Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-02-2009, 16:27
Verwijderd
yooow uuuf, waar blijft mn Deense deerne?
Advertentie
Oud 15-02-2009, 16:35
I C U
I C U is offline
Ben weer terug! Hele week ziek geweest, toen ik op m'n board stond ging ik door m'n enkel (VERDOMME!) dus heb weinig op de piste gestaan... Maar de vakantie was leuk en ik wil later ook zo'n groot bed Dat is echt relaxed.

En we hebben goede gesprekken gevoerd, blijkt maar weer dat we over veel dingen hetzelfde denken en als dat niet het geval is, het ook prima is. Hm, hij is leuk
Oud 15-02-2009, 17:23
Verwijderd
Citaat:
yooow uuuf, waar blijft mn Deense deerne?
komende donderdag in utrecht!
Oud 15-02-2009, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Supergoed, vannacht bij hem geslapen en 't blijkt dat hij vanavond in mijn stad is dus waarschijnlijk crasht hij dan weer bij mij. Wel even opruimen, haha.
Dat werd dus een driedagenlogeerpartijtje en hij is nu net weg, maar alleen omdat ik moet werken. Hmm, zo fijn!
Oud 15-02-2009, 20:34
Verwijderd
We zijn een weekend in Brussel geweest en dat is het beste voor onze relatie in tijden . Jammer dat nu je thuis bent je weer in dezelfde patronen vervalt.
Oud 15-02-2009, 21:23
Verwijderd
Citaat:
komende donderdag in utrecht!
ja shit ouwe, ik mag de grens niet over!
Oud 15-02-2009, 21:48
Verwijderd
Citaat:
ja shit ouwe, ik mag de grens niet over!
het is graag of niet hè
Oud 16-02-2009, 10:08
Verwijderd
Weekend was goed Zaterdag geklust bij mijn zus, die gaat samenwonen Hij heeft alleen mijn favoriete, grote, oude hangtrui verneukt met die verf We waren redelijk op tijd weer terug en toen zijn we samen in bad geweest, iets wat hij al heel lang wilde 'S avonds naar de bios gegaan, valkyrie. Best leuk, alleen kreeg ik me toch een onverwachte jankbui op het laatst. Hij snapte het wel en gisteren voor het eerst op mijn nieuwe werk gewerkt, hij kwam me braaf halen en is lekker blijven slapen vannacht (L)

En eigenlijk vind ik Valentijn maar kut, maar ik had hem een roos gekocht en van hem kreeg ik een kettinkje met een hartje en een heel lief briefje.
Oud 16-02-2009, 11:43
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Valentijn is hier ongemerkt voorbij gegaan. Althans, tot het avond was en ik mijn vriendinnen thuis ging brengen. Zat ik ineens vast in het verkeer omdat er een Valentijnsoptocht was (En dat gaat allemaal op zijn Antiliaans, traag en luid )
Oud 16-02-2009, 11:46
ST*R
ST*R is offline
Leuk smsje van hem en nu wil ik hem alleen maar meer, en wel nu!!
Oud 16-02-2009, 16:30
wup
wup is offline
hmm, ik schommel een beetje, ben er nu weer van overtuigd dat ik nog 100 jaar met hem samen blijf
Oud 16-02-2009, 17:07
I C U
I C U is offline
School is toch ook niet alles, maar m'n minor is wel leuk Alleen projectgroepjes zijn volgens mij niet helemaal mijn ding...
Oud 16-02-2009, 19:49
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Super

Valentijnsdag doorgebracht bij m'n schoonouders op de bank voor de tv We zouden met een vriend nog ergens wat gaan drinken maar hij had geen zin meer dus toen bleven we uiteindelijk ook maar thuis en z'n zusje ook dus z'n ouders wisten niet wat ze overkwam, zaterdagavond en alle kinderen thuis

Volgende week zijn z'n ouders op vakantie en dan ga ik lekker een weekje bij hem zitten, beetje kijken hoe dat gaat om samen te zijn als we allebei werken/studeren
Oud 16-02-2009, 19:59
Verwijderd
Lief, liefde <3

Ennn rare kriebels. Maar dat overleef ik wel.
Oud 16-02-2009, 22:34
Verwijderd
Oh wat een schatje is het toch Het is niet de schuld van alle vrouwelijke mensen op deze aarde dat hij een anonieme Valentijnskaart heeft gehad. Hij heeft het toch echt zelf uitgelokt: moet je maar niet zo flirten met die bezette chickies die 'in de war' zijn. Maar blijkbaar is het als reactie negeren van alle vrouwen een fantastisch idee. Of een kleine kans: hij denkt serieus dat ik het gedaan heb?

