Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Weekend was goed
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() En eigenlijk vind ik Valentijn maar kut, maar ik had hem een roos gekocht en van hem kreeg ik een kettinkje met een hartje en een heel lief briefje. ![]() |
![]() |
|
Super
![]() Valentijnsdag doorgebracht bij m'n schoonouders op de bank voor de tv ![]() ![]() Volgende week zijn z'n ouders op vakantie en dan ga ik lekker een weekje bij hem zitten, beetje kijken hoe dat gaat om samen te zijn als we allebei werken/studeren ![]()
|
Verwijderd
|
Oh wat een schatje is het toch
![]() Dus bij deze gaat alsnog het plan in: niks van mijn kant laten horen tot hij eens initiatief toont. Ik ben benieuwd... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Valentijns was leuk, ik hou er niet zo van maar mijn vriend stond zaterdag middag op de stoep met een veels te grote bos bloemen en een veels te lief kaartje. Ik had gelukkig op het laatste moment nog een kaartje en iets kleins gehaald voor hem anders had ik me gewoon schuldig gevoelt, zoooveeel bloemen. Maar ze zijn wel mooi.
![]() |
![]() |
|
Whahaha, ik heb met Valentijnsdag 15u in de auto gezeten en zo'n beetje halverwege Duitsland realiseerde ik me dat het inderdaad Valentijsdag was
![]() ![]()
|
Waah lalalalalala ik ben verliefd!!! Hij is echt zo lief voor me. Ook het klussen in ons huis wordt steeds gezelliger en de stress lijkt er een beetje af te zijn. Helaas hier geen valentijn gehad/gevierd. Maar goed, binnenkort gaan we in ondertrouw en dat is toch al weer reden voor een romantisch feestje.
||
Citaat:
OT: Het is maar goed dat ik mijn vriendje morgen weer zie. Ik kan niet meer klusjes verzinnen om mezelf af te leiden van het feit dat ik 'm mis.
|
What am I suppose to do when the best part of me was always you?
What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK? I'm falling to pieces When a heart breaks no, it don't break even No it don't break, no it dont break even, no
|
Verwijderd
|
@wup: Vandaag jarig! Proficiat en een leuke dag en dat er nog maar veel jaartjes mogen komen met die leuke dude van je en dat jullie maar hele gelukkig mogen worden en alles mag krijgen wat je wenst en wil en hoopt en en en en. Nouja, je snapt het wel
![]() ot: Gisteren was echt te grappig ![]() ![]() En thuis gaat het goed, ik word er blij van. En vrijdagmorgen warme chocomel uitdelen en ik vind het wel fijn dat hij niet mee gaat, want dat is (voor mijn gevoel) echt iets van thuis, iets van hier. Iets wat ik samen met haar (en haar wazige vriendin) altijd doe. Ik heb dr zin in! ![]() Eigenlijk, nu ik er zo bij stil sta, is mijn leven best wel goed en leuk en lief atm ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Eh? Die ene jongen waar ik vorig jaar ofzo es mee gedate heb en vorige maand nog een keertje gezoend, die smst nu vanuit het niets weer, en heeft aan mijn vriendinnetje (die soortvanvriendinnetje van hem is) verteld dat hij me leuk vindt en vaak aan me moet denken en me graag wil tegenkomen in de stad. Waarop zíj heeft lopen vertellen wat ik niet leuk vind aan hem, maar dat ze denkt dat ie nog wel een kans maakt op een date.
![]() Ik weet niet wat het is met die jongen, maar hard to get ...janietspelen, ik ben het gewoon voor hem, werkt als een rode vlag op een stier bij hem ofzo. Echt ongelooflijk. Noujagoed. Ik voel me wel gevleid natuurlijk want hij is op zich wel een coole jongen (een van mijn bezwaren, ik voel me soms ongemakkelijk bij hem omdat ik ook van heel veel niet-intellectuele niet-hippe dingen hou, ik ben nou eenmaal ook een nerd) en ik kan ook wel erg leuke scherpe gevatte gesprekken met hem voeren, maarrrr ik mag niet meer zoenen danwel daten met jongens waar ik niet eens seks mee wil, dus tja eigenlijk houdt het hier op ![]() Verder niks spannends... oh ja een valentijnskaartje van Qimm <3 ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
@ Freya: Ik vind je verhalen te gek, dus vooral 'gedoe' blijven maken
![]() OT: hmm.. heb vandaag niet echt veel te doen en dan ga ik hem dus blijkbaar een soort van missen. Shit, ik wil hem zien.. Hopelijk morgen even hapje eten ofzo. Dit moet alleen niet gekker, want ik wil hem niet leuker vinden dan hij mij. |
![]() |
|
Valentijnsdag in Kopenhagen gevierd. Kreeg een raar SMSje van ex en bij thuiskomst maandagnacht trof ik een rode envelop in mijn brievenbus. Anoniem... Dus ik heb nu een kaartje van iemand en ik weet niet van wie. Nu 'date' ik al een tijdje met een jongen, maar die doet niet aan kaartjes. En de andere heren die het zouden kunnen zijn (heb nog wel 3 gegadigden) kennen mijn adres niet of zijn te nuchter voor Valentijn.
Ex = vervelend aanwezig. De heer waar ik mee 'date' heeft rare kronkels. Lastig gedoe. Dus weet nog helemaal niet hoe dat allemaal uitpakt ![]()
||
Citaat:
OT: Vanmiddag op vakantie, zonder hem. Getver, voel me echt zo'n stom wijf dat niet zonder haar vriendje kan, maar het is raar om weg te gaan zonder hem. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik zit komende week met m'n kont in de sneeuw! Lang leve de telefoon...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ot: Ik mis m best wel en dat is stom want dinsdag heb ik m voor t laatst gezien en morgen zie ik hem weer. En morgen carnaval in Venlo met duisent leuke mensen en mijn haar opzij en mooie schmink! (L) En en en en en en uiteraaaaaard zie ik morgen J. weer. Is in augustus voor het laatst geweest en ik heb een knuffel van hem nodig. Hij geeft me altijd het gevoel dat ik heel speciaal ben enzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Hij laat subtiele hints vallen dat er misschien toch meer zou moeten zijn dan wat er nu is. Maar de kronkels in mijn kop overwinnen het nog steeds... Stom mens ben ik eigenlijk
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |