Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
De poten zijn eraf gevallen
![]() Ik moet over een halfuurtje de deur uit, maar mijn surprise is nu zo goed als af (ik plak de boel vanavond wel weer aan elkaar), de naam staat op de kadootjes en mijn gedicht is ook bijna klaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maap hij was in alle haats een gedipt voor Gerard vgeten om dit snep op te losselen pakte hij dus zijn mobiet en belde de effisiente, doch beruchte, roggel-Piet “goedemoggel Piet, met Sinterklaaf Het is misschiet een beetje laaf maap we meoten voor Gerart nogeen gedipt verzinnen kan jij daas niet al an befinnen?” De roggel-piet was duisent snel ja, turbo-dipten kon hji wel Nederlapse tall was niet zjin stekrtse kant maar hij had naturlok gERART op zijp hant want aangezein die altyd de juitste woorden wist had Piet zich in d of t nog noit vergist roggel-Piet had vreogger lijstjus waap hij naap staarte “boden” “hemten” “potloten” “paarten” Zonder al te veel gedeo of strress heir dus je gedipt per sms" hmzzz.... ik weet het nog niet is er niet ergens een verdwaalde rijmpiet?? Laatst gewijzigd op 05-12-2008 om 15:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
De motor saait, de baby huilt, de dag begint en de snelweg suist. #505 Verwijderd | 500 | 24-01-2009 03:08 |