Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-01-2010, 09:55
Verwijderd
ahahhahahahh
Advertentie
Oud 03-01-2010, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Oh en zojuist sprak een conducteur een vrouw aan die op het perron stond te roken, zo van "Mevrouw! Waarom staat u boven de wet? Waarom staat u boven de wet? U weet niet waar ik het over heb? We hebben al zes jaar een rookverbod!"
Oud 03-01-2010, 15:13
Femic
Femic is offline
Gisteren stonden we een tijdje stil op Amsterdam Amstel om onduidelijke reden en toen riep de conducteur om: "we gaan zo weer vertrekken en jongens jullie mogen niet roken in de deuropening!"
Oud 03-01-2010, 17:09
Breg
Breg is offline
In de trein van Berlijn naar Schiphol. Toen we bij de Nederlandse grens aankwamen riep de conducteur om "dames en heren, we kunnen helaas niet verder, want we hebben geen locomotief..." Ehm, en hoe hebben we dan de afgelopen 4 uur gereden?
Oud 03-01-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
In de trein van Berlijn naar Schiphol. Toen we bij de Nederlandse grens aankwamen riep de conducteur om "dames en heren, we kunnen helaas niet verder, want we hebben geen locomotief..." Ehm, en hoe hebben we dan de afgelopen 4 uur gereden?

In Bad Bentheim gaat de Duitse locomotief eraf en komt er een Nederlandse voor. Doorrijden zou betekenen dat de locomotief zou ontploffen.
Oud 03-01-2010, 18:51
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:

In Bad Bentheim gaat de Duitse locomotief eraf en komt er een Nederlandse voor. Doorrijden zou betekenen dat de locomotief zou ontploffen.
En dat had ze moeten weten omdat...?
Oud 03-01-2010, 18:53
Verwijderd
Citaat:
En dat had ze moeten weten omdat...?
...ze had kunnen raden dat het om een vervangende locomotief zou gaan, gezien het feit dat ze idd de afgelopen 4 uur gewoon vooruitgekomen waren?
Oud 03-01-2010, 18:56
Verwijderd
...Ze snapt dát natuurlijk ook wel. Maar het klinkt heel dom.
Oud 03-01-2010, 19:01
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
...ze had kunnen raden dat het om een vervangende locomotief zou gaan, gezien het feit dat ze idd de afgelopen 4 uur gewoon vooruitgekomen waren?
Ik neem aan dat ze dat uiteindelijk ook wel gedaan heeft Maar ik snap de verwarring in eerste instantie wel hoor..
Oud 03-01-2010, 19:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
In London in de trein zat ik tegenover een (bijzonder jonge) moeder met een zoontje. Het jongetje was een jaar of twee en ze deden een telspelletje. Dat ging zo:

mam > one, two.
zoon< three, four.
>five, six
< seven, eight.

etc. tot ze bij twintig kwamen.
>twenty-one, twenty-two.
<twenty-four, twenty-eight.
>no dear, after twenty-two comes?
<twenty-eight!
>no, twenty-four.
*stilte, nadenkend gezicht van moeder en zoon*
>I mean twenty-three! Let's try again, from nineteen. Nineteen, twenty.
< twenty-eight.

Het was echt zo schattig
vooral dat die moeder ook de tel kwijtraakte :')
Oud 03-01-2010, 20:13
Verwijderd
ha zoiets had ik ook laatst, ik stond bij het stoplicht tussen een mooi stelletje. Ze hadden zo'n 'ik heb geld R' en zijn naam was Diederik en zij had moeite met kleuren.

*man wil lopen*
zij: nee nee niet lopen he Diederik, het stoplicht staat op groen.
hij: oh ik dacht dat het groen was, keek naar de verkeerde denk ik
zij: ik bedoelde rood. Niet lopen want het stoplicht staat op groen
hij:...
zij: rood, ik bedoelde rood.
hij: ja
*stoplicht springt op groen*
zij: ja, nu is het...
paar tellen stil
hij: groen
Oud 03-01-2010, 23:28
Verwijderd
Dat soort conversaties moeten ze meer hebben in films of boeken, geniaal.
Oud 04-01-2010, 01:41
Verwijderd
Ik liep Margriet van der Linden tegen het lijf toen zij de trein uitstapte. Ik doe vannacht geen oog meer dicht.
Oud 04-01-2010, 12:38
Verwijderd
Een vrouw aan de telefoon:
"Niet doen!!! Niet - niet! NIET DOEN! Oh God, niet doen, hoor je me, kutwijf, NIET DOEN, NIET DOEN, Niet doen! God, lieve God - niet, niet, niet!"

Dat was eigenlijk best eng. Vooral omdat ze helemaal niet geïnteresseerd keek.
Oud 05-01-2010, 12:11
hometownheroine
hometownheroine is offline
Citaat:
Alsof je niet in een kist ligt als je gecremeerd wordt
even offtopic: als je word gecremeerd ga je later pas in een kist.
of is dat bij begraven ook zo ?
Oud 05-01-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
even offtopic: als je word gecremeerd ga je later pas in een kist.
of is dat bij begraven ook zo ?
Later dan wat? Bij cremeren word je met kist en al opgebaard en vervolgens gecremeerd, is dat niet hetzelfde als bij begraven?
Oud 05-01-2010, 12:19
Martiño
Martiño is offline
Offtopic: alle mensen die ik gecremeerd heb zien worden lagen in een kist hoor, vanaf het moment dat ze opgebaard lagen in het mortuarium of uitvaartcentrum, totdat ze in de oven gingen, hetzelfde als bij een begrafenis.
Oud 05-01-2010, 18:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ha zoiets had ik ook laatst, ik stond bij het stoplicht tussen een mooi stelletje. Ze hadden zo'n 'ik heb geld R' en zijn naam was Diederik en zij had moeite met kleuren.

*man wil lopen*
zij: nee nee niet lopen he Diederik, het stoplicht staat op groen.
hij: oh ik dacht dat het groen was, keek naar de verkeerde denk ik
zij: ik bedoelde rood. Niet lopen want het stoplicht staat op groen
hij:...
zij: rood, ik bedoelde rood.
hij: ja
*stoplicht springt op groen*
zij: ja, nu is het...
paar tellen stil
hij: groen
omg nog twee volwassen, sjieke mensen ook <3

Citaat:
Dat soort conversaties moeten ze meer hebben in films of boeken, geniaal.
ja he!
Oud 05-01-2010, 18:56
Lorelei
Lorelei is offline
Gisteren zaten er twee nogal domme, ordinaire meiden in de bus.

A: Gadver, dat is dat meisje die zich in elkaar heeft laten rammen..
B: Oh ja, aandachtshoer! Je laat je toch niet in elkaar rammen..
A: Nee, sorry hoor, maar dat doe je toch niet! Zoiets zou mij niet overkomen.. sorry hoor.. (echt op zo'n 'sorry hoor' toontje)

En toen moest ik grinniken om de jongen die achter hen zat want die zag eruit alsof hij wel even wilde bewijzen dat het haar bést kon overkomen
Oud 05-01-2010, 19:01
Miekje*
Miekje* is offline
Meisjes achter mij in de bus vanochtend:

a: "Waarom smeer je dat op je neus?"
b: "Omdat mijn neus anders schraal wordt in de winter."
a: "Oh, maar schraal, wat is dat dan?"
b: "Dan zitten je poriën dicht."

En ze meende het nog echt serieus volgens mij .
Oud 05-01-2010, 23:54
Martiño
Martiño is offline
Er was een enge man op het station, hij stond steeds te kokhalzen. Ik liep er eerst langs af, maar de zorgverlener in mij werd natuurlijk weer wakker dus ik vroeg hem een paar keer of ik hem kon helpen. Hij negeerde mij dus ik liep verder naar het perron, maar hield wel een oogje op hem, voor het geval het mis zou gaan. Toen de trein kwam, kwam hij mijn coupe binnenwandelen en ging een stukje verderop zitten. Hij begon te brabbelen tegen zichzelf (ik zette mijn muziek harder ) en hij viel uiteindelijk in slaap.
Oud 05-01-2010, 23:56
Verwijderd
martin, jij bent zo'n vriendelijk mens, echt, whoe!
Oud 05-01-2010, 23:57
Martiño
Martiño is offline
Nah, ik had er een conducteur ofzoiets moeten bijhalen.
Oud 06-01-2010, 01:03
Verwijderd
Niet zelf maar via een vriend.

Twee meisjes in de bus. 'Dan haal je er toch één?'. 'Ik kijk nog wel effe aan, weet je hoe duur die zwangerschapstesten kosten?'.

Oud 06-01-2010, 01:03
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Niet zelf maar via een vriend.

Twee meisjes in de bus. 'Dan haal je er toch één?'. 'Ik kijk nog wel effe aan, weet je hoe duur die zwangerschapstesten kosten?'.

Oud 06-01-2010, 18:31
Mark
Mark is offline
Dit topic is echt een hoogtepunt van de dag!
Oud 06-01-2010, 18:39
Mark
Mark is offline
Ik zit laatst in de bus van Utrecht Centraal naar Wijk bij Duurstede. Soms zitten er wel van die buschauffeurs tussen die praten met passagiers. Deze man (ongeveer 45) was er ook zo eentje, en wat voor 1'tje. Hij begint tegen een mooie meid te praten die op de stoel schuin achter hem zat (andere kant vd bus). De bus was verder best leeg, ongeveer 5 man. Hij vraagt wat ze studeert, iets met Geschiedenis. Hij vertelt uitgebreid over Napoleon en Karel de Grote, enz. Alsof hij interessant wilde doen tegen haar. Ik denk bij m'n eigen, je zit haar gewoon proberen te versieren. Dat meisje vond het nogal opdringerig, maar gaf toch netjes geïnteresseerde reacties. Op een gegeven moment moet die bus langs station Bunnik gaan, waarvoor hij vanaf de hoofdweg rechtsaf moet slaan, maar die buschauffeur vergeet af te slaan door zijn vele geouwehoer. Ik dacht al schoenmaker blijf bij je leest. Hij rijdt rechtdoor en even later komt hij erachter dat hij fout rijdt. Dus hij zegt door de bus, "moeten er mensen naar Bunnik station?". Niemand reageert. Hij rijdt door en pakt zijn route weer op even verderop en begint ondertussen weer tegen die meid over revoluties enzo, heel ongebruikelijk een buschauffeur met zoveel kennis. Op een gegeven moment ongeveer 10 minuten later, loop ik naar voren en zeg met mijn meest bezorgde hoofd: "meneer, zijn we al bijna bij station Bunnik". Die vent die schrikt, priceless. Ik kijk dat meisje aan en knipoog, hij ziet het niet. Ik zeg: "ik moet overstappen op de trein bij station Bunnik". Hij raakt een beetje in paniek en zegt dat we daar al 10 minuten voorbij zijn. Hij wist echt niet verder wat hij moest zeggen. Ik kijk dat meisje aan, we beginnen te lachen allebei, die chauffeur begint te lachen en roept: "lul". Iedereen gelukkig.
Oud 06-01-2010, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ik zit laatst in de bus van Utrecht Centraal naar Wijk bij Duurstede. Soms zitten er wel van die buschauffeurs tussen die praten met passagiers. Deze man (ongeveer 45) was er ook zo eentje, en wat voor 1'tje. Hij begint tegen een mooie meid te praten die op de stoel schuin achter hem zat (andere kant vd bus). De bus was verder best leeg, ongeveer 5 man. Hij vraagt wat ze studeert, iets met Geschiedenis. Hij vertelt uitgebreid over Napoleon en Karel de Grote, enz. Alsof hij interessant wilde doen tegen haar. Ik denk bij m'n eigen, je zit haar gewoon proberen te versieren. Dat meisje vond het nogal opdringerig, maar gaf toch netjes geïnteresseerde reacties. Op een gegeven moment moet die bus langs station Bunnik gaan, waarvoor hij vanaf de hoofdweg rechtsaf moet slaan, maar die buschauffeur vergeet af te slaan door zijn vele geouwehoer. Ik dacht al schoenmaker blijf bij je leest. Hij rijdt rechtdoor en even later komt hij erachter dat hij fout rijdt. Dus hij zegt door de bus, "moeten er mensen naar Bunnik station?". Niemand reageert. Hij rijdt door en pakt zijn route weer op even verderop en begint ondertussen weer tegen die meid over revoluties enzo, heel ongebruikelijk een buschauffeur met zoveel kennis. Op een gegeven moment ongeveer 10 minuten later, loop ik naar voren en zeg met mijn meest bezorgde hoofd: "meneer, zijn we al bijna bij station Bunnik". Die vent die schrikt, priceless. Ik kijk dat meisje aan en knipoog, hij ziet het niet. Ik zeg: "ik moet overstappen op de trein bij station Bunnik". Hij raakt een beetje in paniek en zegt dat we daar al 10 minuten voorbij zijn. Hij wist echt niet verder wat hij moest zeggen. Ik kijk dat meisje aan, we beginnen te lachen allebei, die chauffeur begint te lachen en roept: "lul". Iedereen gelukkig.

Wat een sukkel, ongetwijfeld stonden er wel wat mensen te wachten bij het station op de bus die nooit kwam Dankzij dit soort figuren kwam ik een keer te laat op mijn tentamen.
Oud 07-01-2010, 10:33
Verwijderd
Gisteravond in de trein van Arnhem naar Deventer zat er een jongen met zijn mp3speler mee te zingen. Hij kon mooi zingen dus dat maakte niet uit. Maar op een gegeven moment zong hij iets dat precies paste op het nummer dat ik luisterde op mijn mp3-speler. Heb het hem even laten horen. Wel cute
Oud 07-01-2010, 13:48
Verwijderd
Wat leuk kunamosity
Oud 07-01-2010, 19:07
Verwijderd
Geen gesprek, maar er zat een jongen van een jaar of 20 bij me in de bus die uitgebreid zijn neus zat leeg te peuteren en zijn vangst wegpiekte naar de stoel tegenover hem.
Iewl.
Oud 07-01-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Geen gesprek, maar er zat een jongen van een jaar of 20 bij me in de bus die uitgebreid zijn neus zat leeg te peuteren en zijn vangst wegpiekte naar de stoel tegenover hem.
Iewl.
Ik zou er wat van hebben gezegd
Oud 08-01-2010, 09:33
Verwijderd
Citaat:
Iewl.

ah gatver

Jouw 'iewl'-->
Oud 08-01-2010, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Iewl.
Ik zat laatst in de trein, begint iemand voor me al zijn gewrichten te knakken! Al zijn vingers, zijn polsen, zijn kaken, zijn schouders... Met zo'n raar hoofd erbij! Ieuwl.
Oud 08-01-2010, 15:30
Verwijderd
Een keurige oudere man met een Amsterdams accent vroeg me net of hij geld mocht, on account of dat hij de buurman van Ramses Shaffy was, en hem graag wilde gedenken met een wijntje. Er was ook iets met zijn pinpas. Ik heb 'm maar twee euro gegeven.
Oud 08-01-2010, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Een keurige oudere man met een Amsterdams accent vroeg me net of hij geld mocht, on account of dat hij de buurman van Ramses Shaffy was, en hem graag wilde gedenken met een wijntje. Er was ook iets met zijn pinpas. Ik heb 'm maar twee euro gegeven.

Dat soort mensen zijn nou nodig in de wereld
Oud 08-01-2010, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Ik zou er wat van hebben gezegd
Ja nou, hij zat ver weg, ik had niet echt de behoefte om naar zijn kant van de bus te lopen om hem er op aan te spreken.
Oud 08-01-2010, 18:40
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Dat soort mensen zijn nou nodig in de wereld
Mensen die je met een flutsmoes twee euro afhandig maken?
Oud 09-01-2010, 19:27
Bright Blue
Bright Blue is offline
Er gingen twee chinese meisjes achter me zitten in de bus. Dat ging een beetje zo: Chingchang cha bi boe cige ga owea.

Ongeveer dus. En de hele tijd gichelen zodat de hele bus het kon horen
Oud 09-01-2010, 22:10
Breg
Breg is offline
Citaat:

Ja, dat begrijp ik inderdaad ook wel, maar het klonk gewoon stom.
Oud 10-01-2010, 20:49
Giles
Giles is offline
"Is het volgendste of volgende station?"

Ze was dan wel blond, maar toch <_<
Oud 10-01-2010, 20:55
Tink*
Tink* is offline
Er zaten twee chickies achter me in de bus die elkaar via iemand kenden. En dat meisje was een hoer. Toen gingen ze vertellen over haar 'conflicten met mensen' (sigarettenpeuken uitdrukken in iemands gezicht) en opnoemen wie ze allemaal had gedaan. En toen zei het ene chickie dat ze haar een hoer had genoemd in haar gezicht en die andere echt zo van: neeeeeeeeeeeeeeeeee en toen? Kreeg je geen klappen? En toen zei ze dat die hoer het blijkbaar wel waardeerde als je gewoon eerlijk bent.
Oud 11-01-2010, 17:04
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Er is een man die wel eens dezelfde lijn neemt als ik, en die man maakt me zoooo vrolijk!
Nee, geen gay feelings, ik zal het je uitleggen:

Het is een neger. Niet een vriendelijk kijkende neger, niet een gevaarlijke-geef-me-je-doekoe-neger, maar gewoon een neger. Een leren jasje, dat wel. Hij neemt zijn kindje in zijn kinderwagen altijd overal mee heen, maar wat ik dus echt niet verwachte toen ik die man zag, was dat hij vette lol had met zijn kindje
Hij ging helemaal high5-en enzo, en rare geluiden maken, en helemaal gek doen. Dat kindje is nog jong en kan niet praten, maar ik word zo vrolijk van die twee! Dan staan ze bij de bushalte en dan ineens gaat hij vet leuk spelen met dat kind en dan kan ik alleen maar lachen. Superleuke vent!
Oud 11-01-2010, 17:08
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Er zaten twee chickies achter me in de bus die elkaar via iemand kenden. En dat meisje was een hoer. Toen gingen ze vertellen over haar 'conflicten met mensen' (sigarettenpeuken uitdrukken in iemands gezicht) en opnoemen wie ze allemaal had gedaan. En toen zei het ene chickie dat ze haar een hoer had genoemd in haar gezicht en die andere echt zo van: neeeeeeeeeeeeeeeeee en toen? Kreeg je geen klappen? En toen zei ze dat die hoer het blijkbaar wel waardeerde als je gewoon eerlijk bent.
Geniaal.

Citaat:
Dingaantouwtje schreef:
Er is een man die wel eens dezelfde lijn neemt als ik, en die man maakt me zoooo vrolijk!
Nee, geen gay feelings, ik zal het je uitleggen:

Het is een neger. Niet een vriendelijk kijkende neger, niet een gevaarlijke-geef-me-je-doekoe-neger, maar gewoon een neger. Een leren jasje, dat wel. Hij neemt zijn kindje in zijn kinderwagen altijd overal mee heen, maar wat ik dus echt niet verwachte toen ik die man zag, was dat hij vette lol had met zijn kindje
Hij ging helemaal high5-en enzo, en rare geluiden maken, en helemaal gek doen. Dat kindje is nog jong en kan niet praten, maar ik word zo vrolijk van die twee! Dan staan ze bij de bushalte en dan ineens gaat hij vet leuk spelen met dat kind en dan kan ik alleen maar lachen. Superleuke vent!
Ik vind hem nu al koel.
Oud 11-01-2010, 19:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik ging vandaag naar mijn gitaarleraar en die geeft thuis les en bij zijn buren was de dochter net afscheid aan het nemen van haar BFF ofzo.
"Dag schatje, oké hé, dag anne, doei poes! Ja, is goed poes!"
Like, wut?
Oud 11-01-2010, 19:51
Toddish
Toddish is offline
Toen ik vandaag in de bus zat, zat er een jongentje schuin voor me. Het jongetje was een jaar of 5 en was zich overduidelijk aan het vervelen. Eerst ging hij achterste voren met de stoel schommelen. Toen dat uiteindelijk verveelde ging hij naar mij kijken. Dus gaf ik hem maar een knipoog. Toen ging dat jochie dat nadoen zij het niet dat hij niet kon knipogen. Hij deed het de heletijd met twee ogen tegelijk, zo lief.
Oud 11-01-2010, 22:04
Verwijderd
Ik zat in een vierzits en naast me zat een meisje, in de vierzits schuintegenover die van ons zat een man te klooien met z'n telefoon en er boos naar te kijken. Hij stond op en vroeg dat meisje dat naast mij zat - die met haar telefoon zat te spelen - of hij misschien héél even mocht bellen met haar telefoon, want die van hem wilde niet meer aan. Meisje vond het prima, man belde snel even om te zeggen dat hij over 15 minuten op het station zou zijn en gaf de telefoon weer terug. We stopten bij een station, er stapten weer mensen in waaronder een jongen die naast die man ging zitten. We reden weer verder en toen ging de telefoon van dat meisje naast me over. 'Meneer, het is uw dochter!' zei ze tegen de man, en gaf hem haar telefoon weer. Die jongen naast die man had echt zo'n enorme WTF-blik, meesterlijk
Oud 12-01-2010, 09:25
Verwijderd
Citaat:
Ik zat in een vierzits en naast me zat een meisje, in de vierzits schuintegenover die van ons zat een man te klooien met z'n telefoon en er boos naar te kijken. Hij stond op en vroeg dat meisje dat naast mij zat - die met haar telefoon zat te spelen - of hij misschien héél even mocht bellen met haar telefoon, want die van hem wilde niet meer aan. Meisje vond het prima, man belde snel even om te zeggen dat hij over 15 minuten op het station zou zijn en gaf de telefoon weer terug. We stopten bij een station, er stapten weer mensen in waaronder een jongen die naast die man ging zitten. We reden weer verder en toen ging de telefoon van dat meisje naast me over. 'Meneer, het is uw dochter!' zei ze tegen de man, en gaf hem haar telefoon weer. Die jongen naast die man had echt zo'n enorme WTF-blik, meesterlijk
Haha, geniaal.
Oud 12-01-2010, 11:37
Verwijderd
Vanmorgen zat er in de trein een paar stoelen verder een man (die ik precies tussen een paar stoelen door zag dus), die zich ongezien waande. Toen boorde hij in zijn neus en at hij de vondst op. Dat was vies.
Oud 12-01-2010, 11:42
Verwijderd
Als ik dat zie, en ik ben niet alleen, ga ik bewust luid 'roddelen' en diegene een smeerlap noemen ofzo.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten