Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 08:12
Verwijderd
450 smsjes heeft ze me vannacht gestuurd, een beetje overdreven maar wel lief
Advertentie
Oud 24-03-2009, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Een beetje maar hoor

OT: Gaaaap. En hij smst ook al niet terug.
Oud 24-03-2009, 11:13
Roosmarijn
Roosmarijn is offline
Waarom ben ik zo'n schijterd? Er zit me iets vreeeselijk dwars, maar ik durf er niet over te beginnen tegen hem! Ik geef alleen maar hints die hij niet oppikt.. Handiggg
Oud 24-03-2009, 11:33
Roosmarijn
Roosmarijn is offline
Citaat:
450 smsjes met dezelfde inhoud of iedere keer weer wat anders?
wel een top actie van d'r!
Oud 24-03-2009, 11:45
Verwijderd
Citaat:
ik zou het uitmaken als mijn vriend dat zou doen.
Oud 24-03-2009, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Oud 24-03-2009, 12:50
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Alles rustig. De rollen zijn eindelijk eens omgedraait. Nu wil ik meer aandacht van hem dan hij mij geeft. Belde hem net op z'n werk en hij had natuurlijk geen tijd. Toch wel jammer. Laatste keer dat we gewoon op de bank gehangen hebben met de tv uit en gewoon praten kan ik me niet eens meer herinneren.
Oud 24-03-2009, 13:10
Verwijderd
Hij kwam gisteren na zijn werk nog (L) Was leuk! Vanmorgen zei hij dattie de auto wilde gaan wassen, en toen zei mijn moeder voor de grap: Oh, nou, als je die van mij ook nog doet wassen, mag je weer een half jaar boterhammen komen eten. Dus heeftie de auto van mam ook nog gewassen
Oud 24-03-2009, 13:41
wup
wup is offline
Hij voelt zich niet goed en ik maak me wat zorgen ofzo.. Nou ja, zal wel goedkomen.
Ik heb ook steeds minder contact met mn exboy en dat bevalt eigenlijk een stuk beter. Ik wil niet horen dat het niet goed met hem gaat enzo.. dan kan ik zo moeilijk doorleven. Het is wat egoistisch, maar het is heerlijk om me geen zorgen om anderen te hoeven maken en lekker mijn eigen ding kan doen. Vooral omdat ik er toch niets aan kan veranderen en ik me niet wil schuldig voelen. Dus.. wil hem voorlopig niet zien en minder spreken, maar dat gaat nu goed.
Vanavond dus naar verjaardag van mijn vader en daar heb ik wel zin in. Hij wordt alweer 66 en dat is eigenlijk belachelijk. Grappig dat mijn leeftijd precies tussen die van vriend en mijn vader inzit
Oud 24-03-2009, 13:55
Neko*
Neko* is offline
Ik ben jaloers. Ik. Ik ben jaloers. Ik ben nooit jaloers. Ik snap er geen drol van. Waar komt dit vandaan, dit hoort helemaal niet. Pfff. Wat een raar hoofd heb ik ook soms.

Verder ontdek ik geloof ik vrienden in mensen waar ik het helemaal niet in verwacht had. Ik vind het fijn. Plannen maken om kamers te schilderen en creatieve dingen te doen samen. Heerlijk.
Oud 24-03-2009, 14:23
I C U
I C U is offline
Gisteravond nog even bij 'm langs geweest, dat was wel fijn. Ik merk alleen weer dat ik het moeilijk vind om te zeggen wat ik allemaal voor hem voel, gewoon omdat dat de laatste keer zo fout is gegaan. Waarom moest hij dat nou zeggen toen? Maar oké

Net m'n haar laten knippen, damn tis kort! Maar ik geloof dat ik het wel leuk vind
Oud 24-03-2009, 15:22
stout!
stout! is offline
Citaat:
Nou, ik zou het wél knap vinden. Volgens mij is dat heel hard werken.
Oud 24-03-2009, 15:34
Roosmarijn
Roosmarijn is offline
Citaat:
Ik ben jaloers. Ik. Ik ben jaloers. Ik ben nooit jaloers. Ik snap er geen drol van. Waar komt dit vandaan, dit hoort helemaal niet. Pfff. Wat een raar hoofd heb ik ook soms.