Dus bij deze gaat alsnog het plan in: niks van mijn kant laten horen tot hij eens initiatief toont. Ik ben benieuwd...
Oud 17-02-2009, 03:59
Verwijderd
Valentijns was leuk, ik hou er niet zo van maar mijn vriend stond zaterdag middag op de stoep met een veels te grote bos bloemen en een veels te lief kaartje. Ik had gelukkig op het laatste moment nog een kaartje en iets kleins gehaald voor hem anders had ik me gewoon schuldig gevoelt, zoooveeel bloemen. Maar ze zijn wel mooi.
Oud 17-02-2009, 07:21
Kitten
Kitten is offline
Fijn weekend samen gehad . Dat vervelende Valentijn heerlijk langs ons laten glijden als een briesje wind.
Oud 17-02-2009, 08:24
I C U
I C U is offline
Whahaha, ik heb met Valentijnsdag 15u in de auto gezeten en zo'n beetje halverwege Duitsland realiseerde ik me dat het inderdaad Valentijsdag was Weinig romantisch, maar we doen het nog wel een keer over, op een originelere en minder roze dag
Oud 17-02-2009, 08:57
Verwijderd
Ik heb het liefste vriendje van de wereld.
Hij heeft ontbijt gehaald voor met z'n tweeen. <3
Oud 17-02-2009, 12:31
wup
wup is offline
Pff, ben morgen jarig en vind nu al dat mensen te veel van me willen. Ik wil het alleen vieren met mijn ouders en broers en zussen, dus ga weg.
Voor hem maak ik natuurlijk wel een uitzondering. Vanacht samen taart eten
Oud 17-02-2009, 13:23
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Waah lalalalalala ik ben verliefd!!! Hij is echt zo lief voor me. Ook het klussen in ons huis wordt steeds gezelliger en de stress lijkt er een beetje af te zijn. Helaas hier geen valentijn gehad/gevierd. Maar goed, binnenkort gaan we in ondertrouw en dat is toch al weer reden voor een romantisch feestje.
Oud 17-02-2009, 15:05
Lilium
Lilium is offline
Citaat:
Waah lalalalalala ik ben verliefd!!! Hij is echt zo lief voor me. Ook het klussen in ons huis wordt steeds gezelliger en de stress lijkt er een beetje af te zijn. Helaas hier geen valentijn gehad/gevierd. Maar goed, binnenkort gaan we in ondertrouw en dat is toch al weer reden voor een romantisch feestje.
Gefeliciteerd! Ben je al bezig met voorbereidingen voor de bruiloft?

OT: Het is maar goed dat ik mijn vriendje morgen weer zie. Ik kan niet meer klusjes verzinnen om mezelf af te leiden van het feit dat ik 'm mis.
Oud 17-02-2009, 17:47
I C U
I C U is offline
Oeh, we zijn bezig met het plannen van een weekendje weg, best leuk! Heb er wel zin in!
Oud 17-02-2009, 17:57
LilyB
LilyB is offline
What am I suppose to do when the best part of me was always you?
What am I suppose to say when I'm all choked up and you're OK?
I'm falling to pieces
When a heart breaks no, it don't break even
No it don't break, no it dont break even, no
Oud 17-02-2009, 23:41
Verwijderd
gek hoor, lyrics
Oud 18-02-2009, 07:48
Verwijderd
Aaaaaaaaaaaah verwarrend.
Oud 18-02-2009, 10:44
I C U
I C U is offline
Brugge, Antwerpen, Maastricht, Valkenburg... Where to go? Maar het plannen ervan is sowieso leuk Hip!
Oud 18-02-2009, 10:51
Verwijderd
sinds het uit is geweest vinden we elkaar volgens mij alleen nog maar leuker,haha
Oud 18-02-2009, 11:18
wup
wup is offline
Jeujtje.. heftige gesprekken gehad. Op een of andere manier heeft hij precies door hoe ik in elkaar zit ofzo en dat is nogal confronterend. Vooral als hij ook gewoon zegt wat ie het vervelend vindt... Hmm.. Maar het voelt nu wel goed. Hij is lief voor me.
Oud 18-02-2009, 11:43
Verwijderd
@wup: Vandaag jarig! Proficiat en een leuke dag en dat er nog maar veel jaartjes mogen komen met die leuke dude van je en dat jullie maar hele gelukkig mogen worden en alles mag krijgen wat je wenst en wil en hoopt en en en en. Nouja, je snapt het wel

