Maar ja eh, schorten zijn achterhaald. Het idee is wel leuk, maar 't stamt uit de tijd waarin je gewoon drie jurken en een hemd had, waar je 't dan de komende vier jaar mee moest doen. Nu rennen we met z'n allen elk nieuw seizoen naar de H&M, bij wijze van, dus het is helemaal niet nodig om zo zorgzaam met je kleding om te gaan. MASSACONSUMPTIE, YAAAAAY!
Nee, de bedoeling van een schort is om hem te dragen zodat ie niet vergeten achterin de kast ligt te vergaan. En als je je kleren niet vies maakt met koken, kan je ook heel goed je schort niet vies maken met koken. Schorten zijn cool, ik wil er ook 1 als ik op mezelf ga wonen.
Oud 08-06-2008, 17:32
Verwijderd
Ik wil ook een schort
Oud 08-06-2008, 17:34
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik wil ook een schort
een mede schortliefhebber!
Oud 08-06-2008, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Nee, de bedoeling van een schort is om hem te dragen zodat ie niet vergeten achterin de kast ligt te vergaan. En als je je kleren niet vies maakt met koken, kan je ook heel goed je schort niet vies maken met koken. Schorten zijn cool, ik wil er ook 1 als ik op mezelf ga wonen.
Maar er zit wit op, hoorrrrr.

Ik hang 'm wel heel opzichtig in de keuken zodat mensen zeggen van 'HE WAT EEN LEUK SCHORT' en dan kan ik knikken en gewichtig kijken.

En ga je er dan ook daadwerkelijk mee koken? Na een paar maanden ben je 't wel zat, hoor. Het enige handige, afgezien van dat 'ie je kleren beschermt, is die dikke kangoeroezak voorop. Want daar kan je rommel in kwijt en plaatsen waar je rommel in kwijt kunt zijn altijd welkom
Oud 08-06-2008, 17:37
Verwijderd
Een schort is wel handig bij dingen bakken en zo, ik zit dan altijd helemaal onder het meel.
Oud 08-06-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Een schort is wel handig bij dingen bakken en zo, ik zit dan altijd helemaal onder het meel.
Ja, ik ga er gewoon lekker m'n handen aan afvegen enzo
Oud 08-06-2008, 17:40
Verwijderd
het is bijna falafeltaim denk ik
Oud 08-06-2008, 17:41
Missy
Missy is offline
CS, veel plezier in Rome.

Net ging ik badmintonnen met mijn zusjes. Ze wouden mij even inmaken. Prima, twee tegen één. We deden tot tien punten. Ik had gewonnen met 10-7. Ze liepen maar te zeuren:'Ja, dat klopt niet. Je speelt vals.' Prima, nog een potje gedaan tot de twee. Weer gewonnen met 2-0. Daarna nog een potje. Weer gewonnen met 5-2. Waren ze het er nog niet mee eens dat ik gewonnen had. Prima, nog een potje. Toen hadden ze opeens geen zin meer.
Oud 08-06-2008, 17:42
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Maar er zit wit op, hoorrrrr.

Ik hang 'm wel heel opzichtig in de keuken zodat mensen zeggen van 'HE WAT EEN LEUK SCHORT' en dan kan ik knikken en gewichtig kijken.

En ga je er dan ook daadwerkelijk mee koken? Na een paar maanden ben je 't wel zat, hoor. Het enige handige, afgezien van dat 'ie je kleren beschermt, is die dikke kangoeroezak voorop. Want daar kan je rommel in kwijt en plaatsen waar je rommel in kwijt kunt zijn altijd welkom
Ik geloof er niks van.

En ja, natuurlijk ga ik er dan ook mee koken! Ik ben nogal een kluns en een knoeipot, dus als ik kook is een schort wel welkom. En inderdaad de zak voorin is ontzettend handig.

Als klein kind had ik een super cool hip schort van plastic voor als ik ging verfen. Er stond een elmo op en hij was heel vrolijk! Alleen hadden de mensen er niet echt goed over nagedacht want ik wou hem niet alleen met verfen aan, maar eigenlijk gewoon altijd! Helaas is hij op raadselachtige wijze ooit een keer verdwenen.
Oud 08-06-2008, 17:43
Verwijderd
Citaat:
*knip*
Hé, een mede-voor-zichzelf-koker. We zijn een uitstervernd ras Para, zeker onder studenten.
Oud 08-06-2008, 17:43
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Net ging ik badmintonnen met mijn zusjes. Ze wouden mij even inmaken. Prima, twee tegen één. We deden tot tien punten. Ik had gewonnen met 10-7. Ze liepen maar te zeuren:'Ja, dat klopt niet. Je speelt vals.' Prima, nog een potje gedaan tot de twee. Weer gewonnen met 2-0. Daarna nog een potje. Weer gewonnen met 5-2. Waren ze het er nog niet mee eens dat ik gewonnen had. Prima, nog een potje. Toen hadden ze opeens geen zin meer.
Ik deed dat altijd met mijn vader. Alleen hield ik net zo lang vol tot híj geen zin meer had en hij toegaf dat ik dan toch maar wel gewonnen had.
Oud 08-06-2008, 17:48
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik deed dat altijd met mijn vader. Alleen hield ik net zo lang vol tot híj geen zin meer had en hij toegaf dat ik dan toch maar wel gewonnen had.