Verder ontdek ik geloof ik vrienden in mensen waar ik het helemaal niet in verwacht had. Ik vind het fijn. Plannen maken om kamers te schilderen en creatieve dingen te doen samen. Heerlijk.
Hier nog zo één met een raar hoofd
Oud 24-03-2009, 15:38
groovy
groovy is offline
Citaat:
Net m'n haar laten knippen, damn tis kort! Maar ik geloof dat ik het wel leuk vind
Heb net toevallig je foto's gezien bij het foto-topic, dus nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig hoe het nu zit je hebt krulletjes toch? Ben benieuwd hoe dat uitziet als het kort is

Ot: Vandaag wilde ik zo graag een dikke knuffel van hem. Maar toen het even moeilijk werd, dacht ik aan hem en werd ik ook weer vrolijk . Oh en hij is over anderhalve maand jarig en ik ben nu al aan het stressen wat ik in hemelsnaam voor hem moet kopen..ik wil zo graag iets origineels vinden!
Oud 24-03-2009, 16:09
Dith
Dith is offline
Citaat:
Grappig dat mijn leeftijd precies tussen die van vriend en mijn vader inzit
Ik mag hopen dat je vriend niet -20 is .

Lief hoeft werkelijk nóóit naar school en begrijpt dan ook niet dat ik er wel veel aan moet doen. Soms enigszins frustrerend maar ach...
Oud 24-03-2009, 16:25
Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik mag hopen dat je vriend niet -20 is .
Volgens mij bedoelt ze 'leeftijd pa' - 'haar leeftijd' = 'leeftijd vriend'.
Oud 24-03-2009, 17:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik wil 450 smsjes kunnen ontvangen op m'n gsm, welk model heb je?

OT: schijterd.
Oud 24-03-2009, 17:45
Verwijderd
wow hij heeft griep en daarom kunnen we elkaar niet zien vanavond. de rest van de week kunnen we elkaar niet zien en dat vind ik kut, maar ik moet er maar gewoon even op vertrouwen.
Oud 24-03-2009, 19:05
I C U
I C U is offline
Citaat:
Heb net toevallig je foto's gezien bij het foto-topic, dus nu ben ik stiekem wel nieuwsgierig hoe het nu zit je hebt krulletjes toch? Ben benieuwd hoe dat uitziet als het kort is
Tis nu in een soort bob geknipt, en bovenop (hihi, klinkt zo raar) is het nog steeds langer. En m'n 'pony' is weer korter, dus uiteindelijk gaat dat ook weer krullen als een malle. Duurt altijd even voordat het goed valt, maar zodra dat het geval is, zal ik een foto posten
Oud 24-03-2009, 19:30
ST*R
ST*R is offline
Date met ene jongen was leuk, en damn wat is hij lekker en sexy. Beetje jammer dat hij dat weet van zichzelf en best arrogant is, owja en hij rookt mega veel. Maar verder is hij leuk en lief en hij smst .
Verder is het nog steeds beetje raar om weer terug te zijn, maar vooral leuk
Oud 24-03-2009, 19:40
wup
wup is offline
Citaat:
Volgens mij bedoelt ze 'leeftijd pa' - 'haar leeftijd' = 'leeftijd vriend'.

Dit ja. En ik zit nu enorm mijn hersens te kraken om op Diths uitkomst te komen, maar lukt niet...

Verder wil ik fotos van ICUs nieuwe haar
Oud 24-03-2009, 20:14
Verwijderd
Citaat:
, owja en hij rookt mega veel. Maar verder is hij leuk en lief en hij smst .
ik vind het juist erg sexy als een jongen (veel) rookt .
Oud 24-03-2009, 20:35
palindrome
palindrome is offline
Citaat:
dit ja. En ik zit nu enorm mijn hersens te kraken om op diths uitkomst te komen, maar lukt niet...
66-23 = 44
23-44 = -20
Oud 24-03-2009, 20:51
Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Grappig dat mijn leeftijd precies tussen die van vriend en mijn vader inzit
Ik las het als volgt: jouw vader is 66, jouw vriend is 44 en dan ben jij 55.
Oud 24-03-2009, 20:55
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
jaaa longkanker is kei-sexy
Oud 24-03-2009, 21:01
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
haha ja ik weet wat je bedoelt, het roken zelf vind ik bij hem ook sexy staan, alleen stinken zn kleren en dat vind ik wat minder
Oud 24-03-2009, 21:05
Verwijderd
En z'n haar, en z'n vingers, en z'n bek
Oud 24-03-2009, 21:10
Moonspell
Moonspell is offline
Simpel.

Spoiler
Oud 24-03-2009, 21:21
ST*R
ST*R is offline
Citaat:
En z'n haar, en z'n vingers, en z'n bek
maar dan heb ik wel iets leuks om naar te kijken als hij rookt
Oud 25-03-2009, 08:00
I C U
I C U is offline
Argh, waarom moest hij nou toen de sfeer zo verpesten, al bedoelde hij dat niet zo en waarom maakt dat dat het nog steeds zo gevoelig is? Bah.
Oud 25-03-2009, 11:41
Dvine
Dvine is offline
eh, sja
Oud 25-03-2009, 11:56
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
he's good
Oud 25-03-2009, 12:43
luchtballon
luchtballon is offline
Vriendje is er niet zo gerust op, en misschien was het smsje ook wel behoorlijk enthousiast. Mja, nieuwe vrienden maken is wel belangrijker dan bang zijn dat iemand toevallig misschien mij leuk vind.
Verder gaat het een stuk beter met vriend en ik. Blijkbaar heeft hij door dat hij me niet for granted moet nemen, en ook nog wel af en toe lief moet zijn en we dingen moeten ondernemen etc. Dan wordt andere aandacht ineens een stuk minder interessant en spannend. Dan is het gewoon allemaal weer goed
Oud 25-03-2009, 15:12
Halflight
Halflight is offline
Gisteren was het zowaar een half jaar uit met mijn ex. En ik kan inmiddels wel zeggen dat ik over hem heen ben. Niet dat hij verdwenen is uit mijn gedachten, maar goed, ik ben niet veel meer met hem bezig. Heb hem ook al drie maanden niet meer gezien of gesproken. Moet ook niet gebeuren want waarschijnlijk trek ik dat iets minder.

Overal leuke jongens/mannen verder.
Oud 25-03-2009, 18:10
Moonspell
Moonspell is offline
Ik snap het stiekem helemaal niet.

& waarom sluit ineens alle muziek op dit aan. .
Oud 25-03-2009, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Ik wil 450 smsjes kunnen ontvangen op m'n gsm, welk model heb je?

OT: schijterd.
Een Ipaq, ik weet niet wat het maximum is, ik neem aan dat een smsje ongeveer 160 bytes inneemt en met een geheugenkaart van 2GB, reken maar uit
Oud 25-03-2009, 19:16
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Zaterdag komt een focking lekker ding langs samen wat drinken en bijpraten. Ze heeft erg weinig vrije tijd en dat ze dan op een vrij zeldzame vrije zaterdagavond mij komt opzoeken is toch wel erg leuk. Maar ik heb niet echt een idee wat ze precies wilt
Oud 25-03-2009, 21:07
Signy
Signy is offline
Citaat:
zaterdag was het zowaar een half jaar uit met mijn ex. En ik kan inmiddels wel zeggen dat ik over bijna hem heen ben. Niet dat hij verdwenen is uit mijn gedachten, maar goed, ik ben niet veel meer met hem bezig. Heb hem ook al 6mnd maanden niet meer gezien of gesproken. Moet ook niet gebeuren want waarschijnlijk trek ik dat iets minder.
Oud 25-03-2009, 22:07
Verwijderd
het gaat ineens ontiegelijk kut tussen ons. ik ben echt heel erg benieuwd of we deze DIP gaan overleven eigenlijk, hmm. hij heeft soms van die buien waarin hij gaat twijfelen and all, en ik wil gewoon WEL of NIET iets hebben, maar niet steeds dat halve. en dit is echt al de 7e keer ofzo dat dat zo is in bijna een jaar tijd... ik vind hem zo leuk, maar ik ga hier best wel aan onderdoor. waarom kan het niet gewoon een keer helemaal gewoon GOED zijn? zo meteen gaan we even bellen na het drama van gisteren, en ik ben benieuwd. ik ga ook zeggen dat ik er dus echt aan onderdoor ga, en dat ik niet iemand wil die steeds niet weet wat hij wil.
Oud 25-03-2009, 22:26
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Een Ipaq, ik weet niet wat het maximum is, ik neem aan dat een smsje ongeveer 160 bytes inneemt en met een geheugenkaart van 2GB, reken maar uit
Te duur.
Oud 25-03-2009, 22:45
Nalah
Nalah is offline
Hij smste vanavond heel lief of ik zn beste vrienden wilde ontmoeten en alles, maar ik lig ziek in bed dus het kon niet.. Nu is ie een beetje gepikeerd geloof ik.. Maar goed, morgen is alles vast weer prima! Ik vind hem ook ZO leuk he!!!
Oud 26-03-2009, 11:10
Iduna
Iduna is offline
@ uuuf: hoe is het bellen gegaan?

OT: Ik voel me geliefd en dat is erg fijn als het op enkele andere gebieden iets minder gaat.
Oud 26-03-2009, 11:53
Verwijderd
Ik heb tandafdrukken in mijn arm En het is niet eens van een nacht wilde seks, hmm Ik geloof dat als we dat niet kunnen/mogen/gaan doen met elkaar, we het binnenkort eens allebei met iemand ánders moeten doen, want er zit een grens aan mijn zelfbeheersing. En het helpt ook niet als hij zegt dat als de situatie anders was, het tussen ons ook echt anders zou zijn geweest. Mrfl. Maar ergens is het ook wel weer fijn want ik heb helemaal geen zin om te bedenken of en hoe hij en ik wat zouden moeten hebben en of ik dat eigenlijk wel wil en het gedoe met misschien over een tijdje verhuizen etcetera. Dusjaaa.
Oud 26-03-2009, 13:16
Roosje
Roosje is offline
Jaa. Mijn vriendje is zo fijn. Ik was gisteren helemaal gek in m'n hoofd & apathisch & lusteloos worteltjes aan het knauwen en toen kwam hij binnen en ging hij me knuffelen en troosten en ik hoefde niet eens iets te zeggen, superfijn. En daarna ging hij me nog meer voorlezen (jaja!) en het is echt vet ontspannend, ik word er helemaal rustig van in m'n hoofd <3 Het is zo'n liefje!
En ik heb z'n sleutels weer, die had ik al maar zijn eigen voordeursleutel was afgebroken dus toen moest hij die hebben. Maar nu is er een nieuwe dus ik kan inbreken & eten voor hem koken & in zijn bed gaan liggen en zijn huisgenoten kijken niet eens meer raar op als ik naar binnen kom stuiteren. Het is zo.. leuk. Ik snap er geen fuck van.

We waren afgelopen weekend in een huge hotel in Zandvoort en we hadden een suite ipv een tweepersoonskamer en we gingen tegelijkertijd bedenken dat het zo verschrikkelijk leuk zou zijn om echt zo te wonen, samen. En dat vind ik ENG want ik vond samenwonen altijd stom & burgerlijk maar nu is er niets burgerlijks aan, met hem is het alleen maar goed en gaaf. (Ik weet ook niet of iets aan hem burgerlijk kán zijn, behalve dan hoe het huis van zijn ouders er aan de buitenkant uitziet, en de kleren van zijn moeder.) Het is zo verschrikkelijk leuk!
En gisteren was het al vier maanden, ik ben er vet tevreden mee. Heel bijzonder. Heel mooi. Er zijn zoveel dingen anders tussen ons dan tussen m'n vorige vriendje en mij, ik kan zowaar praten over exen, alleen zijn, "later als we uit elkaar zijn", ik word er uitermate gelukkig van <3

