Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-02-2009, 21:51
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik vond het best raar dat je in utrecht alles gewoon aan straat kunt zetten en niets wordt bijgehouden over wie hoeveel weggooit.
wij hebben van die bakken, en het was eerst de bedoeling dat bijgehouden zou worden hoeveel iedereen weggooit, maar dat is nooit echt van de grond gekomen. daarbij, als je je bak op de ophaaldag op straat zet, heb je van die lui die daarna alle bakken afgaan om er nog allemaal teringzooi bij te gooien.
Oud 22-02-2009, 21:52
Verwijderd
Hier krijg ik elke week wel informatiefolders binnen over wanneer je je grofvuil bij de straat mag zetten. Hier moet het ook direct opgehaald worden, want anders staat het in de fik. Laatst stond er een brandend bankstel voor de deur. Op zich best gezellig.
Oud 22-02-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
afvalpasjes? bijhouden wie wat weggooit? whut?
Bij mijn ouders is er een systeem met kliko's, waarbij elke kliko wordt gewogen als ie een keer aan straat staat, voordat ie wordt leeggemaakt, dat wordt ook doorberekend. Eignelij kbetaal je dan 25 euro vast recht en dan maar 10 euro echt voor het afval, maar dan nog. In utrecht kun je alles in de bak flikkeren maar dat past bij ons nooit dus je kunt losse vuilniszakken er gewoon bij zetten.
Oud 22-02-2009, 21:53
Verwijderd
Citaat:
wij hebben van die bakken, en het was eerst de bedoeling dat bijgehouden zou worden hoeveel iedereen weggooit, maar dat is nooit echt van de grond gekomen. daarbij, als je je bak op de ophaaldag op straat zet, heb je van die lui die daarna alle bakken afgaan om er nog allemaal teringzooi bij te gooien.
haha wat pauper. Nou ik kom uit een goed milieu En daar werkt het gewoon.
Oud 22-02-2009, 21:53
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Afvalwat ? Volgens mij niet. Hier ergens om de hoek staan altijd (althans dat is de bedoeling) van die containers waar die dingen in moeten. Maar een sjonnie eerste klas van de gemeente heeft daar niet echt goed over nagedacht denk ik, want als ik ga sjouwen met die dingen staan ze d'r verdomme nooit.
Ja een pasje en dan kan je je afval onder de grond stouwen. Elk huis heeft een pasje en op de hoek van de straat staat zo'n ding.
Oud 22-02-2009, 21:54
TopDrop
TopDrop is offline
ik heb microsoft visio geinstalleerd. miept windows meteen over ruim 100MB aan updates ;x
Oud 22-02-2009, 21:55
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik vind het altijd hilarisch als je bv bij iemand bent die in zo'n kutflat woont (selwerd ) en dat er dan 's nachts busjes komen met mensen die hun afval in de grote container daar dumpen. Echt, overdag zou er nog niemand naar kraaien. Maar het is wel aso.
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
goodness, wat een bullshit zeg. die pasjes. dat gecontroleer de hele tijd overal op
Uice
Uice is offline
Vader: "Was je net uit bed toen ik je belde?"
Julius: "Ja."
Vader: "Om één uur?"
Vader: "Hoe laat ben je dan gaan slapen?"
Julius: "Vier uur."
Vader: "Waarom?"
Julius: "..."

Kloof.
Oud 22-02-2009, 21:56
Verwijderd
wij hebben ondergrondse containers, die staan er al vanaf december, maar ze zijn nog steeds vergrendeld totdat ze allemaal geplaatst zijn. nu wordt old skool gewoon t vuilnis twee keer per week opgehaald voor 250 fucking euro per jaar. en voor grofvuil kan je gewoon een afspraak maken en dan komen ze t halen.
Oud 22-02-2009, 21:56
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Ja een pasje en dan kan je je afval onder de grond stouwen. Elk huis heeft een pasje en op de hoek van de straat staat zo'n ding.
Echt ? Nooit van gehoord. En wij hebben gewoon zo'n container op wieltjes.
Oud 22-02-2009, 21:57
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Vader: "Was je net uit bed toen ik je belde?"
Vader: "Om één uur?"
Vader: "Hoe laat ben je dan gaan slapen?"
Julius: "Vier uur."
Vader: "Waarom?"
Julius: "..."