Ik was altijd heel fanatiek als ik een spelletje tegen mijn vader ging doen.
Oud 08-06-2008, 17:58
Verwijderd
Citaat:
Hé, een mede-voor-zichzelf-koker. We zijn een uitstervernd ras Para, zeker onder studenten.
Luie honden zijn het
Oud 08-06-2008, 18:01
Verwijderd
Hallo!
Oud 08-06-2008, 18:03
Missy
Missy is offline
Bonjour.
Oud 08-06-2008, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Luie honden zijn het
Vind ik ook, maar intussen word ik er zowat op aangekeken dat ik veel geld uitgeef aan verse groente en tijd en moeite steek in mijn eigen maaltijden. Alsof het een zonde is, haha
Oud 08-06-2008, 18:07
Neko*
Neko* is offline
http://www.cracked.com/article_16335...-overseas.html
Oud 08-06-2008, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Vind ik ook, maar intussen word ik er zowat op aangekeken dat ik veel geld uitgeef aan verse groente en tijd en moeite steek in mijn eigen maaltijden. Alsof het een zonde is, haha
Pizza en afhaalmaaltijden met een plastic beker cola toe zijn toch veel duurder dan groente/redelijke ingrediënten?
Oud 08-06-2008, 18:11
Verwijderd
Haha, leuke site!
"Hi, Steve! How's things? Fancy booking a hotel room so that I can do immoral sex acts on you in the name of Satan?"
Oud 08-06-2008, 18:14
Verwijderd
Citaat:
Pizza en afhaalmaaltijden met een plastic beker cola toe zijn toch veel duurder dan groente/redelijke ingrediënten?
Dacht ik ook... maar blijkbaar meet men met twee standaarden.
Oud 08-06-2008, 18:17
Verwijderd
Citaat:
[dunhoutstand] spam[/dunhoutstand]

Citaat:
WTF, Martino verbannen! Martino is de onschuld zelve!
Toch niet vanwege dat WB-incident hoop ik, hč?

Citaat:
wat is wb-incident?
Oud 08-06-2008, 18:18
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Haha, leuke site!
"Hi, Steve! How's things? Fancy booking a hotel room so that I can do immoral sex acts on you in the name of Satan?"
huhu, die wou ik ook posten, maar pm'ende mensen maakten dat ik het nog niet verzonden had.
Oud 08-06-2008, 18:20
Verwijderd
dun houtje, ik heb echt als duysent keer gevraagd wat wb in godsnaam is, maar geen antwoord gekregen tot nu toe.
Oud 08-06-2008, 18:21
Neko*
Neko* is offline
Ik snap het ook niet.
Verwijderd
MadameMinke Naamgezocht!
Swlabr
Swlabr is offline
Citaat:
dun houtje, ik heb echt als duysent keer gevraagd wat wb in godsnaam is, maar geen antwoord gekregen tot nu toe.
Katje zei toch iets met WolterB?
Oud 08-06-2008, 18:23
Verwijderd
oh WB is wolterB!
Verwijderd
En wat is er met WolterB?
Verwijderd
Oh die is fb natuurlijk, heeft hij een ban gegeven. maar nu weet ik nog steeds niet waar en waarom en d.nl is nog steeds dood dus geen roddeltaim for me.
Oud 08-06-2008, 18:25
Missy
Missy is offline
WolterB kan niet bannen. Alleen plusjes.
Oud 08-06-2008, 18:26
Swlabr
Swlabr is offline
Mysterieus.
Oud 08-06-2008, 18:28
Verwijderd
Ik vind toch dat wij het recht hebben te weten waarom mensen zijn verbannen, want dan is dat een waarschuwing voor ons
Oud 08-06-2008, 18:29
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
WolterB kan niet bannen. Alleen plusjes.
Wel laten bannen.
Hanneke
Hanneke is offline
Bovendien heeft het niks met Wolter of T&C te maken
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind toch dat wij het recht hebben te weten waarom mensen zijn verbannen, want dan is dat een waarschuwing voor ons
/care, ik word toch niet verbannen. Denk ik.
Oud 08-06-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
/care, ik word toch niet verbannen. Denk ik.
Jíj
Oud 08-06-2008, 18:31
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Jíj
Ik ja!
Neko*
Neko* is offline
Ik ook niet, maar dat maakt me niet minder nieuwsgierig naar de reden waarom Martino geband is.
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ook dat is al gezegd. Omdat offtopic.
Oud 08-06-2008, 18:32
Verwijderd
Achja, ze hebben wel vaker rare banneigingen.
Verwijderd
o
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ja, want het is inderdaad heel raar als iemand die al twee waarschuwingen heeft, na een waarschuwing in een topic door offtopic blijft posten, eindelijk een keer geband wordt.

Regels voor berichten