En dit weekend zie ik mn twee beste vriendinnetjes weer! Zaterdagavond jaa <3 Ik mis m'n echte beste vriendinnetje heel erg, gek is dat..
Oud 26-03-2009, 13:32
Verwijderd
Ik ben blij met de mensen om me heen. Met vriendje die me wegbrengt en ophaalt als ik moe en niet zo lekker ben en vervolgens een paar uur te vroeg voor de deur staat om me gezelschap te houden. En op de bank hangend met vriendje, m'n zus en m'n zwager voelt vertrouwd, ik kijk nu al uit naar het weekendje center parcs! het is fijn om zo'n goede band met m'n zus te hebben. Een vriendinnenband, maar dan net wat anders en vooral zo onvoorwaardelijk. En ik word zo enorm blij en gelukkig van m'n nichtje, het is bizar, maar waar. Hoe verdrietig, wanhopig, teleurgesteld of boos ik me ook voel - ze laat me altijd stralen.

Oeh en morgen zie ik m'n beste vriendinnetje weer Samen met nog twee vriendinnen gaan we haar verjaardag vieren. Ik heb nu al zin in 2u meligheid in de trein, met z'n drieën een fotohokje in duiken, samen koken, samen wijntjes drinken, te laat slapen en veel te vroeg opstaan. jeej

(en ik maak me soms zorgen om m'n middelste zus. dat hele relatiegezeik mag na een paar maand echt wel afgelopen zijn. ze gaat er aan onderdoor, maar wil niet loslaten en wij kunnen er niets aan doen. bah.)
Oud 26-03-2009, 13:34
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn moeder noemde mij ineens een halve Echt, hoezo? Ik ben juist 100% meisje, ik wil geen halve kerel zijn en dat ben ik ook helemaal niet. Ik was zo verbaasd dat ik erom moest lachen, een halve, pfff.

Maar met de liefde gaat alles goed hoor. Dat is helemaal heel.
Oud 26-03-2009, 19:41
ST*R
ST*R is offline
@ uuuf: ahh kut, het ging eerst juist heel goed toch..

hm tja weet niet hoe het tussen 'ons' zit.. volgens mij is er naast hele erge aantrekkingkracht niet heel veel tussen ons, hm tja of wel, moet 'm even beter leren kennen ofzo.
vanavond uit!
Oud 26-03-2009, 19:50
groovy
groovy is offline
Ha, cadeau voor hem is geregeld! Echt, ik vind het zelf gewoon geniaal bedacht . Ik ontvoer hem naar een superdeluxe hotel met een VIP arrangement in het buitenland. Heb alles geregeld, van het vervoer tot aan het verblijf. Viel wel wat duurder uit dan verwacht, maar dan ben ik nu ook helemaal klaar. Ik stuur hem nu elke week 1 hint toe tot de vertrekdatum; hopelijk is het hem dan duidelijk waar we naar toe gaan .

En verder, ik zie hem morgen weer. Heb zin in het weekend, maar doordat ik hem nu 5 dagen niet gezien heb, ben ik toch altijd weer een beetje zenuwachtig. Het lijkt dan zo lang geleden! Ik word mee uit eten genomen door zijn moeder en hem, nog voor mijn verjaardag . Terwijl hij me al veel te veel verwend heeft . Heb zin in heel veel knuffels, kusjes en aandacht .

Laatst gewijzigd op 26-03-2009 om 19:55. Reden: detail vergeten :p
Oud 26-03-2009, 20:42
wup
wup is offline
Zat er gister wat door met school enzo, maar hij laat me lief klagen en zeuren en nadenken. Das lief, maar vandaag is weer even twijfeltwijfel dag. Zie hem waarschijnlijk pas zondag weer. Dan is het ook een week geleden dat ik hem zag... Ik vind het eigenljk best stom dat ik nooit eens een vriendje heb dat net zoveel behoefte aan mij heeft als ik aan hem.
Straks is stage voorbij en kan ik in principe hem elke dag weer zien, maar ik moet me dan echt gaan inhouden en er steeds een paar dagen overheen laten gaan. Bah... ik heb aandacht nodig
Oud 26-03-2009, 21:03
justhanna
justhanna is offline
Hmm. Definitieve keuzes vallen me zwaar.

Regels voor berichten