Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2009, 00:18
Verwijderd
M'n huisgenotes gingen weer zeuren omdat ik per ongeluk wat afwas had laten staan, en nu eisen ze van me dat ik eigen pannen koop. Dat vind ik onzin, want we hebben genoeg pannen, en ik heb niet echt genoeg geld.

Bovendien was het niet de eerste keer dat ze daar een probleem van maakten, dus ik was dit keer nogal boos geworden.

En nu zeggen ze dat ik binnenkort het vetrekformulier krijg en dan binnen drie maanden eruit moet, maar waar moet ik dan heen?!

Zie je nou wel dat ik dakloos word!
Advertentie
Oud 21-02-2009, 00:20
Verwijderd
oei wat een gezeur

kan je niet snel wat gaan regelen met anti kraak oid?
Oud 21-02-2009, 00:21
Verwijderd
maar ik neem aan dat ze geen vertrekformulier geven alleen maar omdat je 1x of een paar keer de afwas hebt laten staan? Of zijn het echt zulke whiners?
Oud 21-02-2009, 00:21
Verwijderd
ik ga even snel een level van yoshi spelen. tot zo.
Oud 21-02-2009, 00:22
Verwijderd
Citaat:
maar ik neem aan dat ze geen vertrekformulier geven alleen maar omdat je 1x of een paar keer de afwas hebt laten staan? Of zijn het echt zulke whiners?
Ja, het zijn echt zulke whiners.
Oud 21-02-2009, 00:23
Verwijderd
ik ben zo verdrietig en bang en wanhopig
Oud 21-02-2009, 00:25
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Livejournal aanmaken en hier het volledige verhaal posten
Oud 21-02-2009, 00:28
Verwijderd
En ik mis Chris zo erg en hij komt maandag pas weer terug. En hij ligt ziek op bed met koorts, en dat vind ik zo zielig voor hem nu hij in Parijs is.
Oud 21-02-2009, 00:31
Uice
Uice is offline
Waarom is hij eigenlijk alleen naar Parijs?
Oud 21-02-2009, 00:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, het zijn echt zulke whiners.
nou bij zulke mensen wil je dus sowieso niet wonen neem ik aan.
Oud 21-02-2009, 00:33
Verwijderd
Citaat:
nou bij zulke mensen wil je dus sowieso niet wonen neem ik aan.
nee dat wil ik ook niet, maar waar moet ik dan heen? Het lukt me nooit om iets anders te vinden, en bovendien wil ik niet weer mijn ouders opzadelen met een verhuizing.

en verder is het een vet relaxed huis, en wil ik eigenlijk helemaal niet weg. Maar zij maken het me echt bijna onmogelijk om te blijven. Als ik ergens tegenin ga dan dreigen ze meteen dat ik er binnen drie maanden uit moet.
Oud 21-02-2009, 00:34
Verwijderd
Citaat:
Waarom is hij eigenlijk alleen naar Parijs?
Hji is niet alleen. Hij is met zijn huisgenoot/beste vriend en 2 chickies. Vind ik niet leuk, maar ach, ik vertrouw hem heel erg dusja.
Oud 21-02-2009, 00:35
Uice
Uice is offline
Mocht je niet mee?
Oud 21-02-2009, 00:36
Verwijderd
Citaat:
Mocht je niet mee?
Dat was niet de bedoeling, ze gingen met z'n 4en, was al een tijd geleden afgesproken.

Maar dat vind ik niet erg hoor, ik ga in maart met hem naar Rome!
Oud 21-02-2009, 00:42
Verwijderd
Rome, .
Oud 21-02-2009, 00:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
nee dat wil ik ook niet, maar waar moet ik dan heen? Het lukt me nooit om iets anders te vinden, en bovendien wil ik niet weer mijn ouders opzadelen met een verhuizing.
Kun je niet tijdelijk bij de Chrissert zitten dan?

En Rome is wel gaaf ja. Het stikt er van de gave beelden.
Oud 21-02-2009, 00:44
Verwijderd
Citaat:
Kun je niet tijdelijk bij de Chrissert zitten dan?

En Rome is wel gaaf ja. Het stikt er van de gave beelden.
Ja, dat kan natuurlijk, maar ik zal toch ooit terugmoeten.
Oud 21-02-2009, 00:45
Verwijderd
Ik care niet echt om beelden.

Oh hahaha, weet je nog dat lelijke beeld in Orsay?
Oud 21-02-2009, 00:47
Uice
Uice is offline
Ja, die mongool.
Oud 21-02-2009, 00:48
Verwijderd
Weet je de naam nog van dat schilderij dat je PER SE nog een keer wilde zien?
Oud 21-02-2009, 00:51
Verwijderd
God, de Vaticaanse Musea. Daar staan ook bergen beelden ongeordend door elkaar, .
Oud 21-02-2009, 00:54
Verwijderd
Bedtijd.