Kloof.
Oud 22-02-2009, 21:58
Laisve
Laisve is offline
Oe, ik had trouwens gister een vers exemplaar van de Wachttoren bemachtigd... Altijd interessant leesvoer op het kleinste kamertje
Tink*
Tink* is offline
Oh nou ik vind het wel handig, de huisbaas betaalt en nooit gedoe ergens mee.
Verwijderd
Citaat:
Echt ? Nooit van gehoord. En wij hebben gewoon zo'n container op wieltjes.
Heeft die ook een naam?
Tink*
Tink* is offline
Lezen op de wc.
Oud 22-02-2009, 21:59
TopDrop
TopDrop is offline
boe

Spoiler
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Heeft die ook een naam?
We noemen hem Bertus, maar als ik 'em roep komt ie nooit, dus wellicht heet ie niet zo.
Verwijderd
Soms zit ik op de wc, gewoon plassen, en dan vergeet ik dat i kvoor me uit aan het staren ben ofzo dus ik doe er altijd best lang over
Oud 22-02-2009, 22:00
Verwijderd
Ik noem grote vuilniszakken altijd Peter Beense.
Verwijderd
Citaat:
We noemen hem Bertus, maar als ik 'em roep komt ie nooit, dus wellicht heet ie niet zo.
Henk, alles heet henk.
Verwijderd
Citaat:
goodness, wat een bullshit zeg. die pasjes. dat gecontroleer de hele tijd overal op
ja precies :')
Oud 22-02-2009, 22:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Soms zit ik op de wc, gewoon plassen, en dan vergeet ik dat i kvoor me uit aan het staren ben ofzo dus ik doe er altijd best lang over
:')
Oud 22-02-2009, 22:01
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Henk, alles heet henk.
Jij ook ? Of wordt dat dan Henka ?
Oud 22-02-2009, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Jij ook ? Of wordt dat dan Henka ?
Henka pfff nee gewoon Henk. Hey henk.
Oud 22-02-2009, 22:03
Verwijderd
Citaat:
:')
It happens ja

Ik houd ook niet van snel moeten plassen.
Oud 22-02-2009, 22:03
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
vak mij, klotekind, ga aan je huiswerk, vort!
Oud 22-02-2009, 22:04
Verwijderd
Hier, nog een henk:

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1741846
Oud 22-02-2009, 22:05
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Henka pfff nee gewoon Henk. Hey henk.
Is maar goed ook. Bij iedereen die Henka heet denk ik meteen aan die trol die naar Griekenland ging.
Oud 22-02-2009, 22:06
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik noem grote vuilniszakken altijd Peter Beense.
Oud 22-02-2009, 22:06
Tink*
Tink* is offline
Hihi ik ken iemand die Hinka heet.
Oud 22-02-2009, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Is maar goed ook. Bij iedereen die Henka heet denk ik meteen aan die trol die naar Griekenland ging.
'iedereen die henka heet'

En, hoeveel?
Oud 22-02-2009, 22:11
Laisve
Laisve is offline
Toegegeven, niet veel.
Oud 22-02-2009, 22:13
Verwijderd

Beste lezer,
Leuk dat je op bezoek komt. Ik ben Henka en ik doe mee aan deze aktie omdat ik het een beetje een duur grapje vind worden om met mijn hond onaangelijnd te gaan wandelen. Ik woon aan het het Griftpark en heb al vijf bekeuringen gehad omdat ik daar wandel met mijn onaangelijnde hond. Zo ook mijn laatste bekeuring. De reinigingspolitie betrapte mij en gaf te kennen dat ik een boete zou krijgen. Hij liep een eind met mij op terwijl mijn hond nog steeds los liep. Op een gegeven moment liepen we langs het veld dat als honden w.c. fungeert. Mijn hond keek naar mij om zoals ze meestal doet en ik zei: “ja, ga maar poepen”. Dat deed ze, keurig op het poepveld, zoals ik haar geleerd heb. Ik was dan ook best trots, maar op dat moment kreeg ik toch 50 Euro boete. Kun je je voorstellen hoe pijnlijk dat is? Je woont aan het Griftpark, je voedt je hond goed op, zoals veel mensen met mij, en je mag niks. Zuur toch? Vandaar dat het slagen van onze actie mij heel veel tijd en moeite waard is. Doen jullie mee? Daar zouden wij allemaal heel erg blij mee zijn. Alvast bedankt!
Oud 22-02-2009, 22:15
Verwijderd
Oud 22-02-2009, 22:15
Laisve
Laisve is offline
Honden zijn ook creaties van Satan hoogstpersoonlijk, dus kan Henka bij mij de boom in.
Oud 22-02-2009, 22:16
Verwijderd
Ik vind het ook een duur grapje worden om zonder verlichting te fietsen. Laten we een actie beginnen.
Uice
Uice is offline
Die Henka. Aan haar blik kan je zien dat ze verontwaardigd is dat de poepveldprestatie van haar hond niet op waarde geschat wordt door de lange arm der wet.
Verwijderd
Citaat:
Honden zijn ook creaties van Satan hoogstpersoonlijk, dus kan Henka bij mij de boom in.
Verwijderd
die henka toch!
Oud 22-02-2009, 22:17
Verwijderd
Poepveldprestatie, <3.
Oud 22-02-2009, 22:19
Verwijderd
Je hond aanlijnen is ook zo'n moeite hè.
Oud 22-02-2009, 22:19
Verwijderd
mijn moeder is laatst ook bekeurd 's morgensvroeg vanwege het niet aanlijnen van de hond. ze woont op een grensgebied en in gemeent x mag het wel en gemeente y niet.
Mijn moeder zag ze in de verte aankomen en nam de benen via een weggetje waar je niet met de auto mag komen. Toen zijn ze haar helemaal gevolgd, tot m'n moeder bij de voordeur stond. Ze vroegen om haar legitimatie en toen zei ze 'legitimatie bij me? man ik heb niet eens een onderbroek aan!'
Oud 22-02-2009, 22:21
Verwijderd
Citaat:
Je hond aanlijnen is ook zo'n moeite hè.
Het gaat niet om de moeite
Citaat:
mijn moeder is laatst ook bekeurd 's morgensvroeg vanwege het niet aanlijnen van de hond. ze woont op een grensgebied en in gemeent x mag het wel en gemeente y niet.
Mijn moeder zag ze in de verte aankomen en nam de benen via een weggetje waar je niet met de auto mag komen. Toen zijn ze haar helemaal gevolgd, tot m'n moeder bij de voordeur stond. Ze vroegen om haar legitimatie en toen zei ze 'legitimatie bij me? man ik heb niet eens een onderbroek aan!'
Huhu
Oud 22-02-2009, 22:23
Laisve
Laisve is offline
Citaat:
Het gaat niet om de moeite

Huhu
Het gaat erom dat die stinkbeesten de boel onderschijten en mensen/honden aan kunnen vallen. Dus aanlijnen
Oud 22-02-2009, 22:25
TopDrop
TopDrop is offline
Oud 22-02-2009, 22:25
Tink*
Tink* is offline
Ik was altijd meer een kattenmens dan een hondenmens, maar sinds ik het kutbeest van mijn vriendje ken twijfel ik.
Oud 22-02-2009, 22:26
Laisve
Laisve is offline
Huh WTF:

Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Laisve
Laisve is offline
Het internet ligt stil op zondag bij het refdag
Verwijderd
oud nieuws.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten