Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ot: Vandaag wilde ik zo graag een dikke knuffel van hem. Maar toen het even moeilijk werd, dacht ik aan hem en werd ik ook weer vrolijk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Lief hoeft werkelijk nóóit naar school en begrijpt dan ook niet dat ik er wel veel aan moet doen. Soms enigszins frustrerend maar ach...
||
Citaat:
![]() OT: schijterd. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Vriendje is er niet zo gerust op, en misschien was het smsje ook wel behoorlijk enthousiast. Mja, nieuwe vrienden maken is wel belangrijker dan bang zijn dat iemand toevallig misschien mij leuk vind.
Verder gaat het een stuk beter met vriend en ik. Blijkbaar heeft hij door dat hij me niet for granted moet nemen, en ook nog wel af en toe lief moet zijn en we dingen moeten ondernemen etc. ![]() ![]()
|
Gisteren was het zowaar een half jaar uit met mijn ex. En ik kan inmiddels wel zeggen dat ik over hem heen ben. Niet dat hij verdwenen is uit mijn gedachten, maar goed, ik ben niet veel meer met hem bezig. Heb hem ook al drie maanden niet meer gezien of gesproken. Moet ook niet gebeuren want waarschijnlijk trek ik dat iets minder.
Overal leuke jongens/mannen verder. ![]() |
![]() |
|
Zaterdag komt een focking lekker ding langs
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
het gaat ineens ontiegelijk kut tussen ons. ik ben echt heel erg benieuwd of we deze DIP gaan overleven eigenlijk, hmm. hij heeft soms van die buien waarin hij gaat twijfelen and all, en ik wil gewoon WEL of NIET iets hebben, maar niet steeds dat halve. en dit is echt al de 7e keer ofzo dat dat zo is in bijna een jaar tijd... ik vind hem zo leuk, maar ik ga hier best wel aan onderdoor. waarom kan het niet gewoon een keer helemaal gewoon GOED zijn?
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb tandafdrukken in mijn arm
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Jaa.
![]() ![]() ![]() En ik heb z'n sleutels weer, die had ik al maar zijn eigen voordeursleutel was afgebroken dus toen moest hij die hebben. Maar nu is er een nieuwe dus ik kan inbreken & eten voor hem koken & in zijn bed gaan liggen en zijn huisgenoten kijken niet eens meer raar op als ik naar binnen kom stuiteren. Het is zo.. leuk. Ik snap er geen fuck van. We waren afgelopen weekend in een huge hotel in Zandvoort en we hadden een suite ipv een tweepersoonskamer en we gingen tegelijkertijd bedenken dat het zo verschrikkelijk leuk zou zijn om echt zo te wonen, samen. En dat vind ik ENG want ik vond samenwonen altijd stom & burgerlijk maar nu is er niets burgerlijks aan, met hem is het alleen maar goed en gaaf. (Ik weet ook niet of iets aan hem burgerlijk kán zijn, behalve dan hoe het huis van zijn ouders er aan de buitenkant uitziet, en de kleren van zijn moeder.) Het is zo verschrikkelijk leuk! ![]() En gisteren was het al vier maanden, ik ben er vet tevreden mee. Heel bijzonder. Heel mooi. Er zijn zoveel dingen anders tussen ons dan tussen m'n vorige vriendje en mij, ik kan zowaar praten over exen, alleen zijn, "later als we uit elkaar zijn", ik word er uitermate gelukkig van <3 En dit weekend zie ik mn twee beste vriendinnetjes weer! Zaterdagavond jaa <3 Ik mis m'n echte beste vriendinnetje heel erg, gek is dat..
|
Verwijderd
|
Ik ben blij met de mensen om me heen. Met vriendje die me wegbrengt en ophaalt als ik moe en niet zo lekker ben en vervolgens een paar uur te vroeg voor de deur staat om me gezelschap te houden. En op de bank hangend met vriendje, m'n zus en m'n zwager voelt vertrouwd, ik kijk nu al uit naar het weekendje center parcs! het is fijn om zo'n goede band met m'n zus te hebben. Een vriendinnenband, maar dan net wat anders en vooral zo onvoorwaardelijk. En ik word zo enorm blij en gelukkig van m'n nichtje, het is bizar, maar waar. Hoe verdrietig, wanhopig, teleurgesteld of boos ik me ook voel - ze laat me altijd stralen.
Oeh en morgen zie ik m'n beste vriendinnetje weer ![]() ![]() (en ik maak me soms zorgen om m'n middelste zus. dat hele relatiegezeik mag na een paar maand echt wel afgelopen zijn. ze gaat er aan onderdoor, maar wil niet loslaten en wij kunnen er niets aan doen. bah.) |
![]() |
|
Mijn moeder noemde mij ineens een halve
![]() Maar met de liefde gaat alles goed hoor. Dat is helemaal heel.
|
Ha, cadeau voor hem is geregeld! Echt, ik vind het zelf gewoon geniaal bedacht
![]() ![]() En verder, ik zie hem morgen weer. Heb zin in het weekend, maar doordat ik hem nu 5 dagen niet gezien heb, ben ik toch altijd weer een beetje zenuwachtig. Het lijkt dan zo lang geleden! Ik word mee uit eten genomen door zijn moeder en hem, nog voor mijn verjaardag ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 26-03-2009 om 19:55. Reden: detail vergeten :p |
![]() |
|
![]() |
Zat er gister wat door met school enzo, maar hij laat me lief klagen en zeuren en nadenken. Das lief, maar vandaag is weer even twijfeltwijfel dag. Zie hem waarschijnlijk pas zondag weer. Dan is het ook een week geleden dat ik hem zag... Ik vind het eigenljk best stom dat ik nooit eens een vriendje heb dat net zoveel behoefte aan mij heeft als ik aan hem.
Straks is stage voorbij en kan ik in principe hem elke dag weer zien, maar ik moet me dan echt gaan inhouden en er steeds een paar dagen overheen laten gaan. Bah... ik heb aandacht nodig ![]() |
![]() |
|
|