Zal ook een genot zijn m'n lenzen eens uit te doen. Heb ze nu al twee dagen in en dat is niet goed.
Oud 21-02-2009, 00:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Weet je de naam nog van dat schilderij dat je PER SE nog een keer wilde zien?
Ja, Maansverduistering. <3
Oud 21-02-2009, 02:12
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hallo, ik zou het 'wel' met mijn vriendin willen doen/
Oud 21-02-2009, 02:54
Verwijderd
Hoi?
Oud 21-02-2009, 04:01
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Hooooo, Uice z'n malle account wil me niet laten uitloggen waardoor ik niet onder m'n eigen naam kan posten. Maar ik kan niet slapen want ik had vanavond per ongeluk energiedrank. De kachel staat bovendien uit en als ik hem aanzet maak ik de beste jongeman wellicht wakker, dus nu heb ik een glas heet water waar ik voor de warmte slokjes van neem. Het is net kamperen, maar dan met internet.
Oud 21-02-2009, 04:32
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Hm, de nachtbrakers zijn er niet. Slaaptaim 2.0 dan maar.
Oud 21-02-2009, 06:22
TopDrop
TopDrop is offline
godverdomme. kom je thuis om 7 uur. zit je pa op de bank. omfg. ga slapen gek. het is zaterdagochtend 7 uur. wtf.
Oud 21-02-2009, 07:09
Verwijderd
Môrgen
Oud 21-02-2009, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Môrgen
Good morning! Ik ga eens even heel hard studeren deze ochtend
Oud 21-02-2009, 09:18
Missy
Missy is offline
Citaat:
godverdomme. kom je thuis om 7 uur. zit je pa op de bank. omfg. ga slapen gek. het is zaterdagochtend 7 uur. wtf.
Moet jij nodig zeggen.
Oud 21-02-2009, 10:14
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
M'n huisgenotes gingen weer zeuren omdat ik per ongeluk wat afwas had laten staan, en nu eisen ze van me dat ik eigen pannen koop. Dat vind ik onzin, want we hebben genoeg pannen, en ik heb niet echt genoeg geld.

Bovendien was het niet de eerste keer dat ze daar een probleem van maakten, dus ik was dit keer nogal boos geworden.

En nu zeggen ze dat ik binnenkort het vetrekformulier krijg en dan binnen drie maanden eruit moet, maar waar moet ik dan heen?!

Zie je nou wel dat ik dakloos word!
Ja als jij hun dingen gebruikt zal je wat toegeeflijker moeten zijn. Het is geen recht om hun pannen te gebruiken, maar dat is gewoon aardig van hen. Dat jij geen geld hebt voor je eigen pannen is jouw probleem.

Des te meer reden om vaker andermans spullen die jij hebt gebruikt af te wassen.

Nou cum on, koop je eigen pannen, kan je daar blijven. Maar als ze je een vertrekformulier willen geven dan is dit echt niet het enige waar ze zich aan ergeren. En dan vind ik ze ook nog eens whiners want bij dat gedoe bij dat stelletje op zolder zat die angel te whinen dat ze er niets aan kon doen en nu heeft ze ineens een vertrekformulier.
Oud 21-02-2009, 10:25
Missy
Missy is offline
Eten hoort lekker te zijn.
Oud 21-02-2009, 10:51
Verwijderd
Citaat:
Eten hoort lekker te zijn.
Ja!
Oud 21-02-2009, 10:59
Verwijderd
Citaat:
[Paranoide] Het is net kamperen, maar dan met internet.
Oud 21-02-2009, 11:17
Verwijderd
dinobabies spelen
Oud 21-02-2009, 11:20
Verwijderd
want ze hebben alle tijd!

Ik vind de dinobabies echt win.
Oud 21-02-2009, 11:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen
Oud 21-02-2009, 11:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wut, hoe kan het nou op het forum twee uur later zijn dan in Londen! Staat die op zomertijd ofzo
Oud 21-02-2009, 11:58
Verwijderd
Lieve lieve Stefenootje, vergeet je er niet even bij te vermelden dat je ons hebt uitgescholden : )
Mijn voorgevoel zei dat we weer op Scholieren stonden en ja hoor. Laf kind dat je er bent en nog manipulatief ook ''dan verhonger ik wel''.
Zowel R & C, als ik en Lieke willen dat, omdat je het niet afwast. Je kan ze gewoon goedkoop op MP kopen en als je ons niet uitgescholden had voor kinderachtige kutkinderen had ik best even aan mijn moeder willen vragen of ze nog wat pannen had voor jou die je kon gebruiken (bij een nieuwe keuken, horen waarschijnlijk ook nieuwe pannen).

En nee, dit is niet het enige. Maar goed, je bent nogal selectief in wat je hier vermeld. Je weet toch dat wij hier ook komen. Borderliners V.v

Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 12:07.
Oud 21-02-2009, 12:05
Verwijderd
oh heerlijk dit
Oud 21-02-2009, 12:31
Swlabr
Swlabr is offline
Ook dom.
Oud 21-02-2009, 12:52
Verwijderd
Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen.
Oud 21-02-2009, 12:55
Uice
Uice is offline
Goed advies van Jaeger.
Oud 21-02-2009, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Hahaha duuuuude.
Citaat:
Lieve lieve Stefenootje, vergeet je er niet even bij te vermelden dat je ons hebt uitgescholden : )
Mijn voorgevoel zei dat we weer op Scholieren stonden en ja hoor. Laf kind dat je er bent en nog manipulatief ook ''dan verhonger ik wel''.
Zowel R & C, als ik en Lieke willen dat, omdat je het niet afwast. Je kan ze gewoon goedkoop op MP kopen en als je ons niet uitgescholden had voor kinderachtige kutkinderen had ik best even aan mijn moeder willen vragen of ze nog wat pannen had voor jou die je kon gebruiken (bij een nieuwe keuken, horen waarschijnlijk ook nieuwe pannen).

En nee, dit is niet het enige. Maar goed, je bent nogal selectief in wat je hier vermeld. Je weet toch dat wij hier ook komen. Borderliners V.v
Oud 21-02-2009, 13:04
Verwijderd
hoi allemaal! Ik vind rellen leuk, maar denk dat ik zo een maandban ga aanvragen.
Verwijderd
Want?
Verwijderd
Niet doen sjlot
Oud 21-02-2009, 13:05
Verwijderd
ik snap uberhaupt niet waarom je een ban voor jezelf aan vraagt maar ok.
Oud 21-02-2009, 13:05
Uice
Uice is offline
[Paranoide] Ja, malle Kunst. Sowieso, wat zit iedereen opeens maandbans aan te vragen

Regels voor berichten