Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-06-2008, 14:14
Iduna
Iduna is offline
Ik bedoelde Lenny Kravitz. En ik ga nooit meer speeddaten.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-06-2008, 14:27
Verwijderd
Hee heb je gister bier bij mij gehaald dan?
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 14:28
Verwijderd
Ik snap niet precies hoe ik zo gauw al gekker op hem ben dan ik (achteraf gezien) ooit op m'n ex ben geweest. En dat het ook nog eens wederzijds is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 14:37
Verwijderd
hmm hij moet weer 2 weken weg.

bummer
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 15:32
wup
wup is offline
Gelukkig de ruzie uit gepraat en daarnaast alles wat ons dwars zat. Hij begreep mij verkeerd en hij durfde me nooit te vertellen dat ik de laatste maanden vervelend was ( was ik ook, schoolstress op vriendjes af reageren moet niet te gek worden)

Maar goed.. ik wilde weten wat het nou was. Aan, uit of ertussen in. We hebben er een break van gemaakt haha. We gaan allebei alleen op vakantie, nadenken etc. We zien elkaar over een maandje weer en dat zien we wel. We kunnen eigenlijk gewoon allebei het niet over ons hart verkrijgen om te zeggen dat het over is, maar dit leek me wel goed.

Ondertussen is zijn zusje boos op me en zijn moeder ook en voel ik me daarom het vreselijkste kutwijf wat er rondloopt, ookal vind ik dat ik niets verkeerd doe/heb gedaan.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 15:34
Verwijderd
Citaat:
mjah klopt, ze gaf zelf al aan dat ze niet echt verliefd op hem was, maar ze het wel heel gezellig hadden..

ik weet alleen niet of ik wederom de stap moet zetten om haar leventje overhoop te halen, met het risico dat ik er na een tijdje achterkom dat ik het toch niet wil.
Nou ja, is misschien niet leuk dan, maar denk dat je het beter kunt proberen om er dan achter te komen dan te blijven denken 'wat als...'

Ontopic: Awakenings Festival was echt heel gaaf, maar het einde was bizar. Iedereen was een beetje aangeschoten en daardoor nogal aanhankelijk, en toen stond ik ineens te zoenen met de broer van een vriendinnetje. Vond hem altijd al wel leuk, maar nooit aan meer gedacht ofzo. Hij is ook om iets teveel redenen niks voor mij, maar nu gebeurde het gewoon. M'n vriendinnetje weet nog van niks, want die stond ook een of andere kerel te scoren en heeft dus niks meegekregen.

Kreeg vanmorgen al een smsje van hem met daarin dat dit een beetje onverwacht was, maar dat hij het wel erg gezellig vond. Heb ongeveer hetzelfde teruggestuurd. Maar verder? Ach, zie het in augustus wel, want dan zie ik hem pas weer.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 16:19
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Hee heb je gister bier bij mij gehaald dan?
Nee, ik zat buiten de hekken op het gras.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 17:40
Velma
Velma is offline
"Hij is toch niet met haar weg hè?"

Oké als zelfs mijn moeder zulke dingen begint te zeggen moet ik mijn bek wat vaker houden ;x
Verder is pmmetjes terug lezen leuk
Oud 29-06-2008, 20:27
Verwijderd
zijn moeder, stiefvader en zusje gezien, en ze waren ZO leuk! het was echt heel gezellig. en hij is ook ZO leuk!
Met citaat reageren
Oud 29-06-2008, 20:30
Verwijderd
Dinsdag gaan we picknicken met koude pannekoeken, fruit, slagroom en dubbeldrank. <333
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 00:36
Verwijderd
Morgen samen biertjes drinken en dinsdag vuurwerk kijken voor Canada Day. Hij stelde heel lief een plekje voor om samen alleen te gaan kijken, en dat we het heel erg leuk gaan hebben samen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 08:04
Verwijderd
t gaat zo goed dat ik me afvraag wanneer t weer misgaat.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 08:26
snoopy
snoopy is offline
Nog steeds fantastisch. Heerlijk weekendje weg geweest en uitgebreid de tijd voor elkaar gehad.

