Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
@ Lisaah; Ja, zou ook goed kunnen, maar ik vroeg me af of dat er dan weer niet te dik bovenop lag? Hij weet immers dat we hem als verrader in twijfel zullen trekken en hij noemt daar Dabo al. Maar ik verwacht zeker dat er nog een wolf in staat. Omdat hij niet zo ervaren is, denk ik dat hij eerder probeert nog een wolf zeker te stellen, dan onze aandacht naar een aantal random mensen te lokken. |
![]() |
|
Ik heb een beetje bijgelezen maar het is ontzettend veel informatie om in een keer op te slaan, als je vier dagen topic gemist hebt. Dus ik ga nog maar een keer voor Sherco, bij gebrek aan een andere verdachte. Gewoon omdat zij de vorige twee keren ook wolf was. Dat is een heel slechte reden maar het is meer verdenking dan ik bij alle anderen heb.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het moeilijk en mijn hoofd zit er echt niet bij. Ik denk dat ik vanavond voor vegs ga. Maar ik weet niet precies waar ik dat vandaan haal. Ik vind het gek dat ze eerst zegt dat ze daboman onervaren vindt en dan daarna zegt ' ik bedoelde coolkast natuurlijk' alsof het heel logisch is om ineens om te zwieberen naar de 'net opgehangen' verrader
|
![]() |
|
Verwijderd
|
dan maak je er toch één?
![]() [edit 2] ik ga mee voor sherco. ik verdenk haar niet, maar ik denk dat dat de meest interessante dingen op gaat leveren qua gelijkspel of niet en dergelijke. hmzz. daarvoor is eigenlijk toch een stemlijstje nodig whahahaha ![]() Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 18:48. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Anyway, ik heb twijfels bij Tink*, omdat ze zo makkelijk die post van Coolkast over het hoofd ziet. En bij Sterrenmeisje, omdat die ook alleen maar aan het opruien is en nu de aandacht naar mij probeert te leiden met een opmerking die zij zelf verkeerd opvat. Maar ik stem deze keer op Neko*. Omdat de verrader haar noemde: Citaat:
Citaat:
Edit: ik vertrouw Barabas trouwens ook nog steeds voor geen meter. Die theorie dat er onder alle drie de mensen die geen gelijkspel gehaald hebben, slaat compleet nergens op. Laatst gewijzigd op 15-12-2008 om 18:40. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het punt is dus, VeGs, dat je post gewoon onduidelijk was, daarom ging ik er ook op in. Het zou toch ook wel heel vreemd zijn om Daboman een onervaren speler te noemen?
En verder zijn de enige clues die we tot nu toe hebben eigenlijk de mensen die coolkast heeft genoemd. Neko* dus blijkbaar. Maar als ik denk aan de keer of keren dat ik verrader was, dan noemde ik zo min mogelijk wolven, aangezien het veel veiliger is voor een speler om gewoon nooit genoemd te worden. Ik weet niet of Neko* een wolf is of niet, maar het feit dat de verrader haar genoemd heeft vind ik niet voldoende voor een lynchpartijtje. Ik vergeet trouwens helemaal dat Katje, onze ex-tovenaar, misschien wel een keer iemand beschermd heeft. Heeft zij nog mensen genoemd die ze absoluut zei te vertrouwen? Dan zou dat degene kunnen zijn die ze heeft beschermd. Helaas heb je nog die verdoemde wolfbane ( ![]() |
![]() |
|
Maar daarom zeg ik ook dat Coolkast onervaren is. Ik denk dat hij juist wel zou denken dat mensen noemen veiliger is, ipv ze helemaal buiten schot te laten.
Ze zei trouwens Lisaah wel een beetje te vertrouwen. Maar goed, uit zelfbehoud overweeg ik nog mijn stem te wisselen naar Sherco. Voor haar geldt eigenlijk hetzelfde qua verrader, en verder houdt ze zich op de achtergrond. Edit: gezien de situatie met zo veel mensen tegen me is dat eigenlijk sowieso het verstandigste, al verwacht ik toch eerder Neko* dan Sherco als wolf. ![]() |
![]() |
|
hmm..
Coolkast heeft het wel slim gespeeld met dat lijstje van hem. Zoiets dergelijks had Vlinder ook gedaan toen ze verrader was ![]() Ik ga dat fucking lijstje gewoon negeren. Stomme verraders ook altijd. Ik vind Lisaaah en Vegs beide verdacht. Dat 'ik heb ook geen slechte functie' van Lisaaah vind ik er iets te dik bovenop liggen. En Vegs die post een beetje vreemd naar mijn mening. Hij probeert ons te veel in een bepaalde richting te duwen ben ik bang. Ik ga wel voor Vegs omdat die er toch wel uitgaat
||
Citaat:
Ik doe iets verkeerd in dit spel hier. Iedere ronde vlieg ik er uit omdat ik niet conform de door ervaren spelers vast gestelde regels speel en ieder spel denkt men dat ik een man ben. ![]() Anyway, Katje zei dat Lisaah waarschijnlijk geen wolf was gezien de stemlijstjes. Ik blijf het ook vreemd vinden dat ze er zo de nadruk op blijft leggen dat ze daarom onschuldig moet zijn (zoiets zei katje trouwens ook), maar ze heeft er wel een wolf uit geholpen, dus ik zie geen reden om haar er nu uit te gooien. Het kan altijd later nog. Wat ook nog kan: de tovenaar heeft iig een keer iemand gered. Misschien heeft de tovenaar Lisaah gered en proberen de wolven haar er nu zo uit te werken? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
De helft van alle spelers houdt zijn mond en ik ben actief begonnen met dingen tegen mensen zeggen en de feiten spreken voor zich: ik heb gewoon geen slechte functie. Ik word altidj verdacht door iets wat ik zelf zeg maar ik heb nog geen kwart van de keren ook echt een slechte functie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb maar op Sherco gestemd, hoewel ik het naar vind om haar er nu al uit te schoppen denk ik toch dat VeGs me overtuigd heeft van haar eigen onschuld. maar dan moet ze vanaf nu wel mn naam zonder hoofdletter schrijven, want ik doe ook elke keer netjes haar naam met VG
![]() [edit] echt verdacht vind ik Lisa niet hoor, mag ik niet een beetje plagen? en ik denk ook niet dat een wolf het er nu al zo dik bovenop zou leggen. die gaan meer voor subtiliteit... en dan pas later in het spel proberen ze hardcore onschuldig te doen |
![]() |
|
Verwijderd
|
mag ze dat wel zeggen
![]() In ieder geval ze hing nog al sterk naar neko^ maar besloot uiteindelijk vegs te stemmen. SOwieso vind ik het verdacht dat Vegs zo veel meer stemmen heeft en toch niet dood gaat ![]() Ik denk dat ik de volgende ronde alsnog voor VeGs ga omdat het gek is dat ze nog niet dood is. Anders ga ik voor Neko* omdat we sherco konden vertrouwen en ze overtuigt van zichzelf lijkt. Ik zeg het nu vast want morgen ben ik er niet en ik kom normaal niet zo ver in het ww spel , dus dan heb ik het vast gezegd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #54 deel 2 TopDrop | 372 | 04-01-2009 14:52 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
weerwolfspel #20 Spelleider | 500 | 27-07-2006 20:01 | |
De Kantine |
Verkloot mn qoute VII Verwijderd | 500 | 08-05-2006 21:39 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #9 Spelleider! | 500 | 11-02-2005 16:48 |