Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat in een soort Puberruil achtig programma en kwam terecht bij een familie met allerlei heel grote mensen van een cultuur die in het echt niet bestaat. Er werd heel veel gekookt en ik moest al dat eten in schaaltjes drie verdiepingen naar boven brengen. Om in de eetkamer te komen moest ik op een gegeven moment door een luik, maar omdat ik dat niet optijd gezien had struikelde ik. Toen viel een van de zonen bovenop mij en dat vond 'ie bijzonder grappig. Toen de tafel eindelijk volstond met eten moest dat allemaal in een heel strikte volgorde genuttigd worden. Tussen de druiven en de vijgen door moesten we naar een ander tafeltje verhuizen om thee te drinken en te praten. Ze deden allemaal erg dom en ik kon niet aan de situatie wennen. Toen werd ik wakker.
|
![]() |
|
Ik liep door de bibliotheek en ik zag een jongen die onderuitgezakt een geschiedenisboek zat te lezen en uit een groot glas cognac zat te zuipen. Ik realiseerde me dat het weleens Jaeger kon zijn. Hij zei met bezopen stem: 'Eerst de gevestigde stand omver werpen en dan lekker neuken.' Toen wist ik zeker dat het Jaeger was. We keken elkaar aan en hoewel ik wist wie het was, koos ik om niets te zeggen, omdat ik wist dat hij niet van stop-and-chat houdt, en ik hou er zelf ook niet van. Dus maakte ik plannen om op het forum verslag te doen van de ontmoeting.
|
Verwijderd
|
We waren met de familie in een of andere stad, ik had het gevoel las vegas ofzo. Ik was hem aan het uitleggen wie iedereen was. Mijn zus zat te kotsen op de wc. Dat zag ik doordat mijn neef de deur opendeed en toen zelf ook moest kotsen. Wie is die David? Vroeg hij, omdat hij hem vond lijken op dat beeld.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Okokok vreemd.
Mijn zus was opeens in mijn kleine kamertje naast me, we moesten gaan winkelen. En ik stonk, zei ze. Vervolgens was ik bij mijn ouders thuis, we hadden weer puppies. Hoeveel puppies hebben we? vroeg ik. Vijf, met die misvormde erbij. Er was een puppy met een heel misvormd hoofdje. Maar toen ging ik tellen en toen zag ik er nog meer dan 5, ik zag er 7 of 8 en ze hadden niet allemaal dezelfde grootte. En deze dan? Ja die waren te vroeg weggegaan bij hun moeder dus die vangen we nu op. Ik schaamde me heel erg dat ik het allemaal niet wist, want dan leek het alsof het me niks interesseerde, wat er thuis gebeurde. |
![]() |
|
Verwijderd
|
droom 1:
Ik was op een feestje in een enorm grand cafe met allerlei verdiepingen. het was een feestje van een toneelvereniging oid, er liepen verklede mensen tussen. Van drie hoog gooide ik een emmer water naar beneden, er kwam een hoop gegil van beneden en het verzoek of ik daar onmiddellijk mee wilde stoppen. Ik kwam Petra V. tegen en we waren heel blij om elkaar te zien. droom 2 : Ik fietste door een park, en kwam er ineens achter dat ik op ijs fietste. Onderweg zag ik allemaal mensen door het ijs zakken en werd heel bang dat ik ook door het ijs zou zakken. dat gebeurde ook maar ik werd niet nat en kon gewoon doorfietsen. Ik zou ergens naar toe gaan en stopte bij een bakker. Daar werkte allemaal antillianen en ze waren alleen maar aan het praten met 1 klant. ik heb er heel lang staan wachten en ondertussen liep het water me in de mond van alle dingen die ik zag. Ik kocht uiteindelijk suikerbeestjes in de vorm van paas-kippen. Edward verving mijn groene lampenkap voor een witte. ik wist niet waarom. Er was ook nog iets met een kantoor waar ik op een ladder stond lampen te verwisselen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging soep eten met een jongen uit mijn klas. Hij had een ontstopper bij zich die hij als seksspeeltje wilde gebruiken, maar niemand mocht dat weten.