Deze week heb ik het heel druk, maar ook met leuke dingen (oa diploma-uitreiking en het feestje voor m'n afstuderen!) en over 1,5 week gaan we al op vakantie. Heerlijk.
Oud 30-06-2008, 08:44
I C U
I C U is offline
Tentamens, werk, tentamens... Dus komende week weinig tijd voor elkaar. Het weekend daarentegen is van ons
Oud 30-06-2008, 09:49
groovy
groovy is offline
Ja, dit was echt een leuk weekend. Mooie pumps van hem gekregen en hij heeft me mee uit eten genomen en ik ben gewoon het hele weekend schandalig verwend . Normaal sta ik dat nooit toe, maar ok, die pumps waren ZO mooi en ZO sexy dus het was ook in zijn belang . Over 5 dagen vertrekken we naar zon, zee en strand! Een week samen en vervolgens hebben we samen nog 3 weken vakantie in Costa del Nederland .
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:32
ST*R
ST*R is offline
Ik dacht dat het niet ingewikkelder en verwarrender kon, maar blijkbaar toch wel. En deze keer is het niet eens m'n eigen schuld. Maar ik heb een plan gemaakt, ga opheldering vragen aan de sex jongen en eerlijk zijn tegen de leuke jongen over de sex jongen.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:36
Verwijderd
Prflrfltlt..... als als als. As is verbrande turf. *diepe zucht*
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 10:37
metallica
metallica is offline
Hmm, weekend is weer voorbij en over het algemeen was het weer heerlijk. Morgen gaan we uiteten met een goede vriend van me en zijn vriendin. Ben benieuwd hoe dat gaat, want hij mag die vriend van me niet graag. Achja, we zullen zien. En donderdag gaan we samen shoppen <3
Oud 30-06-2008, 10:59
Neko*
Neko* is offline
Woensdag lekker samen shoppen in Zwolle, zoveel zin in. En dan zaterdags heul heulheul vroeg weg, lekker op vakantie. <3
Oud 30-06-2008, 11:05
Verwijderd
Citaat:
Ondertussen is zijn zusje boos op me en zijn moeder ook en voel ik me daarom het vreselijkste kutwijf wat er rondloopt, ookal vind ik dat ik niets verkeerd doe/heb gedaan.
Van familie moet je je niks aantrekken. Die trekken toch automatisch partij voor hun zoon/broer. (logisch ook..)
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Prflrfltlt..... als als als. As is verbrande turf. *diepe zucht*
ja dat gevoel heb ik ook een klein beetje
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 11:38
Verwijderd
Ouw muk wat een gesprek. Ik snap er steeds minder van, of juist meer maar dan weet ik weer niet wat ik moet doen. Dus eh, afwachten...?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 12:37
Verwijderd
Als wij met kerst nog bij elkaar zijn dan ga ik es n onnozel cadeau kopen.
Ik snap niet dat hij die hints niet oppakte. Dit is pas de tweede keer dat we onze verjaardagen samen meemaken. Zo moeilijk is het dan toch niet?

Ik klink waarschijnlijk als een verwend kind, maar ik vind het gewoon jammer dat ik moeite doe iets te kopen/vinden waar hij helemaal gek mee is owso. Of waar hij al weken naar kijkt met het kwijl rond zn mond.

Tjah.. dan vind ik een nieuwe webcam wel n beetje n afknapper
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Als wij met kerst nog bij elkaar zijn dan ga ik es n onnozel cadeau kopen.
Ik snap niet dat hij die hints niet oppakte. Dit is pas de tweede keer dat we onze verjaardagen samen meemaken. Zo moeilijk is het dan toch niet?

Ik klink waarschijnlijk als een verwend kind, maar ik vind het gewoon jammer dat ik moeite doe iets te kopen/vinden waar hij helemaal gek mee is owso. Of waar hij al weken naar kijkt met het kwijl rond zn mond.

Tjah.. dan vind ik een nieuwe webcam wel n beetje n afknapper
Neuh, dat zou ik ook niet snappen - zelfs zonder hints weet ie toch wel wat je leuk vindt, je kent elkaar al zo lang. De ex was helemaal niet bijzonder attent, maar hij was wel altijd in staat om kadootjes te kopen die ik ook graag wilde hebben of iets uit te voeren/te regelen dat ik ook echt leuk vond.

OT: ...eigenlijk, eigenlijk, ben ik precies weer op het punt waar ik vier jaar geleden was, alleen dan kanslozer, maar dat wil niemand horen, ikzelf incluis. Mjaaa.

