Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2009, 10:44
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Ik ehhh zie HEEL erg op tegen de begrafenis morgen. En daar voel ik me een beetje schuldig over, ook over mijn verdriet - hoe moeten zijn moeder en broer zich voelen? Pff ik zit er echt heel erg mee de hele tijd...

@Heksjuh: Je mag me natuurlijk dingen vragen over mijn rug, maar waren de vragen die je in je post zette, de vragen die je wilde stellen? Dan zoek ik die post een dezer dagen even terug en beantwoord ik ze! Anders: PM!
En ja, ik kende hem relatief goed van vroeger, we zijn op de basisschool heel erg lang klasgenoten geweest.
een beetje laat mischien naar nog gecondoleerd een grote *knuffel*.

Citaat:
@ Nienna*: sterkte morgen. *knuff*

Ik hield pas op met rennen
toen ik keek en toen ik niets bekends meer zag
Ik ging nog verder nergens heen,
Weg van alles wat ik liefhad
En ik was vooral alleen.

*stop it! Wees blij & gelukkig, morgen op vakantie, wat is er in godsnaam mis met je?!*
wat is er? *knuffel*.

ot.
ben toch wel misselijk door de lexapro.
en straks naar het dorp met me moeder en me tante.
en dan ga ik iets kopen voor iemand uit de groep die gisteren jarig was.
en dadelijk ga ik even boodschappen doen met me moeder.
Oud 11-04-2009, 13:37
justhanna
justhanna is offline
Beetje een onbestemd gevoel.. Niet helemaal happy ofzo, terwijl ik tot nu toe eigenlijk gewoon 2 leuke dagen heb gehad. Maar goed, nu het ene een beetje tot rust lijkt te komen kan ik me weer gaan richten op mijn eigen dingen en dat gaat ook nog meer dan genoeg stress opleveren, vandaar dat ik me zo voel nu denk ik... Pff.

Over 2 weken op stage gesprek over het nu verder moet en eigenlijk wil ik gewoon stoppen, want dat hele HBO is me gewoon teveel. Maarja, dan gooi ik 5 jaar studie weg, dat is ook doodzonde. Dinsdagmiddag een gesprek met de decaan, als ik dat kan regelen met mijn stage in ieder geval. Maar even zien hoe het gaat lopen. Echt rust voor mezelf zit er de komende tijd nog niet in in ieder geval... Hopelijk krijg ik mijn leven binnenkort eens weer goed op de rails. Gewoon alleen maar genieten. Daar zie ik echt naar uit....
Oud 11-04-2009, 15:38
Alyssia
Alyssia is offline
Ik vind het echt zó vervelend. Als ik thuis ben, in mn eentje, vind ik het hartstikke leuk om een keer rond te dartelen in een supertof jurkje, maar in het openbaar/naar school durf ik dat echt niet hoor... Ik bedoel, ik loop áltijd in een spijkerbroek enzo.. waarom durf ik nou gewoon niet in een rokje of jurkje? Ja mijn benen zijn lelijk, maar met een panty ziet mn huid er al veel beter uit enzo... Sjonge ik ben echt heel sneu.
Oud 11-04-2009, 15:51
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: Je mag me natuurlijk dingen vragen over mijn rug, maar waren de vragen die je in je post zette, de vragen die je wilde stellen? Dan zoek ik die post een dezer dagen even terug en beantwoord ik ze! Anders: PM!
En ja, ik kende hem relatief goed van vroeger, we zijn op de basisschool heel erg lang klasgenoten geweest.
Ja, dat waren ze. Het heeft geen haast hoor

