Advertentie | |
|
![]() |
|
What made you an alley cat scratching me?
You dig deep with your nails and flash your teeth And run off to where your next big meal could be What made you an alley cat scratching me? You dig deep with your nails and flash your teeth And run off because you must be tired of me Run off because you must be tired of me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vandaag van 10 tot 22 op school gezeten, één half uurtje pauze gehad, maar in die pauze werd ik gebeld door m'n huisgenoot die een klein rolletje in m'n voorstelling speelt met de mededeling dat hij niet naar de generale kwam. ![]() En verder heb ik dus pas net m'n avondeten achter de kiezen. Een uurtje geleden ongeveer. Mijn ritme is een beetje dood en mijn hoofd zit vol. En ik klaag maar en klaag maar. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.olafrusi.com/nl-nl/about/default.aspx
whahahaha wat een vreselijke site, maar die bosvruchten is dus echt zooooo lekker. zuur fruit, yoghurtijs en zoete muesli <3 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
OMG, en nu krijg ik net een mailtje van die twee sufkutten die de coördinatoren van het afstuderen zijn dit jaar, dat a.s. donderdag (dan is mijn voorstelling) een afstudeerbijeenkomst is. In het bovenste lokaal (daar is mijn voorstelling!!!!) WTF, kunnen ze niet lezen ofzo? Ik heb gewoon gereserveerd en één van die twee had nog beloofd bij mij het licht te doen. Aaaargh, ik kan hier echt niet tegen.
Sorry. ![]() Stress, paniek enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 | |
De Kantine |
Nu 15% korting op de enige echte HEMA-saai! #251 Verwijderd | 500 | 23-06-2008 12:45 | |
De Kantine |
So they saai #248 Neko* | 500 | 20-06-2008 16:43 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #243 Verwijderd | 500 | 17-06-2008 01:20 | |
De Kantine |
De pot verwijt de ketel dat hij saai is #242 Verwijderd | 500 | 16-06-2008 16:39 |