Daarna droomde ik dat ik op de bank borrelnootjes zat te eten terwijl ik naar een documentaire over leeuwen keek. Nou, dit zijn toch wel mijn diepste verlangens. :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een vriendin die een van de lelijkere vrouwen was uit het programma Take Me Out. Er was een luxe vakantieresort waar mensen vijf dingen (stapsgewijs) konden ondernemen met z'n tweetjes. Dat programma zag er ongeveer zo uit:
Stap 1: Seks! In een luxe ruimte kunt u met uw partner de liefde bedrijven en blabla romantisch samenzijn Stap 2: Douchen! Na de seks wilt u natuurlijk niet de hele avond naar sekslucht en zweet ruiken. Daarom kunt u lekker douchen in één van onze prachtige douchecabines! Stap 3: Bioscoop! Als u lekker opgefrist bent kunt u samen met uw partner een filmpje pakken! Stap 4: Workshop! In onze workshop leert u blabla iets maken blabla Stap 5: Skien! In onze sneeuwrijke bergen blabla Nou dat leek mij dus blijkbaar wel wat, want in mijn agenda stond op de donderdagavond met koeienletters "SEKS!" geschreven. Dus ik zit in een soort ruime badcel met kleedkamerbankjes, een ruime douchecabine, een sauna, toilet en bioscoop (?). Ik ga op een bankje zitten. Mijn vriendin komt naakt bovenop me zitten en begint wat op en neer te bewegen. Ik had mijn kleren nog aan. Ik probeer enigszins de opwinding in te zien van haar lelijkheid maar het lukt me niet. Ik pak haar borsten vast en begin er wat in te masseren, nouja, knijpen. Ze kijkt me aan met een blik van: "Wat doe je nou weer?!" Ik: "Wat...? Niet goed?" Zij kijkt me aan met een blik van: "Wat denk je zelf?" Ik: "Hm. Zo dan?" (ik draai mijn handen een kwartslag (!) en doe precies hetzelfde als daarnet) Zij: "Ahhh, jaaa, das véél beter!" Ik denk: "Eh, oke, whatever." Ik vraag: "Maar wat is het verschil dan?" Zij kijkt me recht in de ogen met een norse Eva Jinek-blik: "SPANNING!" Ik: ![]() Vervolgens gaat ze naar de wc. Ik zie Patrick Lodiers de sauna inlopen samen met een andere gozer. Ik loop de bioscoop binnen. Het is een soort van 3D-bioscoop en overal liggen transparante stuiterballen, gebruikt om over het publiek te gooien als effect. De voorstelling is voorbij. Ik kom een oud-klasgenoot tegen die in wintersportkleding en muts in de zaal zit. Zijn gezicht is verbrand door de zon. "Hoi, Colin!", roept ie. "Je bent verbrand", antwoord ik. "Ja, op wintersport geweest." Hij vertelt over après-ski en lekkere wijven, maar het interesseert me al niet meer en ik ga een aantal stoelen van hem vandaan zitten. Andere bezoekers (waaronder een onderuitgezakte Patrick Lodiers die blijkbaar is uitgesauna't (serieus, wat doet ie in mijn droom?!) gooien wat stuiterballen rond. "Grappig" denk ik, tot ik plots een regen van stuiterballen tegen mijn hoofd aankrijg en wakker word. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik woonde in de K.str., ik was verhuisd naar de oude woning van susan. het huis was heel anders van binnen. er zaten veel meer ramen in. het waren 3 kamers, met in het midden de huiskamer waar mijn zusje op een groene bank zat tv te kijken. Ik was in een slaapkamer bezig met de gordijnen dicht doen. er hing voor ieder raam wel 4 ververschillende gordijnen/luxafled/rolgordijnen ik ging ze allemaal dichtdoen en dacht nog dat ik me verbaasde dat susan zulke dure luxafled had gekocht terwijl er nog 3 andere hingen.