Gisteren toch nog gebeld of ik wilde komen werken. En meteen of ik vandaag en morgen ook de hele dag wilde werken. Ze waren er een beetje laat achterkomen dat het mooi weer zou worden, dus op het laatste moment nog allemaal personeel regelen. Het was gisteren en vandaag nog best druk.
Alleen mijn rug laat het werken niet toe Gisteren de hele dag achter de kassa gestaan, omdat de stoel bij kassa 1 te laag is kan je niet zitten. En toen ik vanmorgen kwam moesten de kranten nog geteld worden, tien minuten voor de winkel open ging. Dus toen heb ik die uit het hok gesjouwd, maar tillen is niet zo'n goed idee. Ik heb echt pijn in mijn rug en benen, ik zat op het laatst helemaal te trillen achter de kassa. Dus ik ben toch maar naar huis gegaan. Mijn baas zei dat hij vond dat ik het nog lang heb uitgehouden, toen hij vanmorgen binnenkwam dacht hij al dat het niet ging. Ik laat het dus blijkbaar meer merken dan ik dacht.
Morgen wel weer de hele dag werken. Ik weet niet of het echt verstandig is, maar vandaag konden ze eigenlijk ook niet een kassa missen en ik vind het zo lullig als ze morgen te weinig mensen hebben omdat ik me niet goed voel. Ik denk dat mijn andere baas nu ook wel doorheeft dat het toch niet allemaal zo goed gaat, dus ik denk wel dat ze er morgen een beetje rekening meehouden.
Het wordt helemaal niks dit seizoen, ik kan niet eens twee dagen achter elkaar kassa draaien. Dus dat wordt niks in het hoogseizoen, zeven volle dagen achter elkaar ga ik dit jaar niet redden
Toch hoop ik stiekem dat ik maandag ook moet werken, al weet ik dat mijn rug het niet gaat trekken. Ik vind het fijn om te werken en dat het maakt moeilijker om mijn grenzen te trekken en er niet overheen te gaan. Ik zal wel zien hoe het gaat morgen. En dan dinsdag bloemen brengen want mijn baas is jarig en hij weet niet dat ik het weet dus ik kijk er echt naar uit.

Ik hoop dat het gedoe wel snel over is. Ik wil gewoon werken en gelukkig zijn en kunnen trainen en normaal kunnen tillen en geen rekening te hoeven houden met wat ik wel en niet kan en zou moeten doen. En wil niet meer naar de fysio want het helpt toch niet, ik wil dat ze nou eens echt uitzoeken wat het is want ik geloof er niks van dat het alleen maar spieren zijn.
Oud 11-04-2009, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het echt zó vervelend. Als ik thuis ben, in mn eentje, vind ik het hartstikke leuk om een keer rond te dartelen in een supertof jurkje, maar in het openbaar/naar school durf ik dat echt niet hoor... Ik bedoel, ik loop áltijd in een spijkerbroek enzo.. waarom durf ik nou gewoon niet in een rokje of jurkje? Ja mijn benen zijn lelijk, maar met een panty ziet mn huid er al veel beter uit enzo... Sjonge ik ben echt heel sneu.
Ik denk dat veel meisjes dat wel hebben, hoor, ik voel me ook altijd een beetje ongemakkelijk in rokjes/jurkjes. Maar ik doe 't altijd maar gewoon, want ik vind ze altijd leuk en thuis vind ik het ook fijn. Na een tijdje merk je dat véél mensen in rokjes/jurkjes rondwandelen en dat 't helemaal niet raar is.
Oud 11-04-2009, 17:46
rare kwast
rare kwast is offline
dikke knuffel voor Nienna*

kom niet zo heel veel meer, maar lees meestal wel even snel..

ik heb dinsdag met de holter ecg ding gelopen.. en uiteraard kon ik weer niet tegen die pleister.. JEUK aaaaaaaaaaaaaaaahhh nu helemaal rode plekken (feest)
dacht dat het leek op een ecg maar ze zaten precies op plekken waar dat lekker goed zichtbaar is (dus hoog truitje aan) een ecg heeft dat niet.. tssk
mn werk flink pissed dat ik zonder overleg tijdens de drukte zo een kastje was gaan halen, ach over mn schouder en opzouten
krijg er hopelijk komende week uitslag van. (andere uitslag dan van de stickers)
mn bloeduitslagen heb ik wel terug... laag ijzer en pfeiffer.. weet ik ook waar die onverklaarbare moeheid vandaan komt.
ik ben altijd moe, maar mer in de z'n van laat me in bed en zie morgen wel of de wereld vergaan is, dit was moe en ik wil slapen want ben zo moe en lopen is vermoeiend en blijven gapen. het voelde gewoon anders. dus die keelontsteking was toch een voorloper...
werk uiteraard weer dolgelukkig
uiteindelijk snijden ze zichzelf in de vingers denk ik dan maar

