Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn tante, die nog in Rusland woont, vloog vlak na 9/11 met een of andere goedkope brakke vliegtuigmaatschappij daar. Sterwardesspraatje, alles doodnormaal, komt daarna opeens één van de piloten uit de cockpit. Met een bijl in z'n hand. Zegt 'ie: "Ja, we hebben gehoord wat er in Amerika is gebeurd en we wilden even zeggen dat de eerste die z'n kop door de cockpitdeuren steekt, 'm kwijt is. Geen grappen." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
1) Ik heb een bepaald mailtje nodig om die tweede paper te maken/herschrijven en ik kan 'm niet vinden.
![]() 2) Wat ik wel gevonden heb is een oud mailtje aan mijn vader, getiteld 'printverzoekje', met een attachment en als tekst 'Wil je deze even uitprinten? Ik kom over een uurtje naar beneden om het toe te lichten.' Wat een luie nerdfamilie heb ik ook, niet dat ik 'm even naar mezelf mail en dan naar beneden loop om 'm uit te printen, nee, ik mail m'n vader die ook altijd op de pc (met een printer ernaast) zit, of hij dat wil doen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
> "Mam. Waarom stofzuig je de tuin?" < "Nou, JIJ doet het niet!" Logica waar je niet tegenop kan. ![]() ![]() Het nare is dat ik enige weken geleden besloot mijn balkon te stofzuigen. En toen belde een vriend van me, dus ik zei van 'even wachten hoor, ik bel je zo terug, even het balkon stofzuigen'. Dat was echt zo van 'hahahaha en maar zeuren over je moeder die de tuin stofzuigt, je bent gewoon even gek.' ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 | |
De Kantine |
Wat saai zeg #259 Swlabr | 500 | 29-06-2008 00:29 | |
De Kantine |
Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258 TopDrop | 500 | 28-06-2008 19:33 | |
De Kantine |
Saai Sacrifice #253 Verwijderd | 501 | 24-06-2008 21:18 | |
De Kantine |
Ready to Saai #252 Verwijderd | 500 | 24-06-2008 10:58 |