er was ook een rolgordijn met nijntje. toen ging ik naar de slaapkamer van mijn ouders, ze hadden hun matras omgedraaid en zaten op een bankje. toen ik vroeg waar het bed was wees ze een vouwbed aan. Toen kwamen henk en renate ineens binnen en dat was heel druk in een keer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: oh, Daniëlle is die ene die een beetje retarded lijkt he? ![]() Laatst gewijzigd op 13-03-2009 om 16:48. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was op zoek naar een meisje uit m'n groep en ontdekte haar huis in een soort van andere dimensie. Ze had nog twee zusjes die sprekend op haar leken, de ene was jonger en de andere ouder, maar toch kon ik ze niet uit elkaar houden. Ze deelden een lichtgroene kamer met daarin een groot wit bed. Daar moest ik me onder verstoppen, omdat een enge kerel me achterna was gekomen en me op de hielen zat. Het was heel raar, vooral omdat de ruimte waarin de droom zich afspeelde me ontzettend bekend voorkwam. Achteraf herinner ik me er weinig van.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn soortvanvader (die houden we er in
![]() Ik heb ook nog iets gedroomd over een druk marktplein. Ik was verdwaald en kwam op het ingenieuze idee om een stuk kaas te kopen, zodat ik de weg terug zou kunnen vinden. Ik liep naar de kraam met kaas en vroeg om een stuk, maar toen de verkoper het bedrag noemde zag ik dat ik te weinig contant geld bij me had. 'Kan ik ook met chipknip betalen?' vroeg ik. De verkoper zei dat dat wel kon, maar dat ik eerst een oplaadpunt moest vinden. Toen raakte ik helemaal in paniek. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik droomde dat ik een webcam had waarmee ik mijn dromen kon opnemen. De webcam maakte steeds snapshots. Alles wat ik daarvoor gedroomd had zag ik dus terug in een gallery, en toen dacht ik "da's handig voor in het droomtopic, dan hoef ik niet meer zo van die verhalen te typen maar dan post ik gewoon een paar plaatjes!"
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was op een vliegveld en ineens waren Loekie en Meneer Janse er ook, een stewardess had ze in een speciale la gedaan met handdoeken. Ze ontsnapten de hele tijd en ik moest ze weer gaan zoeken.
toen moest ik een ticket afrekenen, het koste veel meer dan ik had verwacht en dan wat er op mijn rekening stond. ik maakte me er druk over. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was op reis, of in elk geval ergens naar op weg en ik had véél te veel bagage bij me. Steeds als ik iets wilde doen, bijvoorbeeld de bustabel bekijken, werden er allerlei spullen uit mijn backpack gepikt en moest ik de dieven achterna rennen en smeken om het terug te geven. Dat gebeurde zo'n vijf keer achter elkaar, best vermoeiend.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was in een heel groot oud gebouw met een mega trappenhuis. ik was daar met kazet voor een trouwbeurs. er liepen nog honderden andere stellen. Ik had een wit jurkje aan.
Later waren we op een kamertje met een podium. Stefano uit gt/st was er ook en nog wat forumers. Ik had allemaal lelijke jurken (waaronder trouwjurken en nog een roze jurk) en zei dat het jammer was dat miekje er niet was om ze met mij te passen. oh ja ik droomde ook nog over een lul waar planten opgroeiden. Laatst gewijzigd op 17-03-2009 om 09:15. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iemand had 18 pizza's gekocht en ze in een kastje gelegd. Toen zei ik dat ze in de vriezer moesten, of anders in de koelkast, maar die zat vol met beschimmelde dingen. Ik haalde er een paar dingen uit die onherkenbaar waren geworden, en een doos eieren waarvan een ei helemaal mossig en ieuw was, en toen alles eruit was groeiden er nog allemaal gore draden aan de wanden van de koelkast en een paar planten en ik moest die schoonmaken.
De rest ben ik weer vergeten, behalve dat ik op een gegeven moment in Frankrijk was en langs de grootste hypermarche reed die ik ooit had gezien. |
![]() |
|
Verwijderd
|
ik werkte bij de sigarenboer (peter en mieke) en de eigenaar ging weg. hij had de sleutels van de kassa naast de kassa gelegd. ik ging even naar achter. toen ik terug kwam was er geld uit de kassa weg, ik deed net of ik het niet zag. mijn zusje was er ook en schoof de kassa en ijsbak door de hele zaak. Ik werd kwaad.