ot: Gisteren was echt te grappig Nu zien we elkaar waarschijnlijk zaterdag pas weer (carnaval! )
En thuis gaat het goed, ik word er blij van. En vrijdagmorgen warme chocomel uitdelen en ik vind het wel fijn dat hij niet mee gaat, want dat is (voor mijn gevoel) echt iets van thuis, iets van hier. Iets wat ik samen met haar (en haar wazige vriendin) altijd doe. Ik heb dr zin in!

Eigenlijk, nu ik er zo bij stil sta, is mijn leven best wel goed en leuk en lief atm
Oud 18-02-2009, 11:55
MartinV
MartinV is offline
Gefeliciteerd Wup!
Oud 18-02-2009, 14:13
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Gefeliciteerd Wup!
En een tropische cocktail vanuit de Antillen (een Antiliaanse vent zal ik maar niet mee sturen )
Oud 18-02-2009, 21:47
wup
wup is offline
Bedankt!

Dag was leuk. Wakker worden met vriendje, daarna naar mijn ouders waar we met de hele familie hebben gegeten.
Oud 18-02-2009, 22:06
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Citaat:
Gefeliciteerd! Ben je al bezig met voorbereidingen voor de bruiloft?
Jeps. De meeste dingen zijn al geregeld en voor de rest heb ik gewoon geen tijd. Ach we zien wel waar het schip strand
Oud 19-02-2009, 08:31
Miek
Miek is offline
Omg een mailtje van mijn vakantieliefde van jaren terug
Oud 19-02-2009, 13:58
Verwijderd
Eh? Die ene jongen waar ik vorig jaar ofzo es mee gedate heb en vorige maand nog een keertje gezoend, die smst nu vanuit het niets weer, en heeft aan mijn vriendinnetje (die soortvanvriendinnetje van hem is) verteld dat hij me leuk vindt en vaak aan me moet denken en me graag wil tegenkomen in de stad. Waarop zíj heeft lopen vertellen wat ik niet leuk vind aan hem, maar dat ze denkt dat ie nog wel een kans maakt op een date.

Ik weet niet wat het is met die jongen, maar hard to get ...janietspelen, ik ben het gewoon voor hem, werkt als een rode vlag op een stier bij hem ofzo. Echt ongelooflijk. Noujagoed. Ik voel me wel gevleid natuurlijk want hij is op zich wel een coole jongen (een van mijn bezwaren, ik voel me soms ongemakkelijk bij hem omdat ik ook van heel veel niet-intellectuele niet-hippe dingen hou, ik ben nou eenmaal ook een nerd) en ik kan ook wel erg leuke scherpe gevatte gesprekken met hem voeren, maarrrr ik mag niet meer zoenen danwel daten met jongens waar ik niet eens seks mee wil, dus tja eigenlijk houdt het hier op

Verder niks spannends... oh ja een valentijnskaartje van Qimm <3 Maar het gaat wel supergoed hier
Oud 19-02-2009, 15:49
palindrome
palindrome is offline
@ Morgan, jij kan overal echt een gedoe van maken zeg...

Ontopic: gaat prima, komend weekend gaan we een weekendje weg, de carnaval ontvluchten.
Oud 19-02-2009, 16:14
Verwijderd
Wat voor gedoe maak ik waarvan? D'r gebeurt gewoon niks interessanters.
Oud 19-02-2009, 16:21
I C U
I C U is offline
Over drie weken Antwerpen Jahoe!

Getver, ik ben gewoon zo belachelijk gelukkig met hem. Eng!
Oud 19-02-2009, 16:27
wup
wup is offline
@ Freya: Ik vind je verhalen te gek, dus vooral 'gedoe' blijven maken

