Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Vader: "Was je net uit bed toen ik je belde?"
Julius: "Ja." Vader: "Om één uur?" Julius: "Ja." Vader: "Hoe laat ben je dan gaan slapen?" Julius: "Vier uur." Vader: "Waarom?" Julius: "..." Kloof.
|
Verwijderd
|
wij hebben ondergrondse containers, die staan er al vanaf december, maar ze zijn nog steeds vergrendeld totdat ze allemaal geplaatst zijn. nu wordt old skool gewoon t vuilnis twee keer per week opgehaald voor 250 fucking euro per jaar. en voor grofvuil kan je gewoon een afspraak maken en dan komen ze t halen.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
![]() Beste lezer, Leuk dat je op bezoek komt. Ik ben Henka en ik doe mee aan deze aktie omdat ik het een beetje een duur grapje vind worden om met mijn hond onaangelijnd te gaan wandelen. Ik woon aan het het Griftpark en heb al vijf bekeuringen gehad omdat ik daar wandel met mijn onaangelijnde hond. Zo ook mijn laatste bekeuring. De reinigingspolitie betrapte mij en gaf te kennen dat ik een boete zou krijgen. Hij liep een eind met mij op terwijl mijn hond nog steeds los liep. Op een gegeven moment liepen we langs het veld dat als honden w.c. fungeert. Mijn hond keek naar mij om zoals ze meestal doet en ik zei: “ja, ga maar poepen”. Dat deed ze, keurig op het poepveld, zoals ik haar geleerd heb. Ik was dan ook best trots, maar op dat moment kreeg ik toch 50 Euro boete. Kun je je voorstellen hoe pijnlijk dat is? Je woont aan het Griftpark, je voedt je hond goed op, zoals veel mensen met mij, en je mag niks. Zuur toch? Vandaar dat het slagen van onze actie mij heel veel tijd en moeite waard is. Doen jullie mee? Daar zouden wij allemaal heel erg blij mee zijn. Alvast bedankt! |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn moeder is laatst ook bekeurd 's morgensvroeg vanwege het niet aanlijnen van de hond. ze woont op een grensgebied en in gemeent x mag het wel en gemeente y niet.
Mijn moeder zag ze in de verte aankomen en nam de benen via een weggetje waar je niet met de auto mag komen. Toen zijn ze haar helemaal gevolgd, tot m'n moeder bij de voordeur stond. Ze vroegen om haar legitimatie en toen zei ze 'legitimatie bij me? man ik heb niet eens een onderbroek aan!' ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Huh WTF:
Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad. Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet. Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt. Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaikunde #743 Verwijderd | 500 | 10-11-2009 20:24 | |
De Kantine |
Assosaaitietopic #598 Neko* | 497 | 09-05-2009 22:55 |