Later kwam Mark binnen. er was ook nog iets met een hindoestaanse man maar ik ben vergeten wat. |
![]() |
|
Ik was op een school voor dataverzameling. Maar in plaats van kinderen mee te mogen nemen vond de juf telkens maar dat ik in de klas moest blijven zitten, want de kinderen moesten nog iets horen. En het was al na tienen, en ik moest vier kinderen testen die ochtend, wat onmogelijk zou zijn.
En toen ik wakker werd was ik er nog steeds van overtuigd dat ik naar die school moest vandaag.
|
Het was niet vandaag, maar een paar dagen geleden, en het was een nachtmerrie van hier tot Australië
![]() Wij gingen thuis de voorzolder opruimen, omdat de zooi tot ongeveer anderhalve meter opgestapeld ligt. Mijn moeder zei dat ik maar even naar achter moest kruipen, omdat ik lenig er dun ben, dus dat kon wel vond ze. Ik moest alle spullen van achteren naar voren gooien. Toen de vloer weer een beetje in zicht was, zag ik opeens een houten punt, als van een kast. Maar ik schrok me een ongeluk toen ik zag dat de kleur hetzelfde was als mijn oma’s kist. Toen ik verder spullen weghaalde, zag ik dat het mijn oma’s kist ook daadwerkelijk was. Er lag verder geen rotzooi in de kist, omdat er een glasplaat over de kist lag. Ik snapte er niks van, want we hadden haar toch begraven, met kist en al? Mijn moeder stemde daarmee in, maar toen ik weer meer dingen weghaalde, zag ik mijn oma ook. Ze lag in een hele rare kronkel, met wijd opengesperde ogen, een vervormd gezicht en ze was al half ontbonden. Ik schrok zo er dat ik huilend naar beneden rende, naar buiten, de straat uit. Daar heb ik wel even gezeten. Toen ik langzaam weer terug liep naar huis, stond er een grote zwarte bus voor de deur, en mannen in witte pakken met maskers op droegen mijn oma, die ze uit de kist hadden gehaald, op een soort brancard in een grote, bruine zak, het huis uit en schoven haar de bus in. Ik had mijn hoofd in mijn armen verborgen, want ik wou het niet zien. De mannen zeiden dat wij mee moesten en ik moest naast de grote bruine zak gaan zitten, in die zwarte bus. En mijn oma’s been stak uit de zak, en ik moest daar tegenaan zitten, anders pasten mijn vader, moeder, en zus er niet meer bij. En het stonk vreselijk in de bus, en er mocht geen raam open en het was mijn schuld dat mijn oma op onze zolder was beland ofzo. En het was heel eng en echt enzo en ik toen ik wakker werd moest ik huilen. En ik durfde eigenlijk mijn kamer niet uit omdat ik dan langs de voorzolder moest. En toen ik besefte dat het een hele enge droom was geweest durfde ik wel, maar ik keek toch goed tussen de rommel op de voorzolder of er toevallig niet echt een kist stond. ![]()
|
Verwijderd
|
Ik was in een ijswinkel waar Melanie werkte. Ze hadden alle smaken die je je maar kon bedenken. Er kwam een klant binnen en die bestelde een ijsje met smarties. De smarties in het ijs waren echt HUGE. Ze schepte ook supergrote bollen.