OT: hmm.. heb vandaag niet echt veel te doen en dan ga ik hem dus blijkbaar een soort van missen. Shit, ik wil hem zien.. Hopelijk morgen even hapje eten ofzo. Dit moet alleen niet gekker, want ik wil hem niet leuker vinden dan hij mij.
Oud 19-02-2009, 16:54
groovy
groovy is offline
Tis gewoon iets wat Freya op het moment bezig houdt, zoals bijv. in mijn leven mijn vriendje mij bezig houdt. Rare zin . Maar ik vind het altijd leuk om te lezen . Beter dan mijn berichten, waarin ik het bestaan ontken van mijn vriend. Hoor nauwelijks iets van hem .
Oud 19-02-2009, 19:25
Arwyn
Arwyn is offline
Woei, over iets meer dan 24uur is hij weer in ons mooie stadje en kan ik hem na 3week eindelijk weer zien!
Vannacht maar ff super veel slapen en lang uitslapen morgen, des te sneller is de tijd voorbij
Oud 19-02-2009, 23:49
Verwijderd
Nou. Anders doe je wel even geïnteresseerd ofzo. Eens kijken hoe lang ik er nog in slaag niks te laten horen. Hoezo irritant
Oud 20-02-2009, 00:56
MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Valentijnsdag in Kopenhagen gevierd. Kreeg een raar SMSje van ex en bij thuiskomst maandagnacht trof ik een rode envelop in mijn brievenbus. Anoniem... Dus ik heb nu een kaartje van iemand en ik weet niet van wie. Nu 'date' ik al een tijdje met een jongen, maar die doet niet aan kaartjes. En de andere heren die het zouden kunnen zijn (heb nog wel 3 gegadigden) kennen mijn adres niet of zijn te nuchter voor Valentijn.
Ex = vervelend aanwezig.
De heer waar ik mee 'date' heeft rare kronkels. Lastig gedoe. Dus weet nog helemaal niet hoe dat allemaal uitpakt . Ik voel me wel redelijk op relationele sfeer.
Oud 20-02-2009, 07:10
I C U
I C U is offline
Citaat:
Tis gewoon iets wat Freya op het moment bezig houdt, zoals bijv. in mijn leven mijn vriendje mij bezig houdt. Rare zin . Maar ik vind het altijd leuk om te lezen . Beter dan mijn berichten, waarin ik het bestaan ontken van mijn vriend. Hoor nauwelijks iets van hem .
Bluh, dat klinkt klote... Al een oplossing in zicht?

OT: Vanmiddag op vakantie, zonder hem. Getver, voel me echt zo'n stom wijf dat niet zonder haar vriendje kan, maar het is raar om weg te gaan zonder hem. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik zit komende week met m'n kont in de sneeuw!

Lang leve de telefoon...
Oud 20-02-2009, 07:31
Verwijderd
Citaat:

OT: Vanmiddag op vakantie, zonder hem. Getver, voel me echt zo'n stom wijf dat niet zonder haar vriendje kan, maar het is raar om weg te gaan zonder hem. Maar goed, dat mag de pret niet drukken, ik zit komende week met m'n kont in de sneeuw!

Lang leve de telefoon...
Als je elkaar niet ziet, wordt het alleen maar gezelliger wanneer je elkaar weer ziet Fijne vakantie!

ot: Ik mis m best wel en dat is stom want dinsdag heb ik m voor t laatst gezien en morgen zie ik hem weer. En morgen carnaval in Venlo met duisent leuke mensen en mijn haar opzij en mooie schmink! (L)
En en en en en en uiteraaaaaard zie ik morgen J. weer. Is in augustus voor het laatst geweest en ik heb een knuffel van hem nodig. Hij geeft me altijd het gevoel dat ik heel speciaal ben enzo.
Oud 20-02-2009, 13:27
MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Citaat:

Lang leve de telefoon...
Hehehe moet je nagaan hoe leuk het is als jullie elkaar weer zien!

OT: Hij laat subtiele hints vallen dat er misschien toch meer zou moeten zijn dan wat er nu is. Maar de kronkels in mijn kop overwinnen het nog steeds... Stom mens ben ik eigenlijk
Oud 20-02-2009, 16:19
Verwijderd
Hij is een weekend naar Parijs en ik ga hem zo erg missen. We willen het liefst zoveel mogelijk bij elkaar zijn. Het gaat na 4 maanden nog steeds supergoed! <3
Oud 20-02-2009, 21:47
ST*R
ST*R is offline
ahh hij laat best vaak wat van zich horen en wil meer contact en ahhh, niet achter hem gezocht dat hij zo was maar prima! wil m zien!!
Oud 20-02-2009, 22:09
Verwijderd
Ik vind het gewoon stom dat ik altijd maar alles af moet houden en altijd maar moet uitleggen en altijd maar nee moet zeggen. Dat zou niet zo moeten zijn als je 21 bent. En ik ben er zo verdomd ongelukkig van. Bah.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten