Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ouders zijn heel erg anti-drugs. Maar goed, alcohol vinden ze dan weer geen probleem en tot heel laat uitgaan meestal ook niet. Of nouja, nu hebben ze er niks meer over te zeggen natuurlijk, maar vroeger was dat wel relaxt. "Hoe laat kom je thuis?" "Geen idee, morgenmiddag oid?" "Okay, veel plezier." ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah. Nou, ik blowde vroeger regelmatig, maar ik was een keer in de kroeg en toen ging ik out van een overdosis wiet. Mijn moeder haalde me op en we reden naar de EHBO. De verpleegster aldaar vroeg "zeker te veel gedronken?" en ik zei: "ja, en cannabis", dus zij dacht dat mijn moeder niet mijn moeder kon zijn omdat ik dat zomaar toegaf. De verbazing op haar gezicht toen mijn moeder vertelde dat ze me vannacht wel in de gaten kon houden was wel amusant.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
b is al pretty much alles over gezegd
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
a is leuker en recenter! Het was lowlands 2003 en ik leefde op gore lowlandswijn. Op een gegeven moment was alles afgelopen en iedereen sliep dus ik ging maar in mn eentje naar de 24-uurstent voor meer wijn. Daar heb ik een tijdje tegen het hek aangeslapen, tot ik werd wakkergeschopt door voorbijgangers. Ik was heel boos
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedere stoner die ook tijdens schooltijden blowde heeft het volgende wel eens meegemaakt:
Je komt vlak voordat school begint bijeen, om nog even een joint te roken voor de les. Met knalrode oogjes en een gekke glimlach strompel je naar school. Ongeveer 200 meter van school hoor je de bel. Je moet naar de bovenste etage. Je komt met vijf personen, allen met rode ogen, het lokaal binnen, en tot je schrik rennen er vier naar de plekken ongeveer halverwege de klas. De enige twee plekken die nog vrij waren, zijn vlak voor de docent. En daar zit je dan, ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
I thought everyone heard that the saai is the word! #373 TopDrop | 500 | 11-10-2008 23:04 |