Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik was in een café waar een groep met wijven van rond de 40 was. Ze waren ontzettend hard aan het meezingen met nummers als "Ro... sa...munde!!" en dergelijke. En ze lachten zo hard, het was gewoon niet normaal. En toen om 12 uur gingen ze aftellen omdat de dikste van het stel 40 werd.
Ze waren boers, lelijk, en de meesten dik. Wat een avond. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Best veel mensen vinden het een goede film, ik snap echt niet waarom. Ook als je het boek buiten beschouwing laat zit het barslecht in elkaar.
|
Verwijderd
|
TON daalt naar één zetel; PVV nu op 28
In de wekelijkse peiling van Maurice de Hond zakt de partij van Rita Verdonk, Trots op Nederland, naar één zetel, dat is een zetel minder dan vorige week. De beweging van Verdonk telde tien maanden geleden nog 26 zetels in de peilingen. De PVV van Geert Wilders doet het een stuk beter. De partij wint wederom een zetel en komt uit op 28. Grootste Als nu verkiezingen zouden worden gehouden, is de PVV volgens De Hond de grootste partij. Voor de PVV is het de een na hoogste score sinds Wilders in september 2004 uit de VVD stapte. Hij telde toen 29 zetels in de peiling. Verschuivingen Regeringspartij CDA is nu de tweede partij. Deze stijgt met één zetel tot 27. Coalitiegenoot PvdA krijgt er ook één bij en komt uit op 23 zetels. De VVD verliest een zetel (17). ![]() |
![]() |
|
Luitjes. Een of andere gek heeft de nieuwst msn geïnstalleerd op mijn laptop, maar ik wil graag de oude weer. Ik probeer de nieuwe al te verwijderen, maar ik kan de software ervan niet vinden. En je hebt tienduizend site's waar je de oude kan downloaden, maar dat doet ie niet. Wat nu?
![]()
|
|