*knuffel voor de overige forumleden ook*
Oud 11-04-2009, 18:02
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
Probeer het anders eens een keertje naar een verjaardag oid, dat je nog niet zoveel mensen ziet etc. En dan steeds wat opbouwen. Misschien lukt het dan?
En zoals Andijvie zegt, er wandelen heel veel mensen in jurkjes en rokjes rond. De ene korter dan de andere. Wees ook reeel, als iemand anders zegt dat het je leuk staat neemt dit ook aan .
Oud 11-04-2009, 18:24
darkfairy
darkfairy is offline
ik ben vanmiddag naar het dorp geweest met me moeder en me neefje.
en toen heb ik een leuke vriendschaps mok gekocht voor iemand uit de groep waar ik zit.
want hij was gisteren jarig maar ik weet nog niet eens of hij dat we met elkaar omgaan.
ook als vriendschap ziet hij zat daar al voordat ik werd opgenomen.
en daarna ben ik met me moeder en me neefje naar het terras gegaan.
en met een tante en me nichtje en nog een kennis van ons.
en ik ben moe.
en ik ga even muziek luisteren.
en een spelletje spelen op internet.
en morgen gaan we bij me tante barbequen.
Oud 11-04-2009, 18:42
Moonspell
Moonspell is offline
I'm tired of using technology.. & feeling ignored.

Benieuwd naar dinsdag, zal ik eindelijk de stap maken?.
En waarom belde net mijn oom me weer? Like seems any difference to me,just quit.

Kon ik maar..
Oud 11-04-2009, 23:42
Verwijderd
hoi, mijn hoofd jeukt. brrr.
mis mijn liefje.
Oud 12-04-2009, 00:11
justhanna
justhanna is offline
Weer in onzekerheid zitten... Wachten tot er hopelijk snel duidelijkheid komt over wat er gebeurd is, wat hij gedaan heeft...
Oud 12-04-2009, 03:57
Nijn*
Nijn* is offline
Zo, off to New York City. Hihi, ik ben 'even' voor een weekje aan de andere kant van de wereld! Tot over een week allemaal, sterkte met alles! *knuffel voor topic*
Oud 12-04-2009, 07:17
blurred
blurred is offline
Citaat:
Als ik thuis ben, in mn eentje, vind ik het hartstikke leuk om een keer rond te dartelen in een supertof jurkje, maar in het openbaar/naar school durf ik dat echt niet hoor...
In het begin is dat eng, als je de eerste keer de deur uitstapt in een rokje of jurkje dan heb je het gevoel dat iedereen naar je kijkt en dat het iedereen opvalt. Maar het leuke is dat het niemand opvalt, omdat mensen gewend zijn dat meisjes in rokjes en jurkjes rondlopen als het mooi weer is. Dat is puur en alleen je eigen gevoel en onzekerheid. Geloof me, als je het een keer gedaan hebt dan is de tweede keer al een stuk minder eng, en daarna wordt het doodnormaal. Zeker als je complimentjes krijgt, want vaak geven mensen die sneller over een rokje dan over een spijkerbroek!

Citaat:
Hihi, ik ben 'even' voor een weekje aan de andere kant van de wereld!
Veel plezier! De andere kant van de wereld is leuk.

OT:
Soms denk ik dat ik mijn tijd hier niet goed genoeg benut, dat ik er veel meer uit zou moeten halen. En aan de andere kant kan/wil ik ook weer niet als een kip zonder kop rond gaan rennen, want ik woon en leef hier gewoon. Ik ben zo ook gelukkig, maar soms zou ik willen dat er wat meer uitging van de mensen met wie ik hier omga. Ik heb het gevoel dat als er te vaak te veel van mij uitgaat, dat ik wanhopig overkom ofzo. En stiekem wil ik gewoon alleen een berichje oid van hem ontvangen.

