Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En hoe kunnen schorten te mooi zijn om te dragen? Ik zou 'm dan eerder te mooi vinden om niet te dragen en ik de kast te laten hangen totie oud en vies is en stikt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nou, de bedoeling van een schort is toch dat 'ie vies wordt en je kleren eronder niet? Maar ik ben niet zo'n kliedervos dat ik iedere keer dat ik kook hele pannen chili over mezelf heen gooi ofzo. Dus hij is op zich sowieso niet nodig en als er vlekken op zouden komen zou ik dat zonde vinden want hij is dus mooi. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hang 'm wel heel opzichtig in de keuken zodat mensen zeggen van 'HE WAT EEN LEUK SCHORT' en dan kan ik knikken en gewichtig kijken. En ga je er dan ook daadwerkelijk mee koken? ![]() ![]() |
![]() |
|
CS, veel plezier in Rome.
![]() Net ging ik badmintonnen met mijn zusjes. Ze wouden mij even inmaken. Prima, twee tegen één. We deden tot tien punten. Ik had gewonnen met 10-7. Ze liepen maar te zeuren:'Ja, dat klopt niet. Je speelt vals.' Prima, nog een potje gedaan tot de twee. Weer gewonnen met 2-0. Daarna nog een potje. Weer gewonnen met 5-2. Waren ze het er nog niet mee eens dat ik gewonnen had. Prima, nog een potje. Toen hadden ze opeens geen zin meer. ![]()
||
Citaat:
![]() En ja, natuurlijk ga ik er dan ook mee koken! Ik ben nogal een kluns en een knoeipot, dus als ik kook is een schort wel welkom. ![]() Als klein kind had ik een super cool hip schort van plastic voor als ik ging verfen. Er stond een elmo op en hij was heel vrolijk! Alleen hadden de mensen er niet echt goed over nagedacht want ik wou hem niet alleen met verfen aan, maar eigenlijk gewoon altijd! Helaas is hij op raadselachtige wijze ooit een keer verdwenen. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Ik was altijd heel fanatiek als ik een spelletje tegen mijn vader ging doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 | |
De Kantine |
Zoals de wind saait, saait m'n rokje #241 Verwijderd | 501 | 15-06-2008 18:46 |