Laatst gewijzigd op 30-06-2008 om 16:38.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 14:03
Lilium
Lilium is offline
Afscheid nemen van elkaar viel mijn vriend en mij vandaag zwaar. Het is maar voor een halve week.
Oud 30-06-2008, 17:19
palindrome
palindrome is offline
Citaat:

planning is kut, dag erna tentamen, maar ja, wil voor m'n vakantie nog...
... = neuken?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:41
Verwijderd
Citaat:
... = neuken?
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 17:43
RockaholiC
RockaholiC is offline
hij komt vanavond en hij dacht dat we iets zouden eten wat we niet zouden eten en omdat ie zo teleurgesteld klonk dat we het niet gingen eten heb ik het toch maar even gemaakt en dat weet ie lekker niet dus is het een verrassing owwww wat ben ik toch een mietje.
en we gaan vanavond kijken wat we allemaal gaan doen als we in wenen/boedapest/krakow zijn en daar heb ik zin in
Oud 30-06-2008, 17:46
palindrome
palindrome is offline
Ga vanavond weer naar hem toe, zin in, want ik heb 'm vanaf donderdag niet meer gezien.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 18:20
metallica
metallica is offline
Omg, hij is echt zo enorm sexy als hij blousjes aan heeft, om op te vreten!
Oud 30-06-2008, 18:49
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pff, ik ben echt een persoon van extremen. Het ene moment kan ik me super depressief voelen en het volgende moment kan ik weer extreem gelukkig zijn met het leven. Ik snap er echt niets van. Mijn moeder zegt dat het bij me hoort Maar dat maakt de dalen er niet beter op
Oud 30-06-2008, 19:08
cagie
cagie is offline
Vanmiddag ruzie met een vriendin/ huisgenootje gemaakt. Er hingen al langer irritaties in de lucht en die kwamen er vanmiddag op eens uit. Baal ervan dat het zo moet lopen. Zijn de laatste weken dat we samen wonen en wil niet met ruzie dit huis verlaten. Hoop dat als ik verhuisd ben we weer op een leukere manier met elkaar om kunnen gaan.

Verder gaat het tussen hem en mij wel goed! We hebben een aantal leuke plannetjes voor de vakantie en daarna. En zaterdag samen was echt heel erg fijn. En ik merk dat ik het helemaal niet erg vind dat het nog steeds niet "officieel" iets is.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 19:13
Verwijderd
Hij is echt supersexy, en lief. <3 En ik ben een muts. En wtf zouhetdantochwelgoedkunnengaaneens.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 19:25
Verwijderd
Woeh morgen zie ik hem weer en ik heb daar echt zin in. Ik heb een mango en bananen en appelsienen en ananas en meloen en kinderchampagne en we gaan picknickeennnnnnnnnnnnnnnnnnnn!

En ik heb vandaag officieel mijn stage gehaald, na veel gedoe. Geen relationeel gedoe, maar ik ben fucking blij.

Eigenlijk gaat het dus gewoon goed hier.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 20:55
Verwijderd
Hij vroeg of ik vond dat het allemaal wel goed ging, ja natuurlijk! Dat vond hij gelukkig ook, en dat we heel mooi samen aan het groeien waren in onze relasie en *blaat*
Het zit allemaal Woei!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2008, 21:03
I C U
I C U is offline
Ik ben heel blij met 'm, maar ik vind 't ook fijn dat ik komend weekend wat dingen van mezelf heb staan. A life of my own, zeg maar.
Oud 30-06-2008, 22:55
miekmuis
miekmuis is offline
Woei, over anderhalve week samen naar Londen. En dat terwijl ik hem al bijna een maand niet heb gezien en hem sindsdien ook amper nog spreek. Maar goed, ik vermaak me in mijn eentje ook wel indien nodig en slapen lukt vast ook wel met hem er naast. Voortaan toch beter naar mijn intuïtie luisteren.
Oud 01-07-2008, 07:03
Verwijderd
Citaat:
t gaat zo goed dat ik me afvraag wanneer t weer misgaat.
Jammer dat dat moment altijd komt.

GVD hij lijkt wel getrouwd met zn ex
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 07:56
Verwijderd
Ik hoorde gisteren dat R. het eigenlijk niet zo tof vindt dat Vriendje mee gaat naar LL. Beetje jammer, wat meer vertrouwen in mij zou niet verkeerd zijn. Bovendien, het is niet zo dat we aan elkaar vastgeplakt zitten, wel? Maar BesteFreund heeft gelijk, als hij daar echt problemen mee zou hebben, had hij dat eerder aan moeten geven. Hij wist dat Vriendje mee zou gaan. DIt geneuzel, daar word ik zo moe van. Bah. Maar hé, dat is R.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 08:06
zeep007
zeep007 is offline
Pompiedom Vriendje heeft een uberspannende dag vandaag, maar ik ben nu al trots op hem. En ik duim, en hoop dat dit goed gaat aflopen...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2008, 08:52
metallica
metallica is offline
Citaat:
GVD hij lijkt wel getrouwd met zn ex
Jammer genoeg zeer herkenbaar

Maar vanavond uiteten
Oud 01-07-2008, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Jammer genoeg zeer herkenbaar