Advertentie | |
|
![]() |
|
[Paranoide] Livejournal aanmaken en hier het volledige verhaal posten
![]()
||
Citaat:
En Rome is wel gaaf ja. ![]()
|
[Paranoide] Hooooo, Uice z'n malle account wil me niet laten uitloggen waardoor ik niet onder m'n eigen naam kan posten. Maar ik kan niet slapen want ik had vanavond per ongeluk energiedrank. De kachel staat bovendien uit en als ik hem aanzet maak ik de beste jongeman wellicht wakker, dus nu heb ik een glas heet water waar ik voor de warmte slokjes van neem. Het is net kamperen, maar dan met internet.
||
Citaat:
Des te meer reden om vaker andermans spullen die jij hebt gebruikt af te wassen. Nou cum on, koop je eigen pannen, kan je daar blijven. Maar als ze je een vertrekformulier willen geven dan is dit echt niet het enige waar ze zich aan ergeren. En dan vind ik ze ook nog eens whiners want bij dat gedoe bij dat stelletje op zolder zat die angel te whinen dat ze er niets aan kon doen en nu heeft ze ineens een vertrekformulier. ![]()
|
Verwijderd
|
Lieve lieve Stefenootje, vergeet je er niet even bij te vermelden dat je ons hebt uitgescholden : )
Mijn voorgevoel zei dat we weer op Scholieren stonden en ja hoor. Laf kind dat je er bent en nog manipulatief ook ''dan verhonger ik wel''. Zowel R & C, als ik en Lieke willen dat, omdat je het niet afwast. Je kan ze gewoon goedkoop op MP kopen en als je ons niet uitgescholden had voor kinderachtige kutkinderen had ik best even aan mijn moeder willen vragen of ze nog wat pannen had voor jou die je kon gebruiken (bij een nieuwe keuken, horen waarschijnlijk ook nieuwe pannen). En nee, dit is niet het enige. Maar goed, je bent nogal selectief in wat je hier vermeld. Je weet toch dat wij hier ook komen. Borderliners V.v Laatst gewijzigd op 21-02-2009 om 12:07. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||