De bomen worden groen, alles staat in bloei, het is lente en ik loop rond in mijn mooie nieuwe rok!
Dat alleen al is heel fijn.
Oud 12-04-2009, 11:17
Iduna
Iduna is offline
Met een dubbelgevoel stapte ik gisteren in de bus/trein/bus/trein.. Het was zo fijn gisteren, maar langer blijven zou het gevoel veranderen. En ik moest ook nog studeren. Dus hier zit ik dan, opgedoft en met pumps aan achter de computer, klaar om te leren.
Oh ja, ik ben trouwens heel onrustig, wil de kamer opnieuw inrichten en naar de kapper, naar de andere kant van de wereld. Ik wil eigenlijk gewoon alles doen behalve studeren.. Maar al dat andere komt nog.
Oud 12-04-2009, 11:38
Verwijderd
Het gaat nog niet echt heel geweldig, maar ik ben tenminste even bij mijn ouders dit weekend. De computer in de kliniek is kapot en daar baal ik van, maargoed. Jullie zullen dus niet zo veel van me horen de komende tijd.
Oud 12-04-2009, 15:31
Changshan
Changshan is offline
Pfflrt, een eenzaam paasweekend omdat er anders helemaal niets van leren voor de tentamens van di en do komt...
Oud 12-04-2009, 16:43
Verwijderd
waarom werkt dit niet..
Oud 12-04-2009, 19:19
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik begrijp mezelf niet. Waar iedereen om mij heen vrolijk is omdat het mooi weer is en vanwege het lange weekend voel ik me ellendig. Ik voel me echt verdrietig en ik weet niet precies waarom. Ik heb helemaal geen reden om te zitten huilen. Ik heb tot nu toe al mijn vakken gehaald, ik heb nu een week vrij en helemaal geen schoolwerk te doen in die week omdat de vakken pas daarna beginnen, ik heb leuk werk, het is mooi weer. Ik heb niks om te klagen en toch ben ik nu verdrietig. En op zich vind ik het niet erg om verdrietig te zijn en te huilen, als ik zou weten waarom zodat ik er iets aan zou kunnen doen. Maar ik weet het gewoon niet. Ik weet alleen dat dit ook zo was drie weken terug nadat ik een weekend gewerkt had.

Ik weet ook helemaal niet wat ik moet doen deze week. Ik heb vandaag een halve ochtend gewerkt en thuis heb ik alleen een beetje een spelletje gespeeld en tv gekeken. Ik weet verder niet wat ik moet doen. Ik vind het best sneu dat het enige wat ik op dit moment leuk vind om te doen werken is. En ik wil zo graag werken en trainen en lang kunnen zitten lezen en met de hond lopen zonder daarna kapot te zijn.

En ik wil mijn grootouders ontmoeten. Ik vind het nog een beetje raar om ze opa en oma te noemen. Ik heb donderdag voor het eerst mijn nichtje en neefje ontmoet. Ze zei dat onze grootouders al vroegen wanneer wij een keertje langskomen. Ze hebben een foto van ons in de kamer hangen. Ik heb geen idee hoe die mensen eruit zien, het enige wat ik nog van ze weet is de tuin en de ijsjes die we daar aten. We zouden maandagavond gaan, maar opeens doet mijn zusje daar moeilijker over en ik wil niet in mijn eentje. Mijn nichtje zei dat het steeds slechter met onze grootvader gaat, wie weet hoe lang hij nog heeft.

Het voelt alsof alles bij elkaar gewoon te veel is. Ik wil er wel over praten maar ik zou niet weten met wie.
Nee, het gaat niet goed. Ik weet niet waarom. Ik heb op het eerste gezicht alles om gelukkig te zijn, waarom ben ik het dan niet?
Ik weet het gewoon even niet meer. Ik weet niet wat ik wil, wat ik moet doen, wanneer alles weer beter wordt. Ik wil nu alleen nog maar slapen, en eens een hele nacht goed doorslapen zonder steeds wakker te worden, en dan morgen weer werken. En niet nadenken over wat er daarna komt. Gewoon slapen en werken, niet nadenken.

En zo klinkt allemaal heel dramatisch terwijl er helemaal niks aan de hand is.
Oud 12-04-2009, 19:34
marrel
marrel is offline
Hmm k voel me inene wel een beetje schuldig om wat ze zei. Het ging niet over mij maar naja ze weet niet alles. Ik denk dat ik er maar eens op ga letten en m'n leven een beetje beter...

Apart verder vandaag

En keelpijn al een tijd, wazig beetje moe ook dus vanaaf maar optijd slapen.

