Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() omg wat fout ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
heb ik wel gehad op mijn 16e ofzo. toen dacht een gozer dat wij wat hadden, maar ik vond m gewoon eng. en toen heb ik besloten maar lekker te eerlijk tegen iedereen te zijn, dat voorkomt een hoop gezeik. |
![]() |
|
![]() |
Oke, het staat vast, hij spoort niet.
![]() arloes zegt: heb je dan met haar gezoend? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: ja Marloes zegt: dat je dacht dat jullie een relatie hadden? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: ja zeker Marloes zegt: maar dan was het toch wel een echte relatie, of zie ik het verkeerd? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: met mijn ex Marloes zegt: ik bedoel met de 'vriendin' van een maand geleden was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: nee Marloes zegt: daar heb je niet mee gezoend? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: daar ik heb niks mee gedaan Marloes zegt: waarom dacht je dan dat jullie een liefdesrelatie hadden? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: ik heb me daat lelijk in vergist Marloes zegt: ja, dat blijkt was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: ja Marloes zegt: maar als je al niet eens gezoend hebt, dan is het toch logisch dat jullie niks hadden? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: zeker Marloes zegt: waarom dacht je dan van wel? was jij maar bij mij dan gaf ik je alle liefde roelie zegt: omdat ik nou mijn kop kaal heb geschoren Marloes zegt: huh?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |