Advertentie | |
|
![]() |
|
Nog meer Ajax supporters
![]() De belangstelling voor het Europa League-duel tussen Ajax en Juventus is bijzonder groot. Ruim een week voor de ontmoeting in de Amsterdam ArenA is het stadion nagenoeg uitverkocht. Vanaf woensdag 9.00 uur gaan ook de kaarten met beperkt zicht in de verkoop. Het belooft donderdag 18 februari een fraaie voetbalavond te worden in de Amsterdam ArenA. Het stadion is bijna uitverkocht, Ajax treft een tegenstander van formaat en een plaats bij de laatste zestien in de Europa League staat op spel. Kortom; alle ingrediënten voor een ouderwetse Europese voetbalavond in de ArenA zijn aanwezig. Omdat het stadion nagenoeg uitverkocht is, gaan vanaf woensdag 9.00 uur ook zo’n 500 kaarten beperkt zich in de verkoop. Deze tickets zijn al vanaf 16,50 euro verkrijgbaar via Ajax.nl en de verkooppunten van Ticketbox. Daarnaast zijn er ook nog enkele gewone tickets beschikbaar. Mis Ajax - Juventus niet en koop snel de laatste kaarten!
|
Het zou leuk zijn om weer een toto-iets te doen volgend jaar, maar misschien in afgeslankte vorm zodat je niet elke week moet invullen?
![]()
|
Maar dat alleen de organisatie er iedere week werk aan heeft?
![]() Ik heb wel eens gedacht aan een cup-opzet: tweetallen loten (of eerst groepsfase en dan knockout). Alle wedstrijden voorspellen en wie het meeste goed heeft gaat door naar de volgende ronde. Met uiteraard ook steeds verliezersrondes. Heb je steeds een replay-ronde voor gelijke spelen. Kun je eventueel vooraf al een loting doen voor welke rondes meetellen. En uiteraard gaan verliezers door voor de onderste helft van het toernooi.
|
Dat hoeft niet eens denk ik
![]() Cup is meest oneerlijk, dan kan je met 8 goed verliezen of met 1 goed winnen in dezelfde ronde ![]()
|
Desnoods maken we hier wat aan
![]()
||
Verwijderd
|
Ik doe niet mee, want ik stop met forumen:
Citaat:
|
![]() |
|
|