Knuffel voor iedereen die wil
Oud 12-04-2009, 20:09
darkfairy
darkfairy is offline
straks waren we bij een tante wezen gourmetten.
me neef en zijn vriendin waren er ook.
en nog een kennis en ik en me moeder dan.
en het was wel gezellig.
Oud 12-04-2009, 21:02
Iduna
Iduna is offline
Mijn hart maakt een klein sprongetje. Een onverwacht berichtje van een bekende tovert een glimlach op mijn gezicht. Ik kan eigenlijk niet wachten om hem weer te zien, gewoon om even bij te kletsen.
Maar eerst beter voor mezelf zorgen en hard studeren.
Oud 13-04-2009, 07:32
Verwijderd
De laatste tijd ben ik vreselijk onzeker. Negatieve kritiek, hoe vriendelijk gebracht ook, maakt me van slag en blijft heel lang hangen. Het lijkt alsof ik daar een speciaal kastje in mijn geheugen voor heb, en als er iets fout gaat grijp ik meteen naar dat kastje en bedelf ik mezelf onder negativiteit. Het lijkt alsof ik bang ben voor de afwijzing van anderen, maar eigenlijk heb ik het meeste last van mezelf: niemand is zo hard voor me en kan me zo de grond in boren als ikzelf. Ik zou willen dat ik meer plezier beleefde aan mijn werk en aan mijn leven in het algemeen. Ik ben de hele tijd met mijn studie bezig. Normaal gesproken vind ik dat leuk en fijn, maar ik heb geen rust meer in mijn hoofd. Als ik ergens aan werk ben ik in mijn hoofd al bezig met wat ik morgen en overmorgen en over een uur moet gaan doen, en genieten lukt op die manier niet. Daardoor voel ik me ook erg moe. Ik wil liever voor mezelf zijn door mezelf de slaap en rust te gunnen die ik nodig heb, maar dan voel ik me een nietsnut. Ik zou ook willen stoppen met piekeren, maar zodra ik merk dat ik ontspan ga ik daar weer over piekeren. Ik mag gewoon geen plezier hebben van mezelf. Misschien ben ik nu te negatief, maar ik heb een slechte week en dat beinvloedt mijn schrijven. Het plezier terugkrijgen ervaar ik op dit moment als het belangrijkste, want door mijn negativiteit loop ik vast in mijn proces: ik zit mezelf op te vreten met gedachtes aan alles wat ik nog moet doen, en daardoor kan ik júíst niks doen en loop ik qua inspiratie ook helemaal vast. Ik wil gewoon weer iets doen wat me gelukkig maakt, en ik wil tevreden zijn over mijn werk, ongeacht hoe het door anderen beoordeeld wordt. Ik weet niet wat ik heb de laatste tijd. Ik kan de hele tijd wel janken. Zou het aan de pil liggen dat ik me nu zo depressief voel, of heb ik gewoon een slechte bui met te veel stress?
Oud 13-04-2009, 09:57
rare kwast
rare kwast is offline
hoppa, weer een ochtend weg, ik wil alleen maar slapen
gister was de familie over de vloer, gingen om 4 uur weg ofzo, heb uurtje op bed gelegen en uurtje op bed geslapen, we hebben soep en pastei gegeten en toen was het 8 uur nog even tv gekeken en weer gaan slapen
mijn ritme is altijd weg met vakantie en dan gaat t dubbel slecht, komt er nog eens bij dat ik alleen maar moe moe moe ben
Oud 13-04-2009, 12:56
Nienna*
Nienna* is offline
@ Iedereen: Bedankt voor het sterkte wensen enzo!
De begrafenis was heel mooi en heel eervol, maar het viel me wel vreselijk zwaar.

Verder: Ik was gisteren op tv !
Het was echt spannend om mezelf terug te zien, zeker omdat ik er helemaal niet tevreden over was enzo, ik had het gevoel dat de gespreksleider veel te passief was geweest en alles. Maaarr het viel me toch wel mee, en ik zag er nog best mooi uit ook (mooie kleren en oorbellen )
Pfffff... en nu STUDEREN
Oud 13-04-2009, 15:48
blurred
blurred is offline
Vanmiddag overviel me heel even een specifiek gevoel. Een gevoel dat zei dat ik een klein beetje bang voor de toekomst ben, of dat ik ineens besefte dat de toekomst er keihard aankomt. Niet dat dat op zich eng is, maar ik had wel ineens het gevoel dat er heel veel gaat veranderen in mijn leven. Waarschijnlijk zijn er al dingen veranderd, ongemerkt doordat ik nu hier ben en leef. Het is gek, mijn vriend zei vorige week dat hij dat gevoel ook had, dat er voor hem veel gaat veranderen. Maar voor hem is dat qua muziek (wisseling van band etc.) en omdat hij weet dat ik over een paar maanden weer terug in Nederland ben. Ik weet daarentegen nu even niet of en hoe lang ik in Nederland wil blijven. Maar ik weet ook niet wat me hier zou moeten houden, wat ik hier zou moeten doen en of hier blijven uberhaupt wel een slimme keuze is. Ik heb voor het eerst in zeven jaar iets van gevoelens voor iemand anders, maar of dat zin heeft en hoe hij daarop reageert is me ook niet duidelijk. Dat ligt misschien aan mijn onervarenheid op dat gebied of aan het verschil in achtergrond en cultuur. Hij neemt me mee naar verschillende dingen, betaalt altijd voor het eten, neemt altijd een flesje drinken voor me mee als we wat afspreken ("Ik dacht wel dat je dorst zou hebben") en is gewoon verschrikkelijk attent. Maar hij betaalt ook voor andere vrienden, doet verder nooit echt toenaderingspogingen als we bij elkaar zijn en volgens mij kom ik over als een stom konijn omdat ik mijn gedachten niet altijd even vloeiend kan uiten in het Chinees, zeker niet als het over serieuze onderwerpen gaat. Ikweethetallemaalnietikweethetallemaalnietikweethetallemaalniet. En ook al is dat soms ellendig, vooral omdat niemand pijn wil doen, wil dat alles blijft zoals het is, tegelijk ook verandering wil en niet nu al over de rest van m'n leven wil beslissen, toch vind ik het ergens fijn dat ik het allemaal niet weet. De afgelopen zeven jaar was alles zo zeker, altijd hetzelfde en veilig. Nu gebeurt er tenminste iets in m'n leven! Ik merk dat ik anders tegen het leven en de wereld aan begin te kijken, en dat is op zich helemaal niet verkeerd.