Later was ik thuis, alleen was het een combinatie van mijn huis en het oude huis van mijn ouders, maar dan weer heel anders. Ik zou gaan verhuizen en ging met een karretje dozen naar een schuur brengen, en ook nog een droger. Een knappe jongen hielp me, hij werkte in een kledingwinkel die op mijn huis uitkwam. Toen ging ik weer terug om dozen weg te brengen, ik kwam terug en zag Elmer, hij had in de 5 minuten dat ik weg was zijn kop kaalgeschoren en ik was helemaal in de war dat hij dat zomaar had gedaan en ook nog zonder iets te zeggen. Later ging ik toch maar niet verhuizen en moesten alle spullen weer terug. Ik zag nog allemaal leuke t-shirts maar de knappe jongen was te druk met andere klanten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een heel grote en rommelige zolder waar ik woonde. Ik was de hele tijd items aan het zerzamelen (omdat ik gister zo'n spel had gespeeld, Riddle School 3, erg grappig!), en ik had ook duizend schoenen en ik had een schoolmeisjesoutfit met rode sokken aan
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oooo, ik had een nachtmerrie. Ik weet het niet precies, want het was midden in de nacht en ik ben er wakker van geworden, om daarna weer te gaan slapen. Maar eerst was er iets met dat ik tv keek, er waren op ieder kanaal allemaal beelden van lijken. Als ik mijn hand uitstak dan deden de lijken op tv hetzelfde, dwars door het scherm heen, en kon ik ze aanraken. Ik zapte de hele tijd verder, want ik vond het een beetje UNSETTLING. Sommige lijken fluisterden 'Hoo, wat is die Uice toch een leuke jongen', wat ik ook een beetje eng vond want voor sommigen was praten duidelijk een te grote inspanning. Dan sprong hun oog open of ze verloren hun onderkaak. Volgens mij kwam Uice op een gegeven moment ook even langs om trots te zeggen van 'ha kijk al mijn aanbidders, ze diggen me allemaaalll
![]() ![]() Op één kanaal bleef ik langer hangen, daarop zag je een enorm mager aziatisch meisje gekleed in fluorescerend groene en roze lappen. Ze was nog niet zo heel lang dood want ze was amper vergaan, alleen haar gezicht was gescheurd en ze had geen lippen. Haar tanden waren kort en puntig. Ze lieten korte fragmenten zien waarin een ziekenhuismedewerker levende vissen, inktvissen en andere zeefauna in haar kut stopte. Toen ik wilde wegzappen draaide ze haar hoofd en vroeg waarom ik dat wilde. Ik haalde m'n schouders op. Ze zei: "Maar ik ben van jou, waarom wil je me weg hebben?" Ze keek een beetje verdrietig en stak haar hand uit. Ik bedacht me dat het op zich inderdaad een beetje zielig was en stak ook m'n hand uit, in een troostend gebaar. Maar toen greep ze mijn hand vast, hijste zich met behulp daarvan uit het ziekenhuisbed/mortuariumbed/weetikveel en wierp zichzelf in één snelle beweging uit de tv en in mijn woonkamer. Het volgende gebeurde in hooguit tien seconden. Tijdens die beweging veranderde haar gezichtsuitdrukking van een treurige naar een manisch grijnzende. Zodra ze buiten de tv was begon plotseling het rottingsproces, haar huid werd helemaal donker en slijmerig, haar wangen en oogkassen vielen in en ze werd nog magerder. Haar benen en heupen vielen eraf en bleven achter bij de tv, haar ruggengraat sleepte achter haar aan als een staart. Ik wilde mijn arm wegtrekken, maar ze bleef vasthouden. Toen greep ze me bij de keel en wilde hem openrijten met haar tanden. Op dit moment bedacht ik me 'aahh dit is gewoon een droom, ik moet alleen even wakker worden', maar tegelijkertijd bewoog ik mijn handen in een beschermend gebaar naar mijn hals, waardoor ik er met mijn nagels langs ging. Inmiddels half-wakker schoot de gedachte 'aahhh DUS HET IS TOCH ECHT' door m'n hoofd, want het voelde alsof het haar tanden waren. Toen werd ik wakker en ging ik maar een uurtje rondhangen op het forum, want ik wilde niet gaan slapen voor het licht was. Brrr. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een vriendje, hij was echt een enorme macho. Hij vertelde dat hij onderzoek deed naar hoe citroensap en suiker op dingen reageerde in de ruimte. Ik zei dat noor van het forum dat werk ook deed.
Toen gingen we de pil halen bij de drogist. Ik nam er per ongeluk 4 tegelijk. Ik zocht een jas bij de H&M maar ze hadden alleen nog hele kleine maten. Kwam mijn moeder tegen die me een bruine panty aansmeerde. Ik leek wel slank in dat ding en ik had er een leuke rokje boven. Er was ook nog iets met Monique van het b.de. j. park. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke het was tweede kerstdag en mijn familie was heel gemeen tegen me geweest dus ik was de hele tijd kortaf en gemeen terug omdat ik gekwetst was en opeens was het mijn oma's verjaardag en toen was ik ook zo gemeen en kortaf en alles.
Het probleem is dat ik niet meer weet wat ze hadden gedaan, waardoor ik zo gekwetst was dus nu vind ik het stom dat ik zo stom deed ![]() |
![]() |
|
![]() |
uhm kzat op de bank naast een meid en me zus zat iets te eten en toen ze het op had liep ze weg, toen kwam ze terug, en liep ze weer boos we, ze schreeuwde iets van, hij heeft mijn chocola opgegeten, en kwam boos aanstormen, liep direct naar me toe en stak ene mes precies tussen mijn ogen,
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn fiets en een andere moederfiets stonden buiten, ik dacht dat ze klaar waren gezet om gejat te worden. ik haalde mijn fiets weer binnen.
edward had een dubbel zonnescherm. later was ik bij kees en alberdien thuis en ging stofzuigen. alberdien zei dat het niet nodig was omdat hun klanten van stof houden. er was ook nog iets met een koffiezetapparaat en prullenbak in 1 en zakken met snoep. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had een laptop en ik speelde telkens de eindlevel van een een bepaald spel, waarbij ik moest vechten tegen een enge skeletman. Zodra hij doodging kon ik zijn zwaard pakken en weglopen, op dat moment wist ik dat hij niet meer tot leven komen maar ik vond het toch enigszins eng om (tijdens het weglopen) met mijn rug naar hem toe te staan. Dus dan ging ik maar zo achteruit lopen en daarna begon de level weer opnieuw. Ik wist ook dat het gewoon een game was en dat ik eigenlijk ergens in een kamer zat met een laptop, maar ik zat wel echt ín het spel. Tegen het einde had ik geen zin meer om zo achteruit te lopen en draaide ik me gewoon om, om normaal naar de uitgang te lopen. Op zo'n beetje hetzelfde moment bedacht ik me dat ik helemaal geen laptop had. Toen werd ik wakker.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er was een vet mooie tafel waar ik met een aantal mensen omheen zat. Een aantal van hen waren mijn beste vrienden, een aantal leken er helemaal niet thuis te horen en waren slechts mensen die ik ooit gekend heb, in elk geval geen dierbaren. Ze gingen allemaal luidruchtig discussiëren over mijn toekomst, wat ik wel en niet zou kunnen en mógen doen. Het vervelende was dat de mensen waar ik irl helemaal niet naar zou luisteren het hoogste woord voerden en mij wel even gingen vertellen wat ik absoluut moest laten en wat ik wel zou kunnen doen (precies de tegenovergestelde dingen die ik zelf in mn hooofd had). Intussen kregen de mensen waarvan ik graag de mening had gehoord, er geen speld tussen.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik was in huis VW en had late dienst. Ik ging eten halen bij de snackbar. Mijn collega wilde een frikandel en ik patat. In de snackbar werkte vieze vadsige irritante collega P. en die maakte enorme borden eten. Ik moest iets van 15 euro afrekenen maar dat vond ik teveel. Ik zei dat ik het niet had. Toen ze zei dat ze de politie ging bellen gaf ik r toch maar haar geld.
Ik zag ook nog mw. GM. die liep gewoon de trap op heel soepel. ik vroeg me af waarom ze haar in een rolstoel hadden gezet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn oma bleek een heel oude auto, uit 1940, in de garage te hebben staan. Die mocht ik komen ophalen en ik begon met opknappen.
Daarna was ik in de locale supermarkt en kwam ik de Marokkaanse snorder tegen. Hij vertelde dat hij nu geen huis meer heeft en een tijdje in de Vrankrijk heeft gewoond. |
![]() |
|
Ik had een theaterkaartje afgenomen op mijn werk, maar was niet komen opdagen. En nou waren alle collega's boos omdat ik een personeelsplekje bezet had gehouden en niet eens was geweest. En intussen wilde ik een nieuw kaartje bestellen voor mijn broer en durfde ik eigenlijk niet zo goed meer te bellen.
Toen ik wakker werd moest ik nog eens goed denken of ik gister nou een kaartje had besteld of niet.
|
![]() |
|
|