Advertentie | |
|
![]() |
|
ohMAN ik heb een 7 voor mijn scriptie en ik ben het hele huis doorgesprongen (en dat is groot he). Nu kan ik volgend jaar echt naar Hong Kong
![]() ![]()
||
Citaat:
ik ben nu even in mijn pauze van werk thuis even eten en straks nog tot tien uur arbeit en daarna rustig een biertje op de bank doen, nog steeds bijkomend van het weekend.
|
jeej, dankjewel! Gisteren heb ik het goed gevierd met friends en rode wijn en cocktails, waardoor ik vanmiddag mijn luchtdate de eerste 20 minuten nog niet recht aan durfde te kijken. Maar toen gingen we naar de rabobank om een sim only abo voor zn telefoon af te sluiten en ik ging daar geagiteerd weg. Nu even huishoudelijke taken verrichten en vanavond weer cocktails.
Laatst gewijzigd op 23-07-2008 om 16:13. |
![]() |
|
ik heb net over de markt gelopen en dat moet ik echt vaker doen. verder in het park gelegen en koffie gedronken en waarschijnlijk een nieuwe fiets geregeld, eindelijk. vanavond eten en daarna misschien nog uit. en nu lekker lang douchen yesh.
|
gisterenavond bijna 8km wezen hardlopen, ging verdacht goed. Vandaag gewerkt, straks snel tickets ophalen voor The Dark Knight, wat eten en de bios in!
|
Verwijderd
|
IK heb werk in de thuiszorg wat lekker verdient. Toen vanmiddag in de stad een forumster met een vriendin tegen gekomen en met de 2 dames gehangen en gegeten. Nu geen idee wat ik ga doen, series kijken? Maar het is te lekker weer, dus beter is er iemand om nog ff wat mee te drinken.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag met mn deense vriendinnetje naar utrecht geweest, om haar te laten zien waar ze gaat wonen. volgens mij zag ik avant-garde nog langsfietsen toen ik me ergens zat vol te proppen met goor voedsel. of het was iemand met net zulke malle schoenen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb gisteravond een soort van date gehad, maar eigenlijk was het geen date
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
gisteren niet veel gedaan, koers gekeken en 2 animatiefilms,lekker gekookt en vroeg gaan slapen, zodadelijk naar de dokter en daarna beetje straattheater checken
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Vertel over vandaag! JanDeVries | 499 | 22-06-2008 20:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Films, TV & Radio |