Ook moet ik hier voor m'n gevoel niet zo veel/vaak posten.
Oud 13-04-2009, 16:14
rare kwast
rare kwast is offline
straks komen de neefjes nog.. gezellig
en mn schoonzusje is maar een pieeeeep
ze doet echt zo niet leuk.. damn
Oud 13-04-2009, 16:58
Verwijderd
ik ga zo voor t eerst naar mn kamer en iik weet niet of er iemand is en ik ken ze neit en ik ben zoooo walgelijk enorm zenuwachtig
Oud 13-04-2009, 19:48
Verwijderd
@ blurred: ik kan je niet adviseren, maar je post niet teveel hier hoor Ik vind je posts interessant

OT:
Goed. En we zijn weer thuis. Echt wat ís dat toch met mij? Ik weet niet of het aan mij ligt of aan de rest van de wereld, of ik iets moet veranderen aan dingen of dat ik iets moet veranderen aan mezelf, maar jemig hee. Zucht.

Maar: afgelopen weekend was gaaf, want ik had mn nichtje een paar dagen om me heen en ik ben dolverliefd op d'r. Geef me haar in m'n armen en ik ben volmaakt gelukkig.
Oud 13-04-2009, 22:21
Verwijderd
Ave, wat is er dan met je/de wereld?

OT: dit weekend ben ik volgens mij best goed doorgekomen zo in mn eentje. Dus nou ja, ach.

*Knuffel voor kwast*
Oud 13-04-2009, 23:53
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn hoofd heeft alles weer goed overgenomen... (of eigenlijk, mijn borderline is weer compleet losgeslagen... Enkele forummers in mijn "vriendenkring" die daar ruim over kunnen meepraten...)

Ugh, ik weet niet meer wat ik er mee aanmoet nog...
Oud 14-04-2009, 08:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Soms ben ik bang. Dat we nooit ergens kunnen wonen, bijvoorbeeld. Of dat we toch per ongeluk ergens komen te wonen waar onze ruiten ingeslagen worden. Hmpf. En ik denk dat ik volgende week naar de dokter moet want mijn lichaam is kapot, maar ik wil niet, ik houd niet van dokters.

Maar Pasen was leuk
Oud 14-04-2009, 12:00
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Knuffel voor Justhanna, Nienna, Heksjuh, Rasmusje en Kwast.

OT: gister was ik jarig en dat heb ik dus bij m'n ouders, alleen met ons gezin, gevierd. Ik weet wel dat ik er mijn schoonouders mee voor het hoofd heb gestoten, maar ik wil het toch gewoon vieren zoals ík dat wil. Iets van grenzen aangeven en daar ben ik toch al niet zo goed in, maar m'n verjaardag is van mij en anderen gaan niet voor mij bepalen hoe ik die vier. Heb het er ook nog even met schoonzusje over gehad, toen ze belde om mij te feliciteren. Bij hun in de familie wordt verjaardag vieren erg gewaardeerd. Daar breek ik dus mee als het ware. Maar ja, zij vond ook niet dat ik me verplicht moest voelen het op hun manier te vieren. Daar was ik op zich wel blij mee, dat ze dat zei. Want vriendje zegt er niks over, hij vindt het allemaal wel best. En schoonmoeder maakt steken onder water en dat vind ik wel erg vervelend. Maarja, ik heb nu wel gedaan wat ik zelf wil en daar ben ik eigenlijk wel trots op. Ik nodig ze ook nog wel uit voor een etentje, maar dat wordt nu dus op z'n vroegst ergens eind april/begin mei. Tja.

