Jongens, ik wil hier best even wat uitleggen. Het is niet zo dat bepaalde forummers hier niet meer mogen posten. Iemand kan immers zijn geboortejaar gewoon een paar jaartallen verder zetten en je bent weer een tiener. Het is niet controleerbaar voor ons.
Maar we proberen met dit subforum iets te bereiken. We zijn op zoek naar een plek waar jonge forummers zich thuis kunnen voelen, zonder dat er constant studenten tussen zitten. Dat is niet makkelijk, maar het is al extra lastig als mensen van 20+ vervolgens hier stug door blijven posten. Dan komt het er nooit van hè.
Het zou dus leuk zijn als andere forummers ons die kans gunnen en wegblijven op een forum dat niet voor hen bedoeld is. Er zijn plekken als Onzin of DK waar je ook met elkaar kunt chatten (op DK enkel in het WSZ topic svp), dus het is voor deze 20 plussers ook echt niet nodig om naar T&P te gaan.
Overigens weten we dat het subforum nog niet lekker loopt, dus we zijn ook met andere dingen bezig om het enigszins te verbeteren. Maar één van die dingen is het sturen van verzoekjes aan users van 20+ die hier komen, met de vraag of ze toch weg willen gaan van dit subforum. En het zou heel fijn zijn als je daar aan mee werkt.