Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
In London in de trein zat ik tegenover een (bijzonder jonge) moeder met een zoontje. Het jongetje was een jaar of twee en ze deden een telspelletje. Dat ging zo:
mam > one, two. zoon< three, four. >five, six < seven, eight. etc. tot ze bij twintig kwamen. >twenty-one, twenty-two. <twenty-four, twenty-eight. >no dear, after twenty-two comes? <twenty-eight! >no, twenty-four. *stilte, nadenkend gezicht van moeder en zoon* >I mean twenty-three! Let's try again, from nineteen. Nineteen, twenty. < twenty-eight. Het was echt zo schattig ![]() ![]() vooral dat die moeder ook de tel kwijtraakte :') |
![]() |
|
Verwijderd
|
ha zoiets had ik ook laatst, ik stond bij het stoplicht tussen een mooi stelletje. Ze hadden zo'n 'ik heb geld R' en zijn naam was Diederik en zij had moeite met kleuren.
*man wil lopen* zij: nee nee niet lopen he Diederik, het stoplicht staat op groen. hij: oh ik dacht dat het groen was, keek naar de verkeerde denk ik zij: ik bedoelde rood. Niet lopen want het stoplicht staat op groen hij:... zij: rood, ik bedoelde rood. hij: ja *stoplicht springt op groen* zij: ja, nu is het... paar tellen stil hij: groen |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Gisteren zaten er twee nogal domme, ordinaire meiden in de bus.
A: Gadver, dat is dat meisje die zich in elkaar heeft laten rammen.. B: Oh ja, aandachtshoer! Je laat je toch niet in elkaar rammen.. A: Nee, sorry hoor, maar dat doe je toch niet! Zoiets zou mij niet overkomen.. sorry hoor.. (echt op zo'n 'sorry hoor' toontje) En toen moest ik grinniken om de jongen die achter hen zat want die zag eruit alsof hij wel even wilde bewijzen dat het haar bést kon overkomen ![]() ![]()
|
Meisjes achter mij in de bus vanochtend:
a: "Waarom smeer je dat op je neus?" b: "Omdat mijn neus anders schraal wordt in de winter." a: "Oh, maar schraal, wat is dat dan?" b: "Dan zitten je poriën dicht." En ze meende het nog echt serieus volgens mij ![]()
|
Er was een enge man op het station, hij stond steeds te kokhalzen. Ik liep er eerst langs af, maar de zorgverlener in mij werd natuurlijk weer wakker dus ik vroeg hem een paar keer of ik hem kon helpen. Hij negeerde mij dus ik liep verder naar het perron, maar hield wel een oogje op hem, voor het geval het mis zou gaan. Toen de trein kwam, kwam hij mijn coupe binnenwandelen en ging een stukje verderop zitten. Hij begon te brabbelen tegen zichzelf (ik zette mijn muziek harder
![]() ![]()
|
Ik zit laatst in de bus van Utrecht Centraal naar Wijk bij Duurstede. Soms zitten er wel van die buschauffeurs tussen die praten met passagiers. Deze man (ongeveer 45) was er ook zo eentje, en wat voor 1'tje. Hij begint tegen een mooie meid te praten die op de stoel schuin achter hem zat (andere kant vd bus). De bus was verder best leeg, ongeveer 5 man. Hij vraagt wat ze studeert, iets met Geschiedenis. Hij vertelt uitgebreid over Napoleon en Karel de Grote, enz. Alsof hij interessant wilde doen tegen haar. Ik denk bij m'n eigen, je zit haar gewoon proberen te versieren. Dat meisje vond het nogal opdringerig, maar gaf toch netjes geïnteresseerde reacties. Op een gegeven moment moet die bus langs station Bunnik gaan, waarvoor hij vanaf de hoofdweg rechtsaf moet slaan, maar die buschauffeur vergeet af te slaan door zijn vele geouwehoer. Ik dacht al schoenmaker blijf bij je leest. Hij rijdt rechtdoor en even later komt hij erachter dat hij fout rijdt. Dus hij zegt door de bus, "moeten er mensen naar Bunnik station?". Niemand reageert. Hij rijdt door en pakt zijn route weer op even verderop en begint ondertussen weer tegen die meid over revoluties enzo, heel ongebruikelijk een buschauffeur met zoveel kennis. Op een gegeven moment ongeveer 10 minuten later, loop ik naar voren en zeg met mijn meest bezorgde hoofd: "meneer, zijn we al bijna bij station Bunnik". Die vent die schrikt, priceless. Ik kijk dat meisje aan en knipoog, hij ziet het niet. Ik zeg: "ik moet overstappen op de trein bij station Bunnik". Hij raakt een beetje in paniek en zegt dat we daar al 10 minuten voorbij zijn. Hij wist echt niet verder wat hij moest zeggen. Ik kijk dat meisje aan, we beginnen te lachen allebei, die chauffeur begint te lachen en roept: "lul". Iedereen gelukkig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een sukkel, ongetwijfeld stonden er wel wat mensen te wachten bij het station op de bus die nooit kwam ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gisteravond in de trein van Arnhem naar Deventer zat er een jongen met zijn mp3speler mee te zingen. Hij kon mooi zingen dus dat maakte niet uit. Maar op een gegeven moment zong hij iets dat precies paste op het nummer dat ik luisterde op mijn mp3-speler. Heb het hem even laten horen. Wel cute
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat soort mensen zijn nou nodig in de wereld |
![]() |
||
Citaat:
Ja, dat begrijp ik inderdaad ook wel, maar het klonk gewoon stom.
|
Er zaten twee chickies achter me in de bus die elkaar via iemand kenden. En dat meisje was een hoer. Toen gingen ze vertellen over haar 'conflicten met mensen' (sigarettenpeuken uitdrukken in iemands gezicht) en opnoemen wie ze allemaal had gedaan. En toen zei het ene chickie dat ze haar een hoer had genoemd in haar gezicht en die andere echt zo van: neeeeeeeeeeeeeeeeee en toen? Kreeg je geen klappen? En toen zei ze dat die hoer het blijkbaar wel waardeerde als je gewoon eerlijk bent.
|
Er is een man die wel eens dezelfde lijn neemt als ik, en die man maakt me zoooo vrolijk!
Nee, geen gay feelings, ik zal het je uitleggen: Het is een neger. Niet een vriendelijk kijkende neger, niet een gevaarlijke-geef-me-je-doekoe-neger, maar gewoon een neger. Een leren jasje, dat wel. Hij neemt zijn kindje in zijn kinderwagen altijd overal mee heen, maar wat ik dus echt niet verwachte toen ik die man zag, was dat hij vette lol had met zijn kindje ![]() Hij ging helemaal high5-en enzo, en rare geluiden maken, en helemaal gek doen. Dat kindje is nog jong en kan niet praten, maar ik word zo vrolijk van die twee! Dan staan ze bij de bushalte en dan ineens gaat hij vet leuk spelen met dat kind en dan kan ik alleen maar lachen. Superleuke vent!
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
Ik ging vandaag naar mijn gitaarleraar en die geeft thuis les en bij zijn buren was de dochter net afscheid aan het nemen van haar BFF ofzo.
"Dag schatje, oké hé, dag anne, doei poes! Ja, is goed poes!" Like, wut?
|
Toen ik vandaag in de bus zat, zat er een jongentje schuin voor me. Het jongetje was een jaar of 5 en was zich overduidelijk aan het vervelen. Eerst ging hij achterste voren met de stoel schommelen. Toen dat uiteindelijk verveelde ging hij naar mij kijken. Dus gaf ik hem maar een knipoog. Toen ging dat jochie dat nadoen zij het niet dat hij niet kon knipogen. Hij deed het de heletijd met twee ogen tegelijk, zo lief.
|
Verwijderd
|
Ik zat in een vierzits en naast me zat een meisje, in de vierzits schuintegenover die van ons zat een man te klooien met z'n telefoon en er boos naar te kijken. Hij stond op en vroeg dat meisje dat naast mij zat - die met haar telefoon zat te spelen - of hij misschien héél even mocht bellen met haar telefoon, want die van hem wilde niet meer aan. Meisje vond het prima, man belde snel even om te zeggen dat hij over 15 minuten op het station zou zijn en gaf de telefoon weer terug. We stopten bij een station, er stapten weer mensen in waaronder een jongen die naast die man ging zitten. We reden weer verder en toen ging de telefoon van dat meisje naast me over. 'Meneer, het is uw dochter!' zei ze tegen de man, en gaf hem haar telefoon weer. Die jongen naast die man had echt zo'n enorme WTF-blik, meesterlijk
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai op het strand, lig je daar met je schone lijf, kop op en geniet #818 Verwijderd | 500 | 15-01-2010 23:10 |