Veel leuke cadeautjes gekregen, elektrische deken, ketting, sjaaltje, een paar dvd's, een grote opblaasbare 25 van m'n vriend en van hem ook nog de foto van de kat van z'n ouders op een mok en muismat. En een dvd van Nick en Simon >3333.

Straks weer werken, heb eigenlijk helemaal geen zin, maar als ik er eenmaal ben, vast weer wel. En misschien krijgen we nog wat te horen over meer uur. *hoopt*
Oud 14-04-2009, 13:37
Verwijderd
Whut ga ik zomaar naar een concert van Omnia, geen idee of ik het leuk vind, maar oke
Oud 14-04-2009, 14:08
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Whut ga ik zomaar naar een concert van Omnia, geen idee of ik het leuk vind, maar oke
gaaf!
Oud 14-04-2009, 14:54
Verwijderd
Sleepy, series kijken, broodjes eten, hier en daar wat opruimen, computeren, vooral... niks doen. love it and hate it...
To do: bellen met A&F, hardlopen, twee hoofdstukken lezen, reisverslag af, friends kijken! Als dat lukt, mag ik wel tevreden zijn toch? Ok let's get to work then, biaaatch.
Oud 14-04-2009, 15:09
indigo
indigo is offline
Ik heb vannacht gedroomd over Nattigheid . Ik weet niet meer precies wat, maar het was wel gezellig. En verder is het lente en was het geweldig tof in Duitsland, is mijn vriendje de liefste en nouja het gaat wel lekker. Heerlijk om mijn vriendje gisteravond weer te zien, we gingen lekker tv kijken en hij zat hartjes op mijn rug te tekenen .

Het enige is dat ik me wel zorgen maak over onze hond. Hij is vorige week plotseling geopereerd, tumor van ruim 2 kilo uit zijn buik gehaald. Nu gaat het wel weer goed met hem, maar de andere kleine tumoren die er zaten heeft ze toch niet weg kunnen halen. Blegh. Ik hoop dat de medicijnen die hij krijgt een beetje helpen want ik wil hem echt echt nog lang niet kwijt.
Oud 14-04-2009, 16:15
Alyssia
Alyssia is offline
@ indigo: Wat rot >.< Hopelijk gaat het snel beter met 'm.

AAH morgen wordt zeg maar de aankomende drie jaar van mn leven ongeveer bepaald en ..ik moet er eigenlijk gewoon niet over nadenken en gewoon lekker mezelf zijn op dat gesprek... Poe.
Oud 14-04-2009, 17:32
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Mijn scriptiebegeleidster heeft gemaild en nu heb ik maagpijn, want nu voelt het ineens alsof ik van alles moest doen, wat natuurlijk daarvoor ook al zo was en bovendien is het juist op zich wel fijn, want ze heeft een heel schema voorgesteld. En nu denk ik: maar dat kan ik nooit, dat schema is onhaalbaar, maar op zich ziet het er beter uit dan vorig jaar, want nu loop ik wel minder kans om weer een hele scriptie te hebben geschreven die dan compleet opnieuw moet. Maar mijn maag is dom.
Oud 14-04-2009, 17:32
Verwijderd
Stage is weer goed, vanmorgen een heftig en emotioneel gesprek gehad maar tis weer goed. Ik ga hard mijn best doen en dan zien we wel wat er uit komt.
Ik heb zo'n schurft hekel aan mijn zusje af en toe. Bahbah, ze kan zo misselijk doen als ik haar helemaal niks gedaan heb, dan reageert ze haar kuthumeur op mij af en en en en aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Oud 14-04-2009, 17:52
Verwijderd
ik heb zulke fijne dagen achter de rug. En ik heb er gewoon nog 4 en een half te gaan. Morgen wel naar het AMC,eindelijk. En ik heb toch wel wat zenuwen. Maar dat komt wel goed. De afspraak dan.
Oud 14-04-2009, 18:20
darkfairy
darkfairy is offline
@missy1-0 nog gefeliciteerd.
ot.
ik voel me wel minder angstig door nieuwe medicijn.
maar ik ben nog wel onrustig.
en een van de verpleging zegt ook al dat hij verschil merkt.
en net kreeg ik een bericht op hyves.
van een collega hoe het met me gaat omdat ze van een andere collega hoorde.
dat het niet goed ging en dat ik er daardoor vrijdag niet was.
dat vond ik wel aardig van haar.
en vrijdag vroegen er meerdere na waar ik was hoorde ik.
en hier is een vrouw weer constant aan het schreeuwen enzo.
ik heb net al bij een van de verpleging aangegeven dat ik daar zenuwachtig van word.
Oud 14-04-2009, 18:32
darkfairy
darkfairy is offline
ok en nou ben ik nog onrustiger.
door die schreeuwende vrouw.
Oud 14-04-2009, 19:42
Verwijderd
heimwee, kei en keiharde heimwee
Oud 14-04-2009, 19:56
Heksjuh
Heksjuh is offline
Missy: nog gefeliciteerd met je verjaardag
Nienna: waarmee was je op tv?
Nattigheid: succes morgen!

Het gaat beter. Gisteren de hele dag achter de kassa gestaan. Ik dacht na een half uur al dat het echt niks zou worden, ik was toen al waar ik zaterdag na een paar uur was. Maar ik ben gebleven en hoewel de pijn niet minder werd, werd het ook niet veel erger. En het scheelde dat ik minder pijn in mijn benen en liezen had. Dus het ging niet perfect, maar goed genoeg om vol te houden. Lekker gekletst over niks met degene met wie ik moest samenwerken, ik heb leuke collega's
Op mijn werk houden ze nu ook rekening met me, dat is wel fijn. Een van mijn bazen wil me nu niks laten tillen, maar ik vind dat ik wel kan vakkenvullen. Ik ben te koppig om niet te gaan werken, en als ik ga werken wil ik gewoon alles kunnen doen.

Ik heb het wel een beetje gehad met mijn lichaam. Ik voel me constant niet helemaal goed. Als het mijn rug niet is, ben ik misselijk of is er wel iets anders. Het voelt nu ook alsof ik ziek ga worden

Morgen naar Pieterburen. Ik heb er wel zin in, ik zie alleen een beetje op tegen de reis, 2.5 uur met de auto. Ik hoop dat ik geen last krijg met zitten. En dan donderdag weer werken. Het lijkt wel zomervakantie: vrij, mooi weer en werken. De week gaat te snel, morgen is het alweer woensdag
Oud 14-04-2009, 20:20
Verwijderd
Hm ik weet het niet.
Oud 14-04-2009, 20:27
Ries.
Ries. is offline
Ik voel me leeg in mijn hoofd.

Vermoeid en nergens zin in.

Oud 14-04-2009, 20:34
marrel
marrel is offline
Was da voor flauwe kul!

geen topdag, zeker geen topdag
Oud 14-04-2009, 21:23
MazeMouse
MazeMouse is offline
Mijn leven begint steeds meer op een slechte soap te lijken
Oud 14-04-2009, 21:35
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Citaat:
geen topdag, zeker geen topdag
Same here!

Stom werk. Gehannes met prijskaartjes die niet kloppen en bla, bla. Ik kom nu uren werk tekort en ik moet dus serieus bij gaan werken en anders wat anders zoeken. Ik ga denk ik maar eens kijken waar ze hulp kunnen gebruiken bij de afwas of zoiets dergelijks.
En een vriendin van me maakte me aan het lachen, ze zei heel precies wat ik tegen mijn potentiële vriendje wil zeggen.
"Hoi *naam potentieel vriendje,
Jij bent mijn crush. Wil je met me communiceren? Ik word kriegel van je."

Ik ben wel heel blij dat ik een 7.8 heb voor een toets Grieks, die voor 20 procent op mijn examen telt, die had ik wel hard nodig, ik maakte me er nogal zorgen over. Nu nog mijn stageplek in Engeland vaststellen, dan kan ik weer slapen.
Ohja, en het potentiele door kunnen strepen. Dat zou fijn zijn.
Oud 14-04-2009, 22:00
kroot
kroot is offline
@ Missy1-0: gefeliciteerd!! En goed dat je je eigen plan hebt getrokken.

Ik ben gewoon zo moe, vandaag weer niet naar school geweest, gewoon in ben gelegen: met dit mooie weer. Ik ben gek. Toen opgestaan gegeten en weer in slaap gevallen. Wat heb ik, waar is mijn energie
Net mijn koor gedirigeerd viel me mee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten